-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
Sziasztok!
Január 1-re van állítva a Netflixnél az automatikus fizetés, amit ma elutasított az OTP. Be van állítva az erős ügyfélhitelesítés, az imént csináltam egy netes vásárlást pont amiatt, hogy teszteljem.
Másnál is dobja a hibát a NF?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Chris0321 #8604 üzenetére
Én voltam, itt volt.
Elsején volt az OTPnél döccenő, de napközben már levonta.
Ma is beszéltem velük (csak hogy 100%ig biztos legyek benne, hogy minden rendben van beállítvA). Azt mondta az ügyintéző, hogy az OTP felkészült, de látják a hibakódokból, hogy sok tranzakciót eldob a rendszerük, azt mondta, hogy a kereskedői oldalon nem mindenki készült fel időre az átállásra. Fasza, kb. szeptember óta tolták, és maga a rendelet is két évvel ezelőtti... Nyilván kurva sokan az utolsó utáni pillanatra hagyták ezt is, hosszú hétvégével indult az újév... Mi lesz itt holnap?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz penge111 #8818 üzenetére
Nekem nagyon úgy rémlik, hogy a Blacklist 4K volt, legalábbis korábbi évadnál biztosan az volt. Ezt megerősíti jópár reddit hozzászólás is. Viszont azt is látom, hogy a 5-7 évad "csak" 1080p. Ráadásul ha egy évadból csak egy is 4k volt, akkor már ott a 4k stempli is (az Atmos-szal együtt).
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a network csatornákra forgatott sorozatok legtöbbje eredendően 2K-ban forog és/vagy a master 2K lesz csak.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz modflow #8829 üzenetére
Egy a gond: te nem jelenethetsz hibát a helyi szolgáltatód nevében (semmilyen jogviszonyban nem állsz velük). Azt csak ő (a szolgáltató) teheti meg - hiszen ő szerződött a másik féllel.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz ScomComputer #8833 üzenetére
A sikertelen vásárlásnál nem történik terhelés, hiszen sikertelen (és ha mégis, akkor azt egy bizonyos időn belül fel fogja oldani a bank). Ha bemész a netbankodba (remélem van), akkor látni fogod, hogy vannak úgynevezett ZÁROLT tételek. Ez annyit jelent, hogy érkezett rá igény, de amíg a másik fél nem erősíti meg (vagy utasítja vissza), addig ez a valami egy "váróteremben" várakozik. Aztán vagy kimegy rajta (levonják tőled), vagy visszasétál hozzád (elutasított tétel).
Az pedig logikus, hogy újra és újra megpróbálja a Netflix a szolgáltatásért járó havidíjat beszedni.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Gomba1974 #8858 üzenetére
Itt az ideje olvasni és tanulni. Bocs, ha nyers, csak rém unalmas minden egyes topikban, fórumban az - és ez 2021-ben nagyon elszaparodott - hogy random ember komplett megoldást VÁR a problémájára, lehetőleg linkkel, leírással, videóval és magyarul.
Mi sem tudunk mindent, de úgy tanultuk meg, ahogy írtam. Kerestünk és olvastunk. Meg persze kérdeztünk. De utóbbi nem egyenlő azzal, amit fentebb írtam.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gyeniko #8862 üzenetére
Megkapta a választ a kérdésére: VPN. Azért ne legyünk már kiscsoportos ovisok, hogy nekem kelljen befűznöm a cipőjét is. Bónusz: egy tisztességes VPN szolgáltatónak van egy lépésről lépésre leírása, amivel be lehet állítani mindent is.
És hidd el: az n+1 privát üzenetekben zaklat valaki, mert segítettél neki és ezt ő úgy értelmezni, hogy te vagy a személyes, ingyenes supportja után te sem lennél már boldog. Ráadásul olyan, tényleg piszlicsáré dolgokkal, amit ha beüt a google-ba, azonnal releváns találatot kap. (Nagyon erős off és nem ide tartozik: az esetek 99%-ában az angol nyelv ismeretének minimális hiánya/lustaság az, ami a gondot okozza). Kádár szelleme kísért még mindig: oldja meeg helyettem más.
Befejeztem az offolást.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz MoVieFaN #8870 üzenetére
Nekem január elsején második próbálkozásra levonta a Netflix a havi apanázs (OTP-s vagyok én is).
Ad abszurdum még azt is megpróbálhatod, hogy PayPal-t állítasz be és megnézed, hogy mi történik.
Ja, és a lényeg: 10000000%-ig biztos vagy, mindent jól beállítottál OTP-nél? Még ha igen, akkor is érdemes pár percet rászánni, és felhívni őket, hogy nézzenek rá, hogy tényleg jó-e minden. Én praktikusan akkor hívnám fel őket, ha a NF terhelését elutasítaná, mert ők látni fognak egy hibakódot, amivel már lehet menni tovább.
Összefoglalva: bármilyen ügyfélszolgálat mindig másra fog mutogatni, ők tévedhetetlenek és hibátlanok. Az miért a te problémád, hogy ők nem tudnak valamit megoldani? Próbálkozzanak, majd ha megoldották, terheljék be a kártyád, ahogy eddig is. Nehogy már te tegyél nekik szívességet azzal, hogy gift cardot veszel (wtf?).
Egyébként a Revolut is egy bankkártyát ad (nyilván), viszont meg tudod próbálni, hogy ezzel a kártyával esetleg működnek-e. Ha igen, akkor ezzel fizetsz, oszt ennyi. Plusz van egy második bankkártyád (ingyen), amire akkor és annyit pénzt töltesz fel, amennyit épp szeretnél vagy a helyzet úgy kívánja. Nem mellesleg középárfolyamon váltasz devizát, nem pedig az OTP híresen szar saját árfolyamán
(Off topic, de egy konkrét példa a saját életemből: egy 70 ezres amazon rendelésnél nagyjából 6000 forintot spóroltam azzal, hogy a Revolut EUR zsebébe raktam az ellenértéket és ezzel a kártyával fizettem ki. Mert így nem volt konverzió forint és EUR között - ezt egyébként az Amazon saját árfolyamon "számolja" - nyilván rendeset szakítva ezzel).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kmarci25 #8872 üzenetére
Én sem mondtam azt, hogy OTP probléma (lásd: nekem levonta), de ettől még létezik és mindenki a másikra mutogat. Egy telefont megérhet, hogy megnézzék: ők is ugyanazt látják-e mint te és tényleg minden beállítás stimmel (99,99%, hogy igen, hiszen működik a kártya, más szolgáltatás sikeresen terhelt).
Az is tény, hogy rengeteg user lesz*rta az erős azonosítás problémakörét és január elsején szembesült azzal ,hogy TÉNYLEG nem működik a kártyája.
Amúgy nekem szintén személyes tapasztalás, hogy az erős azonosítás élesítésekor (ez nem feltétlenül volt január 1., sok szolgáltató már tavaly ősszel élesített) a különböző szolgáltatásokban eltárolt kártyaadat hibát dobott. Ha töröltem, újra rögzítettem a kártyát, akkor már gond nélkül működött a fizetés.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kmarci25 #8946 üzenetére
A Spotify emlékeim szerint a közös háztartás alatt ugyanazon lakcímet érti. Vagyis legalábbis az IP-k nem mutathatnak túlságosan nagy szórást vezetékes hozzáférésnél (teszem azt totál másik város, szolgáltató, ország).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Pesze, mert te magyar vagy és okosba' akarod megoldani. De az a marginális előfizetői szám, amivel a globális számhoz képest benne vagyunk a "zsákjukban", nemigen rengetné meg őket. Viszont egy olyan országban, hol egyébként ki tudja köhögni bárki az előfizetést gond nélkül, egészen pontosan többszörözné az előfizetői számot és növelné a bevételt. Amire meg szükségük van, mert ez a modell, amivel most működnek, nem tartható fenn az idők végezetéig (el fog fogyni az új előfizető/kurva drága a kontent).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Nem, ez nem erről szól. Nem azt mondtam én sem (és a Spotify sem anno, amikor két éve ez az egész végigfutott a neten), hogy egy bizonyos helyhez kell legyél kötve (nonszensz is lenne. Annyi volt, hogy ugyanazon lakcímre legyen bejelentve a kedves user (regisztráció), illetve próbálkoztak GPS alapú azonosítással, de viszonylag gyorsan el is halt a próba. Ettől még a TOS-ben benne maradtak ezek a valamik (amit 10-ből 9 user nem olvas el egyébként sem. De attól még ott van).
Nézzük újra: ha van egy családi csomagod és a követelmény az, hogy egy háztartásban éljetek (ergo a lakcímetek ugyanaz kell legyen, tehát fizikailag is egy helyen kell tartózkodnotok), akkor logikusan minden, a családi előfizetésbe tartozó usernek illene legalábbis ugyanabból az IP tartományból NÉHA bejelentkeznie zenét hallgatni (hiszen egy háztartásban éltek). Ez nem zárja ki, hogy te máshol dolgozol, utazol, mobilnetről hallgatsz zenét, stb. De ha mondjuk egy user egy totál másik országból jelentkezik be folyamatosan, akkor azért ott már legalábbis jeleznie kellene egy algoritmusnak, hogy valami nem stimmel. (Persze erre is van válasz, hogy de hát a fiam Erasmussal külföldön tanul, de amúgy a lakcíme tényleg a, ami az enyém ). Long story short: a becsületes felhasználók nem tiltakoznának erősen akkor sem, ha akár a spoty, akár a netflix élesítene egyszer valami hasonló metódust. A Microsoft meg a Sony is szokott teljesen váratlanul nyomni milliós bannolást/kiszórni a cheatereket. Megtehetik: ez egy üzleti vállalkozás, nem jóléti szolgáltatás. Bizonyára te sem tűrnéd sokáig, ha valaki pénzt venne ki a zsebedből hasonló "trükközésekkel".
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz l.skywalker #8996 üzenetére
Azt tedd hozzá, hogy amennyiben 4K csomagra fizet elő
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz gyeniko #9054 üzenetére
Még szerencse, hogy az eredeti hangsávnak (amilyennek az alkotói eredetileg szánták ) 100%-ot adtál
Nyilván teljesen szubjektív, de elrettentő példaként nézd meg a Suburra angol szinkronját.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
Hajrá! Ha már annyira értesz mindenhez is (amint ez az utóbbi pár kommentetből kiderült), akkor remélem a cseh nyelvet is beszéled. Ott megteheted a bejelentést. De hogy segítsek: ehhez a fogyasztóvédelemnek semmi, de semmi köze. Annál inkább az adott ország hírközlési hatóságának (ez pedig az HBO esetében a cseh médiahatóságot jelenti).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz CartmanLand0 #9136 üzenetére
szerintem változtass jelszót, amíg tudsz
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kmarci25 #9201 üzenetére
Illetve egészen biztosan a Netflix jobban látja azt a genre alapján, hogy mi az, amit várhatóan az adott országban is megnéznek annyian, hogy legyen értelme fordításra adni. Sőt, az is lehet, hogy ki van adva fordításra, csak alacsony prioritással és majd egyszer elkészül.
És jól sejted, nem főállásban fordítanak, hanem megbízásival, darabra.
Pontosítás: munkaszerződése így is van (megbízási szerződés), hiszen nem feketén fordít Jobb esetben direktben a Netflixszel, kevésbé szerencsésként egy erre szakosodott céggel áll szerződésben, aki meg az NF-fel szerződött.
PS: közben látom, hogy te is leírtad kb ugyanezt
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Mrdevil #9267 üzenetére
De, tudja majd.
40 millió megosztott account van csak az USÁ-ban (ők mondták, csak tudják). Ha ebből a 40 millió megosztott accountból csak a tizedét realizálják, az 4 millió új user, akik éves szinten mintegy félmilliárd dollár (10 USD/hónap előfizetési díjjal számoltam az egyszerűség kedvéért) bevételt fognak termelni a cégnek. Ennyiért érdemes lehajolni. Ha meg a 4 millió userből 8 millió lesz, az egymilliárd dollár.
Az meg tetszik vagy sem, de a kontent pénzbe kerül (még a Netflixnek is ), gondolom a hangosan hőzöngők sem ingyen dolgoznak vagy termelnek értéket a munkaadójuknak.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Corleone33 #9280 üzenetére
Te a magyar mentalitásból vezeted ezt le. Nem fogja őket megrázni, ha lemondod az előfizetést. Nem mi vagyunk a fő piacuk, ehhez képest meglehetősen szépen foglalkoznak velünk.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Kiskutya #9281 üzenetére
Szubjektív, hogy kinek mi a silány.
A torrentre meg csak annyit: ha majd egyszer csak nálunk is elkezdik komolyabban nézegetni a warezt (ahogy ezt teszik pl. az USÁ-ban), akkor elő fogsz fizetni azokra a szolgáltatásokra, amik érdekelnek. És itt a lényeg: ez egy lehetőség, nem kiváltság, vagy szerzett jog. Arra fizetsz elő, amire akarsz. Nem kötelező
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Corleone33 #9289 üzenetére
A kettőnek semmi köze egymáshoz.
Egyébként meg ősidők óta benne a felhasználási feltételben az, amit a Netflix most TALÁN érvényesíteni fog. Csak hát a zemberek szeretik nem elolvasni a szerződéseket, amiket aláírnak.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kisbalazs83 #9310 üzenetére
Hasznos dolog a kereső és/vagy a visszaolvasás.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Csak egy tipp: az algoritmusuk bizonyára van olyan fejlett, hogy a fogyasztott tartalmak jellegéből látni fogja, hogy te vagy te. De teszem azt eszközazonosítóból is le lehet vonni következtetéseket, stb.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kisbalazs83 #9320 üzenetére
Már ne is harahudj, de az origót mérvadó hírforrásnak tekinteni, hát... ezek mind megvoltak korábban is. Nehezen hihető, hogy pont az origo lenne az, aki ezt exkluzívan megtudja
Egy tesztüzemről van ugyanis szó, csak hát a magyarok jó része - "valamiért" - már most pánikol.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz kisbalazs83 #9343 üzenetére
Ki írt olyat, hogy csinált kép?!
Egyébként meg rém egyszerű: elő kell fizetni és nem megosztani senkivel. Oszt akkor nincs probléma sem, ha netán bevezetik.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gyúrósok ide!
- Debian GNU/Linux
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stellar Blade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen