Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Moby #7295 üzenetére

    De akkor miert adod meg hozza a renderidot?
    A ping az az oda-vissza ido. Tehat ha van egy 50-es pinged, az azt jelenti, hogy annyi ido az adatnak odaernie es erre a valasznak megerkeznie. Ehhez kell hozzaadni azokat az idoket, hogy:
    - kliens oldali package generalas es kodolas (szerializalas)
    - ha a csomag nagy meretu es/vagy tobb csomagban kell az adatot kuldeni, a ping nem szorzodik, de eltolodik, szoval a kuldes idejet
    - server oldali dekodolas (es validalas)
    - server oldali valasz generalas es kodolas
    - server oldali kuldes

    Mert maga a ping ertek az az adat utja oda-vissza.

    Amugy igen, pont ezek miatt a cloud gaming fasza meg minden, de csak akkor, ha olyat jatszol, ahol nem igazan szamit ez. Heroes III-ra biztos fasza, Quake-et a budos eletben nem lennek rajta hajlando jatszani. :D

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák