Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • teló

    tag

    válasz Nord6 #64 üzenetére

    Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
    Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.

    [Szerkesztve]

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Nord6 #64 üzenetére

    1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
    2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
    3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
    4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
    Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)...

    Samsung Galaxy A54

Új hozzászólás Aktív témák