Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Lejszi #686 üzenetére

    Hivatalosan törekedniük kell arra, hogy 15 napon belül megjavítsák. Ha szerinted indokolatlanul késlekednek, és "jelentős kényelmetlenséget" okoznak neked az elhúzódó javítással, akkor kérheted, hogy cseréljék ugyanolyan másik készülékre vagy ha ez nem megy, adják vissza a teljes vételárat. A vásárlók könyvébe érdemes írni, mivel kötelesek válaszolni rá, a válaszból egy példány jár neked. Ezzel lehet menni a békéltető testülethez, akik nem kötelező erővel döntenek az ügyben. No meg bíróságra is lehet menni. Ennyi a lehetőség.

    Gyakorlatban érdemes nagyon határozottan bemenni és rájuk borítani az asztalt, beírni a vásárlók könyvébe és fogyasztóvédelemhez bejelentéssel és perrel "fenyegetőzni". Van, amikor hat, van amikor nem. Ja, és cserekészüléket nem kötelesek adni.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák