Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz vass1024 #84985 üzenetére

    Azt is mondták ezek az okos szerelők, hogy ha baj lesz vele, akkor a munkadíját a vezérléscserének és alkatrészeknek, nem számoltatják fel veled?
    Egy dolgot kell tudni és érteni!
    Az oroszrulett, van, hogy bejön, de van hogy nem!
    Volt nálam olyan kocsi amin 3 hónapos volt az "új" vezérlés de se a főtengely szíjtárcsa se az okoskerék nem volt rajta kicserélve.

    Itt ugyan nem az okoskerék, a főtengely szíjtárcsa okozta a bajt.
    A kiszakadó gumiágy darabját felkapta és szétvert a 16 ból 12 szelepet.
    Megérte rizikózni és nem kicseréltetni? Szerintem nem.
    A helyzet ugyan ez az okoskerékkel!
    A vezérlés szerves része.
    A szerelő felszámolja a munkadíjat és az, hogy egy alkatrésszel többet vagy kevesebbett cserél ki már olyan mindegy.
    Igen tudom 40-60e között van az okoskerék (már a minőségi), de ha újra szét kell szedni és kicserélni, mert el kezd veszettül kerregni, vagy szórni az olajat, akkor melyik volt az olcsóbb?
    :F
    Én mindig azt mondom, hogy a vezérlés csere során minden alkatrészt ki kell cserélni, mert akkor hátradőlhetsz és ezen része 5 évig üzembiztos a kocsinak.
    Amúgy meg egy időzített bomba.

    olajból meg vagy Elf, vagy Motul (a motul drágább)

    [ Szerkesztve ]

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák