-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirith
tag
Sziasztok!
Elnézést, ha már volt itt a kérdés, de visszaolvasva nem találtam ilyet.
Pár napja vettem észre, hogy a Mymusic Nonstopból kikerült a Spotify. Már csak a Deezer, Apple Music és a Tidal van benne. Ez mióta van így? Volt erről valami értesítő, hogy kikerül a csomagból?
Szerencsére nekem ez most nem okoz problémát, mert kb. 1 hónapja átálltam Deezerre, de egy barátom Spotifyt használ. Akkor ezentúl neki adatforgalmat generál a zenehallgatás? Vagy az számít, hogy amikor elkezdte használni a Mymusic Nonstopot akkor még benne volt a csomagban és csak az új belépőknek nem lehet már Spotifyal használni a szolgáltatást? -
Tirith
tag
Sziasztok!
Látom, hogy tegnap és ma is szóba került flottás téma. Jelenleg egy multi fottájában van a számom, amit a Telekomtól vittem át. Október 9-ével megszűnik ott a munkaviszonyom és a multi által kiadott flottás tájékoztatóban az szerepel, hogy az utolsó munkanaptól számítva 30 napom van, hogy kilépjek a flottából és másik számlás csomagot válasszak a Telenornál. Amennyiben 30 napig nem teszem ezt meg, akkor automatikusan a legolcsóbb számlás csomagba kerülök át.
A kérdés a következő lenne. Ha én október 9-e után szeretném visszavinni a számomat a Telekomhoz, akkor mi ennek a pontos menete? Először a Telenorhoz kell mennem, hogy jelezzem kilépek a multi flottájából és választok másik számlás csomagot, majd ezután mehetek a Telekomhoz? Vagy a 30 napos "türelmi időm" alatt elég egyből bemenni a Telekomhoz és kérni a számhordozást? Ha nem muszáj, akkor nem szeretnék fölösleges köröket futni.
-
Tirith
tag
válasz Viktor0610 #76996 üzenetére
Igen, a nevemen van a szám. A számláimat a Telenornak fizetem, nem a flotta felé.
Még egy kérdésem lenne. A fordulónapom hónap 22-ére esik, szinte kivétel nélkül 23-án fizettem is a számlákat. Most ha esetleg bemegyek október 12-én a Telekomhoz kérni a számhordozást, akkor ők azt a választ fogják kapni a Telenortól, hogy van 20 nap tartozásom? (szeptember 22.-október 12.) Sajnos nem vagyok otthon ebben a számhordozás témában, de úgy rémlik, ha tartozásom van, akkor nem engedik hogy átvigye az ember a számát másik szolgáltatóhoz. Ennek a 20 napnak a kifizetése hogy történik meg? Kapok majd erre is egy számlát?
-
Tirith
tag
válasz Viktor0610 #76999 üzenetére
Köszönöm szépen a segítségedet.
Neked is köszönöm ish4d0w.
-
Tirith
tag
válasz viktorhu #77004 üzenetére
A tanács nem rossz, mert kifejezetten kedvezményes csomagban vagyok, de nem szeretnék kihasználni ilyen kiskaput. Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a munkáltatóm nem jelzi a Telenor felé a változást. Havi rendszerességgel jönnek a fióktelepre a Telenor munkatársai, hogy munkaidő alatt a dolgozók könnyebben tudják az ügyeiket intézni. Előfordulhat, hogy ilyenkor egyeztetnek a személyi változásokról. Ennyire nem kérdeztem rá a részletekre.
Röviden-tömören azért megyek vissza a Telekomhoz, mert voltak gondjaim a kétlépcsős azonosításhoz szükséges SMS-ek érkezésével. (Pl. PayPal)
A másik, hogy annál a cégnél ahova megyek Vodafone flotta van. Viszont az ottani pozícióm miatt szükségem lesz egy új(céges) telefonszámra.
-
Tirith
tag
válasz Viktor0610 #77007 üzenetére
A munkáltatóm által adott tájékoztatóból kimásolva:
"A kedvezmények a dolgozót csak a munkaviszony fennállásáig illetik meg. A munkaviszony megszűnésétől számított 30 napon belül a dolgozó átválthatja az előfizetését a Telenor valamely publikus lakossági számlás díjcsomagjára. Amennyiben ez nem történik meg, a Telenor jogosulttá válik arra, hogy az előfizetést a legalacsonyabb havidíjú lakossági számlás díjcsomagra váltsa."
-
Tirith
tag
válasz viktorhu #77009 üzenetére
Köszi az ötletet, de nem biztos, hogy szeretném a magán és a munkahelyi dolgokat egy számra terelni. A mostani munkáltatómnál azért vittem be a számomat a Telenor flottába, mert olyan pozícióban vagyok ami nem igényli, hogy legyen külön telefonszámom. Viszont az új helyen ez változni fog.