Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.F.E.R.I.

    Topikgazda

    válasz Mister_X #323 üzenetére

    Hiszed vagy sem, most találtam véletlenül egy olyan külföldi cikket, amiben erről is szót ejtenek. Az egyik részletéről egy hevenyészett fordítást be is másolok ide, mert jól összefoglalják azt, amit állandóan hánytorgatnak az emberek a különféle fórumokban.

    "Miért 'gyenge' a CPU?

    (Újságíró) Van egy kérdés, amiben azt feszegetik, hogy a Nintendo túllőtte a Wii U GPU-ját - melyet kritikaként aligha lehet illetni, és talán félrefordításból adódhat. Ámbár feltételezzük, hogy a kérdés azon közelmúltbeli beszámolókban gyökeredzik, miszerint a Wii U CPU-ja sokkalta gyengébb a GPU teljesítményéhez mérten. A CPU-t a műszaki igazgató, Genyo Takeda vette védelmébe.

    (Takeda) A Wii U egy olyan gép, ami jelentős teljesítményt ad le a fogyasztásához képest. A GPU-n határozottan nagyobb hangsúly van, mint a CPU-n. Vannak, akik azt hangoztatják, hogy a CPU gyenge, de ez nem így van. Újabban trend a CPU-k esetében, hogy a cache memóriát növelik, nem pedig a számítási kapacitást. Nem gondolom, hogy a CPU alul méretezett. Ez csupán egy dizájn, ahol a memórián van nagyobb hangsúly.

    (Miyamoto) A high end grafikának megvannak a hátráltatói is. Az embereinket újra kell oktatnunk. Maga a fejlesztés nem sokat változott, de olyan specialistákat alkalmazunk, akik a kemény magja lesznek az egyes szakterületeknek. Valaha a külső fejlesztők foglalkoztak az olyan technikákkal, mint amilyen az árnyékolás is, manapság rengeteget dolgozunk együtt külső vállalatokkal, így elmondhatjuk, hogy remek fejlesztői struktúránk van.

    (Iwata) Minden konzolnak megvannak a sajátosságai. Megvan a tapogatózások és próbálkozások időszaka, mielőtt minden funkciót teljesen kihasználnánk. Múlt év közepéig nem is voltak olyan fejlesztő eszközeink, amik a Wii U teljes potenciálját kiaknázták volna. Ez olyasvalami, ami idővel kiforrja magát, szóval nincs okunk aggodalomra.

    (Újságíró) Jelen helyzetben eléggé világos, hogy a Wii U adatfeldolgozó képességében észlelt 'gyengeség' sokkal inkább szoftveres, mint hardveres okokból eredeztethető. A belsős fejlesztők még soha sem fejlesztettek HD rendszerre korábban, a külsősöknek pedig a Wii U az, ami teljesen új. Semmi kétségünk afelől, hogy az elkövetkező hónapokban és években a Wii U játékok grafikájának minősége és összetettsége fényévekre lesz attól, amit mostanság láthatunk."

    [ Szerkesztve ]

    Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

Új hozzászólás Aktív témák