-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
válasz orion1025 #45129 üzenetére
Ez a "ló..khm...-ért helybe menés" tipikus esete annak, aki téged hív. Az általam ismert esetekben az történik ilyenkor, hogy egy központ (figyelem, magánszámról hívták!) programozottan felhív, és amikor te felveszed, akkor kapcsolna tovább automatikusan az ügyintézőhöz/osztályra/stb. A te esetedben viszont pont fordítva sül el a "jelenleg minden ügyintézőnk foglalt, hívása fontos számunkra...bla-bla", hiszen ők hívtak, de nem bírnak ügyintézőhöz kapcsolni, viszont a hívást ők fizetik, ahogy kell. Tartsd minél tovább, ahogy bírod
Bankos idióták: nálam a kiskorú gyerekemet zaklatta egy - nevében centrális asszociációt kiváltó - retard ügyintéző. Elsőre persze nem tudhatta, hogy mi az ábra - egyikük sem. Ezzel szemben a lányom minden alkalommal elmondta, hogy nem azok vagyunk, akiket keres. Végül a gyerekem a sokadik hívás után ijedten vágta le elém a telefont, hogy valamit csináljunk, új kártya, új szám, stb, mert "valami nő folyton hívogatja az autó ügyében". Nem csak ez volt, sms-ek is jöttek a leglehetetlenebb időpontokban, amiben okosan megadta a biorobot a nevét, e-mail címét, telefonszámát. Egy szép e-mail-ben megkérdeztem tőle, hogy nem furcsa-e, hogy egy általa keresett 4X éves férfi helyett egy kiskorú lány veszi fel a telefont, akinek a nevében még betűegyezőség sincs a keresettel, és ha még így is van, miért nem hiszi el azt, amit mond, hogy ő nem vett autót mostanában hitelre, de a család sem? Felhívtam a figyelmét, hogy ezek a gaz mobilszolgáltatók egy idő után újra kiadják a számot, és értse meg, mi nem vagyunk azok, akiket keres, a város, a megye, de az országrész sem egyezett.
Nem értette meg. A következő után örömmel fáradtam be a helyi rendőrkapitányságra, és tettem feljelentést ismeretlen tettes ellen, természetesen minden adatot, időpontot és körülményt a rendelkezésükre bocsátva. Azóta másféle értesítések jönnek, de - hogy úgy mondjam - ezek örömtelibbek az üggyel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Bejegyzés a szolgáltató Facebook-oldalán egy svéd ügyféltől:
Did you remove my message? .... How can I end my contract with T-home? You cannot deliver Internet, TV or Telephone that function. You don't call back when you say and you don't come to fix the problem when you say. I have spent two days now waiting. I am really tired of your bad service. Of course I have called 1412 and of course I have visited your offices and I have written mails. Now I write here.
Mindenféle savazás szándéka nélkül mondom: szemezek a munkahelyi flottával, mert mocskosul olcsó díjakat kínál. Amikor a gondolata is felmerül annak, hogy esetleg jó volna csatlakozni, mindig elmegyek a szolgáltató FB-oldalára áttekinteni azt, hogy éppen mikor és mi nem működik. Mindig van felhozatal, és ez általában visszatart a harmincas számmezőtől. Köszönettel veszem, hogy van az a felület, úgy tűnik, hogy sok -tól kímél meg engem (meg nyilván másokat is).
-
-
Littoral
aktív tag
válasz dptrsk #63701 üzenetére
2 perces munka, de:
Fizetik az alkalmazottat
fizetik a PCt
fizetik az IT csoportot
fizetik a közmű számlát
fizetik a bérleti díjatEzért hívják "vállalkozás"-nak ezt a műfajt. Ez a húzása ennek a "vállalkozásnak" olyan, mintha a boltban külön-külön fizetnél még az adott termék árán felül azért, hogy odaadja az alkalmazott a húst, felvágottat, stb., amihez magad nem férsz hozzá, és közreműködés kell ahhoz, hogy megvedd. Az alkalmazott és a technikai/logisztikai háttér azért van, hogy az adott termék és szolgáltatás eljusson a vásárlóhoz. Normális helyen az ár tartalmaz minden összetevőt. Ha sokallják az ügyfélszámot (= képtelenek kezelni), egyszerűbb, és legalább ilyen ügyfélbarát megoldás lett volna, ha belépőjegy ellenében engednének csak be az üzleteikbe.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz dptrsk #63705 üzenetére
Ez már így messzire vezet. Ha jelzem, hogy nem megy online, akkor mi lehet?
- nem működik a rendszerük (nem rajtam múlik),
- működik, de nem tartalmaz megoldási lehetőséget a problémára (ez sem rajtam múlik),
- teoretikusan hülye vagyok hozzá (vagy idősebb, vagy analfabéta, stb.), hogy úgy mondjam, ez sem rajtam múlik......szóval megint ott tartunk, hogy ezekért pénzt kérni van-e annyira etikus, mint az ábécében, amikor kérek húsz deka felvágottat és szeletelik nekem úgy, hogy azt egyébként én is meg tudnám csinálni otthon, ha egyben megvenném.
-
Littoral
aktív tag
válasz Soulfly842 #63688 üzenetére
Voltam ma délelőtt egy ilyen Inmedio üzletben. Hát... Kb. csak annyi változott, hogy most már nem a telekom boltjaiban fizetik be a számlát és nem ott áll a sor, hanem egy - sokkal kisebb - másik helyen. Ezzel az erővel a saját boltokban is lehetett volna kijelölni egy számla-befizető munkaállomást.
De érdekes módon, amikor egy folyóiratról érdeklődtem az eladónál, nem mondta, hogy egy forintért megmondom, hanem jól elmondta, hogy mi a helyzet vele, holott a neten megnézhetnék teljesen indifferens információkat a témáról. -
Littoral
aktív tag
válasz Vangelis #63732 üzenetére
Nem hiszem, hogy _csak_ ott. Amire válaszoltam, abban a hozzászólásban írja a fórumtárs, hogy kijelölt üzletekben működik egyelőre a dolog.
Egyébként az említett hozzászólásnak a végén szereplő bekezdés...:
Az, hogy hivatalosan a számlainfora 500 Ft személyesen a tranzakciós díja, a fenti tényezők ismeretében azt hiszem érthető (korábban valaki linkelt erről egy cikket). A vásárlás élmény kellene, hogy legyen - egy kiváló környeztben, ahol mindneki mindenre gyors választ, gyors segítséget kap. - ennek az építéséről szól most minden....kísértetiesen hasonlít a Telenor MyTariff-os, a tarifacsomagban rendelkezésre álló mennyiség utáni internet-megszüntető akciójára, amit szintén azzal magyaráznak, hogy a felhasználó élménye ne csorbuljon azzal, hogy lassul az internet, inkább fizessen többért, és nem fog lassulni. Valóban, egy élmény mind a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz dptrsk #76778 üzenetére
Ez így OK, de az előfizetés testreszabása lehetőség lenyitásakor a "...betöltése technikai hiba miatt nem lehetséges..." lehetőséget kínálja csak fel a rendszer. Sokkal nem vagyok előrébb. Az alkalmazásból bekapcsolás nem "opció" nálam, a kártya egy ősrégi, nyomógombos telefonhoz tartozik, más t-s előfizetés nincs a környéken. Az ügyfélszolgálatot sajnos nem érek rá órákig hallgatni.
-
Littoral
aktív tag
-
Littoral
aktív tag
T. fórumtagok! Érdeklődni szeretnék telekom mobilinternet iránt. Asztali géphez kellene vezetékes internet kiváltására enyhe adatforgalomhoz. A honlapjukon kínálnak ugyan vezetékes netet az adott címre, de megrendeléskor közlik, hogy nem lehetséges (ezt mondjuk nem értem, de ez van). Mivel nem vagyok kiművelt a telekom vonatkozásában, eljutottam eddig a kérdésig (és nem flame-nek vagy szolgáltatói pengeváltásnak szánom, biztos, hogy volt már szó róla, de nem találom):
Van-e a telekomnak olyasféle kínálata, mint a Telenor Hipernet Home család? Itt az úgynevezett S csomagot veszem alapnak, ami 25 GB ~ 4000 Ft-ért.
A telekomnál valami hasonlót kerestem, de olyat találtam, hogy 15 GB 7182 Ft-ért.
Nekem valahogy nem arányos a kettő, ezért gondolom, hogy rosszul kerestem.
Megköszönöm, ha informáltok a helyzetről.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Ez OK, de a vezetékes szolgáltatása kissé felzárkózhatna a saját maga által dokumentáltan promotált kínálathoz. Egy olyan helyre kellett volna vezetékes internet, hogy nem a budapesti Kossuth térre, hanem a vele szemben lévő Alkotmány utca elejéhez, csak a példa kedvéért. A cím körül mindenütt van kapacitás, ott nincs, mert "fejlesztés csak később várható", viszont van más telekomos előfizetés a címen, tehát mégis jelen vannak. Szóval, nem érthető az egész, de internet kell, magam is a Telenor kínálatát választanám egyébként.
-
Littoral
aktív tag
Van egy menekülős Domino-kártyám, amire jött egy értesítés, hogy az alkalmazásban a kapcsolat napja alkalmából 06.30-án különféle extra ajánlatok érhetők el. Ezek között van - idézem - "a leforgalmazható díjmentes 100 perc beszélgetés", amely viszont az alkalmazásban nekem 300 Ft-ért érhető el. Nyilván nem a 300 Ft-ról van szó a kérdésemnél, de most ez újra egy olyan hirdetés tőlük, ami nem úgy van, vagy a Telekom eltérően értelmezi a "díjmentes" kifejezést, esetleg én értelmezem eltérően?
Tudnám most hova tenni a száz percet, az ára sem hiányozna, de az elv, ugye.
Nézzétek el nekem, ha sokszor ismétlődő kérdést tettem fel most, nem vagyok telekomos, többek között az ilyenek miatt is/sem. -
Littoral
aktív tag
válasz #70234880 #108588 üzenetére
Megvolt, a helyzet változatlan. Korábban kb. egy hónapja kapcsoltam be rajta Domino-napi adatpluszt, de ez szemmel láthatóan más ajánlat: "Ezen a héten nem csak a szerda, hanem 06.30. is a te napod!"
Mindegy, ez van, tulajdonképpen nem csalódtam a Telekomban, minden a régi.>>>Most a hozzászólás írása közben üzent a Telekom: az ajánlat jelenleg nem jelenik meg az alkalmazásban, próbáljam később. Innen újra a fenti "Mindegy..."-től.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Ennek is annyi...
Mészárosék megveszik a T-Systems Magyarországot
Szerencsére 0 dolog köt hozzájuk, de még egy gondolat sem. -
Littoral
aktív tag
Az ajándék ez-az (a cég sem tudta, mi) jelenségről.
Nos, a kezelésem alatt álló négy kártyára még tegnap kora reggel (~8 ó) aktiváltam ezt a "korlátlan" izét, még akkor, amikor azt írta a rendszerük, hogy "ajándék korlátlan mobilinternet és mobil beszélgetés 14 napra". Sms nem érkezett a bekapcsolásról, de nincs is semmiféle „mobil beszélgetés” ajándékként, az egyenleg fogy, az adat viszont működik királyul. Szóval akkor a „mobil beszélgetés” az ajándék, de a felhasználó fizeti. A „mobil beszélgetés” nem ugyanaz, mint az IP-hívás, és nem is ezt sugallja az elnevezés. Érdemes lett volna előzőleg tisztázni az illetékes vezetőnek, hogy akkor ki kivel van, sőt, nem a személyes érintettség miatt mondom (nem itt van a főkártyám egyébként), de helyes lett volna meghagyni azoknak, akik azzal a tudattal kapcsolták be az opciót, amit a kifejezés sugall: korlátlan mobilinternet és mobil beszélgetés. Mondjuk azoknak, akik addig aktiválták, míg a cég ki nem lőtte az alkalmazást a félrevezető elnevezés miatt. Így megint utóíze van a dolognak, és nem jó. Érdemes lenne a felügyeleti szerv felé jelezni a jelenséget. -
Littoral
aktív tag
válasz bexinho23 #113430 üzenetére
Volt régebben hír, hogy valami remek alternatív szolgáltatást indítottak telekomos háttérrel, kissé terhelt módon, mert ugyanolyan, vagy drágább áron ment, mint pl. a Dominó. Ezeket a kártyákat benzinkutaknál, vidéki postákon lehetett (volna) kapni. Nem találok már nyomát a dolognak itt a fórumban, a nevére sem emlékszem, de nem lehet, hogy ebből a kiválóan kitalált díjcsomagból vásárolt a családtag, és ehhez tartozott a szolgáltatás?
-
-
Littoral
aktív tag
Nem követem a Telekom híreit, ezért itt kérdezem: véget ért az örök élet, ingyen sör, szerdai Domino-kedvezmények? Vagy csak az új alkalmazás nem hozza elő?
-
Littoral
aktív tag
válasz Tompika777 #115044 üzenetére
10 GB egyszeri extra net mutatkozik nekem egyedül. Különféle kártyákat kezelek nyomógombos telefonokhoz, ahol a beszéd lenne a lényeges. No mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz #08176384 #117014 üzenetére
Siófokon nyaraltunk. Telenor lefedettség beltéren a kijelzés szerint: 4G. Amikor elindítottam a Facebookot, szinte azonnal leesett H+-ra, a betöltés megállt, és úgy is maradt. Az udvaron _valamennyire_ magához tért, valamennyire. A beszéd működött.
Telekom: mindenféle kijelzés nélküli térerő, az adat lassacskán, de csordogál, nem hal be semmi, a beszédet nem próbáltam. -
Littoral
aktív tag
A napokban harmadszor hívott fel a "jellegzetes hang". Csörög a telefonom, egy budapesti vezetékes szám, a hívó egy igen jellegzetes hangszínnel és beszédmóddal rendelkező, rögtönlejövősen beazonosítható férfihang, a Youtube-on van néhány ilyen fájl, egyértelmű volt. Mond egy vadidegen nevet, hogy azt a személyt keresi. Válaszolok neki: nem az vagyok, nem is ismerek ilyen nevűt. Akkor ő elnézést kér, de azért felajánlaná nekem a Nem Tudom Már Milyen Hungary Kft. nyereményjátékát, amelynek keretében... A melóban éppen a péntek déli őrület zajlott, úgyhogy közöltem vele, hogy nem akarok ilyet most sem, később sem, úgyhogy ne is hívjon többet, click. Hihetetlen, de most harmadszor hívott, eddig mindig olyan helyzetben vettem fel, amikor a "JónapotkívánokOrsósJánostkeresem" után "neménvagyoknemismerem" bumm kinyomás következett. Mindenesetre hívott harmadszor is, mit lehet tudni. A Dominó-kártyámon hívott, azért ide írtam.
-
Littoral
aktív tag
válasz Nikaré #121906 üzenetére
Ez kiválóan tud működni: bekapcsolom a kedvezményt (pl. hálózaton belül díjmentes), telefon újraindít + ezután repülőmód be, majd ki. Közben visszaigazoló sms: mos'má működik amit megrendeltem. De nem, ugyanúgy vonja a percdíjat (a családnak általam beszerzett, natív 30-as számokra történő hívással). A jövő héten jár le az egyeztetési időszak, de azt hiszem, ez a kártya is megy a fiókba, és a jelenlegi szolgáltatónál veszek inkább korlátlant. Ennyi *aszakodást nem ér meg.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz #70635776 #121912 üzenetére
Igazság szerint nem áll rendelkezésemre a képlet, ami alapján el kell járni ilyen esetekben. A hivatalos tájékoztatás szerint az sms _után_ legyen repülőmód be majd ki, én ezt követem. Volt, amikor az sms az aktiválást követően másnap érkezett meg, igaz, ilyenkor nem figyeltem, hogy fogy-e az egyenleg vagy nem. Valójában nem ér ennyit az egész.
-
Littoral
aktív tag
válasz snooze #122315 üzenetére
Hasonlóan jártam én is.
A Telekom-alkalmazásból egyik napról a másikra eltűnt a Domino (figyelem: prepaid) előfizetésem, másik három, amit én kezelek, nem tűnt el.
Nem baj, mondom, majd mingyá' hozzáadom újra, mi baj lehet...?
Előbb frissítettem az alkalmazást, de utána sem mutatta a számomat.
Alul: "Adj hozzá előfizetést!", na, ez kell nekem. Rákoppintottam, kisvártatva jött az oldal, ahol a számot kéri, azt oda beírtam, majd a kódkérésre böktem. Betöltődött egy képernyő, ami közölte, hogy baj van, mert a jelölt előfizetés nem a Telekomhoz tartozik (ahhoz tartozik). Itt már kezdett érdekelni a dolog, megcsörgettem egy családtagom számát, rendesen kicsörgött, kiírta a számomat is neki, sőt beszéltünk is egy pár szót.
A következő lépésként webes felületen léptem be, a számom itt sincs, előfizetés hozzáadása, stb, a kódkérés után itt annyi változott, hogy egy nagy veres sávban az "Általános hiba" feliratot töltötte be az egyébként telekom. hu/telekomfiok/hoppa?12 linken megjelenő oldal.
Itt feladtam. A szándékom a szokásos, nagyobb összegű feltöltés felhelyezése előtti egyenleg-ellenőrzés lett volna, az előző elfogyóban van, ez most meghiúsult, de őszintén mondom, hogy ezek után valószínűleg csak egy minimális összeg lesz belőle. Ha.
Egyébként ilyen és hasonló dolgok miatt nem tudom komolyan venni ezt a szolgáltatót, de ez már nem tartozik ide.
Kíváncsi leszek a végkifejletre. Ez "az előfizetés nem a Telekomhoz tartozik" nem nézett ki valami jól. Lehet, hogy ezt is integrálták az eeszt-hez?
(Ja: adategyeztetve is volt, még a rendes határidő előtt.)[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz snooze #122355 üzenetére
Nálam ugyanez, a szám nem tartozik a Telekomhoz, azaz még mindig nem tudom azt a számot hozzáadni az apphoz, amihez egyébként a regisztráció kötődik.
Eltérés a tegnap esti állapothoz: egy másik Domino szám is eltűnt a rendszerből, most az 5 helyett 3 van. Ez egy óriási előrelépés.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Telekom, Dominó kártya.
Tisztában vagyok a cég ún. szervezettségével, de ez most nekem is új.
Egy családtag kétségbeesve felhív, hogy sms-t kapott a cégtől, hogy ha szeptember 13-ig nem adategyeztet, a kártyát/számát elveszíti.
Megnézem a webes felületen: a következő adategyeztetés 2022. február x-én (nem jegyeztem meg) esedékes.
Nos, a családtag felhívta őket, hogy elvégezzék az adategyeztetést, rendnek lenni kell. 80 fölött van már, a régi típusú személyi igazolványa van (lejárat nélküli), ami mindent tartalmaz, ezért lakcímkártyája nincsen. A kiválóan felkészült ügyintéző szerint a rendszer a régi típusú szem. ig. számot nem fogadja el, lakcímkártya ugye nincsen, így befenyítették (!), hogy hétfőtől a számát elveszíti. Ennyi.
Érdekes részlet, hogy az eddigi, x alkalommal lefolytatott adategyeztetéseknél ez a tény nem merült fel problémaként.Kérdés, hogy melyik nagyobb értékű "lap": egy felkészületlen ügyfélszolgálatos vagy a következő adategyeztetést 2022 februárjára jegyző webes felület. Amúgy szinte mindegy, a róka történetének poénja jutott eszembe, amikor elindul a nyuszikához kölcsönkérni a ketteslétráját (bármi mást), de közben lebeszéli magát. Szívesen megosztom a poént, ha valaki nem ismeri.
Itt valami hasonló van leírva, egy másik szolgáltatónál. Eddig mi nem szeretnénk eljutni, inkább a ketteslétrás poén fog következni.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz szabonagyur #124659 üzenetére
Ez OK, de eddig, éveken keresztül hogy' lehetett mégis rendben letudni az adategyeztetést? Mi van, ha ő a fő terroristavezér a lejárat nélküli személyi igazolványával? Nem tudnám ezt a terhet viselni.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Az megvolt már, azt írja a weboldal érvényesnek 2022 februárjáig.
Mindegy, talán nem ér ennyit az egész, valami más színű kártya kerül majd a helyére. Bár még bízok a legendás szervezettségben, azaz abban, hogy hétfőn mégsem történik majd semmi. Ha mégis, a panasz már elő van készítve a jövő év februári rendezett adategyeztetés tényével. Ha a rendszer ilyen, a rendszer dolgozzon meg a magyarázattal.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Boond #124674 üzenetére
Meg van adategyeztetve a kártya már, 2022 február végéig él a dolog aszerint a webes felület szerint, amelyiken az általam kezelt másik három kártyán is helyesen jelzi az egyeztetések érvényességét.
Nem is akarok ennek a szolgáltatónak az ötletszerű dolgaival foglalkozni egyébként. Ők: "szolgáltató", én: ügyfél. -
Littoral
aktív tag
válasz blackmajesty #124666 üzenetére
Az adategyeztetés az idén már megtörtént, nem tudom elégszer jelezni.
-
Littoral
aktív tag
Ó, hát kiváló esemény történt: ma reggelre a webes felületen a következő adategyeztetés időpontja "2022 február"-ról 2021. szeptember 12-re változott. Ezt már inkább nem kommentálom.
-
Littoral
aktív tag
Közben megjött a válasz a cégtől, ami szintén nem szorul külön magyarázatra:
Őszintén sajnáljuk, de jogszabályi változások miatt, szerződéskötés esetén a lakcímkártya azonosító megadása is szükséges, így aki még a korábbi, régi típusú személyi igazolvánnyal rendelkezik ezt nem tudja megtenni.Ezzel annyi a probléma, hogy nem ezt kérdeztem, hiszen ez nyilvánvaló volt eddig is. A kérdésemre természetesen nem volt válasz.
-
Littoral
aktív tag
Alkalmazásból töltöttem volna fel különféle Dominókat, de semmilyen módon nem lehetett. Sem az ismételt feltöltés, sem szám megadásával nem ment. Először a "bankkártya nem támogatott" hibaüzenet volt (mindig erről töltöttem), másodszorra "jelenleg nem lehetséges, próbáljam később". De később sem volt lehetséges.
Erről lehet tudni valamit? -
Littoral
aktív tag
A sztori vége, ha más is így járna: különféle hibaüzenetekkel nem fogadta el azt a kártyát az alkalmazás, amiről eddig is fizettem. Végül már a hibaüzenetből nem lehetett kilépni, csak úgy, ha újraindítottam a telefont. Ez is valami, a jelenlegi szolgáltatóm (Telenor) azt kérte volna, hogy cseréljek telefont. Újraindítás után hozzáadtam ugyanazt a kártyát az alkalmazáshoz, és pikk-pakk, kb. 20 perc után (a "próbáld meg később"-öket is beleszámolva) már fel is tudtam tölteni a kártyákat.
-
Littoral
aktív tag
válasz Maist #127350 üzenetére
A legújabb panaszra ez a válasz: "Nagyon sajnáljuk a történteket, és hogy a lemondás mellett döntöttetek." - Wazz, hát nem teljesítették a megrendelés legnagyobb részét és bejelentettük a panaszt. Ez lemondás...? Most már bizonyos, hogy nem áll itt meg a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
A minap kérésre segédkeztem volna egy Yettel előfizetés Telekom Domino Fix-re hordozásában. Próbára, térerő, adatkapcsolat, stb., aztán majd előfizetés lett volna, az ember egy nagy állami szervnél dolgozik, ahol telekomos flotta van, de nincs még meggyőződve a megfelelő körülményekről.
A Telekom-boltban azzal szembesültünk, hogy a Domino-ra hordozás olyan eseményszámba megy, hogy valami speciális sim-kártya kell hozzá, ami rendkívül ritka (lásd: ha a mesebeli madár 10e évenként elrepül az Óperenciás-tengeren túli üveghegyhez, ott megfeni a csőrét rajta, aztán majd ha ettől az a hegy elkopik, akkor várható ilyen kártya), hogy nekik most ilyen nincsen (megyeszékhely exkluzív boltja), jöjjünk vissza ekkor-és-ekkor.
Ez valóban lehetséges? Bemegyek számot hordozni, és ilyen "nincs most kártya, menjen tovább, báttya" módszerrel passzolnak?
Mi lehet a megoldás erre?
Sosem volt a szívem csücske a Telekom, és ettől se' szerettem meg őket, de a megoldás érdekelne (a segítést kérő ember már kifelé, az ajtóban lemondott a számhordozásról). -
Littoral
aktív tag
válasz 4Grider #128535 üzenetére
Panasz..., ugyan. Az ember további három előfizetést akart átvinni, most így már lemondott róla, az szerintem erősebb, mint a panasz (ezt csak a Domino-kártyák jutalékára írom).
A fenti hozzászólásban nem írtam, hogy ne az legyen a fókusz, de 30 méteren belül a két másik versenytárs üzletében (mindkettőnél) így végződött a beszélgetés:
- Most hozzákezdhetünk?
- Nem, köszönjük, csak érdeklődtünk.
Semmi űrtechnika-sim-kártya, semmi kifogás. Hát ennyi. -
Littoral
aktív tag
válasz antal750 #128539 üzenetére
Nekem ugyanez a sorminta következne hamarosan a saját és a családi előfizetéseken, de most már gondolkodóba estem. A Telekom képtelen Domino-kártyát prezentálni számhordozáskor (jó, lehet, hogy nem képtelen, de a "jöjjek vissza egyszer majd" nem villanyoz fel), a Vodafone-hoz épeszű ember nem hordoz, a Digi-nek pedig pont' a lakóhelyemen nincs lefedettsége, ezért ott nem szerződhetek.
4Grider: Assz'em lehet, hogy emiatt mégis megteszem azt a panaszt, hogy ha én kerülök sorra, már olajozottabban menjen minden.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...