-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Vodánál hogy működik a havi díjas előfizetés feltöltőkártyásra módosítása? Utolsó számla tört hónapra szól, vagy a teljes havidíjat ki kell fizetni? Ilyenkor személyesen rendezni kell az üzletben, vagy majd az is csoportos beszedéssel megy, ahogy eddig a többi?
Rokonomnak csütörtökig tart a hűség, pénteken váltanánk.
Minden infót köszönök 🙂 -
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Atlasz flotta 1-es csomagnál van kedvezőbb nagyjából ugyanezekkel a paraméterekkel (voda korlátlan+100 perc, aztán 9 Ft mp alapon)?
Mintha régebben olvastam volna, hogy 1990 Ft-ért is van ilyesmi, de nem tudom annak mi a neve.Előre is köszönöm, ha valaki segít!
-
SV21
tag
válasz Gebriel #53124 üzenetére
Jómagam feltöltős vagyok, mert alig beszélek.
Nyugdíjas rokonomnak keresek valami olcsó, de jó lehetőséget.
Évekig 6000 Ft körül fizetett, sőt volt, hogy felette, egy olyan csomagért, amit kevesebb mint féláron is megkaphatna. Múlt hónapban váltottunk neki is feltöltősre a hűség lejártakor, mert az ügyfél megtartó csoport képtelen volt normális ajánlatot adni.
Viszont úgy vettem észre, macerás neki a jelenlegi helyzet, még úgy is, hogy én töltöm az egyenlegét online.
Kár hogy előbb nem jött a képbe ez a flotta dolog... -
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Feltöltőkártyáról havidíjas előfizetésre váltás esetén is kell SIM kártyát cserélni?
Ha igen, akkor is ingyenes, ha másfél hónapja lett váltva lakossági előfizuról, most pedig flottás lenne? (ma délután)[ Szerkesztve ]
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Egyik rokonom a nyáron kötött üzletben, személyesen flotta basic 1 GB előfizetést (ha jól tudom, ez a neve, 2450 Ft/hó), az ott előre befizetett havi díjat mikor fogják jóváírni?
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Online rendelt 0 Ft-os SIM kártyát aktiválást követően mikortól lehet átvinni másik szolgáltatóhoz? Van valamennyi várakozási idő?
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Következő lenne a problémánk:
Idős rokonom számláján a mai napig nem írták jóvá a szerződéskötéskor (július végén) befizetett egy havi díjat.
Többször próbálta hívni a 1270-et, de állítása szerint a számlázás menüpontba nem tud belépni, hiába nyomja a gép által mondott számot (egy fiatal szomszédját is megkérte erre, neki sem sikerült).
Én sajnos nem tudom kipróbálni, mert feltöltőkártyás vagyok, és nem is egy településen élünk.Felhívta a helyi Vodafone üzletet, ahol a befizetés történt személyesen, először azt mondták, menjen be, de közölte hogy 65 év feletti lévén ezt most nem tenné meg...
Mivel ebben a helyzetben csak 3-ig vannak nyitva, meghatalmazással sem tud olyan személyt küldeni, aki el tudná intézni helyette.Hol érdemes próbálkozni, hogy minél előbb megoldódjon az ügy?
-
SV21
tag
Szia!
Köszönöm a segítséget, csak most volt időm rendesen utánanézni.
Valóban így néz ki nála is, még az általad írt dátumok is stimmelnek
Végül elértük a 1270-et a közbenjárásommal, kiderült hogy ő nem jó helyen próbálta nyomkodni a számokat (ahogy sejtettem, de az is csoda hogy egyáltalán megtanult okostelefont használni 66 évesen)...
Én sem voltam képben, hogy a forgalmat utólag, a havidíjat meg előre számlázzák, engem ez kavart be, de hát sosem voltam (és nem is leszek) havidíjas...Jól gondolom, hogy akkor végén (ha lejár a hűség vagy előtte, ha módosítana) az utolsó számlában már csak az előző forgalmi díjak lesznek benne?
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Adott egy előfizetés (flotta basic 1 GB, 2450 Ft/hó), ami kb két hét múlva már hosszabbítható lesz.
Amit szeretnénk helyette: flotta basic special, 1490 Ft/hó.
Egyáltalán nincs kihasználva a mostaniban a net, paramétereiben pedig nagyjából azonos, ezért lenne a váltás.Van lehetőség rá áttérni, akár az ügyfélszolgálatot felhívva? Vagy az csak a hűség lejártakor lehetséges?
-
SV21
tag
válasz MadMancs #56611 üzenetére
Flotta kóddal online belépve a kapcsolattartó is a 1270...
Tarifa csomag több is van ott felsorolva, de az a legolcsóbb amiben most van.
Magán előfizetés saját néven egyébként, csak egy kinyomtatott papírral mentünk az üzletbe, hogy ilyet szeretnénk, és így oldották megVégső soron talán ügyfélmegtartó is tud ilyet ajánlani, csak reméltem hátha nem kell addig várni...
-
SV21
tag
válasz MadMancs #56615 üzenetére
Egész konkrétan egy (volt) fórumtárs elküldte privátban a lefotózott szerződése tarifacsomagot tartalmazó részletét (amit elmondása szerint a pult alól kínáltak neki egy pesti voda üzletben).
Én ezt kinyomtattam, és a kezükbe nyomtuk az üzletben, hogy ezt kérjük...megoldották.
Egy szóval nem mondták, hogy nem lehet, igaz akkor feltöltőkártyásról váltottunk vissza előfizetésre. -
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Csak most láttam, hogy április 6 után a 65 év feletti feltöltőkártyás ügyfelek részére automatikusan aktivált a Vodafone 100 percet, ami minden irányba lebeszélhető.
Kérdés: ez annak is jár, aki most aktiválja az új SIM kártyáját?
-
SV21
tag
Üdv!
Ugye 30-án, pénteken már minden intézhető a Vodafone üzletekben?
Csak azért kérdezem, mert egy "kedves" hölgy az ügyfélmegtartó csoporttól azt állította, hogy leghamarabb 9-én tudjuk elintézni a SIM kártya cserét előfizetésről feltöltőkártyára váltás miatt...
29-én jár le a hűség, még a leállás előtt hívtuk őket, hogy szeretnénk hűség lejártával átváltani, persze kíváncsiak voltunk mivel tudnak meggyőzni hogy maradjunk, de nem sikerült...
Erre ezt a dátumot mondták, hogy előbb nem megoldható a váltás...
Nem nagyon akarom elhinni, hogy tényleg így van!!! -
SV21
tag
válasz #72445440 #63283 üzenetére
Köszi a választ!
Igazából máskor is volt már így, és másnap azonnal átváltották, ugyanez a szám volt ráadásul, tehát nem értem most mi akadálya lenne...
Mivel 30-án automatikusan határozatlan idejű lesz a szerződés, ezt hónapok óta írják is a számla végén...
Igazából csak a telefonszám miatt tartanánk meg, sokan csak ezt ismerik, több éve megvan. -
SV21
tag
válasz #72445440 #63285 üzenetére
Hát akkor meglátjuk mi lesz pénteken...
Két éve azt hiszem június közepén voltunk ugyanebben a helyzetben, egyik nap lejárt a hűség, másik nap minden probléma és extra költség nélkül váltottunk kártyásra (nem volt semmilyen feltöltés), persze az ügyfélmegtartót végig kellett hallgatni.
Egyáltalán nem lesz használva a kártya egyébként, csak bejövő hívás és sms lesz, amíg meg nem tanulja/szokja minden régi ismerős az új (20-as) számot. -
SV21
tag
Más okból kifolyólag lesz, így volt egyszerűbb. Másik családtag nevén lesz az új szám, flottában. Ráadásul idő sem lett volna megvárni a hordozást a hűség lejárta után, pláne ha ne adj isten elsőre nem sikerül (volt már kollégám aki így járt, hiába egyeztette az adatait előre az átadó szolgáltatónál).
Több oldalról körbejártuk a dolgot, mire emellett a verzió mellett döntöttünk. -
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Ha az online shopban kinézett készülék mellett az szerepel, hogy 1-3 napon belül átvehető az üzletben (tehát pillanatnyilag nincs készleten ott), akkor személyesen célszerű bemenni az üzletbe és odarendelni, vagy ez intézhető a 1270-en is?
NMHH támogatás miatt csak bolti átvétel lehetséges.Előre is köszönöm a segítséget!
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Flotta basic special tarifa (1490 Ft/hó) elérhető feltöltőkártyáról váltva?
Amennyiben igen, üzletben is el tudják intézni vagy csak 1270-en keresztül?
Csak ez a tarifa jöhet szóba családtag részére.
Régebben kaptam hozzá online kódot itt fórumtárstól, akkor tudtuk is használni, de már nem működik és az az előfizetés sem él.
Esetleg ha valaki használja ezt a csomagot és tudna segíteni nagyon megköszönnénk! -
SV21
tag
válasz Caldera #71902 üzenetére
Szerencsére megadták üzletben
Igazából nagyon jó fej volt az ügyintéző srác, pedig vagy 5 féle dologgal támadtuk be szegényt (az elidegenítéstől kezdve a kártyacserén át a flottás előfizetésre váltásig)
Annyi hogy kellett teljes 24 óra mire átváltott a csomagra feltöltőkártyáról, de ez legyen a legnagyobb problémánkMindenkinek:
Viszont se honlapon belépve, se appban nem látszik hogy a hálón kívüli 100 percből mennyi fogyott, csak a belföldi/roaming adatforgalom és a hálózaton belül korlátlan szöveg olvasható.
Hol lehet ezt nyomon követni? -
SV21
tag
válasz Fenyi Leopol #72021 üzenetére
Ez az alkalmazás ugye? Milyen csomag?
Nálam itt is csak a 200 MB netet és a korlátlan Vodafone irányt mutatja (Flotta basic special tarifa) -
SV21
tag
-
SV21
tag
Üdv!
Valaki leírná pontosan, mi ez az "összevonás másik vodás számmal/egyik kártyáról átviszem a pénzt a másikra"?
Mik a feltételei, következményei, stb...Próbáltam róla több infót kideríteni, mint amit eddig itt összeszedtem, de nem jártam sikerrel.
Előre is köszönöm!
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
S.O.S. segítséget szeretnék kérni, mert ide én már kevés vagyok...
Családtag pár napja utazott ki Németország északi részébe, de nem tud hívást indítani és őt sem lehet hívni, pedig látszólag minden rendben...Tarifa: flotta basic special (hálózaton belül ingyenes, azon kívül 100 perc, utána 10 Ft/perc, 200 MB net)
Telefon: Nokia 105 4g dual SIMRoaming aktív természetesen, sőt még valami világ napijegy is alapból, ha ez itt számít.
Még a lebeszélhető percekből is van, bár enélkül is mennie kéne. Természetesen +36-al próbál hívni, de állandóan szétkapcsol a számláló 0:00:00-nál, ha egyáltalán eljut addig...
A telefon neki nem mond be semmit, ha én próbálom hívni akkor "a hívott szám nem elérhető"
Térerő maximumon, 4g-t jelez, vodafone.de hálózatra kapcsolódva. Mellette SIM 2-ben egy Telekom domino kártya, az csak 2g-t mutat, telekom.de hálózaton.Amiket tegnap videóhívás közben kipróbáltunk, eredménytelenül:
- kézi hálózat választás, itt két vodafone.de sor volt egyik 02 másik 03 végű azt hiszem, de nem engedte kiválasztani. Volt még telekom.de is, azt nem próbáltuk
- csak 2g-re vagy 2g/3g-re állítva nem volt szolgáltatás, csak nagy X a térerő helyén
- adatszolgáltatás és adatbarangolás ki/be kapcsolása nem változtatott semmin (alapból ki van kapcsolva, nem tudom egyáltalán van-e hozzá köze, csak már nem volt más ötletem...)
- másik SIM kártya eltávolítása, telefon újraindítás, kikapcsolásA SIM kártya nincs egy éves, belföldön utolsó pillanatig működött.
Telekom SIM kártyával időhiány miatt nem próbáltuk a hívás indítást (van rajta pénz, de a lelkére kötöttem, hogy csak nagyon végső esetben használja)Valakinek valami ötlet??? Mit nézzünk még meg?
Hivatalos ügyben kellett volna haza telefonálni, így derült ki hogy nem működik, és még pár hétig kint marad...Előre is köszönöm a segítséget!
-
SV21
tag
Köszönöm mindenkinek az észrevételt, késő este vált teljesen bizonyossá, hogy megoldódott!
Röviden: ugyan aktív volt roaming, de a fiókban ki kellett kapcsolni, majd pár perc múlva vissza, utána már kicsörgött a szám.
Hosszabban is le fogom majd írni, hátha másnak is segítség lesz, mert Vodafone ügyfélszolgálat és a honlap/alkalmazás funkciói sem voltak a helyzet magaslatán...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen