Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Degeczi

    nagyúr

    válasz Syl #64160 üzenetére

    Te érted félre, 4GRider nem veled, hanem a Telenorral cinikus - és joggal...

    Valóban kétféle probléma van: a saját telefonban lévő kártya és egy routerben lévő lekérdezése. A jó megoldás mindkettőre ugyanaz lenne: legyen képes az app maga kiolvasni az SMS-ben kapott belépésikódot, másrészt pedig ahogy 4GRider is javasolja, legyen egy adminfelefonszám, ami alapesetben a kártyáé, de speciális esetben mint az adatkártya, át lehetne állítani.
    Akkor még jobb is lenne, mint a régi app, amivel az otthoni routeremben lévő kártya forgalmát távolról csak addig tudom lekérdezni, míg le nem jár az otthon megkezdett munkamenet, utána újra belépni már ismét csak otthon tudok (míg ha a nálam lévő telefon száma lenne az adminszám, bármikor-bárhonnan)

    [ Szerkesztve ]

  • Ksix

    tag

    válasz Syl #64160 üzenetére

    Inkább te nem érted, hogy hogyan működött a dolog. Az a módszer, amivel téged mobilneten azonosított, az egyben azt is eredményezte, hogy routerben lévő kártya esetén bárkit, aki a router wifijére csatlakozott, ugyanúgy beazonosított, mint ha az ő mobiljában lenne a kártya. Miután ez utóbbi nem volt elfogadható, hiszen ha felengedtél valakit a wifidre, az azzal járt, hogy pl. szolgáltatásokat tudott megrendelni a nevedben, ezért egyszerűen megszüntették ezt az azonosítási módot. Ami azt jelenti, hogy akkor is megszűnt, ha te nem is routerben használtad, hanem telefonban, egyszerüen azért, mert technikailag nem lehet a két esetet megkülönböztetni. Nem a megszűnése a probléma, sokkal inkább az, hogy valaha is létezet, mert biztonsági szempontból katasztrófa volt.

Új hozzászólás Aktív témák