Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nayal755

    újonc

    Hali. Az miért van, hogy lementem egy szezont, és a következő szezonban egy verseny alatt 5x kell kiállnom mert kicseszett rosszak az alkatrészeim? Ránézek az állapotra, és ilyen 30% körül van három alkatrészem is. Egyszerre csak egyet tudok javítani, az is sok idő. Nem volt időm felhúzni őket, csak a két motort 63%-osra, mert mire elkészült a kocsi váza, pár hétre rá indult is a szezon. Ez így egy vicc, az első szezonban ilyen nem volt.

    Nayal

  • Nayal755

    újonc

    Hát...játszogattam vele, második szezonban vagyok de az az érzésem, hogy elcseszték. Az alkatrészek állapotát miért nem úgy oldották meg, hogy egy csík, azt két verseny közt javítani kell, de nem tudhatod mennyire megy tönkre egy verseny alatt? Miért kell itt szórakozni pl szezonkezdésnél, hogy 50%-os minden alkatrész, azt az utolsó körökben már minden 2. körben ki kell jönnöm mert tönkremegy valami. Ez élethű? Ha ilyen motorokat raknának az autókba, nem sokáig lennének beszállítók. Persze szezonkezdésnél nincs idő alkatrészt fejleszteni, mivel a játék nem ad. Szezon közben meg felfejlesztem az összes alkatrészt, erre rámegy úgy 6-7 vereny. Azt van tizen valamennyi, ergo kb a szezon feléig azzal szórakozok, hogy a rozsdás, sz.r alkatrészeimet fejlesztgessem. A teljesítményhez nem is nyúlok, úgyis készül már a következő alkatrész, ami átlagos...de persze nem rakom bele az autóba mert a másik pilótának is kell, ráadásul csak 50%-os... Oké, akkor fejlesszünk ki még egy alkatrészt. Na most annak már muszáj "jó" kategóriába esnie mert...már arra is képes vagyok. Persze a másik pilóta rinyálni fog... -.-" Ez is mekkora baromság, miért nem lehet két átlagosat legyártani? Jó, m1. Megvan a két alkatrész, mondjuk legyen motor. Ezek már jók, elkezdem az állapotukat felhúzni 50-ről. Ez kb 1-2 vereny attól függ. Közben készül egy sebváltó. Szezon végére odajutok, hogy alig van normális alkatrész a kocsiban, mert egyszerűen nincs idő rájuk mert a k.va állapotukat kell fejleszteni. A legtöbb alkatrész eredeti.. -.-" A másik: Szezonkezdésnél a legjobb alkatrészed viszed tovább. Értem, és ezt jegyezzem meg, hogy melyik volt a legjobb? Mert nem írja..mindet "eredeti"-ként tüntet fel. Ha meg is jegyzem honnan tudom, hogy tényleg áthozta e? Egy retkes csík van ott, nem is százalék vagy ilyesmi, most mérjem meg mekkora volt a vörös zóna meg mekkora a zöld, azt hasonlítsam össze az újonnan gyártani kívánt motorral (ami ugye átlagos lenne) azt döntsem el melyik jobb, az előző évi vagy az új amit legyártanék? Kinek az ötlete volt ez? Semmi nem utal arra, hogy áthozta a legjobb alkatrészemet, lehet, hogy egy sima sz.r "eredeti" az is, mint az előző szezonban. Ott tartok szezon elején is ahonnan elindultam, semmit nem értem el, ugyanolyan sz.r kocsim van hiába jobb a váz, meg a beszállítók. Szezon végére megint lesz 3 jó alkatrészem, a többi kuka. Meg szenvedhetek, hogy ne essen szét az autó alattuk. Érted egy kicseszett, több milliós versenyautó. Nem is értem miért nem a zsiguli kupában megyek, azok olcsóbbak azt nem esnek szét...

    Nayal

  • Nayal755

    újonc

    válasz kozi71 #263 üzenetére

    Kezdő csapatként legendás alkatrész :D Talán egyszer. Mindenesetre annak nem látom értelmét, hogy a motor jó, de a pályára (meg úgy amblokk) kell gyorsulás, kanyarstabilitás, fék stb. Cseszhetem a legendás motorom ha nem érek vele semmit. Az, hogy csak a motor jó, abszurd, a többi minek van? Következő szezonban jó lesz? Ezt a szezont meg szenvedjem végig, és majd olyan 6. szezonban lesz egy legendás autóm? Addig megyek minuszba? :D Időmérőn rendszerint utolsók vagyunk, pedig a pilóták jók, beállítást nagyszerűnél alább nem adom (persze előfordul, hogy nem jön össze), és vannak nálam rosszabbak. Versenyen persze más a helyzet, vannak jó helyezések (értsd: örülök ha 10. vagyok, legalább fizet a szponzor) de idegesít, hogy nem jó az autó, és szenvednem kell vele. Az egyik pilóta konkrétan ki van akadva, hogy egy roncsot adtam alá. Még úgy is, hogy a mostani alkatrészek mind 70% felett vannak, hogy ne csesződjenek szét. Azt hiszem a 6. futam jön, most jutottam el ide. Most kezdem el fejleszteni az új motorok stabilitását, az egy verseny kb, következő versenyen beépítem őket, és jöhet a sebváltó. Még pár szezon azt lesz egy kész autó ami nem roncs :D Hát leszopom magam. A központ fejlesztése megoldás lenne (akkor tudnék 4 szerelőt foglalkoztatni) de 8.000.000-ba kerül. Rohadtul el vannak túlozva ott az árak, össz vissz volt kilenc millióm szezon kezdetén. Vicc...

    Nayal

  • Nayal755

    újonc

    válasz Csapoati #265 üzenetére

    Nem, nem az a baj. Az a baj, hogy az alkatrészek tönkremennek, illetve az állapotuk gyatra. Ez a valóságban nincs így, mire felfejlesztek egyet, elmegy a szezon fele, és ez csak egy "eredeti" alkatrész volt, hol van még az átlagos meg a jó amit legyártottam? 50%-ról indul az is. Ez így kész vicc, és nem is realisztikus.

    Nayal

Új hozzászólás Aktív témák