Hirdetés
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
félisten
Eközben a Capcomnál:
• Bevétel: €991 millió (+21% év/év)
• Példányszámos eladás: 45,59 millió db, ami új céges rekord (+3,89m év/év)Slágercímek állása március 31-ig:
- Dragon's Dogma 2: 2,62m
- Street Fighter 6: 3,3m
- Resident Evil 4: 7,02m
- Monster Hunter: World: 25,32mA Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Én egy nemzetközi cég magyar vállalatánál dolgozom (kft), magyar projektvezetés, magyar cégvezetés, stb. Rengeteg dolog helyi szinten dől el, de ha valami projektre a nemzetközi vezetés kiadja a leállítási parancsot, akkor hiába akarják esetleg az folytatni a helyiek, nem lehet. Szóval az ilyen cégvezetés láncok esetében mindig is a legmagasabban lévő fogja a végső döntést meghozni, ha az neki fontos.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Nekem az a fura még a okoknál, hogy azt mondták ez a két csapat, ami épp nem dolgozott semmin aktívabban. Ami eléggé durva azt tekintve, hogy lassan egy éve jelent meg legutóbb tőlük játék, hát mit csináltak azóta? Ha semmi komolyat, akkor tényleg csak a pénzt égették.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz Döglött Róka #16129 üzenetére
Ez utóbbi amúgy valós probléma, egy gyerekkori jóbarátom egy skandináv fejlesztőcég budapesti irodáját vezeti (kb 40 ember) és elképesztő sztorikat mesél a juniorok bérigényéről és (alig létező) tudásáról.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
2013-ban alakítottá át a Nintendo a belső fejlesztőit (Nintendo to unify console and handheld divisions in major organizational shift) és 2020 óta már csak Switchre adtak ki játékot (A more unified Nintendo is the secret to the Switch’s massive success).
Ez a grafikon is jól mutatja, hogy még a Nintendo esetében is egyre lassabban készül el a játék, hiába a generációkkal lemaradt hardver.
Amúgy 9 darab olyan játék van Switchre, amiből 20 milliónál is többet adtak el és 20 játék, amiből 10+ milliót.
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz Döglött Róka #16183 üzenetére
Sőt, egy projekt belső költségvetését tekintve az az egyik legfontosabb mérőszám. Ha a projektvezetőnek van 100 ezer $ költségvetése az adott feladatra, akkor abból fix mennyiségű munkaórát tud fizetni, mindegy hány ember között oszlik el.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz hombre[EU] #16219 üzenetére
Igaz, tavalyról a a Zelda Tears of Kingdom és a Pikmin 4 is elképesztő mennyiségű tartalommal rendelkezik.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
-
ldave
félisten
A Switch megelőzte a Nintendo DS-t Japánban, ezzel a valaha volt legkelendőbb játékkonzol lett az országban.
1. Switch - 32 903 701
2. Nintendo DS - 32 864 129A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Végtelen hosszú elemzés a Square-Enix egy korábbi vezetőjétől: [link] (Twitter/X)
Érdemes átfutni, elég sok dologra kitér, próbál magyarázatot adni.Pár mondatban összefoglalva:
Az AAA-játékok fejlesztési költségei az egekbe szöktek.
A játékosok inkább ragaszkodnak az olyan ingyenesen játszható címekhez, mint a Fortnite, ahelyett, hogy új játékokat vásárolnának.
Ez megnehezíti a hagyományos játékok számára az értékesítési célok elérését, és arra kényszeríti a kiadókat, hogy emeljék az árakat.
Ez így leírva persze nem sok újdonság, azok inkább az eredeti szövegben lesznek.A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz consono #16527 üzenetére
Amúgy szerintem ez nem ilyen egyszerű, mert a másik irányból nézve is áll a kérdés, hogy ha 30k helyett mondjuk 35k az ár (ahogy egyre több az ilyen 100+ eurós limited, collector, akármi kiadás)? 20k-ért vennék többen vagy aki 30k-t kiad, az 35k-t is hajlandó lenne? Mennyi a lemorzsolódás felfelé? Mennyi a több eladás lefelé? Melyik irányba növekszik jobban a profit?
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz Döglött Róka #16533 üzenetére
Jók ezek a szolgáltatások, mert választási lehetőséget adnak. Amikor jött az új PS+ csomag kínálat én is beugrottam az Extra tierbe, de így utólag nem érte meg nekem, alig volt játék, amit kipróbáltam onnan, nehogy még végig is játszottam volna. Azok is addigra, amire bekerültek, már kaptak nem egyszer elég nagy akciót. Szóval ha lejár (hamarosan), akkor én visszaállok a legkisebb csomagra és kész.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Most miért is akarjuk itt egymást arról győzködni, hogy valami moziban jobb vagy az otthoni média megoldáson?
A Slime draws near! Command?
-
-
ldave
félisten
Ez a Concord tipikus példája az elnyúló fejlesztési időnek, 2018-ban alakult a fejlesztőcsapat, ez lesz az első játékuk, szóval 6 év alatt ezt tudták összehozni.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz NyMRooD #16731 üzenetére
Lehet benne jó multi, ahogy szerintem az UC4 és az első Last of Us multija jópofa volt, de azok arra voltak tökéletesek, hogy a single után ha kedve volt még az embernek, egy darabig még játszott esetleg azzal a játékmóddal, nem arra tervezték, hogy évekig azon pörögjön mindenki.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz Döglött Róka #16736 üzenetére
Senkit nem érdekel:
Monster Hunter: World - 15,5 milla eladott példány
Monster Hunter Rise - 12 millaA Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
4.-re: persze hogy nem tőzsde, de ez minden ilyen vállaltnál referencia, hogy adott idő alatt a tőzsdén befektetéssel átlagosan mennyit lehetne hozni. Én teljesen más területen dolgozom, de nálunk is ahhoz viszonyítják egy 3-5 éves projekt megtérülési és profit számait. Nem arról van szó, hogy akkor inkább Nvidia részvényt vegyen a cég, hanem ha az előzetes kalkulációs szerint az adott projekt nem érné el a tőzsde mondjuk évi 15%-át, akkor nem abba a projektbe fog fektetni a cég, hanem másikba, amelyiknek jobb az előrejelzése. Ez az árnyoldala sajna annak, hogy részvénytársaságok lett a játékfejlesztő cégek és kiadók.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Csak egy általános befektetői magatartásra próbáltam rávilágítani, ami minden területen jelen van, legyen az szórakoztatóipar vagy autógyártás. És igen, az ilyen 3+ év projektnél rendkívül bizonytalan minden előrejelzés, de mégis elkészülnek ezek a piackutatások és döntési alapok lesznek.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
-
ldave
félisten
válasz Döglött Róka #17290 üzenetére
Nem az MS jelentette be előbb a One X-et, mint a Sony a PS4 Pro-t?
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
A Microsoft 650 munkahelyet szüntet meg a videójátékos divíziójánál, főleg az Activison Blizzard vállalati és support részlegeit érinti.
forrásA Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz l.skywalker #17387 üzenetére
Tökmindegy milyen és mit tud. Ezen lesz új Mario, Zelda, stb, szóval meg lesz véve és kész.
A Slime draws near! Command?
Új hozzászólás Aktív témák
- SEGA Dreamcast HKT-3030 PAL Made in Japan VA1 + játékok
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go 8APU1 Shadow Black játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Anbernic 556 - új állapotban eladó
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 5 (lemezes verzió) + JÁTÉKOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen