Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz Noncsi #1124 üzenetére

    Ne sértődj meg! Nem akart senki megbántani, ha esetleg így érezted. Remélem meggondolod magad és akkor újra írsz is, nem csak olvasol.
    Hidd el, tényleg megtesznek mindent hogy rendbe jöjjenek a dolgok. Én egyszer egy igen apró, de részemről bosszantó problémával talátam szembe magam, amire nem volt magyarázat. Annyit tudtam kideríteni róla, hogy telefonmárka és SIM kártya függő volt a probléma. Külön-külön mindegyik jól működött, de együtt nem. Gondolhatod, milyen nehezen hihető és igazolható az ilyen probléma. De megoldották a Pannon szakemberei 2 napon belül, pedig igencsak nehéz volt a hibát produkálni. De megtalálták a hibát és elhárították. Ráadásul nem csak ez az egy olyan eset volt, ahol csak néhány felhasználó panaszkodott egy problémára. De mivel valós és rejtélyes volt az ügy, már a technikusoknak is felcsigázta a kíváncsiságát, hogy mi lehet a gubanc. 3-an teszteltük a rendszert, mikor belefogtak a hiba javításába. De ezt is megoldották!
    Szóval hidd el, a számlázási problémákat is megoldják, az sokkal fontosabb, mint az, hogy a Pannonw@p kezdőoldala nem ment egyes esetekben. Csak tényleg egy kis türelem kell. Ha higgadtan tárgyalsz velük, (telefonon vagy e-mailben) sokkal többre jutsz, mint felháborodva. Tudom, hogy kellemetlen, nekem is volt évekkel ezelőtt számlázási problémám, ami majdnem 3 hónapig húzódott, de végül még kárpótlást is kaptam.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák