Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.F.E.R.I.
Topikgazda
válasz Mister_X #323 üzenetére
Hiszed vagy sem, most találtam véletlenül egy olyan külföldi cikket, amiben erről is szót ejtenek. Az egyik részletéről egy hevenyészett fordítást be is másolok ide, mert jól összefoglalják azt, amit állandóan hánytorgatnak az emberek a különféle fórumokban.
"Miért 'gyenge' a CPU?
(Újságíró) Van egy kérdés, amiben azt feszegetik, hogy a Nintendo túllőtte a Wii U GPU-ját - melyet kritikaként aligha lehet illetni, és talán félrefordításból adódhat. Ámbár feltételezzük, hogy a kérdés azon közelmúltbeli beszámolókban gyökeredzik, miszerint a Wii U CPU-ja sokkalta gyengébb a GPU teljesítményéhez mérten. A CPU-t a műszaki igazgató, Genyo Takeda vette védelmébe.
(Takeda) A Wii U egy olyan gép, ami jelentős teljesítményt ad le a fogyasztásához képest. A GPU-n határozottan nagyobb hangsúly van, mint a CPU-n. Vannak, akik azt hangoztatják, hogy a CPU gyenge, de ez nem így van. Újabban trend a CPU-k esetében, hogy a cache memóriát növelik, nem pedig a számítási kapacitást. Nem gondolom, hogy a CPU alul méretezett. Ez csupán egy dizájn, ahol a memórián van nagyobb hangsúly.
(Miyamoto) A high end grafikának megvannak a hátráltatói is. Az embereinket újra kell oktatnunk. Maga a fejlesztés nem sokat változott, de olyan specialistákat alkalmazunk, akik a kemény magja lesznek az egyes szakterületeknek. Valaha a külső fejlesztők foglalkoztak az olyan technikákkal, mint amilyen az árnyékolás is, manapság rengeteget dolgozunk együtt külső vállalatokkal, így elmondhatjuk, hogy remek fejlesztői struktúránk van.
(Iwata) Minden konzolnak megvannak a sajátosságai. Megvan a tapogatózások és próbálkozások időszaka, mielőtt minden funkciót teljesen kihasználnánk. Múlt év közepéig nem is voltak olyan fejlesztő eszközeink, amik a Wii U teljes potenciálját kiaknázták volna. Ez olyasvalami, ami idővel kiforrja magát, szóval nincs okunk aggodalomra.
(Újságíró) Jelen helyzetben eléggé világos, hogy a Wii U adatfeldolgozó képességében észlelt 'gyengeség' sokkal inkább szoftveres, mint hardveres okokból eredeztethető. A belsős fejlesztők még soha sem fejlesztettek HD rendszerre korábban, a külsősöknek pedig a Wii U az, ami teljesen új. Semmi kétségünk afelől, hogy az elkövetkező hónapokban és években a Wii U játékok grafikájának minősége és összetettsége fényévekre lesz attól, amit mostanság láthatunk."
[ Szerkesztve ]
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
Új hozzászólás Aktív témák
● tilos a warez!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Vallás
- Politika
- Anime filmek és sorozatok
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...