-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz gergo5991 #60822 üzenetére
Nagyon nem mindegy
Át lehet tenni a csapágyat, de ahhoz kell egy hidraulikus prés, és fejek hozzá, hogy ki tudja préselni a régi csapágyat. Legalább 2 órát el kell vele szenvedni, mire kipréseli, megtisztítja, odapróbálja, bepréseli az újba tárcsánként, és ha esetleg a csapágy is rossz, vagy a végét járja, akkor dupla munka. Nagyobb az óradíj mint az alkatrész ár difi.
Normális esetben a csapágy ugyan annyit bír mint a tárcsa, szóval jó ez a konstrukció ahogy van, hiába szídják, könnyebb a szerelése.(#60825) gergo5991
A szerelő dönti el, hogy beépíti-e az alkatrészköltségbe a saját hasznát, vagy átengedi-e neked a Bárdi/Unix, stb kedvezményt amit kap. Ha annyiért hozza, akkor annyiért hozza, ebben semmi átverés nincs. A tárcsa külső élére van mindig gravírozva minden adat a tárcsáról.A Brembot kerüld, már topicon belül is hányás van a silány minőségtől, én is cserélni fogom a hátsókat, nem tudok a visítással mit kezdeni, így a legdrágább alkatrész volt amire eddig rávettek.
Zimmerman az általánosan ajánlott, ha nem akarsz zsebbe nyúlni ATE-ért.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- LEGO klub
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen processzort vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Huawei P30 - kell ennél több?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest