-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #5289 üzenetére
Nem, ez típushiba a Kymconál: olajnyomás probléma, megégés stb.
Illetve típushiba a Malagutinál is: hírhedten gyenge volt a vezérlése a
400-as Madisonnak, ezért le is cserélték az első verziót - erősebbre.
Teszem hozzá, nekem az erősebb vezérműlánc makkant meg: talán
itt is olajozás gond volt, mert 5500 után cseréltem, úgy emlékeztem,
hogy úgy hirdették, "friss olajcserével". De nem: "szezon elején".
Meg aztán kereskedőnek azt sem szabad elhinni, amit kérdez, LOL.
Ha tudsz ilyen típushibáról a Beverly-nél is, akkor kezdj aggódni...---
Amúgy ha már írtam a véglehajtás tuning lehetőségéről: hogy tetszik?
37/17, azaz 2,176-os arány. Nem mintha tuningolnám a Maját... Csak
ugye volt róla szó, hogy "elviselne" hosszabb áttételt a gyárinál...Transmission:
Primary reduction system__ Helical gear
Primary reduction ratio___ 40/15 (2.666)
Secondary reduction system Helical gear
Secondary reduction ratio_ 38/15 (2.533)
Transmission type_________ Single speed automatic (V-belt type)
Operation_________________ Centrifugal automatic type
Single speed automatic____ 2.44 ~ 0.83:1[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5295 üzenetére
Elkezdtem számolgatni az elméleti sebességeket, és arra a következtetésre
jutottam, hogy még mindig nem válthat fel teljesen a varió. Csongi is egész
más fordulatszámokról írt, és nekem is az a fura, hogy elég hamar szétpörög:
amikor pucoltam a variót, lemértem a görgőket, csak ~12 grammosak. Ugyan
a motorka 6000-es fordulat környékén vált, ami nem rossz (nyomatékmax), s
könnyebb görgőkkel csak a gyorsulást lehetne növelni (teljesítménymax), DE
a végsebességhez kellene az 0,83, amiből becslésem szerint 1,15 lehet meg.
Ezt adjátok össze ceruza nélkül víz alatt. A Dr. Pulley jobban kiemel, esetleg
még azt meg lehetne próbálni, csak az már komolyabb ráköltés kategória. -
DigitXT
félisten
Csak egy gyors kérdés: óra szerint, vagy GPS szerint? Elméletileg, és
hangsúlyozom, hogy elméletileg valós 130 az már durván végsebesség!Hogyaszondja: varió overdrive módban (0,83:1), gyári véglehajtás 6,756,
kerék 12-es 130/70-es, tehát 1,529 métert haladunk fordulatonként. De
a motor 8250-nél nem forog többet (talán igen, de részben tilt, részben
elmegy az ereje lásd a lenti kis grafikont), tehát a kerék fordulatszáma
elméleti maximumot tekintve 1471 rpm: azaz 135 km/h-val repesztünk.Viszont ha már felváltotta a maximum áttételt, akkor stimmel, hogy a
valós 100 km/h sebességhez ~6000 fordulat tartozik... HA felváltotta:
nekem most biztos nem vált fel ennyire. (Mintha "overdrive"-ról nem is
hallott volna.) Pedig a 12 gramm az kb. gyári súly ennél az évjáratnál,
és amúgy nem is viselkedik vele bután. Csak kicsit "hamar vége van".
Teszem hozzá, ha az óra csalna egy 15%-ot a GPS-hez képest, mint
a kis Maján, kevésbe lenne megbotránkoztató a 94-es topspeed (108).Szóval a kérdés áll: a tapasztalatok óra, vagy GPS? Ill. az évjárat?
Ui: a Malossi tuning áttétellel már 157-et is tudnia kéne. Elméletben.
Muhaha... 20 lóval soha nem fogja tudni, és ez nagyon jól is van így,
mert 12-es kerekeken szerintem már a 130 is istenkísértés.
Mondjuk Madisonon 30+ lóval, 13-as keréken, és pici lejtőn megvolt.
De még azt sem arra találták ki.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én halál nyugodt vagyok, nekem bőven elég az a valós 94 km/h.
Marketingszempontból viszont jó lenne átlépni. Találkozó mehet!
Gyorsulás teszt is mehet, végsebesség mondjuk 3 fokban már ne.
(Sokkal érdekesebb kérdés, hogy jól lőttem-e be az alapjáratot.)Gyufa akkor sem lesz nálam, ha nem indul. Inkább contact spray!
(Van egy tippem, hogy miért nem indítózik, amikor olyanja van...)Szerk: valaki főtengelyszimering méretet + bp-i szimeringboltot?
Mobilról vagyok, kicsit régiről, ami lassú: hátha valaki fejből.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kutya legyek, ha teljesen értem a HSZ-t.
"GPS szerint volt 100 valóságban kb 94Kmh"
Mármint óra szerint 100 volt GPS szerint 94?
Tehát óra szerint 130 vége GPS szerint 122?"áttételt új oldottam meg, hogy nagyobb legyen"
Mármint raktál bele nehezebb görgőt? Vagy már
a véglehajtáshoz is hozzányúltál? (~30K-ért...)vagyis a gyorsulás rovására ment egy picit
Ez világos, és a varió működését ismerve érthető.viszont 3,3 liter volt a max. De volt 3 liter alatt is.
Jól hangzik. HGabor89 szerint ez is 3-3,5-ből jár.
És ő csak Bp-en használta; de nem hajtotta szét.Lassan megint tankolnom kell, csak nem nagyon
tudom, hogy mennyit mentem a legutóbbi óta, lol.Az alapjárat viszont kiváló lett, s a motorfékem is
érezhetően jobb. (Nohiszen: nem tudtam teljesen
elvenni a gázt, ki volt támasztva túl magasan...) -
DigitXT
félisten
Ja, tényleg, már emlékszem, hogy írtál valami köszörülésről.
Ez amúgy olyan, mint a hézagoló kiszedése... A "kis" Maján is
szépen levitte a fordulatot, meg csökkentette a fogyasztást. De
volt egy mellékhatása, amit mindenki jól ismer: valszeg egy pici
csökkentés lett volna ideális. 1,9 mm-es hézagolóval 9000 rpm+
Ez egyrészt fogyasztásnövelő. Másrészt felesleges gyilkolás is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5310 üzenetére
Én a helyedben néznék bele Dr. Pulley görgőket is.
Csodákra képes, ami a teljesítmény optimalizálását illeti.Amúgy tökugyanolyan 20x12-es görgő van benne, mint a
"nagy" Majában, csak ugye 6 db, nem 8. Mármint a gyári
varióba: a Multivarba hirtelen meg nem mondom... 20x17?Mindegy. Ma próbálok egy 14-es pulit. Kíváncsi vagyok.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5312 üzenetére
Bocs, tévedtem, 20x12 az a 125/150/250-es Majában van: a 180 unikum.
A puli pont azért jó, mert kevesebbet pörög vele motor... növeli a végáttételt!
Mondjuk nálad most nem ez a gond, mert így is tökig nyit a varió - hiszen a
hézagoló állítja meg. Szóval nálad nem sokat hozna, hézagolót kéne belőni.
(Esetleg simán nehezebb görgőket rakni bele, mint a 10,5-es Malossi.)Nincs szerszám, nincs szerszám: hát volt ez bármikor probléma nálam?
bogyó: értem én! De nekem nem lenne szívem 8000+ fordulaton tekerni egy
sima országúti tempónál, s vegyük figyelembe, hogy ez 20LE-s 250-es gép:
egyszerűen szarul van áttételezve. (Mintha Te nem használnád ki a Csótány
összes fokozatát, hanem megállnál az utolsó előtt eggyel - vagy kettővel.)Mondjuk az is igaz, hogy imádom ezt a sötétkék dögöt. De akkor sem
tervezhetek vele hosszú távra. Előbb-utóbb* kész a Madison, az mégiscsak
30 LE. És 150 a vége: sokkal "túrabarátabb" gép. Bár "városbarátabb" nem!
"Mukábajárás" barátabb meg végképp nem a 2x-es fogyasztása miatt, LOL.*: tényleg huszi, CityBike kussol a vezérműláncról? Tegnapra ígérték...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5316 üzenetére
Érdekes: én ilyen hajtóműolajat raktam bele 2 éve, nem motorolajat.
