Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Pepeninho #47428 üzenetére

    aki nem járja végig az ügyet az igaza érdekében, azzal sajnos nincs mit tenni...
    nem feltétlenül az a lagjobb módszer, hogy probléma esetén az első lépcsőnél meghátrálni és ignorálni a szolgáltatót, mert mindegyik szolgáltatónál vannak/lesznek gondok, és idővel elfogynak az előfizető lehetőségei, hanem inkább egyszer/elsőre megmutatni, hogy az előfizető nem enged az igazából, és akkor az esetleges következő problémánál a szolgáltató is másként áll majd hozzá.
    örülnék annak, ha minden szolgáltatónál csak annyi és olyan problémáim lennének, mint a t-s mobilos szolgáltatásokkal bő 17 év alatt!
    nem véletlenül nem mentem át például anno sokkal olcsóbb flottába másik szolgáltatóhoz, a jobb minőségért és támogatásért hajlandó vagyok többet fizetni.

Új hozzászólás Aktív témák