-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz AsusBoy #20882 üzenetére
Szerintem osszekeversz a telenor ugyfelszolgalattal Ha nem a te neveden van a kartya -nekem ugy jon le irasodbol, hogy nem a tieden- akkor te meghatalmazas nelkul az egvilagon semmit nem csinalhatsz. Webshopos vasarlast meg azt hiszem meghatalmazassal sem, de erre nem veszek merget.
De az arat szerintem elnezted, meg XS-nel is 30 ropi a beugro.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz kiskornel #20890 üzenetére
Nem az osszeg a lenyeg, hanem a feltoltes modja. Ha kaparos kartyat veszel, az nem csinal vasarlasi keretet, ha valami boltban pos terminalon toltesz, vagy telenor online-on regisztralva bankkartyaval, bankautomatanal az meg igen, az a lenyeg, hogy elektronikus modu legyen a feltoltes. Telenor online-ra amugy is erdemes lenne regisztralnod, mert ott az egyenleginfoban kiirja a pontos cuccot mindket egyenleg tekinteteben.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Gedeon31 #20892 üzenetére
Sajathibas baleset. Amig meg nem jon a valasz SMS, hogy adott rendszamu autora ennyi ora ennyi perckor ilyen dijazas mellett a parkolas elindult, addig ott kell lebzselni az auto mellett, mert addig parkolocedula nelkulinek minosul az ember (mint ahogy ha tetszettek volna tisztaban lenni a mobilparkolas szabalyaival, az ott le is vagyon irva). Az elkuldok egy sms-t es mar megyek is dolgomra, es meg 5 perc mulva sem hianyolom, hogy elindult a parkolasom, az eleg nagyvonalu kezelese a parkolasomnak, ugy erzem...
-
asdf_
veterán
Azért ez vastagon Telenor hiba.
Hogy lenne mar Telenor hiba. Mobilparkolasnal az a jatekszabaly, hogy elkudlod az sms-t/felhivod a 06 20 810-xxxx telszamot, MEGVAROD MIG MEGJON A VISSZAIGAZOLO SMS, mert onnantol van ervenyes parkolocedulad, es utana mesz dolgodra (ha valakinek ez nem tetszik, akkor egyaltalan ne szamoljon a mobilparkolassal, mint opcioval, szamara ez nem is letezik es biztositsa egyeb uton a parkolasi dijanak kiegyenliteset). Ha valaki ezt nem tudja/ignoralja, az igy jart, o maga tehet rola, hogy megbuntettek. Otkilences rendelkezesreallast pedig irrealis elvarni (foleg, ha megnezed, hogy csak maga a hangszolgaltatas kapcsan milyen rendelkezesreallast irnak elo, es vallalnak a mobilszolgaltatok). Kurva vastagon belefer ebbe a rendelkezesreallasba, hogy ma mondjuk 5 orat nem mukodott a mobilparkolas.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Igen, de mivel tudna kell(ett volna), hogy amennyiben nem erkezik meg a visszaigazolo sms a parkolas elinditasarol, addig nincs ervenyes parkolasa, igy egy dolog jar: a karba ment parkolasindito sms jovairasi koltsege (meg a szaja ).
Ha tudom, hogy 2 hete vege az epitkezesnek es 50-nel dongetek at a 30-as tablanal, majd jon a 30 ropis csekk, akkor is az epitkezos ceg a hulye, meg veletlen sem en, aki figyelmen kivul hagytam a tablat, es tulleptem az engedelyezett sebesseget, mi?
-
asdf_
veterán
Telenor oldala, parkolos resz, visszaigazolas ful:
Kérjük, minden esetben várd meg, a parkolás elindítását visszaigazoló SMS üzenetet. A parkolás akkor tekinthető elindítottnak, ha az erre vonatkozó visszaigazoló üzenet megérkezett telefonodra. Ennek hiányában pénzbírság megfizetésére kötelezhetnek!
Sikeres parkolás indításról SMS üzenetben kapsz értesítést.
Ragjuk meg a gittet egy kort, vagy most mar eleg lesz
-
asdf_
veterán
válasz vgyuri #20908 üzenetére
A cikk szerint Gábor elküldte az sms-t, elintézte amiért parkolni akart, visszament az autójához, és utána kapta meg az elutasításról az sms-t.
Ez irrelevans, mert a visszaigazolo sms nelkul el sem kellett volna mennie az autoja mellol.
Vagy az életszerű, hogy elküldi az sms-t az ügyfél és fél órát áll a kocsija mellett?
Nem, nekem is volt mar, hogy nem jott sms, es 4 perc mulva felhivtam a parkolosceg ugyfelszolgalatat, hogy mi a tosz van, es kepzeld, megmondtak.
1220 napközben elérhetetlen, 53 perc zenehallgatás után lerakom, mert nem lenne idő elmondanom miért hívom.
Ilyenkor -mivel a hibabejelentesre megnevezett szam az ASZF szerint a 1220-, a hivast indito keszulek hivoszamaval, a hivas datumaval es idejevel bejelentest teszel az NMHH-nal, mivel neked hibabejelentes eseten azt hiszem 1 percen belul jogszabalyok altal eloirva(!) elo emberrel kell tudnod beszelni. Az NMHH ezt majd szereti, es szor egy kis buntit (a szemellenzot persze ne tartsuk fenn, es koszonjuk meg Viktorunknak is a dolgot).
Nem az a fő gond, hogy nem működött egy szolgáltatása, hanem hogy erről nem tájékoztatta az ügyfeleket.
Igen, de mivel pont az sms-ek befogadasaval volt gond, igy nehez lett volna, mert ha bejon az sms, akkor mar akar el is indithattak volna a parkolast, ahelyett, hogy tajekoztato sms-t kuldenek, hogy nem mukodik a parkolas Pont azert nem ment ki sem tajekoztato valasz sms, amiert a parkolas sem indult el, mert nem ert oda a megrendelo sms oda, ahova kellett volna.
Termeszetesen ha a telefonszamot felhivos modszernel az automata szoveget nem csereltek le azonnal arra, hogy sorryvagyunk, de Telenor halozatbol most nem lehet parkolni -mar ha ez a modszer is doglott volt-, akkor ennek elmulasztasaert mehet az anyazas, de barmerre is csavarjuk, csak oda jutunk vissza, hogy a juzer baszta megvarni a visszaigazolo sms-t, igy a juzer tevoleges resztvevoje es felelose a potdijazasnak.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Én mondjuk jogszabályi idézetet kérnék, hogy ugyan miért is kéne leadnom a telefont, ha ilyet nem tudnak, de át sem veszik, máris bejegyzés a vásárlók könyvébe, hogy jótállási kötelezettségének nem kívánt eleget tenni, és a másolat már repülne is az NFH-nak. Csakazértis alapon, leszarom mennyibe kerül egy új töltő.
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #21252 üzenetére
Ha beadok egy hibás töltőt, ami _semmilyen_ telefont nem tölt, ahhoz minek is az én telefonom? Tölt? Nem. Hibás? Igen. Cserélni kell? Igen. Nem olyan ördöglakat ez, az 5V méréséhez nem kell a telefon. Nem hogy az enyém, de egyetlen sem. Egy jó aljzat, két kivezetés meg egy multiméter.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #21254 üzenetére
És? Hol van az előírva, hogy tartozékot magával a fő termékkel lehet (sőt, kell) csak javításra leadni ha elromlik? Elromlott? Igen. A jótállásra kötelezett feladata kimentenie magát a javítás alól ha nem kíván jótállásban javítani (pl. annak bizonyításával, hogy hibátlan a termék vagy pedig én okoztam a hibát)? Igen. Akkor hol nem szarom le, hogy hogyan bizonyítja be, hogy hibátlan a termék? Semmi közöm hozzá, ő dolguk, oldják meg ahogy akarják, őket kötelezi a törvény erre. Remélem nem gondolod komolyan, hogy ha van egy hibás tv távirányító, ahhoz le kéne adni a tv-t is javításra. Vagy surround szettnél egy hangszóró hibás és az összeset
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz darvinya #21260 üzenetére
Nézd, hobbiszinten vagy 5 éve foglalkozom fogyasztóvédelemmel, ismerem -ha nem is szó szerint, de elég jól-, ami ide vonatkozik jogszabályilag. És ugyan nem vagyok tévedhetetlen, de marhára nem rémlik, hogy olyan lenne benne, hogy meghibásodás esetén mindent le kéne adni a szervizben. Ha szerinted igen, akkor légy oly drága, idézd is a jogszabályt, mely ezt előírja, mert anélkül nem tudom komolyan venni mondandódat.
-
asdf_
veterán
válasz Outlander #21271 üzenetére
Nézd, attól, mert egy cég ráírja a garjegyére (tényleg van ilyen), hogy neki eredeti csomagolásban kell visszavinni a hibás cuccot, meg számlát is kérnek, nem elég a jótállási jegy (az első év kötelező jótállás időszakában), attól ezt.még nem kérik jogosan. Tehát ha engem lepattintanak készülék nélkül egy hibás töltővel, az még nem azt bizonyítja, hogy az adott eljárás jogszerű, csak azt, hogy tényleg megteszik...
-
asdf_
veterán
Bekapcsolt az alapallapotja a hangpostanak, hadd gazdagodjanak belole a szolgaltatok, amikor nem tudod idoben megnyomni a piros gombot a sip utan...
-
asdf_
veterán
válasz #30734848 #21355 üzenetére
Ha tenyleg hibas a keszulek (jogilag: a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozo hibaja van, tehat az, hogy neked nem tetszik, az nem hiba), akkor 3 napon belul cserelni kell. A vasarlas osszege kizarolag akkor jar vissza, ha nem tudnak cserelni. Ha pedig mas keszuleket szeretnel ehelyett, akkor amennyiben tenyleg hibas a keszulek, csak es kizarolag a bolt jofejsegen mulik, jogszabaly erre nem kotelezi oket. Tehat ha hibas, beveszik, majd kapsz egy ugyanolyan ujat, akkor a jogszabalyoknak teljes mertekben eleget tettek es egy arva szavad nem lehet.
-
asdf_
veterán
válasz shaggy #21390 üzenetére
Egy mod van, de az nem az, amit te szeretnel: http://www.telenor.hu/uzleti-koltsegcsokkento/kenyelmi/autoskartya
-
-
asdf_
veterán
válasz dedike #21557 üzenetére
A reszletes szamla nem szolgaltatas, plane nem olyan, amiert penzt kerhetnek. Az Elektorinkus Hirkozlesi Torveny alapjan dijmentes kotelezettseg.
138. § (9) Az előfizető kérésére a szolgáltatónak az adatkezelési szabályok figyelembevételével biztosítania kell, hogy az előfizető a kezelt adatok törléséig díjmentesen megismerhesse a fizetendő díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Blackmirror #21570 üzenetére
Talan egy oldalt sem kell visszalapozni...
-
asdf_
veterán
válasz Nándor1990 #21727 üzenetére
Regisztralsz a telenor online-on, es megnezed az utolso szamla reszletezeset, es maris okosabb leszel, hogy mi tortent.
-
asdf_
veterán
válasz parkasz #21778 üzenetére
Siman ugy kell megirni az adasvetelit, hogy tajekoztatja a vevot, hogy ez igy es igy lett vasarolva, es amennyiben a husegido alatt a szolgaltato letiltja a telefont, akkor az elado milyen kompenzaciot vallal a vevo fele. Jotallasi jegyet azt adja oda, a szamlarol pedig legalabb egy masolatot, de igazabol neki ugy sem kell az eredeti szamla, ugyhogy inkabb az eredetit.
-
asdf_
veterán
válasz #79335424 #21797 üzenetére
Irsz egy (opcionalisan tertis) levelet, hivatkozol a lentire es kered kartyasra valtasod datumatol a mai napig a hivasreszletezot.
EHT (2003. évi C. törvény)
138. §
(9) Az előfizető kérésére a szolgáltatónak az adatkezelési szabályok figyelembevételével biztosítania kell, hogy az előfizető a kezelt adatok törléséig díjmentesen megismerhesse a fizetendő díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Telenor online-on kikapcsolod. Ha utana automatikusan raaktivaljak a mobile online startot, akkor majd azt is. Egyebkent ugyanannyi faradsaggal, amennyivel ezt a hozzaszolast megirtad, megnezhetted volna a szolgaltato oldalan is
http://www.telenor.hu/klikk Utolso sor: "Hogyan mondhatom le?"
A Klikk szolgáltatás lemondható online ügyfélszolgálatunkon, bemutatótermeinkben és partnereinknél és telefonos ügyfélszolgálatunkon. -
asdf_
veterán
válasz pepe091 #21843 üzenetére
A husegido lejarta nem feltetel, ha husegben vagy, akkor is elengednek masik szolgaltatohoz, ellenben jon majd egy nagyon durva osszeget tartalmazo kotberes szamla
Kb. 2-3 napon belul lezajlik a szamhordozas, este 20 es 24h kozott log majd a levegoben a szam, ha jol remlik. Elofizusnal celszeru ugy idoziteni, hogy majdnem a havi ciklus vegen legyen a hordozas, mert ha az elso napon tortenik, maris buktal egy teljes havidijat, prepaidnel pedig bukik az egyenleg, azt erdemes elotte levasarolni (parkolas, autopalyamatrica, koncertjegy, ilyesmik).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Szamlafordulod elotti napra mondjad fel, ha mar egyszer kocsogok es kiterhelik a teljes havidijat. Egyebirant barmilyen szerzodest fel lehet mondani naluk szerintem szoban, bemutatoteremben (hiaba tiltakoznak ellene kezzel-labbal), vagy irasban (tertis level). Tessek atlapozni az aszf-et, ott van benne leirva.
-
asdf_
veterán
Az e-Komfort csomag igénybevételi feltételei:
•Elektronikus számla:
A papír alapú helyett elektronikus formában tekintheted meg a számládat, elkészültéről e-mailben értesítünk.
•Számláidat elektronikus csatornán fizeted be:
banki átutalással, csoportos beszedési megbízással, bankautomatáknál, elektronikus felületen bankkártyával (MyTelenoron keresztül, internetbankon keresztül, MasterCard Mobile alkalmazással)
•Számláidat időben, a fizetési határidőt betartva rendezed.Ha a három fenti feltétel közül valamelyiket nem teljesíted, akkor az adott hónapra a tarifacsomag havidíja a Start tarifa esetén 300 Ft-tal, az All-In tarifák esetén pedig 1000 Ft-tal magasabb, ami a következő havi számlában kerül kiterhelésre.
-
asdf_
veterán
válasz Zsoti90 #22215 üzenetére
ha én lebeszélem mondjuk a 20-as rész fenntarott 2650 ft-ot és megmarad a másik fele más hálózatra akkor és tovább hívok 20-ast akkor azt megint pluszba rászámítják a 5290 mellé, úgy hogy még a 30-ra és70-re fenntartott havidíj még ott van?
Termeszetesen, a csomag felet ebbe a masik felet abba az iranyba beszelheted le, az ezt jelenti. Ha nem beszelsz halon kivuli iranyba, vagy azt nem beszeled le, akkor az elveszik, potyara fizetted.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Aliexpress tapasztalatok
- VPN topic
- Magisk
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen