- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Battlefield 2042
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Le Mans Ultimate
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13988 üzenetére
Ez a skatulyázás elég komoly... hondás, bmw-s 😃 nem azt mondom, hogy mindenki "egyedi", de mégis.
Én szoktam mutatni, hogy lassítson a gyorsan menő, amúgy én is rögtön elengedem, ha látom, rajta, hogy megérdemli, akkor a következő lámpánál legyorsulom. Amerre járok ismerem a lámpaprogramokat, könnyen be lehet ragadni, nem érdemes folyton nyelezni. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14032 üzenetére
4Road kipufogós (oké, biztos van csendesebb is) Gilerak-tól feláll a szőr a hátamon a városban. Vidéken kerepeljen a szarjával. Ha valaki ennyire nem bírja az egy hengeres motor hangját, vegyen több hengereset.
Ez a gyári motor szar, mert nem egyedi satöbbi is olyan, hogy persze, biztos lehet ízlés szerint javítani a motoron, de a legtöbb embernek ez nem fontos. Tegyük fel, hogy érzésre jobb lesz a robogó, de ez a próbálgatás mennyi időt, pénzt vesz el az embertől? Oké, neked ez egy hobbi, ha jól látom, így szereted és nem számolod a robogó fejlesztésbe vetett idődet.
Azt még mindig fenntartom, amit párszor már írtam: ha lényegesen jobb gépet akar az ember, nincs értelme a "tuningolásnak", a robogó nem versenyre készül, hanem folyamatos használatra. Ha elkezded bütykölni, elindul a lavina és folyton jobbat akarsz, ami nem gond - mondom - ha ez a hobbit, ezt szereted.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14035 üzenetére
Több hengeres motorok kihúzatása is nagyon zavaró, de ha jó napom van, akkor nem és örömmel hallgatom.
Persze ha éppen te ülsz a motoron, akkor nagyon adja az a szép hang, ezt viszont országúton kéne csinálni.Neked pedig sok sikert a megfelelő kombináció kialakításához.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz TayRol #14112 üzenetére
Azért mert leírva szarul hangzik, hogy budinülős, még nem rossz. A kanapérobogóra meg írhatnám azt a témánál maradva, hogy szarosgödörbe esős az üléspozíció. 😃
Lámpát cserélni nem feltétlenül éri meg. Minden ilyen plusz dologgal csak a baj van. Én sokat megyek este az SH-val, felnyomom a reflektort lakott területen kívül. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14114 üzenetére
Nem kell emiatt nagyobb, mert én amúgy is magas vagyok, szóval kompromisszumot kell kötnöm. A lábam miatt nem tudom teljesen kiforgatni a kormányt, de ez durva szlalomozásnál sem szükséges. Nagyon erős fékezéskor neki tud ütközni a láb a kormány alatti résznek, nekem még nem volt ilyen, maximum azért mert unatkoztam és nem tartottam magam. Ha nem túrázik az ember, akkor nincs gond az üléspozícióval, legalább is látatlanban nem írnám le rögtön.
-
Burt1793
veterán
Igen, azt nem szabad elfelejteni, hogy arányosan nagyobb egy ilyen hokedli nagyrobogó a kis smkp-nál, szóval ezen rendesen el lehet férni. Még én is tökéletesen utazom rajta napi kétszer fél órát a 2 méteremmel. Meg se érzem az utat. Nagyjából egy óra után kezd el sajogni enyhén a hátsó felem. Szinte sose megyek ennyit egyszerre.
-
Burt1793
veterán
Egyszer-kétszer mentem 250 km-t vagy kicsit többet egy tankkal, ott már majdnem megvan a 8,5 liter a benzinkútnál. Ha nagy vész van, én el tudnék menni vele 260 km-t, de nagyon utálom. Ösztönből 230 km-eket megyek egy tankkal.
Az erejével én is úgy vagyok, hogy, ha már több, mint az átlag, akkor lehetne jóval több is, de így is messze gyorsabban megyek, mint kéne. Még erősebb motorral még gyorsabban mennék. Városon belül nagyon-nagyon ritkán mondom azt, hogy kevés és olyankor nem lenne jobb egy 40-50 lóerős robi, olyankor motor kéne 100 lóval.
Velem 80-ig nagyon jól, szinte lineárisan gyorsul, utána kezd elfogyni. Ha ketten ülünk rajta, akkor eléggé belassul.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14185 üzenetére
Természetesen nem megyek mindig esztelenül nyélgázon (sőt írtam is régebben, hogy nagyjából fél gázzal gyorsítok és 50-es táblánál óra szerint 70-nel megyek normál esetben), viszont, ha rossz kedvem van és nyelezem, akkor messze sokkal megy. Jól mondod, itt már nincs akkora különbség, simán fel tud gyorsulni 70-80-ra a felhajtóknál, ilyennel nincs gond. Szerintem is sokkal biztonságosabb egy erősebb motor, próbálok is ésszel menni, de nehéz.
Nekem a Budakeszi úton felfelé tud kevés lenni, amikor 60-70-nel megy egy autó, azt már nem előzi olyan fürgén ez a 300-as, de ilyenkor már úgyse szabadna előzni és ehhez tényleg kell mondjuk 70 ló, hogy ugorjon, 30-35 lóval nem vagyok előrébb, még akkor sem, ha kihegyezettebb a hajtás. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14189 üzenetére
Este 11-kor van, hogy nincs erőm normálisan menni, mert reggel 7-től hosszú volt a nap... Sajnos. De egy nagy motorral ilyenkor elszabadulna a pokol. Amúgy nem mennek ott felfele ennyivel az autók, csak ilyenkor este, plusz sok a busz is, tehát nap közben nem megyek ennyivel.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14507 üzenetére
Szerintem meg a kiskerekű a totál kompromisszum, csak vergődik vele az ember a magyar utakon (menj minden nap a Budakeszi úton, hiába ismered a kátyúkat, nem lehet mindet kikerülni, főleg, ha előzni akarsz, plusz a terelővonal végig szar, kiskerekűvel ott elsüllyednék), az SH-n van doboz, minden belefér. Sose kéne kis kerekű robogó. Na puff
kcsa: nem értelek, egyáltalán nem csúnya az SH, nem szép, de azért egész vagány egy jó plexivel. Egy kiskerekű kanapé jobban tetszik?
Nekem még senki se mondta (a való életben, nem a fórumon), hogy csúnya.Valós 125 az tényleg durva neki, én is mentem már vele autópályán, valós 115-től már pörög, valós 130-tól már üveghangú és tud kicsivel 140 alatti max sebességet.
Szerintem robogóval nem lenne több időben a nem autópályás táv.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14509 üzenetére
Akkora a doboz, hogy belefér a sisak, kabát (gerincvédővel természetesen), kesztyű, térdvédő, plusz még pár papírlap, ha szükséges. Az ülés alatt egy hálós pók és egy colstok lezáró van alaphelyzetben, de azért oda is fér még anyag, kb 15 liternyi.
Nem azért megyek gyorsabban, amikor úgy megyek, hogy "megmutassam", kinek mutassam meg, nem ismerek senkit, szimplán sietek.
(#14510) kcsa: Na ne viccelj már, az új alig különbözik, kicsit bandzsítva ugyanaz, persze egy-két vonal más és LED-es a lámpája. Amúgy az enyémnek a hátsó lámpája nekem tetszik, a tiédé nem annyira, az újé nem rossz.
Na mutasd milyen a plexi![ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #14518 üzenetére
Ez egy ingázós sisak, fekete, semmi különös. Amúgy meg robogón nem piszkolódik a kesztyű és a térdvédő. A kesztyűm előtt ott a plexi, a térdvédő előtt pedig a "homlokfal", vagy mi.
Motorozva tényleg nem jó a sisak belsejébe pakolni.kcsa: Eredeti Tucano-d van 45 ezerért? Megéri? Én is szeretnék valamit, eddig 3 réteg nadrággal és kabát, aláöltöző és pulcsi, téli kesztyű+markolatfűtéssel nyomtam, ami nem rossz, csak 10 perc az öltözés...
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14612 üzenetére
Vagy félrehangoltál éppen valamit a sajátodon, vagy hazudott és nem 125össel volt a srác. 100 kg plusszal is érezhető előnye van egy 400asnak. 125ösök "ellen" volt szerencsém gyorsulni a városban többször is, messze elmaradnak. Egyedül egy 180as gilera volt az, amire csak 5-10 métert vertem a 0-80ban. A minimum duplaakkora maximális teljesítmény az nem mindegy, a teli tank vagy sem az annál inkább.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #14660 üzenetére
Ők újságírók, Zách Dani amúgy se technikai cikkeket ír, de a Rulettkerék őt is megtalálja, nem is ő szereli az autót, nincs ezzel gond, csak kicsit jobban képben kell lenni. Az a baj, hogy sokan csak annyira vannak képben, mint jelen esetben te, ebből jönnek a téves következtetések és mende-mondák.
Ha már itt tartunk, én nem csapattam volna le nagynyomásúval a motorteret... -
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #14663 üzenetére
Nincs érdekeltségem, csak többféle autós újságot olvasok, az emberek nagy része viszont csak a Totalcar-t, ami bevallottan nem szaklap, célja inkább a "szórakoztatás", persze van egy-két szakmai része, de a legtöbb dolog nem az. És ez zavar, hogy azt gondolod (mondom, nem csak te, sok ember, akivel beszélek az életben), hogy amit írnak, az mindenképpen szakmai és valós/igaz.
Hallgass meg egy Égésteret.
Amúgy természetesen minden ott dolgozó vonzódik a járművekhez valamilyen szinten.
Segítek:
Stump Bandi, Göbölyös, Papp Tibi, Novoth Tibor négyes az, aki műszaki pályán végzett.
Karotta, Vályi nagyjából képbe került az évek során.
Zomborácz Iván és Zách Dani motorozik, Winkli pedig egy napszemüveg blogot vezetett a Totalcar előtt, annyira értenek az autókhoz kb., mint egy "átlag" magyar. Szóval nem vagyok beépített ember, csak ismerem a tagokat. Most jött egy új fazon, illetve ott van a hírszerkesztő, aki mindenféle katalógusadatokat és új infókat ismer (nem jut eszembe a neve, de mindegy, cikkeket nem ír).
Az autókkal nagyjából én is képben vagyok, ezért zavar, hogy téves tényekkel jönnek hozzám az emberek, a Totalcartól idézve (mondom, vannak szakmai részek, de messze nem mind az!).szerk: a Totalcar-t is olvasom persze minden nap, jót mosolyogtam szegényen, az a jó, hogy mindenre rákérdez, fejlődik. Inkább az volt a gáz, hogy nem volt mindkét tömítésből a szerelőnek, miközben olyan motoros autókkal volt tele a telke...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #14708 üzenetére
Kicsit? Majdnem 40 perc volt az út ma is, általában 30 perc alatt megvan... de legalább közelebb vagyok ahhoz, hogy megvegyem a Tucano-t 35 ezerért.
Nem nagyon merem dönteni ilyen erősen vizes aszfalton, kicsit félek is sajnos, ami nem jó (ezt kanyargós országútra mondom), városban annyira nem vészes a vizes aszfalt, álló kocsisor mellett elmenni úgyse szoktam sokkal gyorsabban. -
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #14757 üzenetére
Nekem pont ilyen van az sh-n, nincs sok értelme ilyen rövid utakon (fél óra), téli kesztyűben, úgy, hogy a plexi védi a markolatot. Persze 2-3 fokban be szoktam kapcsolni, már csak a tudat miatt is. 😃
Arra tud jó lenni, ha ősszel kesztyű nélkül mész. -
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #14761 üzenetére
Ez a robogó topik, haver.
Nem szoktam kesztyű nélkül.menni, ezért is mondtam, hogy nem látom sok értelmét a markolatfűtésnek rövid távon. Egyszer-kétszer mentem ki Pest megyéből robogóval, pedig nagyobb robi. Motorral pedig pont jobb elhagyni Pest megyét, de azt majd pár év múlva tervezem csak. -
Burt1793
veterán
Imádok este 9 körül zuhogó esőben hazajönni, főleg úgy, hogy négyszer keresztezek villamossín párokat (Alkotás út vége Széll Kálmán tér déli részén, Széll Kálmán tér és Szilágyi, Budagyöngye, Szépilona), amik mind ferde kis szögben mennek át az autóúton. Még pár ilyen alkalom és megyek korcsolyázni. Utána pedig országúton az álló vízben, úgy, hogy jönnek szembe, vizes a plexi és a sisak ->semmit, de tényleg, semmit se lehet látni, felfestés nincs, cserébe a táblák rendesen csillognak. Csoda, hogy nincs baleset (bár csak egy robogóst láttam, xenon lámpával, fehér nagyseggű nem tudom mit).
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Miért, te végig indexelsz, amikor a kocsik mellett elmész sűrű forgalomban? Én általában nem indexelek, az is zavaró tud lenni. Persze ez eléggé helyzetfüggő.
Első kocsi mellé beállni tényleg köcsögség, én végigelőzöm a sort és beállok az első mögé.(#14839) tikshow: SH150 ellenfele, a PCX más méret.
(#14837) DigitXT: A nagyobb ülés alatti csomagtartó az egyetlen előnye, bár lehet, hogy csak a 300-as SH-n van ilyen kicsike csomagtartó, már nem emlékszem a 125-re/150-re. Nem mondom, hogy az SH műszerfala szép vagy, hogy jó anyagokból van, de ez vállalhatatlan például, szerintem.
Ui.: Ha nem ezt a címet adták volna neki, rá se kattintana az emberek nagy része (én se olvasom a totalbike-ot általában, de ezt végignyálaztam).
Ugyanaz: volt egy olyan cím, hogy: na most megnyeleztük a rulettkerék Audi-t (Papp Tibi), ezért néztem végig, nem volt benne semmi...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Jött velem szembe egy új Sh300-as, messziről láttam a LED-es lámpáját, szép bordó színe volt, Budakeszin találkoztunk, kb 40-50-nel mentünk mindketten, én már előre intettem, ő nem köszönt, pedig rokonjárgányom van. Emiatt meg kell venni az újat nekem is? Jelentkezzen a sofőr!
Láttam egy sportdobos enyémhez hasonló generációs 300-ast, mély rotyogó kipufogóhanggal (normál 50-es tempót tartva), azért ez elég zavaró lehet a motorosnak és a körülötte lévőknek is. Én 50-ig, ha csak sebességet tartok csendes vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Babzsákfotel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen