Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz gergo5991 #60822 üzenetére

    Nagyon nem mindegy :)

    Át lehet tenni a csapágyat, de ahhoz kell egy hidraulikus prés, és fejek hozzá, hogy ki tudja préselni a régi csapágyat. Legalább 2 órát el kell vele szenvedni, mire kipréseli, megtisztítja, odapróbálja, bepréseli az újba tárcsánként, és ha esetleg a csapágy is rossz, vagy a végét járja, akkor dupla munka. Nagyobb az óradíj mint az alkatrész ár difi.
    Normális esetben a csapágy ugyan annyit bír mint a tárcsa, szóval jó ez a konstrukció ahogy van, hiába szídják, könnyebb a szerelése.

    (#60825) gergo5991
    A szerelő dönti el, hogy beépíti-e az alkatrészköltségbe a saját hasznát, vagy átengedi-e neked a Bárdi/Unix, stb kedvezményt amit kap. :( Ha annyiért hozza, akkor annyiért hozza, ebben semmi átverés nincs. A tárcsa külső élére van mindig gravírozva minden adat a tárcsáról.

    A Brembot kerüld, már topicon belül is hányás van a silány minőségtől, én is cserélni fogom a hátsókat, nem tudok a visítással mit kezdeni, így a legdrágább alkatrész volt amire eddig rávettek.
    Zimmerman az általánosan ajánlott, ha nem akarsz zsebbe nyúlni ATE-ért.

    [ Szerkesztve ]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák