-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
asdf_
veterán
válasz #72445440 #83486 üzenetére
Persze, de a lényeg, hogy ami a magyar telenornál köt ki rendelt készülék, abban az esetben ha az sw-esen kosztümizált (de szép magyar szó ez) és/vagy sim lockos, akkor az csak és kizárólag náluk köthet ki. Ők rendelik egyediben, és az égvilágon semmit nem kell vele csinálni, az már a gyárból kijőve egyedi sw-s és/vagy sim lockos. Az egyedüli, ahol bármi utólagos mókolást el tudok képzelni egy szállítmánnyal, az az Apple, mert ők egy különc f*szok és náluk semmi sem úgy működik, mint máshol.
-
asdf_
veterán
Most keményítettek be a szolgáltatók.
Nem, inkább az eddigi balpéniszkedésük miatt most csaptak rá a kezükre. Eddig egy sim cserénél esetleg rugalmasan kezelték a cserét kérő személyét, az égvilágon semminemű ellenőrzést nem végeztek, hogy az elmondottaknak van-e bármi köze a valósághoz (pl. egy elveszettnek bemondott sim, ami valójában fent lóg a hálón, csak foglalkozzon a fene ennek leellenőrzésével), valamint semmilyen preventív lépést sem tettek (hogy pl. automatikusan kimegy egy SMS a kérdéses számra, hogy a számon SIM cserét indítottak, amennyiben nem ön volt az, intézkedjen haladéktalanul, ennek megérkezését nem segítették elő azzal, hogy mondjuk ha piros hó esik, akkor is 4 óra a sim csere megtörténtének legkorábbi időpontja az igényléstől kezdve), meg ilyen apróságok. Egy teljes bankkártya fraud-szerű motort lehetett -és kellett- volna ráengedni a sim csere folyamatokra, ehhez képest cseréltek fűnek fának egy ügyfélazonosítást, meghatalmazást talán elkövetve/megnézve, mintha nem lenne holnap, aztán egy kellően hülye ügyfélnél egy "kicsit" drága lett ez a felületesség.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz jbnd-007 #83544 üzenetére
És ha 30 éve telenoros ügyfelek, mint én is, elgondolkoznak a váltáson, akkor nem biztos, hogy hosszú távon ez nyereséges lesz nekik.
Sajnos a magyar ügyfelek buták mint a tök és nullaközeli fogyasztói tudatossággal rendelkeznek, és toronymagasról tesznek rá, hogy mennyit fizetnek mobilra, ennek - meg persze a piaci versenyben (lol) kialakult árak - következményeként a 11 és fél millió ügyfél hazájában a tavalyi évben mindössze 62 550 mobilszámot hordoztak (de tavalyelőtt is csak 101 ezret, hogy egy ne vírusos évet nézzünk). Összesen. Ebben a magán- és céges ügyfelek is benne vannak, mindenki. Az napi 171 darab. Ami semmi, elképzelni sem tudod, hogy mennyire nem érdeklik a szolgáltatókat a számhordozók (főleg egy minimális hasznot hozó domino maratonra váltó).
-
asdf_
veterán
A jóváírás a számla kiállítása után is keletkezhetett, emiatt nem evidens, hogy a számlán is már a csökkent összeget kellene látni egyenlegként. De azért csak nem halálbonyolult, hogy miért van túlfizetésben. Számlareklamáció, kötbér, téves feltöltés (bár az összeg miatt ez nem), ha saját fejből nem megy, akkor az ügyfélszolgálat majd megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Nem kell, mert a jóváírás már szerepelhet az egyenlegén, mint azonnali tétel, a számlán meg mondjuk csak akkor fog, amikor a következő számla elkészül, mert ugye a számla mindig utólag mutatja mi történt. Amíg nincs kész, addig nem látod mi van rajta, addig meg meg hetek vannak hátra.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Végső esetben kérsz egy díjmentes hívásrészletezőt, amelyen ott lesz a címzett telefonszáma és a küldés napja, de talán még ideje is, ezekből az adatokból össze lehet rakni a történetet.
-
asdf_
veterán
Névcsere rajongók, hát senki, hogy tavasszal brandváltás?
-
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz aprokaroka87 #85081 üzenetére
Hbo Go esetén eleve a h264-et kellene kukázni.
Meg azt, hogy eredeti nyelven nézem a cuccot, de mivel azt leadják néha tv-ben is, no meg magyar hangja is van, és hogy csak egy klikk legyen átváltani, emiatt továbbra is 25 fps-sel kapom a képet 24 fps helyett (és így az angol hangot is).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Jó, azt hittem zenét hallgatsz, nem parasztvakítást (és nyilván mind a telefonod mind a fülesed alkalmas arra, hogy ilyen nagyfelbontású izét tolj rajta, egyenesen DAC van dugva az USB portodba fixen és természetesen nem az utcán és nem tömegközlekedés közben hallgatod) Ahhoz meg külön gratz nekik, hogy tökfölöslegesen leküldenek olyat, amire semmi szükség...
[ Szerkesztve ]
-
-
asdf_
veterán
Ennek mi értelme van? Valaki elmagyarázná?
Gondolom a foglaltság eseténire igény van (jogosan, és ha jól rémlik, eddig a Telenornál ilyen nem volt), műszakilag viszont a foglalt és a kinyomott hívás egymástól nem megkülönböztethető, így kényszerűen a piros gombozók is kapnak sms-t.
-
asdf_
veterán
válasz aprokaroka87 #85452 üzenetére
Igen, az inflációkövető dolgok pont így működnek, nem a reálérték megtartása a cél, hanem hogy ha emelünk, akkor többet is adunk, tehát lényegében nem csináltunk semmit.
Ha mondjuk garantált bérminimumon vagy minimálbéren van valaki akkor idéntől valami huszonharmincezerrel magasabb a bérük, ők is maradjanak még bent havi pár órát pluszban dolgozni ezért a pénzért, nem? -
asdf_
veterán
válasz aprokaroka87 #85466 üzenetére
Nem bukik, mert a bérek emelése kényszerűen a cég által nyújtott szolgáltatás, termék árának növekedésével jár együtt.
-
asdf_
veterán
válasz zoli62 #85905 üzenetére
Nem, mert ezt a hűhót a Telenor csinálta, azt szapulja a nép, nem pedig a Yettelt. Nem kezdesz azzal egy zsírúj márkanévvel, hogy balhézol, ki volt ez találva.
(Hbo sem véletlenül akasztotta le (mesterségesen) a régi tv-ket az hbo go-ról pár hete, most anyázza ki magát az a sok ember, ne majd egy hónap múlva, amikor indul az Hbo max, és ők már viszont (érthetően) nem kapnak új appot a régi tv-ikre, az marketingkatasztrófa).[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #08176384 #86242 üzenetére
Vidéken már most csomó helyen csapnivaló a 4G.
Ha még csak a 4G lenne csapnivaló. Hazafele autóval Pest megyében(!!!) perceket(!) megyek olyan területen, ahol térerő sincs. Se az ON se az OFF kártyámmal. Pedig az ember azt gondolná, hogy kb. a világ végére, vagy nagyon érdekes domborzati viszonyok közé kell menni ahhoz, hogy két darab x-et lásson fent a sarokban...
-
asdf_
veterán
Ha jól van beállítva, akkor engednie kéne. 587-es port, meg hitelesítés bekapcsolva felhasználónévvel meg jelszóval. Sima smtp-n 25-ös porton természetesen nem fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz inf3rno #86412 üzenetére
Amikor 3 ft-ért az anyját is eladja valaki, akkor ne csodálkozzunk ezen, lehetne menni normális árréssel dolgozó normális boltba is (maradt még? ), ahol megvan az ilyenekre is a keret, de valahol mindig az győz, hogy ugyanazt a cuccot az egyik 27e-ért adja, a másik 26500-ért, hát mire húz le a 27 ezres 500-ra, az fél szállítási költség, megrendelem a 26 500-astól, aztán amikor bármi probléma van, akkor meg megy a sírás.
A 3 napon belüli azonnali cserével kapcsolatban én is olvastam valami BH-t talán, hogy annak azonnalinak kell lennie a termék bármi szerbizes bevizsgálata nélkül, erre viszont azért hosszú érveket tudnék mondani, hogy miért totálisan irreális elvárás.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz inf3rno #86418 üzenetére
Igen így van, hogy azonnalinak kell lennie.
Namost. Tegyük fel, hogy nem mobilcégről van szó (ők helyzeti előnyben vannak, mert iratalapú a szerződés és emellé történik vásárlás, tehát tudják pontosan, ki a vevő, fenti esetben pl. mondjuk pont emiatt is mehetne is akár az azonnali csere btw.). Bemegy Gipsz Jakab egy random boltba, vesz blokkosan(!) egy terméket (vagy bemondásra számlásan, ahol számlázórendszer van Gipsz Jakab, 1011 Bp. Arany János u. 1. címre) kp-val fizetve. Hazaviszi a terméket, megbuherálja, visszamegy faarccal, majd pedig ennek a Gipsz Jakabnak (akiről azt sem tudjuk, hogy ő tényleg Gipsz Jakab-e és ott lakik-e amit bemondott) bármilyen megbontásos vizsgálat nélkül (amire az értékesítő a, nem jogosult, b, nem is feltétlenül ért hozzá) puszira adjon vissza akár százezreket vagy cseréljen készüléket neki? Aztán kiderül, hogy tönkretette, kilopta, akármi, a bolt meg futhat Gipsz Jakab után? És ezt tényleg komolyan gondolta a bíróság? Józan paraszti ésszel is totális irrealitás. Hogy mobilnál maradjunk, ilyenből lesz az, ami vagy 15+ éve volt, amikor volt talán a két kamuflipes (alul nem volt mikrofon, csak le kellett hajtani egy műanyaglapot a billentyűzetről) Ericsson, eltérő hw-vel, megvették a drágát, szétszedték, belerakták az olcsóbb tesó elromlott/rontott alaplapját majd ment vissza 3 naposban, hogy elromlott, cserélték, aztán amikor a szerviz szétszedte a motyót, akkor volt meglepetés és lehetett két telefont leiírni veszteségként).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz burgatshow #86494 üzenetére
Szintén zenész. Reggel 8-kor nézem a csomagszámot, hogy jön-e ma, vagy sem, semmi mozdulás, így elmegyek melóba, majd másfél óra múlva megjelennek a pakkal. Ami reggel 6-kor már a teherautón volt, csak ezt én 8-kor nem láttam, csak utólag, mert isten tudja miért, a nyomkövetős oldal 3-4 óra késében volt a valósághoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #86959 üzenetére
Nem használják ezeket a soho eszközöket, csak kereskednek velük. Ugyanazt a sales támogatást kapják hozzájuk, amit a Huawei consumer oldalain megtalálsz.
Normális helyen ilyenkor azt mondják, hogy OK, vagy leírod, mi a szart tud a cuccod, vagy nem értékesítem egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #86974 üzenetére
Igen, de akinek meg fontos egy infó, nem tudja meg, az meg visszamegy asztalt verni, abból meg nálatok van gond (állandó vesszőparipám pl. a sim lock megléte, vagy meg nem léte, TI rendeltétek azt a nyomorult telefont, TI tudjátok, hogy sim lockos-e vagy sem, de csakazért sem közli a cég). Egy normális értékesítő/szolgáltatócég pedig minél kevesebb panaszos ügyfelet akar, így próbálja ezt elkerülni.
Nemrég pl. a Dymo lépett egy olyat, hogy az etikettnyomtatójának papírtekercseit RFID chippel szerelte fel (gondolom a tekercsmagban), így a nyomtató automatkusan tudja, hogy milyen méretű, hány darabos cimkét helyeztek bele, ezt a gép szoftvere a számítógépen nyilvántartja, a user boldog. Majd mondott egy hold my beert az egyik fejlesztő, ha már ez benne van, ugyan, miért ne használnánk ezt arra, hogy kizárólag a saját gyártmányú, RFID chippel rendelkező papírra nyomtasson a nyomtatónk? És meglépték, beletolod a bármilyen random etikettet, a nyomtató meg cseszik rá nyomtatni.
Megdöglik ezen gyártó korábbi terméke, amit nagyon boldogan használtál, ismered is a használatát, nem kell új sw-t, kezelői felületet megtanulni, van egy tonna hozzá való etiketted, megveszed az utódot majd koppansz, hogy semmi maradékanyagot nem tudsz használni vele, mert az már csak a sajátjával megy. Normális, épeszű boltos ilyenkor azt csinálja (már csak elvből is), hogy etikettnyomtatóból van annyi mint a szemét, ezt az egyet kilistázza a p-ba, és aztán a gyártó látva az eladási számokat (ahol meg meg lehetett kapni, ott az 1*-os értékelések hadát) majd újragondolja ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz sfdrakex #87317 üzenetére
Egyébként ha jól tudom arra is van törvény, hogy cég mennyit fizethet maximum kp-ban, és mekkora összegtől utalással. Ami ütközhet azzal, hogy úgy kell visszaadni a pénzt, ahogy kapták.
Az valahol két misinél van, ha jól rémlik (és ezen felül két cég egymás között 1 hónapban max 1,5, de az itt nem releváns).
-
asdf_
veterán
Engedjük már el ezt a visszafizetést. Nem úgy csinálták ahogy kell, nem időben, mindenki tudja már ötször is, ha valami nem tetszik, fordulj a hatósághoz.
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #87695 üzenetére
Nálunk volt egy külföldi cég kis fiókcége pesten, kb. 10-15 fő dolgozóval, épp recepcióst/irodistát is kerestek amúgy, így nem éppen ment flottul az ügyintézés, arra tippelek, az összes számlát kintről hagyták jóvá és utalták. Így nem tudom, hogy eljutott-e a számlánk egyáltalán odakintre, de mocskosul nem utalták, több telefon és email ellenére kb. 3 hónap után sem. Egy kb. 10e, meg egy 50e-s számlára így szépen megkapták a 2*40 euro behajtási költségátalányt, utána már méltóztattak (ekkora összegnél ez nekünk még egész jó bolt is volt). Sajnos ez csak cégeknek áll lehetőségében (no meg egy egymilliós számlánál pont semmit nem ér, hogy 40 euróval bentebb van az ember).
Azt mondjuk lassan körbejárnám, hogy fizetési meghagyás esetén a közjegyző eljárási díját ki fizeti (ha a panaszos, akkor jogos esetben be i hajthatja-e a másik félen), valamint, hogy ennek mennyi az átfutása (azt tudom, hogy e személyivel és pinpaddal otthonról, gép elől elindítható azonnal, kérdés, hogy a meghagyást milyen gyorsan állítja ki a közjegyző). Arra azt hiszem 8 nap van reagálni, ha a túloldal nem reagál, besétálni a számlavezető bankhoz és leveszik a számlájukról a francba.
Az meg, hogy egy nagy cég hogyan működik, hadd szarjam már le. Jogszabályoknak megfelelően kell, a többi nem az én problémám, oldják meg. Ha nem megy rendesen, akkor vegyenek vel egy, kettő, három, négy gipszjakabot, akinek egyedüli munkaköre, hogy az elállós ügyek visszafizetését intézze. Évi 190 milliárd bevételből talán fussa rá...[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Nekem is felkerült. De dualsimes telefon 2. (2G-3G only) slotjában levő kártyára, tehát a sim életében nem látott még 4G-t.
-
asdf_
veterán
Én már az SMS-nél megakadtam...
-
asdf_
veterán
válasz #16377600 #88313 üzenetére
Az ékezetet azoknak lehet megköszönni (meg persze főleg, a technológia akkori erőforráskorlátainak, 25-30 éves történetről beszélünk), akik anno 7 bitesre, 127 karakteresre szabták az SMS-ben használható karakterek számát, így az összes magyar karakter nem fért bele. Persze azóta van mód a full támogatásra, az azonban azzal jár, hogy esetleg nem 1, hanem 2 vagy 3 sms-ben menne el egy ilyen üzenet. Namost, ha szolgáltatóként te naponta kiküldesz tízezres nagyságrendben üzeneteket, akkor tökre nem mindegy, hogy az 10e db., vagy esetleg 22e, így ők -szerintem helyesen- a régi módi szerint küldik.
(te meg biztos fiatal vagy )[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #88431 üzenetére
A Telekom már megszüntette az emeltdíjas sms-t, gondolom többet szoptak vele, mint amennyi haszon volt belőle. Csak követni kéne a jó példát. Vagy ha nem egypálcás seggfejek ülnének a Kossuth téren, akkor az Informatikai és hírközlési bizottság (ha van még ilyen egyáltalán) javasolná az NMHH-nak, hogy úgy ahogy van tiltsák be a 06 90-et meg a 06 91-et és kész, december 31-én záróra, semmilyen érdemi hasznot nem szolgálnak ezek a szolgáltatások, épp ideje elbúcsúzni tőlük. Külön imádnám, hogy pl. a Wizzair így kötelező lenne alapdíjas ügyfélszolgálatot fenntartani (az emeltdíjas ügyfélszolgálatnak amúgy szintén tiltottnak kéne lennie már régóta).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó PS4 PRO 1TB
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S24 128gb Cobalt Violet - Újszerű, akár beszámítással
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- Apple Watch S9 Stainless Steel 45mm Milanese Loop Graphite - Újszerű, Apple garancia, beszámítok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen