-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neptunfű
tag
Sziasztok!
Most szeretnék szolgáltatót váltani, Voda-ról Pannonra. A Családi csomag volt az ami a döntést hozta helyettemLenne is pár kérdésem hozzátok:
Ilyen havi 890Huf-ért ingyen hívós akció milyen sűrűn fordul elő a pannonnál? Arra gondolok, hogyha az akció lejár és jó lenne mégis másokat is bevonni a Családi csomagba. (Vodánál ugye évente 1x van ilyen).A másik kérdésem, írja az oldal azt is hogy min 1 előfizető kell a csoportba, ez ok, de max. mennyi felhasználót vonhatunk be az akcióba? 6 előfizu+ 3 kártyás (vagy külön külön).
Az uccsó kérdésem hogy a TOP3-at ki veheti igénybe???
"A Pannon TOP3 szolgáltatást számlás (igénybevételi díjat utólag fizető) Előfizetőink vehetik igénybe. A Pannon 50, 60, 120, 150, 180, 300, 360, 600, 1000, 1200 tarifacsomagokhoz nem rendelhető meg a szolgáltatás, valamint kártyás Kártyás és Új Generációs Kártyás előfizetőink sem vehetik igénybe."
Mondjuk Pannon limit?Köszi a segítséget!
Üdv,
Tamásas long as you don't choose everything remains possible
-
Neptunfű
tag
Köszi mindenkinek a választ!
Top3 ra mondjuk még mindig nem jöttem rá, mert ugye 'sima' pannonban előfizuval csak a 60-1200-ok vannak...
Akkor ha barátnőmmel előfizetünk a FreeGeneration-ra akkor jövő júniusig ingyen beszélnénk egymással (a 0 huf-os percdíj után Top3 használható?) és utána használnánk csak a családi csomagot. A cél, hogy minél olcsóbban hívjuk egymást!Üdv,
Tamás[ Szerkesztve ]
as long as you don't choose everything remains possible
-
Neptunfű
tag
Üdv!
A hozzáértőkhöz lenne még egy kérdésem:
Ha készülékvásárlás nélkül kötök a Pannonnál előfüzetési szerződést akkor bármikor megszüntethetem azt és átválthatok másra?
Konkrétan két FreeGeneration-os előfizetésre gondolok a jelenlegi akcióban.
Előre is köszi!as long as you don't choose everything remains possible
-
Neptunfű
tag
válasz Viktor0610 #3358 üzenetére
Értem és köszi!
Csak arra gondoltam, hogy nem kell megvárnom a 2 évet ha új jobb tarifa jönne.as long as you don't choose everything remains possible
-
Neptunfű
tag
Sziasztok!
Lassan két hónapja váltottam át barátnőmmel dj. free generation- előfizetésre. Eddig feltöltőkártyás voltam a vodafone csapatában...A problémám az hogy egyre többen panaszkodnak hogy nem tudnak elérni, (megy a gépi szöveg stb) pedig a telefonom itt pihen mellettem bekapcsolva.
Volt olyan is hogy én is felhívtam magam egy másik mobilról, és tényleg nem voltam elérhető
Aztán felhívtam a számot amivel magamat próbáltam elérni, kicsöngött, szuper, utána újrahívtam magamat és most már nekem is kicsöngött.
Nem tudom, hogy most ez hálózati hiba e, vagy a mobillal van gond.
Mással is történt már ilyen?
as long as you don't choose everything remains possible
-
Neptunfű
tag
válasz okib4100 #3437 üzenetére
Én is úgy gondolom sajnos.....
Volt hogy, küldtek sms-t és nem kaptam meg csak kb 5 órával később
Barátnőmmel is küldettem egyet a számomra és szintén nem kaptam meg.
Fogtam kinyomtam a mobilt és visszakapcsoltam, bejött a hálózat és egyből megjöttek az üzenetek.
Talán valami hálózatfrissítési baja lehet? Van ilyen egyáltalán?
Amúgy egy jó kis nokia 6100-as és nem szándékoztam lecserélnias long as you don't choose everything remains possible
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- További aktív témák...