Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz imyourfriend #26844 üzenetére
Ha zavar, akkor ne nyisd meg a linket.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz wertigo1984 #26896 üzenetére
Mondjuk ez legyen a legkevesebb, hogy hol helyezték először forgalomba.
Ha sz@r alatta a váltó, akkor tökmind1.( #26898) rob210: ebbe hol a hiba?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
No, megalakítottam az 1.hsz-t, remélem tresh is beleegyezik, hogy így maradjon.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #26972 üzenetére
Bizony nem, mindig csak mondtad, hogy majd csinálsz róla normális képet és elküldöd, de nem....
más: kész lett a lendkerekem, most nem mozog semerre semennyit, így ránézésre a szerelő szerint is pöpec lett. Holnap vagy csütörtökön rakják össze az ótót, hát kíváncsi leszek.
(#26973) Laraxior: ok berakom, csak az a csúnya monsteres logó
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #26993 üzenetére
M1-hez is van speckó hővédős, az drágább.
A múltkori futás/kopás témához.
m2@2005@191k km“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz SocketA #27002 üzenetére
Ha esetleg itt jönne be, az úgy tudna, hogy az esővíz elvezetőd dugult/koszos, ami az első szélvédő előtt van. Ezért a tűzfalon lefolyik a víz, be a dugónál.
Vagy a szélvédő tömítése nem jó alul és akkor ott folyik be, ez a műszerfal mögött a tűzfal belső oldalán folyik le (fateromnak ilyen volt).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #27014 üzenetére
Küldd már el lécci privátba ezt az autót, meg azt is, hogy pontosan hol található.
Most indulok pestre, ha útba tudom ejteni/lesz rá időm, akkor megpróbálok ránézni. (nyilván nem vagyok autószerelő, de annyit azért talán megtudok állapítani róla, hogy egyáltalán érdemes-e felbuszocskáznod miatta)Nem ígérek semmit, de ha belefér az időmbe, akkor meglesem.
mod: közben megvan.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz imyourfriend #27032 üzenetére
Akkor ott baj van, 2 személy 80-90 ahogy írtad 4alatti-körüli fogyi nálam.
Nekem vegyes használatban eszik 5l körül.
Ez az 5.6-5.7 pályán 140 körüli tempónál.(#27030) FerNandor: sajna nem tudtam megnézni
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Srácok kellene egy kis help, adott egy 2000-es 1.6 16v m1ph2.
Tünet, kulcs elfordít, gyújtás van, indítózik is, viszont az ég világon semmi nem történik.
Tehát a a motor az elindulás legkisebb jelét sem mutatja.Mit/hol nézzek rajta, biztos van már hasonló tapasztalat valakinek.
Régebben volt hasonló problémája, akkor valami szénkefét tisztítottak ki és utána jó lett, bár akkoriban is 10-ből kétszer beindult (még a tisztítás ellőtt is).Most viszont semmi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Köszi mindenkinek a válaszokat.
(#27072) benvolio: bocsi, lehet rosszul fogalmaztam, indítózik, az akku az jó, csak nem indul be. Mintha nem kapna üzemanyagot vagy szikrát.
A szénkefés kalandozás, meg egy régebbi történet volt, régebben is volt hasonló probléma, azt csak úgy megemlítettem.(#27068) giigz:
(#27076) rob210:
És köszi nektek is, majd holnap délelőtt akkor átnézzük faterral. Majd írok holnap, hogy mit sikerült vagy nem sikerült elérni.Ja még1 rob: holnap ha összeflexeltem apróvasnak az autót az után írjak, vagy azért majd előtte?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27081 üzenetére
No fhp jónak tűnik, azért megpucoltam, a csatija újszerű.
Trafók csatijai újszerűek.Most nekem olyannak tűnik, mintha akku baja lenne, mert nem igazán forgatja az önindítót csak nagyon nyögve éppenhogy.
Viszont összekötve bikakábellel is ugyan ez a helyzet.Így alapon az akku 12.05V-ot mutat.
(most elment faterom egy vaskosabb bikáért, majd meglátjuk)
Esetleg csinálok videót indítózás közben.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27099 üzenetére
Azt már nem, de már nem is foglalkozok vele, majd valami szerelő átnézi, úgy is van más probléma is vele.
(#27095) FerNandor: na végre, egy jó motor
Egy ilyen kéne de nagyon, egyébként a 2.0 dci-t nem ismerem, hogy mik a nyűgjei, talán valamelyik renault fórumon kellene utána kérdezned. Elég ritkák, nem sok embernek van.(#27101) tresh: a 6.5 városban, annál a motornál bőven beleférne
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #27160 üzenetére
Én azon gondolkoztam, hogy veszek egy tempomatos kormányt és átköttetem a gyári kapcsolókra, de csak ezért feleslegesnek tartok 20k körüli összeget kiadni, hiszen így is működik.
A gyár visszajelzés nekem is megy, aktiváltattam.
Tehát teljesen olyan mint a gyári, csak más gombokkal.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
No, mától van autóm!!!
Új kuplung + kinyomó + lendkerék felújítva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #27177 üzenetére
Mivel egyelőre 500m-et mentem az autóval nem tudok még sok mindent mondani.
Leállításkor nincsen hangja, már nem olyan, mintha egy hajdúmosogépben ülnék, amikor alapjáraton jár a motor. Majd meglátjuk, hogy mennyire válik be.
40K volt, egy év gari van rá.No mi lesz 2.0dci???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Kedvezménnyel lett volna ennyi. Ez a 106 lovashoz b@szott drága a kéttömegű.
Nyilván csak arra tudok hagyatkozni, akik csinálták...sokat csinálnak, nem volt eddig még probléma, egy opelost "ismerek" (vagyis elég távoli ismerettség), aki náluk csináltatott mát kb. 1 éve, azóta nem volt baja.
