Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atos23

    senior tag

    válasz Gergőke88 #2573 üzenetére

    Nagyon sok emberben még él az a tévhit, hogy a készüléket visszaviheti 3 napon belül, ha nem tetszik neki (de nem hibás), a másik tévhit pedig hogy a drága készülékeket inkább cserélik újra, mint javítják. Ezek már sem törvényben, sem jogszabályban nincsenek benne.

    A jelenlegi tapasztalat az, hogy a noti gyártók soha nem cserélnek notebookot. Előszeretettel alkalmazzák azt a törvény adta lehetőséget, miszerint addig nem köteles cserélni a készüléket, amíg kapható hozzá alkatrész. És valószínűleg a tiédhez kapható.

    Arra a bizonyos 15 napra is az érvényes, hogy törekednie kell ennyi időn belül elvégezni a javítást, de nem köteles.

    Én MSI-vel játszottam ezt, a két éves garancia alatt 8 alkalommal kellett elküldeni garis javításra, és semmilyen háttérrel nem tudtam elérni, hogy cseréljék.

    A legjobb amit tehetsz lelki békéd érdekében, hogy nem is háborogsz, hogy nem volt pénzed minőséget venni, hanem beletörődsz, hogy erre volt pénzed, és egyszer a tanulópénzt mindenkinek meg kell fizetni.

    Röviden a válasz: Nem köteles cserélni a készüléket, amíg tudja biztosítani az alkatrészellátást.

  • Atos23

    senior tag

    válasz Gergőke88 #2580 üzenetére

    Nem indul újra a gari, csak egészben cserélt készüléknél. A garancia a szervizben töltött idővel meghosszabbodik. Ezért fontos, hogy a munkalap meglegyen a bent töltött napokról.

    Tehát alkatrész cserével semmilyen gari nem indul újra.

    Persze az már méltányossági eljáráson múlik, ha pl. kedden kicserélik az alaplapodat, de pénteken lejár a gari, és elromlik a géped :)

Új hozzászólás Aktív témák