-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz szaboi6512 #69574 üzenetére
Te legalább el tudod érni és be tudod fizetni az elektronikus számláidat.
Mi flotta vagyunk, egy hete küzdök ezzel a tróger céggel azért, hogy egyáltalán meg tudjam nézni az elektronikus számláimat, a befizetésig el sem jutok...
Egyszerűen nem értem, hogyan lehet ilyen "munkát" végezni. -
-
4Grider
nagyúr
Flottánkba kértünk egy rakat új számot és sim-et, sajnos az egyik szám újrahasznált volt. Mint kiderült, a hazai alvilág egyik könyvelője használta a számot, gondolhatjátok hányan és milyen szöveggel hívják fel naponta a tagunkat, néhányan még úgy is gondolják, hogy direkt változtatott nemet (és vele hangot is) a könyvelő...
Gondolom az előfizetők ezt nem kötelesek eltűrni, és az ilyen sim-ekre a számcsere ingyenes. Jól gondolom? -
4Grider
nagyúr
válasz bigdigit #69747 üzenetére
Mivel ezeket a hívásokat rögzítik, nem mondanak olyat hogy megszűnt és átteszik, maximum olyat, hogy lezárták a csomagot és áttehetik-e jelenlegi csomagba.
Persze ezzel hozzá nem értő embert meg lehet vezetni, ezért lezárt csomagokkal rendelkezőknek fel kell készülniük ilyen jellegű hívásokra.
Szerencsére a távollévő felek közötti szerződéskötéstől el lehet 14 napig állni, tegyétek ti is ezt, amilyen gyorsan csak lehet. -
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #69771 üzenetére
Rosszul tudtad, ennyire nem jó a hálózatmenedzsmentjük.
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #69775 üzenetére
Semmivel...
Szerk.:
De a kedvedért most ráengedtem egy standard céges előfizetésre egy közvetlen HBO Go előfizetéssel indított alkalmazást, egy óra múlva majd jelzem, hogy mennyi fogyott a maradék 4 GB adatkeretből...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Telenornál a korlátlan böngészés opció eszi az alap adatkeretet, az értelme az, hogy lassításkor viszont nem kerül lassításra a hozzá tartozó adatforgalom.
Azok a Samsung telefonok alkalmasak a Telenor VoLTE bekapcsolására, amikben a beállításban megjelenik a "VoLTE-hívások Telenor" kapcsoló. Ha ez nincs, akkor tök felesleges levenni az előfizetésről a VoLTE-tiltást, mert a telefon nem rendelkezik a Telenor VoLTE használatához szükséges információkkal. -
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #69785 üzenetére
Elegem lett az HBO filmből, a Telenor alkalmazás egy gramm adatfogyást nem mutatott. És ez így van legalább 5 éve, tehát nem tartom valószínűnek, hogy mostanában javítanák. A Telenor hálózatmenedzsment tényleg ennyit tud...
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #69859 üzenetére
Ezt gondoltuk a 3G-re is amikor elkezdett terjedni a 4G, aztán nézd meg a mostani 3G sebességeket. Főleg a Vodánál szembetűnő, hogy a 4G hálózatának terjedésével a 3G hálózata egyre lassabb. De a Telekom 3G sem gyorsult az elmúlt években...
-
4Grider
nagyúr
válasz mickemoto #69879 üzenetére
A Telenornál nincs routerhez/eszközhöz kötés, bármiben működik, csak arra kell ügyelni, hogy a telefon rossz apn-t állít be neki alapból, azt át kell állítani net-re.
És még valami: A te használati szokásodhoz jobban ajánlom a szamlakontroll.hu oldalon lévő mobilnet csomagokat. Szintén Telenor, szintén hűség nélküli, de flotta és csak átutalással fizethető. Cserébe sokkal olcsóbb... -
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #69925 üzenetére
Az én kapcsolattartóm kb. 20-25 olyan válasszal tartozik, amire láthatóan nem tud felelni, mert a háttérosztályok sem tudják felé megválaszolni azokat. A középvállalati flottánk menedzsment felülete több mint egy hónapja elérhetetlen, az ügyfélszolgálat a kapcsolattartó felé terel, a kapcsolattartó pedig szimplán nem válaszol. Lehet, hogy túl sűrű neki, ha hetente ugyanazokat a kérdéseket/kéréseket felteszem, ma már hónapfordulóra sem tudnak vállalni semmit. Itt tartunk...
-
4Grider
nagyúr
válasz #72445440 #69927 üzenetére
Nem akarom tovább rontani az amúgy is feszült viszonyt. Tudomásul kell venni, hogy ez a Telenor egy szedett-vedett társaság, örülni kell bármilyen kis fejlődésnek, még annak is, ha nem is 1, de 2-3 hónap alatt átparaméterezik és bekapcsolják a kért szolgáltatásokat...
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #69929 üzenetére
Sajnos komolyan ez van. A szerződésünkben 10 munkanap van lefektetve változások (pl. díjcsomagváltás fordulónappal) végrehajtására, ezt 20-30 munkanapra tudják jelen pillanatban vállalni.
Az ügyviteli rendszer szeptember-végi frissítését követő anomáliákat gondolom nem kell neked magyarázzam.
Azóta sem működik egy csomó minden, a vállalati felhasználók zöme azóta sem látja pl. az elektronikus számláit. Gondolom neked nem kell elmagyarázni, hogy az elektronikus számlák több mint egy hónapos elérhetetlensége mennyi jogszabályt sért, azaz ha ez a kiemelt prioritás ilyen sebességgel működik náluk, akkor valami nagyon nem OK a cégnél. -
4Grider
nagyúr
válasz #72445440 #69931 üzenetére
Így van, de egy vállalat mobilflottáját nem olyan egyszerű szolgáltatók között rángatni, elég sok tényező szól még a Telenor mellett (persze legalább annyi másik szolgáltatók mellett is).
Pl. semelyik szolgáltató nem ad most korlátlan adatkártyát, csak a Telenor. A telephelyeink backup internetjét pedig most mobilnettel oldjuk meg. De ez csak egy előnyük a sok közül. A hálózatuk a telephelyeinken nem kiemelkedő (ebben a Telekom jobb), van nem egy telephelyünk, ahol Telenor femtocellát kell üzemeltessünk, hogy egyáltalán tudjunk telefonálni (nem lakatlan helyeken kereskedünk). A Telenor femtocelláról pedig megint csak nem tudok pozitívan nyilatkozni, ha röviden akarom minősíteni, ez sem Telenor sikertörténet. Ha hosszabban érdekel valakit, akkor ha kéri, írok róla, hogy mi az igen nagy hátránya...@asdf: És igen, a következő szolgáltató 25, a harmadik 40%-al magasabb költségvonazttaé járna. Rezgett a léc a 25%-os szolgáltató mellett, sajnos megint a régi szolgáltatónk nyert újabb két évre. Szívok is velük, de rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz Soulfly842 #69947 üzenetére
A végszámla elég hamar elkészül. Már amikor a (p)andocs működik rendesen és nem kell kézzel belenyúlni az amúgy auditált rendszerbe. Itt azért szoktak anomáliák lenni, pl. nem mindegy, hogy eddig papír alapú számlát kaptál, vagy elektronikusat.
Függetleníteni egészen biztosan akkor fognak, ha a kötbért kifizetted.
Szerk.:
Személyes ügyfélszolgálat felkeresése feltétlenül javasolt.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz adika4444 #69953 üzenetére
Kétfajta femtocellájuk van. Az egyik két egységből áll, egy rálátási pontra helyezendő eszközből, ami 5 GHz-es wifin tolja át az általa vett jelet a femtocella felé. Ez tudja a 4G-t. És van egy Lucent femtocellájuk, ami csak a 3G-t tudja, ez a helyi hálózatra csatlakozik tehát interneten keresztül működik. Az első eszköz problémája, hogy olyan gyenge benne az 5 GHz-es wifi, hogy egy födémet nem tud átlőni, teljesen szabad térben (fal, födém nélkül) kb. 20 méterre helyezhető el a femtocellától, attól távolabb már használhatatlan. A használhatóbb (internetes) femtocellájuk által kezelt hívásokat nem tudja a Telenor hálózat a RAN részeként kezelni, így egy adott femtocella hatósugarába (kb. 100 méter szabadtéren) érve, vagy onnan kilépve azonnal megszakad a folyamatban lévő hívás. Amióta osztogatják ezt az eszközt (kb. 6-8 éve) a Telenor nem tudta megoldani ezt a problémát, a mi boltjainkban napi több száz megszakadt hívásért felelősek. Nem mellékesen a femtocelláik bootolási ideje több óra, tehát célszerű őket szünetmentes áramforrásra kötni.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz Fire/SOUL/CD #70011 üzenetére
Nem olyan nagy rejtély az: A szeptemberi ügyviteli rendszer frissítésnél a számlázási rendszerhez is hozzányúltak, egy csomó javítást (és hibát) is implementáltak.
-
4Grider
nagyúr
válasz bedibazsa #70016 üzenetére
Elég sok ballépésük volt, most komolyan kezdjük el sorolni őket? Minek felhánytorgatni a múltat, főleg, hogy egy csomó olyan dolog van közöttük, amit a mai napig nyögnek ők is meg az ügyfeleik is.
Azért mégis, egy-két kérdést fel kellene benned vetni olyan dolgoknak, hogy miért nem lehet itt egy csomó ügyfélnek hónap közben díjcsomagokat/opciókat váltani és azok miért nem a váltástól számított egy hónapig használhatóak a fix havidíjukért cserébe (számlázási rendszer), miért nem kapcsolják be terheltebb/agyonterhelt helyeken a rendelkezésükre álló második és harmadik frekvenciát (nyereségesség), az ügyfélmegtartás miért csak flottáknál működik kapcsolattartótól függően (szervezeti felépítés), miért kell náluk hónapokig várni egy-egy rendszerfrissítést követően arra, hogy az alap funkciókat maradéktalanul el lehessen érni az ügyviteli rendszerükben (rossz projektvezetés), és sorolhatnám még hosszan tovább... -
4Grider
nagyúr
válasz Fire/SOUL/CD #70051 üzenetére
A MyTelenoros belépéshez kötött számlakiállítás és fizetés nálad működik? Már a mi flottánknál szeptember vége óta csak hibalapot dob, át kellett állíttatnom egyszerűsített befizetésre az e-számlát, a régi számláinkat azóta sem láttuk...
-
4Grider
nagyúr
válasz zsida.kornel #70053 üzenetére
Nem olyan jellegű a probléma, amit a te oldaladon meg tudsz oldani. A VoLTE bevezetés óta az általad írt működés az általános. És ne akarj egy HD-val 80-100 Mbps-ot, nem fizettél az emelt sebességért.
-
4Grider
nagyúr
válasz zsida.kornel #70055 üzenetére
Szerződésben maximum 150 Mbps-ot írnak, ami azért nem igaz, mert helyenként elérhető a 300 Mbps is. A Telenornál nem működik sávszélesség menedzsment, így annyival jön, amit a telefonod épp el tud érni a celláján. Ez pedig egy sok tényezős dolog, amiben a telefonod és a cella elméleti maximuma néhány %-ot jelent...
-
4Grider
nagyúr
válasz zsida.kornel #70061 üzenetére
Az a te bajod, hogy reseteled a telefonod azért, hogy olyan mobilnet-sebességet érj el rajta, amire egy telefonon nincs szükség. A Telenor hálózatmenedzsment tényleg botrányos, de ez így van legalább egy évtizede (de lehet, hogy régebben). Mégis megélnek, mert amíg náluk a legolcsóbb a flat mobilnet, addig lesz légy is...
-
4Grider
nagyúr
válasz aujjobba #70289 üzenetére
Sokan nem szeretik a hívástartást. Főleg akkor gond ha rád kopogtatnak, ha valamilyen erősebb koncentrációt/gondolkodást igénylő beszélgetésben vagy. Én pl. sokszor ügyviteli folyamatokat beszélek meg részletében telefonon, nagyon nem lenne jó, ha a folyamat közepén kezdene el a hívásvárakoztatás zavarni.
-
4Grider
nagyúr
válasz szaboi6512 #70298 üzenetére
Csak akkor, ha nem határozott idejű szerződés mellett készülékkedvezménnyel lett véve. Mert ha igen, akkor csak a hűség lejártát követően függetleníthető, vagy vissza kell fizetni a kötbért-készülékkedvezményt. És csak az eredeti előfizetőnek függetlenít a Telenor.
-
4Grider
nagyúr
válasz #73222400 #70316 üzenetére
Budapesten az LTE-A hálózaton ma lassulási problémák vannak. Ilyennel utoljára bő fél évvel ezelőtt találkoztam (leszámítva a feltöltési VoLTE bug-ot). Szóval megtaláltad azt az időpontot és helyszínt, ahol tesztelned kell a Telenort. De nem baj, több sávszél marad nekünk, akik egész évben használjuk...
-
4Grider
nagyúr
válasz jbnd-007 #70315 üzenetére
Egyértelmű, hogy nem érdemes korlátos otthoni előfizetésekkel szórakozni, ha egyszer van korlátlan és hűségidő nélküli olcsóbban ugyanannál a szolgáltatónál. Azoknak való az otthoni előfizetés, akik nem tudják/akarják kifizetni a 4G eszközök árát és inkább ezért bevállalják a 2 évet és a korlátos netet...
-
4Grider
nagyúr
Téged is szerethetnek...
Én legutoljára ezt kaptam vissza tőlük 30 napon túli válaszban:
"Megvizsgáltuk bejelentésében jelzett hibát, a hibajelenség a vártnál összetettebbnek bizonyult. Panaszát továbbítottuk üzemeltetésünk részére részletes vizsgálatra és megoldásra, amely jelenleg is folyamatban van. A vizsgálat lezárásáig türelmét kérjük."
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony A9 III + Sony 300mm GM 2.8
- Lenovo Thinkpad X1 Carbon 4: i7-6600u 5: i7-7600u 6: i7-8650 7: i7-8665u 8: i7-10610u 9: i7-1185G7
- LENOVO 15,6",7.gen.core i5,8GB DDR4 RAM,512GB SSD,Új töltő,jó akku, szép állapot
- Silicon Power UD90 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5000-4800 MBs - Eladó!
- Ej-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Laptop 14" -50% i7-8565U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen