-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
-
Ebit
addikt
A profil alakitott csöveket, igy nem lehet helyettesiteni/ ott a keresztmetszetnek, alaknak jelentősége van, mert az érzékelők ahhoz vannak kalibrálva.
Az egyértelmű, ahol egyenes vagy enyhén ivelt azonos csó átmérő van, ott megoldható a házilagos csere, nyilvánvaló, hogy kimérve méterben olcsóbb.
-
Ebit
addikt
Alapvetően ott a probléma, hogy sokan megveszik, az autókat, és kőtelezően előirt szervizt és alkatrészeket nem tudják / akarják / megfizetni.
Természetesen előfordulhat, hogy kreativ ezermester emberek jól látják a hibát, és egyszerű olcsó eszközökkel megoldást is találnak rá, és mint irtam válalják a felelősséget is érte,de ez már, azokban az esetekben, nem ennyire egyértelmű, amikor ezzel a tevékenységével, másoknak okoz kárt , esetleg sérülést.
-
Ebit
addikt
Itt nincs lehúzáról szó sem, hanem vannak a gyártó előirásai, hogy milyen karbantartást kell elvégezni, és milyen anyagokkal egy autón.
Ezek már nem azok a technologiák, hogy nekiállok egy csavarhúzóval, és a szükséges dokumentációhoz sem egyszerű hozzáférni,és még ott sem közölnek mindent.
dovitt
Elolvasod figyelmesen,ez egy profil cső, ezt simán nem kapod meg, az olcsó megoldás, a meglévő cső javitása. és az sem biztos, hogy eladja az autót.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ebit
addikt
válasz DonDragonka #5443 üzenetére
A pollenszűrő mellett van a ventilátorház/ anyósülés előtt, szélvédőnél lévő fekete takaró lemez/ 2 patent fogja,és egy pattintós rész/, ezt levéve meglátod a szellőző motor egységet, a tetején feliratozv van a gyártó ez lényeges mert többfajta kialakitással szerelik.
A venti egységet néhány csavar fogja, ezek oldása után a hűtő irányába,megdőntve a ventivel együtt kivehető alul beakasztós!, elektromos csatit kell még oldani, és látni fogod, az elektronikai egységet, általában az előtét ellenállás megy tönkre, bontoban 5 k-ért adják, de előtte érdemes ránézni,feszt mérni mert lehet leszakadt vezeték, rossz kontaktus is.
-
Ebit
addikt
válasz DonDragonka #5445 üzenetére
Szivesen, az ellenállás ott van az elektronikánál, de ha megmérted, hogy kap tápfeszt, és bizonytalan vagy a szerelésben, inkább vidd el, egy autóvillamossági szerelőhőz, de nem kizárt, hogy albérlőd lett.
-
Ebit
addikt
válasz DonDragonka #5494 üzenetére
dő, fűtött garázs, szerszámok és tapasztalat hiányában én nem álltam neki a bütykölésnek. Végül autóvillamossági szakihoz vittem.
Ez igy korrekt, bár legközelebb, már lehet megtudod csinálni.
-
Ebit
addikt
Azért az árakat is nézzétek meg,
és mg mindig ti csinálnátok, ha tudnátok, itt csak egyes cékszerszámok,műhely+segitő van.
-
Ebit
addikt
Szerintem nem megfelelő helyre cimezted.
A segitség sokszor a szakműhelyben sem áll rendelkezésre, csak ha összedugják a fejüket.
Ritka az a javitás, amit laikusként 1 óra alatt megoldható,és nem csak, a műhelyért kell fizetned, hanem bármilyen egyéb szolgáltatásért.ABE
Az általad leirt céllal, lehet lérdeklődés.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Ez általában, akkor lehet, ha csak nekik van, , és az sem mindegy,hogy mit tudnak az alkatrész előéletéről,a konkrét esetnél, meg az a gond, hogy inkább a nagyobb tömegekben jelenleg futó autókhoz árulnak alkatrészeket,mert ott van a nagyobb kereslet.
Ettől függetlenül érdemes az összeset bontót körbekérdezni.
-
Ebit
addikt
válasz Polllen #5606 üzenetére
Nem bőki semmi a csörömet, mert nincs.
Egyszerúen értelmetlen megfelelő infok, felkészültség nélkül valamiről beszélni, és a konkrét kérdésekre nem válaszolni.
Ennyire megalapozottnak tartod a véleményüket vegyél az általuk javasolt márkát, bár lehet aktuálisan azt szidják.
-
Ebit
addikt
válasz Polllen #5608 üzenetére
Az urban legend eloszlatásához viszont nem kerültünk közelebb, igaz távolabb sem.
Elolvasod az általad beirtakat, majd az én kérdésem , egyszerűsitve baj van a motorkával... mi a baj,,,, a válasz elmarad, igy keletkeznek ezek a történetek, .
A twingo-mnál sem szempont, hogy ki mit gondol róla, hiszen nekem kell, hogy megfeleljen.
A lényeg itt van,de azért a megalapozott átgondolt kiválasztás is fontos, majd ezután a személyes tapasztalatok.
-
Ebit
addikt
10 szerelőből 9-nek nem természetes a mosoly az arcán amikor közlöd velük, hogy francia autót viszel hozzá. Nagyon sok hülye felesleges megoldás van a franciákban pl.: egy apró 5perces melóhoz szét kell bontani a fél autót 1.5 nap alatt....és ilyenre rengeteg példa van/volt
Maradjunk annyiban, ha te ismered 10 szerelő véleményét akkor rosszul választottál, és ha a gyakorlatba is foglalkoznál a témával,több tipussal, akkor egyértelmű lenne,hogy a leirtak bizonyos hibák esetében szinte minden autóra igazak.
"Az autót szerelő"tudásbázisa" állandó kiadást jelent (modellspecifikus célszerszámok, adatbázisok, diagnosztikai szoftverek frissítése, rendszeres műszaki tréningje, problémamegoldó központok elérése). Béla bá' valamikor elvégezte az autószerelőit, azóta autodidakta módon, gyakran a kuncsaftok autóin képzi magát. A féltengelylehúzó hülyeség, lejön az pajszerrel és kalapáccsal is."
A lényeg amit korábban is irtam a felkészültség,amit egy univerzális műhelyben nem igazán talál meg az ember, persze lehetnek jófej -haver szerelők,de a történek inkább arról szól, hogy a hibás autót a gyári metodusnak megfelelően megjavitsák, reális árakon.
-
Ebit
addikt
elbeszélünk egymás mellett.
Valóban igy van ez feltehetően az eltérő életkor-tapasztalat, és mentalitás miatt van.
én nem, nem balfasz aki csinálta és igen jól felszerelt a műhelye és meg is csinált mindent rendben, csak amikor mondtam az autó típusát nem fogadta felhőtlen örömmel)
Gondolod ird meg a műhely cimét.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest