-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz zoltan6 #97919 üzenetére
A rendelés/domino előfizetési szerződés megkötésének évében nem kell adategyeztetést csinálni, csak a tárgyévet követő évben! Téves.
(#97801) schulc99
Egyedi adózási szabályok illetik meg az univerzális egyenlegét érintő feltöltéseket. Egyszer volt egy ügyfelem, aki cégvezetőként úgy gondolta, hogy a cég számláját úgy fogja kifizetni, hogy ennek megfelelő feltöltést csinál. ~150 Ezret töltött rá és akkoriban támogatói csoportok vezetőivel is kokettáltam erről, s sajnos nem lehetséges egyenlegbe a fenti okok miatt átvezetni
Akkor úgy oldottuk meg, h. áttöltötte egy másik domino kártyára, s azt váltotta át előfizetésre... így a későbbi számlában jóváíródott....
Ergo, lehetőségeket tekintve
1, van rá SMS formátum - áttölti egy másik dominos számra
2, Felhasználja autópálya matrica/mobil parkolás/szerencsejáték, stb-re...[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz rétisün #97925 üzenetére
Lefordítom
Cserélniük kell és ingyen (ha az előfizető van ott és meghibásodás, vagy készülékcsere miatt kérnéd a cserét). Telekom saját és partner üzletben ezt ki kell vitelezniük. Ha partnernél nem akarják cserélni, hanem a vágást kínálják kérdezd meg, hogy panaszkönyvük van-e esetleg.
-
Soulfly842
addikt
-
Soulfly842
addikt
válasz Matthisa #97983 üzenetére
1, A párod közeli hozzátartozója-e annak, akinek a nevére lett vásárolva a készülék? (aki a szerződő fél a biztosítítónál)
2, A kutya egyes családokban szintén közeli hozzátartozónak nevezhető, de vajh' a biztosító is így kezeli-e? Harmadik fél általi tudatos készülékrongálás miatt (ha a kutya így gondolkodott) tehettek feljelentést, hátha a biztosító elfogadjaNem véletlenül írták, hogy elsőnek nézd át a biztosító papírjait - kicsit sarkítva erre akartam felhívni a figyelmet.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nem tudatlan az ügyintéző. Közel nem erről van szó. Bonyolultabb ettől a helyzet.
"A halál az annyira durva vis major, hogy nyilván bambi a szerződésnek úgy ahogy van, hiszen maga a szerződött nem él. Szerintem nem rakhatnak át addig más csomagba sem, mert az a szerződés úgy megszűnt létezni, a másik fél halálával. Nincs hűség sem másik csomagba rakással, mert akivel ŐK szerződtek, az nem él. És az a szerződés csak azokkal a feltételekkel élt."
Nem a hűség szüntethető meg, hanem a szerződés, s ez nem is automatikus, hanem a közeli hozzátartozó eljárását/bejelentését követően történik. Ez minden esetben a szerződés felmondásával, megszüntetésével jár.
Az átírásra van lehetőség, de igen, ilyen az új elő-, számlafizető átvállalja a hűségidőt is, hiszen az átírásnak ez feltétele.
Nem azért célszerű írni levelet, mert ott jobban értenek hozzá, hanem azért mert ott a kivizsgálás során dönthetnek úgy, hogy méltányosságból kezelik a helyzetet és a kötbér törlést is jóváhagyják.
Nem kell azt a papírt, se nyomkodni az orra elé, hanem ha látja, hogy pozitívan elbírálták ő is örülni fog annak, hogy korrektebbül eljárhat.
-
Soulfly842
addikt
Bocsi a dupláért, valamiért új hsz lett a vége szerkesztés helyett Nem neked szól
(#98036) freeknight
"Na, itt már többszörösen vakartam a fejem. A hűség nem szűnik meg édesapám halálával, de a díjcsomag igen? Őket nem köti azért valami minimális hűség?"
Flottás díjcsomagra értelemszerűen az előfizető volt jogosult sajna A díjcsomagba való belépéskor maga az előfizető nyilatkozik írásban, hogy tudomásul veszi, hogy ha a díjcsomagra nem jogosult, akkor átválthatják központilag más díjcsomagra, ill. - ha lehetősége van rá (értelemszerűen itt nincs) - akkor ő maga tartozik bejelentési kötelezettséggel.
Milyen szolgáltatóról van szó? Van olyan szolgáltatók, ahol utólag 'rálehet hordozni' a hívószámot az előfizetésre (erre célszerű rákérdezni). Azt mondod, hogy flottás szám, tehát gondolom, hogy az alap havidíj itt alacsony lenne csak a kiegészítő szolgáltatások/internet/forgalom megnyomja a számlát. Annak a lehetőségét kellene megvizsgálni, hogy nem lenne-e egyszerűbb a másik szolgáltatónál kötni egy előfizetést (ha 'ráhordozható a szám') és ott csak az alapokat fizetni.
Abba, hogy általános univerzális igazságként taglalod, hogy a telekom szolgáltatásai drágák abba ne menjünk bele. Flottája válogatja. Garantáltan tudnék mondani olyan flottát, ami fényévekkel jobb, mint a tiéd Igen Telekomost. Maradjunk annyiban, hogy ebben az esetben olcsóbb flottába lenne lehetőséged menni, mint ez és eszerint tegyük a kijelentéseket is
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz freeknight #98050 üzenetére
Kicsit elcsúszott akkor a dolog
Szimpla ügyintéző nem írhat felül kötbért. Szerintem téves tájékoztatást kaptál/nem nézték meg rendesen. A kötbér terhelése így automatikus lenne a számhordozás teljesülése után (NMHH-s szabályzások alapján hűség ellenére is megtörténik a számhordozás és a kötbér terhelés automatikus).
Ezért lett leírva, hogy célszerű írni egy kérelmet a telekomnak. Igaz, hogy legfeljebb 30 nap lehet a kivizsgálási idő, de ott jóváhagyhatják. Bár hivatalosan a halotti anyakönyvi kivonat nem másolható, de te mint erről nem sejtő ügyfél nyugodtan hozzácsatolhatod - bajod nem lesz belőle, s könnyebben jóváhagyják kötbérmentesen, ha a szükséges igazolás is megtörténik.
Ezt a más díjcsomagot akkor viszont nem értem. Mi a pontos díjcsomag megnevezés? Első olvasatra tényleg egy kicsit felületes voltam most - tőlem szokatlan módon - azt hittem flotta miatt... Más esetben nem igazán lenne indokolt a váltás... Otthoni szolgáltatás is volt neki, vagy társkártyás csomagban van?
Lehet azért mondták, mert ha "kiveszed mellőle" a többi csomagot, akkor nem kapja meg a társkártya kedvezményeket?
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz freeknight #98054 üzenetére
"Most már csak az a kérdés, hogy ügyfelszolgálat szerint egy számonkénti,4500 ft-os díj megfizetésével eltekintenek a kötbértől, és hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, 3 lehetőség van: csak kötbérrel van számhordozás, szerződés és számok azonnali megszüntetése, vagy megvárom míg letelik a hűség, egy másik díjcsomagban, mint amire édesapám alapvetően megkötötte a szerződést. De ez utóbbi nekem nagyon-nagyon furcsa, szerintem ez így nem igazán jogszerű."
Mondom mégegyszer... többszörösen hülyeséget mondtak.
1, elhunyt ügyfélkezelést Call Center nem csinál, emiatt is mondhattak többszörösen hülyeséget
2, Elhalálozás esetén nincs 4500 Ft-os átírási díj. Ezesetben 0 Ft.
3, Kötbér attól függetlenül ugyanúgy marad, ez ügyben is hülyeséget mondtak... Átírást sem kezelnek alapesetben (bár úgy tudom most pilot jeleggel elindult az átírás lehetősége, de csak és kizárólagosan abban az esetben csinálhatják meg, ha otthoni és mobil összeregisztrálásával együtt jár az átírás (korábban nem volt még összeregisztrálva és mindkét előfizető a vonalban van)).Szummázva. Felejtsd el amit ott mondtak. Add be a kérelmet és várj Más lehetőséged nincs. Max. Addig, ha bemennél egy üzletbe akkor a már lejárt hűségidejűeket célszerű addig is rendezni (átírás, ill. számhordozás).
"A lényeg annyi, hogy apámnak egy flottás díjcsomagjában volt benne az egész család. A díjcsomagoktól most tekintsünk el, a történet szempontjából nem is olyan nagyon fontos, a lényeg, hogy számhordozádsal szeretnénk menni más szolgáltatóhoz A telekomnál pedig azt mondták, ha nem szüntetjük meg az előfizut, akkor megy a nevemre a fennmaradó hűséggel együtt, ugyanakkor köteles vagyok átmenni egy lakossági díjcsomagba. De én ezt nem értem, ha a hűséget viszem tovább, akkor milyen jogon szüntetnék meg a hűségben vállalt díjcsomagot? De ahogy nézem ebben ti is egyetértetek."
Akkor csak jól értettem.
A speciális flottára nem te voltál jogosult, hanem az elhalálozott. A flottába való belépéskor bevitte az ehhez szükséges igazolásokat, aláírta a nyilatkozatot. Így értelemszerű, hogy csak ő lehet jogosult, ez nem átírható (akkor mindenki flottás lenne ebben az országban )
Ő nem a flottára írt alá hűségidőt, hanem a szerződésre... a kettőt ne keverjük össze!(#98055) rétisün
Én úgy tudom, hogy szolgáltató elvileg nem másolhatja le, hasonlóképpen kell eljárni vele, mint a személyivel (azt pl. csak kaszinóban volna szabad asszem ), csak a kapcsolódó adatokat iktathatja róla (a központi
rendszerek úgy is visszaigazolják az elhalálozás tényét a lemondás folyamatában).Bár.. a közmű szolgáltatókra lehet más szabályok játszanak? Ebben nem vagyok biztos
(#98051) thomas77
Ez már elvileg megváltozott és a webshop folyamat már vizsgálja a meglévő domino kártyák számát. Így plusz időt nem vesz igénybe.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz freeknight #98065 üzenetére
Ahhoz képest, hogy bizonyos dolgokat vadul mantrázol nem akarod meghallani a valós segítőkészséget és nem a lényeges kérdéseket teszed fel magadnak, hanem csak azt, hogy miért így működik
"Egyébként maradhatnék a flottában, édesapám munkahelyén azt mondták, hogy még új szerződést is köthetnék, ők odaadják az ehhez szükséges papírokat. Csak nyilván ez új szerződéskötést jelent, ismét 2 év rabláncot."
Ez egy nagyon jó kérdés lett volna, ha felteszed és nem tényszerűen leírod, elkönyveled. Átírással, ha van nálad igazolás a flottához, akkor NEM, nem jár újabb két év hűségidővel... Azt viszed tovább... Változatlanul
"Engem csak az bánt, hogy valahogy egy haláleset és egy makulátlan, évtizedes tartozmásmentes kapcsolat után több rugalmasságot vártam volna. Persze a "szabály az szabály"."
Erre is válaszoltam, már többször is. Nem tudok többet tenni, de megtette ezt dptrsk is. Méltányosságból alanyi jogon segítenek, rugalmasan, ha az előfizető kéri (akár a helyszínen is pl.), de ez az eset speciális sajnos az elhalálozás miatt. Itt már egy harmadik fél kéri ezt (akinek a kapcsolódó szerződésekkel nincs múltja a cégnél, s elhunyt ügyfél szerződésén minden helyszíni módosítás TILOS - érthető okokból), ezért van szükség speciálisan kérelemre.
Alapban a két lehetőség a megszüntetés és a hűségidővel együtt történő átírás. Ettől el lehet térni, csak be kell adnod egy erre vonatkozó kérvényt. Ezek szerint te ezt ignoráltad, mert nem akarsz pár percet ráfordítani? Vagy nem akarsz ~2-3 hetet várni a válaszra? (miközben már több csatornán kokettáltál ügyfélszolgálatosokkal). Ha nem kell igazán a számod, akkor persze, le lehet írni sokadszor is ugyanazt sértettségből, anélkül, hogy ténylegesen megoldást keresnénk, s ezt követően meg is lehet szüntetni a számot. De már két sokkal jobb megoldás is előtérbe került (ismételve magam: átírás és ha kiadják az igazolást akkor maradhat a flotta; méltányossági kérelem a körülményekre való tekintettel)
Segítek.. itt csatolhatod is a scannelt halottit és le is írhatod, hogy miről van szó:
"Most már csak ezt a 4500 ft-ot nem értem, valószínű, hogy nem csak kitalálta az ügyintéző hölgy."
Annál egyértelműbben nem tudom leírni, mint ahogy tettem többször is. Hülyeséget mondott.. De te továbbra is írod. A tényszerűen leírt válasznál nem tudok többet tenni
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz prozodus #98094 üzenetére
PNG nem támogatott formátum fórumon, töltsd le és felöltéskor válaszd ki a konvertálást legközelebb JPG-vé. Szerintem ott a gond
10-15 éves kártyánál működhet, de ált. 3g és hálózati/internet internet hibák is felmerülhetnek és gyorsabban merülhet a telefon is (a folyamatos pásztázás/hálózatkeresés miatt). Célszerű majd egy kártyacsere.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz freeknight #98098 üzenetére
Nem szántam lenézőnek, de sokszor kellett ugyanazt elmondanom, leírnom ahhoz, hogy figyelembe vedd S pusztán emiatt adtam nyomatékot a dolgoknak. Nem jellemző az rám. Én is vehetném sértőnek, hogy ignoráltad a mondandóm egy részét annak ellenére, hogy a tényeket írtam, de nem teszem. Szóval béke
Augusztustól hamarabb meg lenne egyébként. Legfeljebb 30 napon belül ki kell vizsgálniuk.
-
Soulfly842
addikt
válasz radio100jozs #98102 üzenetére
Eset 1, Bizonyos technikai azonosítóval rendelkező akinek tényleg kell lennie ahhoz, hogy megcsinálják. Én megkérdeztem volna, hogy mikor kapnak és időponttól állással visszamentem volna. (Eleve első körben is gyorsabb lett volna
Eset 2, Számhordozás tényleg komplex folyamat, de valójában kb 10-15perc.. de max 25 perc. Havidíjas kb ugyanannyi idő. Sajnos ez így nekem nem kérek, de konklúziót nem fogom levonni...
Eset Szumma: adategyeztés miatt eddig idén szinte senkit nem vágták le.... Most volt az első komolyabb lekapcsolás adategyeztetés hiánya miatt... De sajnos tömegesen... Az ott dolgozóknak se egyszerű ilyenkor hidd el.
-
Soulfly842
addikt
A 400MB-s csomag már nem létezik/lezárt. Arra már nem fogsz tudni. Hasonló áron (minimális árdifferencia) van már az 1 GB -s csomag is... Főleg, ha azt nézzük milyen díjcsomaggal szerződött (akkori 18%-os ÁFA tartalommal) ill. most az 5%-os áfatartalommal minimális az eltérés.
(Az akkori árakat nézve és a mostanit 90 Ft az eltérés (akkor volt 1000 Ft, az 1GB 1090 Ft kedvezmények levonása nélkül))
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz zoltan6 #98157 üzenetére
Tudod, a legtöbb cég ad olyat, amit nem is a dolgozó fizet, hanem cég... elköltségelés szempontjából sem lehetnek ezek a típusú szerződések magán néven
Te mondtál egy általános igazságot, hogy nem kell, ami így nem igaz. Az egyes eset nem cáfolat, hanem csak részigazság, de az egyes esetre vonatkozó csak.
Egy-egy munkáltató olyat ad csak, ami magánnéven van s aminek a költségeit a flottába belépő viseli, de az esetek 95%-ban azért adnak egy olyan kártyát is ami a cég nevén van, s aminek a költségeit a cég fizeti... (akár a munkavállaló nevére köthető előfizetéseken túl).[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Oposzumtoszó #98167 üzenetére
Szia!
Csak akkor, ha kifizeted hamarabb...
Egyidejűleg legfeljebb egy ilyen törelesztő lehet.
-
Soulfly842
addikt
válasz Lackooo84 #98169 üzenetére
Azzal sem tudna. A Telekom számára közömbös egy papír, s tévhit az, hogy bármit is befolyásol. Az csak egy papírfecni, ami névlegesen jól mutat egy eladási tranzakcióban. Nem ő a szerződő fél és a Telekom csak a szerződő féllel tud ilyet intézni. Ilyen papírral elmehet egyéb szervekhez, ha pl. pereskedni akarna, de a Telekom nem tudja hivatalosan ezt figyelembe venni.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz fahrii #98171 üzenetére
Két tanús Meghatalmazás. Viszont ennek eredetinek kell lennie és nem nyomtatottnak/fénymásoltnak/scanneltnek. Viszont ez csak a listaár szerinti cserére jogosít fel, korábbi szerződésállapot visszaállítására, ill. elállásra, összeg visszatérítésre nem. Arra csak az előfizető jogosult, vagy közjegyző általi meghatalmazás (vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett) szükséges.
(#98172) Lackooo84
Jogilag ez le van védve, hogy hogy milyen formában ruházható át, s hogy a szerződő fél mit tehet és mit nem és azt ő is elfogadta a vásárláskor az aláírásával. Hidd el, hogy a Telekomtól durvábban levédve a folyamatok kevés helyen vannak. Ő nem a szerződő fél. Kész. Pont. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Stylerr #98223 üzenetére
Bármikor átírathatod, ha bemegy az előfizető veled (feltétel, hogy már nem lehet rajta készüléktörlesztő és ha eddig kaptál százalékos kedvezményeket a havidíjadból, akkor a jövőben az nem jár majd). 4500 Ft az átírás díja, amit utólag fizetsz majd a havi számlán (nem a helyszínen).
-
Soulfly842
addikt
válasz dragon1993 #98254 üzenetére
Gyanú helytálló: mindenképpen új sim akkor. Le ne vágják a régi tematikus opciót valahogy... célszerű nem bántani semmivel
-
Soulfly842
addikt
válasz viktorhu #98256 üzenetére
Naiv utópia ez. Túl sok paramétert tudnak a felhasználó által használt telefonról, ahhoz képest amit te gondolsz Egyszerű paraméterekkel ezek nem megkerülhetőek. Az egyszerűen a szolgáltatón múlik, hogy milyen gyártót preferál és milyet nem... Amivel nincs olyan előrehaladott üzleti megállapodása - mint a Samsunggal, vagy a Huawei-vel - ami nincs a szolgáltató kínálatában: az egyszerűen a látókörön kívülre szorul és a szolgáltatónak nem is érdeke, hogy 'foglalkozzon' vele, hogy az előnyöket élvezze.
Németországra, fejlett országokra is hiába mutatunk irányadó mérceként... Mo-hoz képest pl. 4G/LTE terén pl. le vannak maradva.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz viktorhu #98259 üzenetére
Nem írtad, hogy irányadó mérceként, de gyakorlati példaként ez került előtérbe.
A Xiaomi részéről is - az európai nyitás előtt - India került előtérbe... Ha Európában meg tudnak állapodni a szolgáltatói szférával is és normális support brutális szerviz hálózat, profi marketing mellett eltudnak indulni (ebben még most sok a 'névleges' gyarkolat, de teljeskörű support még nincs - csak külső cég), akkor talán valami változhat, de akkor is elsősorban az újonnan forgalmazott készülékekkel történhet meg ez a 'változás' (nem a régebben forgalomban lévőkkel). Bááár.. ki tudja, hogy milyen keretmegállapodásokat írnak alá a háttérben... az aktív piaci résztvevőknek is sok tényező van, ami az ő érdekükön kívül esik. Nem egyszerű játék ez, s mi csak apró morzsák, végfelhasználók vagyunk.
-
Soulfly842
addikt
Nem, és azt jóváírják a havi számlázásodban (törlesztőben nem íródok jóvá, csak a számlákban).
(#98297) Mr.FRANK_
Szia!
Hívásátirányítást nem állítottál be? Milyen esetekre lenne érdekes a hívásértesítő?
VoLTE képes a telefonod? (4G-n telefonálsz?)
Csak azért, mert ha igen, akkor a VoLTE és a hívásértesítő egymást kizáró szolgáltatások. - így ha hívásban vagy, akkor sanszos, hogy foglaltság esetén pl. miért nem küld utólag.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz #08205312 #98344 üzenetére
Azért az valahol nevetséges, szánalmas és a mai magyar médiának hívott valami kőkemény kritikája, hogy teljeskörű cikket csak a Nők Lapja Café (Nlcafé) tudott egyszerű, már-már hosszúságában primitív, de lényegre törő formában - virtuális papírlapokra - vetni:
[link]"A Magyar Telekom fellebbezett a hatóság döntése ellen. Szerintük az SMS-es feltöltés ugyanis nem elektronikus hírközlési szolgáltatás, így az NMHH-nak nincs hatásköre ennek felügyeletére, vagyis szankciót sem állapíthat meg. Megjegyezték azt is, hogy az SMS-es feltöltések száma alacsony, a csalások pedig elenyészőek."
Bááár, pro és kontra... a csalások száma elenyésző, de amiatt is, hogy rengeteg ügyfélt érnek el csalók az ügyfélirritáció viszont hatalmas.
(#98345) Vangelis
Egyébként egy időben az is nagy divat volt, de mivel most már rengeteg minden le van ott kötve emiatt sem fognak átállni (ott is okmányellenőrző rendszerek alapján ellenőriznek mindent, virtuális 'ujjnyom' azért erősebb, mint egy névtelen kártyánál, folyószámlára kell utalni, stb-stb-stb... )
De a legjobb a mezőkövesdi ürge volt, aki mindenki nevére otthonra rendelt sok-sok-sok-sok eszközt... mobilt... tv-t... stb-stb...
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz 4Grider #98348 üzenetére
Az interakciót érintett számából túlzóak nevetségesnek érzem azt... Annak talán még el is megy az a szám, amit valaha próbálták elérni/átverni. De ez kb 10-30 alkalomból az egy lehet. A beszámolók nagy része is arra arról szól, hogy nem főztem be neki.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Régi típusú személyinél nem kell a zárójel csak a város.
Új típusú személyinél
Budapest-nél kell a szám is, más településnél nem. A zárójel ezeknél minden esetben kell. Viszont ezeknél sokszor okozhat az is bonyodalmat, hogy az okmányirodában (járási hivatalban) nem aktiválták elektronikusan a SZIG-et. Ez visszaköszönhet majd egyre több helyen... Bár párom elektronikusan inaktív SZIG-ével megjártuk Portugáliát és Szicíliát is Tehát azért egyelőre kevés helyen nézik, de a Telekomnál már sokszor visszaköszön, hogy ilyen SZIG számmal nincs aktív személyi...Ha nem boldogultok, akkor jogsi, vagy útlevél
-
Soulfly842
addikt
válasz prozodus #98403 üzenetére
Ha nem boldogulnak vele semmilyen csatornán (személyes, 80-as szám), akkor esély van rá.. Járási hivatalban le tudják checkolni (szép magyar szóval élve). Jobb ötletem nincs rá Volt valamilyen központi oldal ahol ellenőrizhető volt, hogy hitelesek-e az okmányadatok, de azt nem találom, s nem is tudom, hogy azt kiírja-e...
-
Soulfly842
addikt
És ez sajnos nem a Telekom sajátja, ahogy a Cut off logika sem... Az EU-s hálózati semlegesség - sok-sok csodájának az egyik - nem éppen pozitív sajátja...
-
Soulfly842
addikt
válasz btudos #98477 üzenetére
Lehet, de ne legyünk már kéretlenül is okosak helyette. Nem neked kell erre igenlő vagy nemleges választ adnod - max akceptálhatod, hogy ez is egy felhasználási lehetőség (attól függetlenül, hogy jó-e neki, vagy sem). Csak felvetettem - segítő szándékból - egy olyan felhasználási alternatívát, amiről korábban nem esett szó és esetleg a felhasználhatóságot megoldhatja. Abban a rövidke válaszban meg nem tudom, hogy hol olvastad ki, hogy én dönteni akarok helyette.
-
Soulfly842
addikt
válasz #08205312 #98510 üzenetére
Csak a pontosítás végett Nem mondtam rosszul: Feltöltés formájában csak univerzális egyenleg és itt feltöltés volt
Tény, te sem mondtad rosszul - bár itt feltöltés volt
Induló egyenleg formájában (ezért is kerüli több szolgáltató már az induló egyenleget) az eltérő ÁFA kulcsokkal való felhasználhatóság miatt (autópálya matr, Szerencsejáték, parkolás stb), nem tudnak a számlaadási kötelezettségnek megfelelni. Azért is van normál egyenlegen a kártya indulóegyenlege
(ezért is van az, hogy ÁFA-s számla csak az egyenleg felhasználását követően adható ezekről a feltöltésekről (hiszen nem tudhatják, hogy mire használja fel az ember))
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz szabogabor10 #98525 üzenetére
Olyan ez mint az NFC-s fizetés és társai.
Majd ha haszna lesz az apple-nek belőle
Én egyelőre nem bizakodnék benne
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai