-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19771 üzenetére
Hm, hát így körülményes az élményekről csevegni, hogy óra szerint, meg fülre...
Ha tudnánk egy gyári adatot, és egy valós sebességet, meg mondjuk hozzá egy
mért fordulatszámértéket, ki lehetne számolni az áttételt... A szakadozós menet
tuti nem tesz jót a blokknak. Ha az elektronika tilt, akkor azért. Ha meg a szíj ér
bele a deklibe, akkor azért. Normál esetben ilyen nem történhetne! De ha mégis,
nos akkor tényleg a "haláláig" hajszolod azt a motort. Ergo: vegyél nagyobbat.Ui: én úgy oldom meg a kérdést, hogy nem megyek autópályán. És 130-at sem,
mert a kisplexi mögött kb. elviselhetetlen a szél olyankor. Soha nem forgattam a
motort tiltásig. Pontosabban most egyszer, az úszó csere után, álló helyzetben,
az alapjárat állítgatása közben. Fura volt: hivatalosan 8600-nál tilt, de "szemre" a
KOSO mérőn hamarabb ütközött "falba" valamivel. Sajnos nem mentettem logot,
hogy megnézzem, mennyi az annyi pontosan... De persze nem is érdekes, mert
8000 fölé kizárólag a gyári hajtással ment még anno, a hajtást tuningolva soha.kcsa: ha sokat pályázik, átülhetne a régóta vágyott Africa Twinre. Az nem forog
sokat, és mindenki boldog... Amúgy a hajtástuninggal ki lehet tolni a maximális
áttételt (pl. Dr. Pulley), de ha szűk a hely a dekliben, lehetnek mellékhatásai.Szerk: érdekes amúgy, hogy említed a végáttételt, tényleg rövid lehet az SH-n,
ha le tudja forgatni teljesen gyári hajtással tiltásig, és még lenne ereje menni...
Szerk2: amúgy a Forza nem véletlen ugyanazzal a blokkal van szerelve? Csak
a véglehajtásban van különbség? Anno nagy Maján volt nagyon gyenge a vége,
pedig nem az erő fogyott ott sem el: lett is volna valami Malossi fogaskerékpár.
De hálistennek nem tuningoltam, hanem eladtam (miután elkészült a Madison).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen