Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #138 üzenetére
De magasabb sebesség esetén drasztikusan csökken az elektromotor hatásfoka. Drasztikusan növekszik a hőtermelés.
Valójában pont fordítva van: magasabb fordulatszámon hatékonyabb a motor (lásd itt, az ötödik oldalon van két grafikon egy Telsa és egy Audi villanymotor hatékonyságáról a fordulatszám és a nyomaték függvényében), szóval a Porschékban tulajdonképpen azért van váltó, hogy városi forgalomban is elég gyorsan tudjon pörögni a villanymotor.
De ez nagyjából az egy darab Porsche Taycan, Diabolis valószínűleg nem ilyet venne, hanem valami átlagos villanyautót, amiben viszont nincs váltó, semmilyen.DRM is theft
-
Füleske
addikt
válasz Hieronymus #138 üzenetére
Nem, csak az e-tron gt - ben, és klónjában a taycan - ban van két sebességes automata váltó. És tudtommal semmi másban. Tehát biztosan nem "a gyorsabb modellekben".
#141 Diabolis: a fenti 2 (valójában 1) modellen kívül nincs SEMMILYEN váltó az elektromos autókban. Értelemszerűen váltás érzet sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Háztartási gépek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Házimozi belépő szinten
- Távcső topik
- További aktív témák...