Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    Topikgazda

    válasz killbull #1014 üzenetére

    Értem az érveidet, nincs is ezzel gond, csak arra akartam rávilágítani, hogy 1-2 ismerős és 1-2 neten talált probléma nem képezi le a valóságot. Ha most én lennék az ismerősöd, akkor csupa jót hallanál a Warthogról, mert nekem évek óta semmi bajom nincs vele. Szal ez így nem reprezentatív. Az pedig, hogy valami drága, soha nem jelenti azt, hogy az idők végezetéig hibátlan marad. Láttam én már 1 éves BMW-t szétesni, sőt, komplett motorszériájuk volt konstrukció hibás, melyek 15-25milliós autókba kerültek beépítésre. Ez egy ilyen dolog, sajnos.

    Full fém mechanikát pedig azért nem csinálnak, mert nem éri meg. Kicsi ez a piac, és a drága vezérlőket eleve kevesen keresik. Még egy Hotas X-re kiadnak 15k-t, de már egy Saitek X akárhányasra is sokkal kevesebben, pedig árban az is kb. félúton jár egy Virpilhez képest (mondom ezt úgy, hogy a Throttle árát még nem is tudom).
    A Warthog HOTAS €350 kürül mozog, ezzel szemben a Virpil stick önmagában €289 (local tax nélkül) és ebben még nincs Throttle és nem valószínű, hogy €60 lesz a gázkar. Tehát a minőségnek ára van, úgy tűnik, a nagyobb gyártóknak ez nem éri meg.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák