Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz s3toraph #38790 üzenetére

    Ha flottasba mesz, akkor mas lehet a modszer. Az a kerdes, hogy a flottas elofizetes letezik-e mar. Mert szamot hordozni csak elo elofizetesre es szamra lehet. Viszont ha a szamhordozas utan leptetnek be a flottaba, akkor szerintem neked a tuloldalon, a fogado oldalnal kell kartyasnak lenned, nem a telenornal. De tul sok a szerintem, meg a ha, van egy flottakezelo, neki kene elmondania, hogy mi, hogyan, miert. :U

    A hordozasba termeszetesen csak huseg lejarta utan lehet belekezdeni, elotte meginditva is akadaly nelkul elhordozodik a szam, mas kerdes, hogy azonnal nyomdazodik is a kotberes csekk hozza. A fuggetlenites ideje gyartofuggo, a par naptol a 3 hetig szerintem barmi lehet.

  • Shinnokina

    tag

    válasz s3toraph #38790 üzenetére

    Mindenképp kapni fogsz egy új számot a szolgáltatótól, másképp nem fog menni, mert van átfutási idő, úgynevezett "ablak", amikor a hordozott szám átkerül a másik szolgáltató rendszerébe. Mindenképp indítsd el a hűség lejárta előtt a folyamatot, úgy, hogy a lejárat másnapjára kérd a szám átirányítását. Én pont most estem át ezen csak fordítva, másik szolgáltatótól telenorhoz. csütörtökön jár le a hűségem a másik szolgáltatónál, úgy kérték, hogy 26-ára kapjam meg a számátirányítást. Ha előtte csinálják, akkor a számátvitellel azonnal megszűnik az előfizetésed automatikusan és megy a kötbér. Legyél benne biztos, hogy az adataid mindkét szolgáltatónál ugyanazok! Különben a rendszer automatikusan elutasítja (egy betű vagy szám eltérés is elég hozzá). Persze nálad bonyolítja a helyzetet a készülék függetlenítése... Szerintem hívd fel őket és kérdezd meg a pontos menetét a dolognak, vagy sétálj be az üzletbe. Nálam nagyon rendesek voltak, pedig volt gond is a számátvitellel, összedolgozott a telenoros meg tkomos ügyintéző, hogy megoldják. :)

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 11 Lite 5g NE - és zöld :)

Új hozzászólás Aktív témák