Ha egy 80-100K km-ert elmenne ezzel akkor már jó, ez esetemben ~4 év. Egyébként a belsejét kompletten cserélték, tehát igazából akkor tud baj lenni,
a, rosszul vagy rossz minőségű alkatrészre cserélték
b, maga az öntvény megsérül, megadja magátPicit szkeptikus voltam ezzel a témával énis, de most egyelőre megpróbálok bízni benne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Srácok van egy kis problémám, aki már cserélt kuplungot, írhatna pár tanácsot/észrevételt.
Utána olvasva azt írják, hogy kuplungcsere után teljesen lent fog, majd mivel ez valami önbeállós sz@r egy idő után fent fog fogni kb. 3/4 út után és ez így is marad örökre és ez a jó.
No kérdésem, hogy mennyi idő után áll be, illetve amikor az elején lent fog, mennyire kell lent fognia?
Nekem annyira lent fog, hogyha nem taposom ki erőből a tűzfalat, akkor nem is tudok váltani.....ha 2mm-ert felengedem a pedált (nem vicc tényleg 2mm) az autó úgy megindul, mintha leugranék a pedálró.
Bár van egy sanda gyanúm, hogy itt valami nem kerek, mert nemhiszem, hogy ennyire szélsőségesnek kellene lennie.
Először jónak tűnt, csak szokatlan volt, de most mentem vele többet, és ez így nem jó.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27201 üzenetére
Hidraulikus kinyomós, önbeállós sz@r, állítólag ez állítani nem lehet.
Egyébként lehet rosszul fogalmaztam, vajpuha a kuplung ki és be is, csak tövig be kell nyomni, hogy kiemeljen. (de nagyon tövig, már kellemetlenül)
Na erre írták pár fórumon, hogy önbeállós és majd beáll középre...Biztosan bele való.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nem veszi jól, sőt mindegyik sebesség, ha csak nem feszülök neki úgy, hogy majd át nyomom a tűzfalon.
(#27218) rob210: köszönöm, hogy utána jártál, akkor holnap reggel visszaviszem, remélem nem kell hozzá szétbontani a fél autót.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27228 üzenetére
No végül is mindenkinek igaza volt, mert valóban volt némi levegő de még utána is eléggé lent fogott, viszont már használható az autó, tehát akkor biztosan kell idő, míg beáll.
A rosszabb hír viszont, hogy 2-3km után ismét visszaállt majdnem a tegnapi állapothoz.
Viszont csak majdnem, mert most már kinyomva (erőlködés nélkül) simán, reccsenés nélkül veszi a sebességet, teljesen használható. Így valóban kell neki idő, mire beáll normál útjára, viszont holnap ismétlés következik légtelenítésből.
Ja hogy miért ilyen körülményes???
Nincs légtelenítő csavar, hanem a folyadék csövét kell kb. félig lehúzni, aztán kinyomva a pedált kiprésel némi levegőt, viszont a pedált visszaengedve pedig beszív. Ilyenkor a cső visszanyom, majd ismétlés...tehát egy nagyszerű technológia.Nyilván szakszervizben van valami gyári renault megoldás rá (gondolom valami csillió forintos gép/célszerszám).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27240 üzenetére
Nem ilyen.
A kuplung munkahengerhez a fékfolyadékból megy a lötty.Idézek renault fórumról, meg nekem is ezt mondta a szerelő is:
" kuplungmunkahengerre ami bemegy cso, egy acelrugo rogziti.
Az a bemeno cso rogzitese ket pontos.
Teljessen bedugva zart a rendszer, kijebb huzva legtelenitheto."
Ez akkor igaz, amikor lenyomom a pedált, viszont amikor visszaengedem (ekkor az említett cső ugye ki van húzva) na ilyenkor szépen beszív, tehát ilyen türelemjátékos dolog.
És erre létezik valami spec szerszám, amivel egyszerűen megoldható, így manuálban viszont szopàs.(#27238) Mágus2: konkrét nincs rajta, csak ez amit leírtam...
(#27253) just: sima izzítógyertya probléma...2 éve amikor decemberben voltak azok a -20 körüli hőfokok nekem is ezt csinálta, amikor csak 2 izzítógyertyám élt. Annyi, hogy én nem erőltettem, hanem izzítottam 2x-3x indítózás nélkül és csak utána hagytam indítózni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27316 üzenetére
Jah, ezt most nem arra fel írtam, szerintem teljesen jó a 6l. Városban milliónyi rövidtáv, pályán meg alapból így eszik, főleg hogy mostanában elég hideg is volt.
Egyébként egész jónak tűnt elsőre, de igazából nagyon kevés az 75ló, vagy a váltó áttételezése rossz, nem is tudom, de valahogy nem az igazi (egyébként ~féléves és van benne ~40k km).
A héten úgyfest cserélődik 1.6tdci-re (90le@205Nm) na arra kíváncsi vagyok mit tud. Gyanítom, hogy fogyasztásban is jobb lesz.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Fogalmam nincs, de pont ezt kérdeztem én is nemrég.
Mert belülről poros-kormos-nak tűnik a bal elsőm, meg van benne darázstól kezdve minden jó....aztán jólenne megtakarítani az enyémet is.
Viszont fogalmam nincsen hogy fogjak hozzá.
-kimosni kilehetne kiszedés után, de szerintem az kevés
-szét kellene szedni, gyanítom csak barbár módon lehet, utána pedig FBS vagy valami hasonló cuccal kellene precízen összeragasztani....így nemtom, hogy bemerjem-e vállalni.Kétlem, hogy lepattintható lenne a testről a bura.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen