-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
gardener
senior tag
válasz st.hubertus #2706 üzenetére
Nem becsülik meg a régi ügyfeleket.
De ezt más szolgáltatóknál is tapasztalom.(Pl.:Internet)Én most fogok írni egylevelet ügyfélszolgálatnak.
Kiváncsi leszek a reakciójukra. -
gardener
senior tag
Kicsit nekhezen értettem meg a kérdésed
Hívd fel ügyfélszolgákat!
Ha vi 5kért tudsz netezgetni pl.
itt olvasgass.. -
gardener
senior tag
Nah most rágtam be a Pannonra.
Megkérdeztem,mennyéért adnának hűségprogram keretében egy Nokia N82-t.
(Új előfizetőnek 99.990).Nekem 72.600Ft.
Rákérdezetem,hogy: "Mióta is vagyok előfizető Önöknél?"
válasz: 96.jan.19.Szóval ennyit ér a 12,5év hűségem.
-
gardener
senior tag
válasz megyeri #2772 üzenetére
Nem volt szó ilyenről,hogy használt készülék beszámítás.
Úgyhogy sztem passz. Meg ha webshopban rendelném,kapnék-e +5% kedvezményt...?
Én mint, ahogy az nagykerekben is van sávosan adnék kedvezményeket. Minél hűségesebb az ügyfél annál jobban megbecsülném. Ha 50% kedvezményt kaptam volna egy szót nem szóltam volna. De mivel most berágtam ment nekik egy levél. Meglátjuk meg akarnak-e becsülni. Nagyon kiváncsi vagyok a válaszukra. Igazából nem a pénz érdekel(persze az is fontos),hanem mint üzleti partnerképp a hozzáállás. Én pl. nem engedhetem meg magamnak,hogy a több éves partnereimet elengedjem konkurenciához. Furcsák ezek a szolgáltatók. Ráadásul időközben kötöttem náluk 2 új előfizetést is pluszban...
Ha valamit utálok az, ha ki akarnak használni,hálátlanul. -
gardener
senior tag
válasz Viktor0610 #2773 üzenetére
Ez üzlet. Ha egy nagykerben elérek egy bizonyos mértékű vásárlást nagyobb kedvezményt kapok. Ha már több millió forintot fizettem pannonéknak,ne szúrják ki a szemem holmi 30k-val,holott mostanság egy havi számlám ennyi vagy több!
Ügyfélelégedettség=kiszúrjük a szemét valamivel az ügyfélnek?
Na nemár! Régi hűségkedvezmények jóval korrektebbek voltak.
És miért is nem jár automatikusan? Jár. Csak Pannonnak kedvezőtelenebb volt a régi hűségprogram és most már nem publikusan kalkulálnak. Ez gusztustalan.
Régi rendszer korrekt és átlátható volt. -
gardener
senior tag
Nincs már. Azt mondják az ügyfélszolgálaton,hogy Ők állapítják meg belsőleg.
Lényeg,hogy kiszúrják a szemed valamivel. Naná,hogy nekik legyen jó.
Ha már náluk vagy akkor jó. Úgyis ott maradsz. Nekik új ügyfél kell. Az üzletpolitikájuk meg inkább az,hogy hogyan csábítsunk magunkhoz konkurenciától ügyfelet. Vagy még telefonnal nem rendelkező ügyfél náluk kössön ki. De meglévő ügyfelet a szolgáltatók nem becsülik meg a legtöbb esetben. Egy régi elégedett ügyfél viszont hoz több új előfizetőt is. Az elégedetlen pedig átmegy másik szolgáltatóhoz. Meglátjuk mi lesz...