"Nem érkezett meg, keddre ígérik nekik..."
Az önmagában nem baj. Jobb a november 4., mint a február 28.Kell a fordulatszámmérő? Megyünk Gergőhöz, lekapjuk a Madisonról.
(Amíg álldogál ott alkatrészhiány miatt, addig ugye minek... Amúgy meg
akartam egy 9000-ig mérő, olajnyomás kijelzővel felvértezettet. Csak az
a baj, hogy a KOSO mérce magában elég húzós összegbe fájt anno.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jaja, 250-es Majába is az volt. Nyekergett is vele melegen, mint a qrvaélet.
Amióta 10W40-et kapott azóta... is nyekereg. Csak 15 km után azért még nem
melegszik fel annyira a mostani 7-10 fokokban: tegnap este tök csendben volt...Szerk: lehet bele kellett volna tolni a Madisonnál használt 80W90 GL4-et.Szerk: ne értsd félre, ez amolyan sírvaröhögős poszt, nem okoskodós! Én ugye
egész biztosan kevesebbet értek a hajtóműolajokhoz, múltkor is segítettetek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5334 üzenetére
Volt. Arra cseréltem, amikor rámtört a para, hogy milyen hangja van már.
Szerk: csak melegen van ilyen hangja. Ahhoz menni kell 20-30 kilit vele.MÁS: rámírt a szerelő, hogy b*szná ki a motort a garázsból, mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, röpke 5 perces tesztkarika alapján a Puli ott van a szeren:
segg-dynoban odaver! Fordulatszámot simítja. Végsebesség
nőni fog szerintem. Nem volt alkalmam most ezt is tesztelni,
de fordulatszám alapján ígéretes. (Az 5K-t simán megérte.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5348 üzenetére
OLX. Egypálcás. Alig használt. 14 grammos.
Érzésre megy mint a golyó. Dinamikus váltás,
jobb motorfék, simább gyorsulás, minden.
Ha még lesz a szezonból GPS-szel validálom.üszök: köszi! (Jövő évi szállítással jöttek már,
ha a vége az, hogy japánból rendelik be, lol.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5352 üzenetére
Tudod, tavasszal domborítania kell a gépnek, hogy jó áron menjen el.
Az más kérdés, hogy a dolog szórakozás része az enyém! Habár maga
a szerelés, a csavarok pótlása fene tudja, mennyire szórakoztató.Mindenesetre a tudat, hogy épül-szépül-javul-okosodik a gépsárkány
az jó. Eddig "nulla költséggel"! Most ugyan befektettem 5K-t. De sebaj!Rezsióradíjat direkt nem számolok magamnak: szép hobbi ez is, hehe.Inkább az aggaszt, hogy esős időben be fog ázni a csomagtartó. Mert
az egyik sarka lyukas/a kerék odaveri a vizet: a kárpit csak eltakarja, de
az halottnak a csók. Ki kell pótolni az anyagot/leszigetelni rendesen...Szerk: rémesen lassú ez a Motorola Defy, Boat Browser kombó...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mindkettő tetszetős, képek alapján. Majáról kicsit mosottak a képek,
de egyértelműen lejön belőle, hogy "ki van suvickolva". Mondjuk ez
még motorikus állapotáról semmit nem mond, de kívülről szép.Amúgy van ára rendesen... Pantheon jóval olcsóbb, ez tény: mi az az
ár, ami gyanúsan olcsó? Lehet, hogy csak el akarja adni gyorsan, és
nem hirdetni hónapokon keresztül... Szezon vége van, ilyenkor már a
hazaszállítás is necces tud lenni, ha az ember nem akar rákölteni.De van nekünk egy szakink, aki képek alapján jó érzékkel mondja ám
a tutit. Irónia nélkül. Van szeme hozzá. Persze, beszéltük, hogy ha a
gépet valaki kívülről nagyon rendberakja, az megtévesztő lehet, de azt
nem szokták megcsinálni, hogy egy kotla motort annyira suvickolnak,
hogy csavarszettet is lecserélik amit a vájtszemű kolléga kiszúrhatna. -
DigitXT
félisten
Passz. 1:1-ben csereszabatos alkatrészekről tudok. Ha ez szopófaktor...
De ha már van egy újabb (mit újabb, visszatérő!!!) versenyzőnk a SOPO cég
rollerén, nos Grillo: mi a tökért nincs naftája? Nem lehet ugyanúgy "kezelni"
mint mikor először jött elő ez a gond? Legalább nem kéne tolni a vasat.Illusztris társaság!
SOPO Scarabeo
SOPO Beverly
SOPO Madison
SOPO MajestySOPO Varadero
"Te medve, nem húznál ki?"[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4770 üzenetére
"...nem azzal nyitnék, hogy légkulcs, Multivar, Dr.Pulley, LeoVince, xenon"
Pulley pipa, már csak le kéne tesztelni, menyit hozott. Multivar szerintem
nem lesz, mert minek (meg az drága is), 4Road nem kell rá, jó a hangja...
Xenon sem kell, mert +1 db kábel okos bekötésével a dupla tompított elég!Főtengelyszimeringet kinéztem: MD723202 (Mitsubishi gyártmány, wow).
Amúgy 30x45x6-os, gondolom más márka mehet bele, szimering boltból. -
DigitXT
félisten
A linkelt az gagyi-kategória? Olcsónak olcsó... Adok én 1300-at is érte,
csak jó legyen. Találtam origi Mitsut, rendelésre magyar webhopban.A Puli spéci eset: ex-Xmaxos csávó most dobta fel, nekem kapóra jött.
2012-ben tesztelt vele, neki nem tetszett, mert kb. 6 s volt a 0-60 vele.
Bezzeg a 12 grammossal 5 s, szóval azt használta inkább (én annak a
dobozában kaptam). Amúgy JCosta variót is próbált. Nagyon pörgött
a gép, kezdte enni az olajat is, viszont 4 s alatt megvolt a 0-60. Ezeket
a blogjában olvastam, meg fent vannak a videói a YouTube-on. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5386 üzenetére
200 forintosat 1000-ért. Azért remélem bírni fogja.
Jah, érdekes, hogy alattam minden 6-ot eszik, LOL.
(Mondjuk így, hogy nincs óra, lehet, elszámoltam a
távolságot, és azért. Még megpróbálom kibogozni...
Ha nem 177 km-re tankoltam 10,54-et, az oké...)Nem én hajszolom 8000 fölé... ha elfogy az áttétel,
evidens, hogy feljebb kell mennie. Amíg vált a varió,
kiváló* 6000 körüli fordulatszámokat produkál.*: megjegyzem, nem is könnyebb görgőt vettem!
Nehezebbet. A gyári ~12g, ez 14g. (Le is mértem.)bogyo112: ez 250-es. nem kell qrvahosszú lejtő.
Erőből leforgatja a variováltót a "végégig" sík úton is.Ami gond volt ugye, hogy tele volt dzsuvával, tehát
a maximális áttételt soha nem érte el. Kipucoltam,
máris esett a fordulat végsebesség környékén. DE
még mindig elég alacsony volt a végseb.! Mert így
sem volt meg a maximum kiemelés (gyári görgők):
a Dr. Pulley segítségével már lehet 100 fölé menni.
(GPS által mért adatok... 102 volt ma este a max.)Buszos ötlet jó, de A+B jogsival nem lehet vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5389 üzenetére
Gyárilag ezek (a 250-es Maják!) félre vannak hangolva. Nagyon
nem a végsebesség a cél. Nem azért lesz végsebessége, mert
akkora a max légellenállás, hanem azért, mert elfogy az áttétel.Lásd csongi esetét, aki a varió beköszörülésével kényszerítette
az első varióváltón a szíjat nagyobb áttételre (a gyárinál), és így
tudta elérni, hogy óra 100-nál még 6000 körül dolgozott a motor.Mint írta, ez GPS 94 környékét jelentett... Ahogy néztem, most
már az én "nagy" Majám is el tud krúzolgatni országúti tempón
(GPS 85) 7000 körül, mint anno a "kicsi". Mondjuk az egy más
karakterisztikájú gép - az 6500-nál van nyomatékmaxon, a max.
teljesítményét valami 8500 körül adja le: fejből nem vágom most.Annyi van, hogy a CVT másképp működik, mint a fogaskerekes
(fix) áttételek: itt a gázállásal rögtön változik az áttétel, mikor a
sebesség még nem. Kvázi ha odahúzol, "visszavált" magától.
Tehát, adott gázálláshoz sík úton van egy adott fordulatszám és
sebesség, amin a gép stabilizálódik: annál nagyobb gázra előbb
felpörög a motor, majd ha a sebesség megvan újra stabilizálódik.
(Meg ez az egész függ persze a terheléstől is, pl. emelkedőn is
másképp reagál a nyelezésre, mint a lejtőn... Ezért sem igazán
értettem, hogy HGabor89 hogy tudott - óra nélkül - fordulatszám
alapján "trafibiztosan" közlekedni, de aztán lassan megértettem.
Kicsi tartott gáznál mondjuk 4000-en gurulsz 50 km/h-val...
Hogy mekkora ez a kicsi tartott gáz, nos ez az amit megszokik
az ember... Meg ha városban megy, és az autók tempóját tartja,
nagy baj nem lehet. Nem kell ész nélkül száguldozni közöttük.)A linkelt Maja '96-os, az enyém 2002-es. És még el is van írva?
Akkor már inkább higgyünk a dyno mérésnek, amit linkeltem.
Na meg a seggdynonak: nem 6500-nál kezd esni a teljesítmény.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5390 üzenetére
Egyébként érdekes ez a negyedmérföldes eredmény...
19 mp alatt teszi meg és 107-tel szakítja át a célvonalat?
Állítólag: nos csináltam is ma egy ilyen állórajtos tesztet.350 méteren 90-re gyorsultam, 17 mp alatt. Azért közelít.
El kellett vennem, mert jött a piros lámpa... De ha csak
tartottam volna a - valós - 90 km/h tempót, akkor az 50 m
már semmi: egész pontosan 2 mp. (Negyedmérföld pipa?)Mi több, ha még tudok gyorsulni / nem enyhén emelkedik,
akkor valószínűleg a 1996-os Maja már így is verve van.
Kb. 100 kg-os pilótával (+x kg felszerelés*), 5,5°C + köd...*: csak a sityak majdnem 2 kg. De szerintem a megadott
adatok nem GPS szerint értendők... Óra szerint 123 a vége!
(Erről sok videó van a YouTube-on... Nem száguldozós gép.)Szerk: csak egy példa. Nem tudom, mi van benne, mert
iszonyat forog, (8500+ rpm), mint nálam dzsuvás varióval...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5396 üzenetére
Nem csak fülre.
Amúgy bogyónak megint igaza van.
Vannak zenész hajlamaim is.Végsebesség teszt: 2012-04-04
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5398 üzenetére
Ha már a YouTube bevezette a 60 fps támogatását, akkor ki is próbálom.
Itt a híres neves videó, amikor a Maja (lejtőn) megfutotta a GPS 117-et.
Ha bárki kérdezi, nem én vezettem és köszönöm, nem kérek csekkeket!Megjegyzem, jelenleg CSAK Chrome alatt támogatott, szóval pl. FireFox
felhasználók ne engem szidjanak, hogy csak a felét látják a "pörgésnek". -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5402 üzenetére
Nahát, még szaxi is... Azért fexik úgy nekünk a szopóroller.
Én is pont furulyáztam () éveket. Kijártam a zeneiskolát. Meg a
továbbképzőt... Azért a zeneakadémiát már kihagytam, LOL.HGabor89: én merem csapatni vele 90-nel is: összebarátkoztunk.
Azóta amúgy javult a fordulatszám/sebesség aránya, egyrészt a
pucolás, most a tuning-görgők miatt. Csak utóbbi került pénzbe,
előbbi csak egy pár ősz hajszálba, meg jó pár óra melózásba.Ezt a 6 litert egyébként én nem hiszem el. Szerintem valamit
elszámoltam. (Mint írtam, megdöglött a telefonom, amibe eddig
írtam a dolgokat: úgy kellett fejből rekonstruálni merre jártam...)Hányszor tankoltam? Most másodszor. Szinte tele volt, amikor
átadtad: még ha nem is teljesen, de akkor is 245 kilit elmentem
vele. A végén már jelezte, hogy tartalék állásban van, de csak
10,64-et sikerült beleszuszakolnom... Pedig elvileg 12L-es tank,
és amikor jelzi, akkor már csak 2L van... Lehet hamarabb szólt?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5412 üzenetére
Na, akkor ez nagyon korrekt, köszi az infót: 305 kilire kért 10,64-et!
Az barátok közt is 3,5-es fogyi, ahogy mondtad is. Szerintem most
simán elszámoltam magam 100 km-rel valahol. Kinyomozom... -
DigitXT
félisten
LOL
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5414 üzenetére
Egy komplett napot pl. kihagytam a számításból. Meg valamiért azt jegyeztem meg, amikor a mai teszten bejelezte a tartalék állást, de onnan még volt hátra 13 km a tankolásig. Szóval most a pontosabb számítások alapján legalább 201 km belement. De még úgy is durva: 5,2L/100 Lehet, cihopata mód hajtom? Lehet. (Nyélgázas indulások lámpától a végsebességig...) De ez ennyire számít? Na, majd ha meglesz a km óra, és stabilizálódik a csuklóm, visszatérünk rá...
Szerk: nem kizárható, hogy ennek is keverék gondja van, mint a Madisonnak az elején, amikor bekérte a 8,6 litert 100-on: ennek éppenséggel magas volt az alapjárata (annak alacsony, fuldoklós). Jó, hogy levettem a gáz kitámasztásából, de a melléklevegő csavarhoz NEM nyúltam, márpedig azt is be kéne talán lőni...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5421 üzenetére
Kifejezetten a 180-as Majára volt... Ha még nem rohadt szét.
(Polcon van, ahol a motort is tartottam. Télen hűvös helyiség.)Szerk: nem használom már évek óta. Egy télen használtam.
Nekem kicsit para volt belebújni, meg vészvillogózni. Meg hát
szélesebb is tőle a kormány, vigyázni kell... Egy próbát megér.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nagy a csönd... Bukócsövet valaki?
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5432 üzenetére
Ugyan! Szombaton gyönyörűen ment, ma reggel is pöcc-röff, ahogy kell!
Segített rajta, hogy kapott egy kis WD40-et az indítómotor betápja.
(Kereket szerelni még mindig nem volt kedvem/időm, de lassan már érik
az óra helyrepofozása. Remélem nem új meghajtó kell, horror az új ára.)Btw. kicsit balra húz a gép: lehet a berágódott kormánycsapágy miatt?
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5434 üzenetére
Berágódott a kormányra a csapágy, ezért balra húz, mi ebben a politika?
ON: ahogy engedem el a kormányt, indul balra. Jobb kézzel picit tolni kell a
jobb oldali (népnemzeti) kormánycsutkát, hogy egyenesben maradjon...Szerk: teszem hozzá, ha nem engedem el a kormányt nem tűnik fel semmi!
Tanulság: a fékek és ellensúlyok rendszerét megszüntetni nem jó ötlet, mert
ha a kormányt szabadjára engedjük, abból nagyon nagy pofára esés lehet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #5438 üzenetére
Rakhatnál fel több képet is (a másik oldala pl. egyáltalán nem látszik),
meg én ezt a részt tuti kivenném: "jó minőségű Shindegent raktam bele,
hogy ne legyen vele több szívás." (Olyan felhangja van, mintha korábban
lett volna vele sok szívás. Noha tudjuk*, hogy Neked pont nem volt.)*: mi, itt a fórumon: vadidegen nem fogja tudni, és esetleg félreértené.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- GoPro Topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Futás, futópályák
- Háztartási gépek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs