Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz devil-k #7046 üzenetére

    oké hogy nem ugyan az, de a postának akkor is van külön futárszolgálata (MPL), trackinges nyomkövetéstől kezdve mindennel. Akkor ne rugózzon már azon a cég hogy ez nem futárszolgálat, mert az. De akkor definiálja hogy szerintük mitől lesz egy cég futárszolgálat, és szerintük az MPL miért nem futárszolgálat.

  • Balion

    senior tag

    válasz devil-k #7046 üzenetére

    Igen ám, de nem lehet, hogy az MPL csomagokat és az MPL futárszolgálatot is külön kell venni? Mert amit linkeltél, azon az oldalon azt írják, hogy "A szolgáltatás kizárólag előzetes szerződéskötés esetén vehető igénybe, kérjük, hogy érdeklődés esetén keresse ügyfélszolgálatunkat."
    Vagy ha a postán kitöltöm az MPL üzleti csomag szelvényét, az is annak számít?
    Ha ennyire biztos, hogy ez is futárnak számít, nem kérdezek semmit az edigitől, csak elküldöm nekik, aztán csak merjék vissza küldeni. :)
    De ha nem biztos, hogy így futárszolgálatnak számít, akkor nem küldöm vissza inkább.
    Az a baj, hogy csak erre van lehetőségem, futárt rendelni már nincs időm, csak beszaladni a postára.

    devil-k
    Így van, szerintem sem kellene ilyen kitételt tenni. Azon is gondolkodom ehhez van e joguk egyáltalán, mert minden más webshop elfogadja a postai úton való vissza küldést.
    Ők meg: " Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében szaküzleteinkben, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben az átvételi pontunkba történő visszajuttatással lehetséges. Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni."

    Egyébként levélben rákérdeztem, szenvtelenül példálózva más webshopokkal, hogy ők is postával szállíttatnak, amit futárszolgálatnak hívnak, és a Posta oldala is így nevezi, de erre csak bemásolták ugyanazt a szöveget, ami az oldalukon is megtalálható az elállással kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák