Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Szia
Mit ír ki a gépe? Ezzel a kis valamivel kap áramot az antenna amivel a netet szolgáltatják.
Amúgy neten be kell jelentenie és ki kell menniük, nincs olyan, hogy nem mennek.
Kimennek és ha ügyfél hiba akkor fizetős de ha nem ügyfél akkor ingyenes.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
Egy ideje kábeles Naracom van nekünk, de régen amikor ilyen volt nem kellett semmit állítani, LAN kábel be a gépbe és ment a net. Router van neki? Ha van akkor próbálja anélkül.
Amúgy meg ha nem jönnek ki meg kell lebegtetni a fogyasztóvédelmet meg panaszkönyvet kérni, ilyen nincs, hogy nem megy ki...
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
llax
senior tag
Ez a kliens eszköz ("antenna") tápegysége és PoE injektora egyben. Ez magával a jellel (adatokkal) semmit nem csinál, szimplán átengedi magán. Ha ezen világít a LED, és az "antennán" is világítanak LED-ek (mindegy melyikek), akkor eléggé esélyes, hogy az általad mutatott tápegység teszi a dolgát.
Ha ezen PoE injektoron világít a LED, de az "antennán" nem, akkor kábel (PoE és "antenna" között) vagy kliens eszköz probléma.
Ha ezen PoE injektoron nem világít a LED, akkor lehet nem is kap áramot, lehet ez a rossz (akkor biztosan, ha a PoE oldalra nincs dugva semmi és áramot kap), vagy valahol rövidzárlat van (hibás eszköz, rossz kábel - az előbbi kábel kihúzása után világít).
Ha mindenütt világítanak az előbb említett LED-ek, de ennek a tápnak a LAN csatlakozóját közvetlenül a gépre kötve nem történik semmi ("nincs csatlakozás", piros "X" az értesítési terület hálózati ikonján és nem világítanak a gép csatlakozójánál sem a LED-ek), akkor esélyes a kábel hibája. Régebben - talán most is - fali UTP-t használtak, könnyen törik, nekem a szél is törte már el (még az antenna tartóját is lebontotta egyszer...megoldottam...).
Ha sárga felkiáltójel látható ("nincs internetkapcsolat"), akkor a PoE injektor, a kliens eszköz és jó eséllyel a kábelek is rendben vannak, ott valami beállítási hiba lehet (akár a kliens eszközön is - ez beállítani a szolgáltató dolga, jobb esetben távolról is megy).Ha bent azt mondják, hogy minden rendben, akkor azt is jelentheti, hogy a kliens eszközüket ("antennát") elérik, ami azt jelenti, hogy a képen mutatott PoE injektor és a kliens eszköz is jól működik, részben az azokat összekötő kábel is. Ebben az esetben:
Sárga felkiáltójel -> Jobb klikk a hálózat ikonjára, és a hibaelhárításra kattintani (egy sor műveletet elvégez, minden alaphelyzetbe állít - a jó működéshez ez kell).
Piros X -> Kábelt cserélni a PoE injektor és a gép között. Ha ez nem segít, megpróbálni másik géppel, vagy egy hálózati kártyát betenni, azzal kipróbálni.#2333 "Itt van valami hasonló beállítás, esetleg direktbe nyomják a netet?"
Semmi. Kezdetben mindennek alaphelyzetben és automatikus beállításon kell lennie.
[ Szerkesztve ]
-
llax
senior tag
"Piros x van"
Vagy egyáltalán nem megy az eszköz (fényeket nézni), vagy rossz a kábel/hálózati kártya.
"az antenna a kéményen van"
Sötétedés után a ház körül mászkálva csak látszik valami fény. Ha esetleg zöld szín is előfordul, az nagyban javítja az esélyeket...
"holnap vesz egy kábelt"
2 perc alatt legyártok magamnak tetszőleges hosszúságút Fali FTP-t nemrég vettem egy dobozzal (305m), de patch UTP is vagy néhány száz méter, ami most hiánycikk (kellene - most cserélem) az a patch FTP.
[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
Olyan nincs, hogy nem érnek rá kimenni. Hívja fel őket akkor holnap, és mondja azt ha nem mennek, hogy felvette a beszélgetést, és másnap megy a fogyasztóvédelemhez. ott is lesz másnap a szerelő, az biztos.
Én már megtanultam, hogy így kell velük bánni, erre hallgatnak csak.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
llax
senior tag
Ha sikerül az user oldali hibákat nagyjából kizárni (beállítás, hálókártya, kábel a tápegységig), akkor egy határozott hibabejelentés kell az ügyfélszolgálat felé. Nem személyesen, nem a kliens eszköz tápegységét mutogatva, hanem telefonon közölni, hogy x ideje nincs kapcsolat. Határozott alatt nem a felmenőik emlegetését értem, hanem a száraz tények közlését, attól, hogy bent jónak látnak valamit, a szolgáltatás nem jön létre. Ászf. szerint szerint 72 órájuk van megoldani...
A tempóval nem mindenkinél vannak gondok. Ha viszont vannak és nem tesznek ellene semmit, akkor tényleg jobb más szolgáltató felé is nézelődni az állandó kínlódás helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs