Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Alogonomus #2 üzenetére
Inkább az akku lesz a kérdés... szerintem.
Ez megint egy olyan téma, ami kicsit messzebre visz.
A megjelenő cikkek (nem ez a cikk) ki tudja, melyik szponzor által megjelenített célt szolgálják.
Töltési infrastruktúra... mintha gyerekcipőben járna.A hatásvizsgálatok, a tervezhetőség, a fenntarthatóság tényleges adatai, ténye még nem hinném, hogy napvilágot láttak.
Amíg ezek nincsenek, addig vaksötétben tapogatózás folyik.
Valódi adatokra, nem szponzorált adatokra lenne szükség; ekkor lehetne látni a valóságot e témában, de hát eszembe jut egy régi indiai közmondás:
"Ember... ne keresd az igazságot, hátha megtalálod."B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
A BMW-s megoldás az érdekes volt.. mármint az aggregátort szerelünk a villanymotor mellé. Szóval viszed magaddal a (környezetbarát) töltőállomást is.
Egyébként engem érdekelne az e-autózás. a közvetlen kibpcsátása egy nagyobb városban jótékony hatású lenne.
Amire meg mondjuk pont kéne - munkába járni, meg anya/apa-taxi módú használatra -, arra egy 50km hatótávú kisautó ideális lenne. Khm... 6M-s használtautó.
És hiába szeretnék egyet, ha nem tehetem meg.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Persze a koncepció nem rossz első hallásra, idehaza azért eléggé életképtelen lenne, hiszen a fejlesztés az jellemnzően politikai, és politikai érdek. Innentől... (szerintem zsákutca).
12 km-re van a munkahelyem.
Gyalog 2:10 perc, autóval max 15 perc, busszal 1:30 perc, biciklivel talán 50 perc.
Ezek után nem kérdés, hogy miért lenne jó egy kicsi e-autó.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs