Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fericske

    addikt

    válasz Polllen #87217 üzenetére

    Így jönnek létre saját brandok az OEM gyártók részéről, mint pl. a Soundmagic vagy a Periodic Audio, miután eleget tanultak a megrendelők igényeiből, tervezéseikből.
    A Trinity Audio annak idején abba bukott bele, hogy ő olcsón akart kínálni jobb hangminőséget, de azzal a transducer készítő vállalkozással akikkel kapcsolatban voltak, nem tudtak túllépni a belépő kategória szintjén, mert azok nem tudták elkészíteni azt a minőségű membránt amit a Trinity tervezett felsőbb kategóriához, és nem találtak mást akivel meg tudtak volna egyezni az ő üzleti filozófiájuk szerint.
    Az OEM gyártók a megrendelők tervei alapján dolgoznak. Illetve felkeresnek nagy neveket akiknek bemutatják mit tudnak, mire képesek és ilyenkor történhet egyszerű felcímkézés, ha mindenki hepi a találkozó eredményétől.
    De gondolom nem mondtam újat, csak jellemzően van egy elítélés az átcímkézéssel kapcsolatban, hogy becsapják a vásárlókat, meg lehúzás, kizsákmányolás, ilyesmi.

Új hozzászólás Aktív témák