Új hozzászólás Aktív témák

  • qMAGICq

    tag

    Sziasztok!

    NAGYON SŰRGŐS HELP re lenne szükségem!

    Pénteken vettem egy ACER AL1923 monitort és mint már írtam, van 1 db.! PIXELhiba (Nem subpixel) a bal also sakában.

    Van ez a 3 napos garancia, DE!

    Felhivtam a boltot, erre azt mondják, hogy vigyem be, elküldik a szervizbe, ahol megállapítják, hogy van-e hiba vagy sem...

    Ez legalább 10 munkanap monitor nélkül, fasza. ÉS!

    Felhívtam a szervízt ezek után. Ahol azt mondták, a boltot kell hívni, de ha hozzák küldik, akkor náluk 1 pixelhiba NEM MINŐSÜL HIBÁNAK!

    "Az átvételtõl számított 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén termékcsere illeti meg a vásárlót,
    amennyiben átvételtõl számított 3 munkanapon belül jelzi a meghibásodás tényét.
    Cégünk a hibás és behozott terméket bevizsgálja, bevizsgáltatja,
    hiba esetén a javítást-cserét a törvényes határidõn belül elvégzi. Amennyiben a termék mégsem hibás,
    errõl szükség esetén szakvéleményt állítunk ki. Külsõ fizikai sérülés esetén a terméket nem vesszük át.
    Ha termék üzemeltetése nem a termékleíásban szereplõ paramétereken történik (pl. tuningolás),
    úgy a vásárló felel az ebbõl fakadó meghibásodásért." - ez a honlapon van..

    Na fazsa! Akkor most lehet elküldöm 10 napra és még ki se cserélik.

    Máshol meg azt olvastam, hogy egyböl adnak helyette újat. Jó lenne tudni most akkor mi is ez a 3 napos pixelgarancia!

    MIT TEGYEK? 2 nap van még..

    Nagyon köszönöm a segítséget!

    GA-P35-DS3 , E6750 @ 3,6 GHz 1,5 V , ASUS Silent Knight , 2 x 1 GB Kingmax @ 1080 MHz 2,0 V , EVGA 8800 GTS 512 @ 785/2160 MHz

Új hozzászólás Aktív témák