Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A Molyember

    tag

    válasz b. #17 üzenetére

    Annyira nem egyeni problema, ha meg te is leirtad, hogy szinte mindig van valami kiabrandito dolog, de mar hozzaszoktal. Azt is irhattad volna ehelyett, hogy bevettel egy jo nagy adag copiumot. :)

    En nem nagyon akartam arra figyelni, hogyha behivom a kocsimat olyan bugba fog torkollani a tortenet, hogy atvagja magat egy egesz kocsisoron a piroson, magat roncsolva, majd a muvelet vegen felig beleclippel, felig beleakad egy teherauto lokharitojaba, majd felrobban a gcibe. De ha mar igy tortent, kenytelen voltam amulattal figyelni az esemenyeket. :) Jot rohogtunk az ilyeneken az asszonnyal, amolyan keseredes “oh this fucking game” felkialtassal, de az ilyenek aligha segitettek a beleelest. Egy ido utan inkabb abbahagytuk, mint, hogy allandoan kiszakitson valami az immerziobol.

    De ezt embere valogatja, ki mennyit hajlando elnezni egy jateknak, ami amugy alapjaiban megnyero. Azonban nalam a kezdeti szar tapasztalatok, raadasul ket kulonbozo platformon, teljesen bearnyekoltak azt is, ami jo lenne benne.

  • Steve1207

    veterán

    válasz b. #17 üzenetére

    Én SX-en toltam két héttel a megjelenés után, 200+ óra belekerült egyhuzamban. Ez idő alatt 3 térképen átesés, volt úgy 15 emlékezetesen vicces bug a mozgó tárgyak, autók miatt és itt kifújt. Semmi se törte meg egyik végigjátszásnál se a játékot, max az idióta npc-ket lehet felhozni. Az, hogy a 8 éves konzolokon milyen állapotban volt, na paff. Szerintem, ha nincs a rinya, ennél messze jobb eredményeket kaptunk volna végül. Persze a sírás megy a csúszáskor is bőven, ha meg kiadják bugosan akkor már mégse olyan jó végül és hisztiznek a refundért.

    Ettől függetlenül kellett egy ilyen eset már a piacra, de nem ekkora mértékben, mert ha így megy 10 év múlva az eddigi évi 5-6 nagyobb komplexitású játék helyett az adott kategóriában majd csak 1-et kapunk és ugyanúgy bugosak lesznek.

    (#18) janos666: amúgy a megjelenési állapot az 1.2x-es, 1.3 (kezdetéig) patchig teljesen jó volt nálam, ami nagyon gyorsan jött, amit utána fél éven keresztül összebohóckodtak az nevetségesebb. Az 1.3-tól felfelé, tele volt hibával az 1.6-ig és addig sok ponton rosszabbul is nézett ki, mert visszabutítás zajlott a régi konzolok miatt. A gyökér grainy layer a látótáv miatt meg nevetséges, ami bekerült 1.3 után (nem a mozi effekt meg ilyen hülyeségek, azokat kikapcsolom), de valamit elkezdtek használni főleg épületeknél és távolsági tárgyaknál, ami állóképnél szebb eredményt, de mozgásban sokkal gagyibb hatást kelt és nem olyan fluid, mint a kezdeti változat. Ez amúgy elég sokat javult az 1.5 és 1.6 között szerencsére.

    .

Új hozzászólás Aktív témák