-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Steven #19570 üzenetére
Headset és zseb.
Nézni is akarod? Megállsz, előveszed, megnézed, majd mész tovább.
Csak nem menet közben akartad nézni? Na ezt gyorsan felejtsd el. Az utat nézzed. De komolyan, elég balesetveszélyes.---
Gumi-szezon van? Én is a jövő hét elején cserélek, mert a hátsó elkopott, és az első is határán van. Egész jól tartotta magát a BT-003RS, 6k-t mondanak rá, de 10-11k km-t kibírt nálam. Ennyit számít, hogy nem "húzom rá parasztból", meg várostól és lámpáktól lehetőleg távol, így kevesebb a kigyorsítás is.
---
Ha már Mecsek szóba került: júniusban arrafelé leszek egy hetet, milyen útvonalakat tudtok ajánlani?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz thEndeR #19576 üzenetére
Szerintem pedig k...ára nem szórakoztató, amikor a kedves gyalogosok már rég pirosban (nekünk már sárgul vagy zöldül) vagy egy zebra nélküli útszakaszon körülnézés nélkül lelépnek elénk az útra... én már dobtam el motort így, kanyarban kilépett elém. A piroson átmenők teljesen megérdemlik, amit csinál, én néhánynak még egyet le is kevernék.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Steven #19591 üzenetére
Na én arra ("M2" szlovák határig és vissza) tegnap voltam (oda kicsit, vissza rendesen eláztam), ma Budától délfele járkáltam össze-vissza. Péntek óta ~500km ment bele, pedig minden nap csak 2-2.5 órát volt időm motorozni
Közúttól nekem is maradna még egy ujjnyi majrécsík a hátsón (kb addig van simára, azaz közúton kopva), ha kimész pályára, egyből eltűnik Nem is kell közúton feszegetni. Hülye autósból is rengeteg.
/ mai agyfasz: előző kereszteződésnél 40-es tábla, záróvonalas, de szvsz enyhe kanyarok le a "hegyről", s sorba olyan autósokba (nem egybe, éppen ez a szomorú!) botlok, akik tartják a 35-öt, és folyamatosan fékezgetnek...... végén már elgurult a gyógyszer nálam is, pedig alapvetően nyugis vagyok. Ennyire nem tudnak vezetni? Ennyire fosnak? Vagy mi a fasz van?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #19703 üzenetére
De az vasárnap lesz
Amúgy én is ezt mondanám: gyertek vasárnap a veletechre, én is ott leszek délután.
Szombaton délután meg gurulokInti: mindhárom nap motoroztam (sőt, én még vasárnap is elég sok rendőrt láttam). Helyszíni leintést nem kaptam, remélem postán sem jön semmi...
Bogyo: hátdemégis... végre jó idő volt, sokunkban "végre egy jót motorozhatunk", sokszor az ember szinte észre sem veszi, hogy már mennyivel megy. Én még teljesen biztonságos, szép nyugis egyenletes tempónak, kanyarból kigyorsításnak vélem, aztán lenézek és hopp.
Amúgy ez meg a másik fele. Ezeket a sebesség-törvényeket amikor hozták, sem a gumik, sem a fékek nem voltak azon a szinten, mint ma. Nagyobb sebességgel is lehet teljesen biztonságosan közlekedni. Meg a gyorshajtás is a kiváló bűnbak, mindent erre kennek és ezt hozzák fel fő baleseti okként. Pedig szerintem önmagában elég ritkán okozza, hanem inkább a többi körülmény összejátszása, sőt, megkockáztatom, hogy az esetek többségében ha tényleg csak gyorshajtás lett volna, és nem lett volna ott a többi körülmény, akkor nem is történt volna baleset. Csakhát olyan könnyű erre kenni, mivel ezt tudják könnyen mérni és büntetni, az elsőbbséget, követési távolságot, nem belátható kanyarban szabálytalan előzést, műszaki állapotot, útminőséget és út szennyeződéseit, vezetni nem tudást, stb-stb nem tudják vagy nem akarják.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz canniball #19722 üzenetére
192 cm, ZX6R
Bogyo: nincs tv-m, se rádióm, neten is csak ritkán nézek rá a hazai hírekre (mert ami itt folyik, arra jobb nem is, ha csak nem akarod felhergelni magad), először itt hallottam róla pénteken, amikor már nemtúlszabályosan hazahoztam reggel a motort szervizből, s siettem, hogy munkába még visszaérjek... Evvan.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz thEndeR #19728 üzenetére
35k pont az a határ, ahol már ki lehet fogni akciós üvegszálas sisakot, nem csak fröccsöntött műanyagot. HJC, KBC talán.
canniball: 2001-es darab, mai ezreseknél is nagyobb S hacsak nem húzod neki nagyon (180-200+), csak közepesen kell a plexihez hajolni. Továbbá: ez még a gyári plexi rajta, a felpödörített szélű "bubis plexikkel" még annyira sem kell.
Ali: "Szombaton vki jon kecsora?"
Délután belefér pár kör, de kb 3-f4-re érek csak oda.
"Van mar kiszemelt datum palyazasra? Hring idei elso alkalom? Most kik szerveznek motoros nyilt napot?"
Első alkalom április 7 volt, csak ti papírkutyák nem jöttetek Következő motoros nyílt nap pont ma (04.24) van, azután 05.27, az már legalább egy péntek, arra lehet kinézek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz thEndeR #19769 üzenetére
De, ugyanazt linkelted
S különben is rosszat linkeltél. Az is egy sima fröccsöntött darab, ha jól emlékszem, a legolcsóbb-legegyszerűbb modell a kínálatban. Meg mintha KBC-ről beszéltél volna...
"A TASZ korrigálná korábbi hírét. Nem Moszkvában hanem Leningrádban, nem órákat, hanem órásboltokat, és nem osztogattak, hanem fosztogattak. A hír többi része stimmel."Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na most már új gumma is van a mocin (BT R10), úgyhogy nyomathatjuk hétvégén
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Vasárnap Veletech van.
Szombaton legkorábban 3-ra érnék Kecsóra (szokásos családi ebéd). Tőlem lehet Kakucs is, közelebb van.Inti: vazze seggberúgjunk? K. jó idő van, pont elég meleg ahhoz, hogy még ne izzadj de ne is fázz, már sokáig van nap, 8-ig simán lehet világosban tolni, nem esik, szárazak az utak, még nem indult be a turistaszezonos forgalom. Mellé a táj is szép, minden frissen zöldül. A legjobb idő motorozásra.
Nekem idén már egy ezres és pár kör Hring benne van, pedig a szervizt levonva még csak két hete van elő és munka miatt még nem is tudtam vele igazán menni.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #19866 üzenetére
"De egyébként érezni is...de főként csere után"
Az vazze, de még mennyire...
Előtte Hring kanyaraiban olyanokat hintáztam, hogy csak néztem.
Most olajcsere és feszesség-állítás után olyan keményen rázott tegnap este M0-n már 180-200-nál is, hogy a táblákat alig bírtam elolvasni...Djuree: apa, kezdődik
Aki valamennyit pályán is használja, annak igenis van értelme.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nos urak,
holnap ki és hova pályára?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Tegnap azt vettem észre hazaérkezéskor (~250-300km-t még beletoltam munka után délután-este, egy kis dugó-szlalom M3 bevezetőn, egy kis M2/2 a határig, majd vissza egy kis M0, M1 és haza), hogy valami folyadékpermet van csak a bal csizmámon. Azt gondoltam elsőre, hogy a nemrég cserélt hűtőfolyadék sapkája lehet, hogy nem volt eléggé meghúzva. De meg volt. Ma hazamentem kajáért, s napfényben jobban meg tudtuk nézni. Nedves az a környék is, de nem onnan jön. S nem víz. Olaj...
Idomzat, tank le.
Kb hengerfej karbi-oldalától kezdődik az olajcsík, onnan lefelé minden összekenve.
Olajszint szerencsére még min. felett van.
Csakhát így ma se Kecsó, se Kakucs, se csavargás.
Valszeg csak nagy nyomás (magas ford.) mellett préselődik ki egy kevés a hengerfej-pakolásnál.
Jövő hétvégi program ezek szerint megint szerviz lesz...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #19993 üzenetére
Igen, a szelepfedél-tömítés az én tippem is. Annak is a karbi-oldalánál láttam, a vonal alatt olajos, felette nem igazán. Hétfőn reggel el is eresztek egy telefont, hogy akkor hogyis, aztán szombaton odamegyek vele, hogy ugyanmá csinálják meg, múlt pénteken hoztam el, előtte nem volt ilyen.
Ali: más a testhelyzet, meg kell szokni, hogy itt hogyan kell helyezkedni. Teljesen más az üléshelyzet már alapból, mint egy túramotor magas kormány, alacsony ülés felállása. Újra meg kell tanulni ülni, helyezkedni, terhelni, meg kar helyett comb meg kiékelés.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az előző mhelyem volt az ott nyíló utcában, "Váci 95 irodaház", bár az utca is más volt (echte magyaros), szóval jah, kicsi világ, vagy inkább kicsi város
Hentes a híd felé /-nál a túloldalon megvan még? Az volt kedvenc kajáldánkFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Kecsóring hétvégi program:
"Május 4-én gokartos nyílt napot tartunk várjuk a gokartosokat és bérgokartosokat!
Május 5-én motoros nyílt napunk lesz csak motorozni és bér gokartozni lehet majd a pályán."Egész jól jön ki a lépés, mert szombaton viszem szervizbe a motort, ami úgy néz ki, hogy amúgy is kiesne. Vasárnap tervez vki jönni? Vagy máshova?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
Nekem tavaly volt majdnem motorral fácánra esetem, csak nálam nem sétált, hanem pont előttem repült fel - viszont nagy állat lévén olyan lassan tette ezt, hogy koppig be kellett húznom a fejem a tankra. Még jó, hogy a fos útminőség miatt nem tudtam gyorsan menni, különben számba repült volna a
sültgalambnyersfácánFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20168 üzenetére
Grat!
Az első lámpát cseréld le kerekre, máris jobban fog kinézni A két karbi eszeveszett Fék, futómű rendben?
Rozsdásodás simán lehet szállítástól - belpiacosok közül sok a konténeres hajóút után kicsit bebarnul, ahol simán csak vas volt. Kipuffból valószínűleg már kiégett a gyapot - utána lehet tömni, ha nagyon akarod, de szerintem nem baj, ha van hangja, talán jobban észrevesznek (amire itt nagy szükség van).
Kipuff, rendszám: szard le, dőlj hátra és élvezdFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz shiNIN #20190 üzenetére
"Csatlakozom ama véleményhez, hogy cseréld le a gumit mihamarabb, sokat tud rontani, ha nem jó, engem anno egészen elbizonytalanított, aztán gumicsere után meglepődtem, hogy hirtelen mennyivel bátrabb lettem kanyarban és esőben "
Hehe, nálam most pont fordítva lett: BT-003 után felkerült a BT R10. Gumis mondta, hogy ez melegen még jobban tapad, de lassabban melegszik és könnyebben visszahül, úgyhogy esőben óvatosan. El kellett mennem pár helyre ebben az eső utáni, vizes-dugós úton, lakás utáni második-harmadik kanyar, fordulok ki, olyat drifteltem, hogy csak na sikerült megfogni, de csóvalt még kettőt a seggén. Szóval én meg ezen lepődtam meg
Ez a város egyre szarabbul motorozható vazze. Mindenütt dugó, bár autósok hozzállása idénre is javult, döntő többsége jófej, vagy félreáll, vagy félrehúzódik (mondjuk néha már csak akkor, amikor már megállva döntöttem annyit a motoron, hogy a tükrök között elférjek, de azért értékelem a szándékot), de még így is rengeteg olyan hely és helyzet van, ahol így se férsz el. Aztán egy csomó helyen terelés. Egyik dugót elkerülve a parlament előtt kötöttem ki, na ott meg konkrétan földúton mentem, már az aszfalt is el volt bontva.... agyrém...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20192 üzenetére
Mire megjön a jogsi, jobb lesz, mint újkorában?
De azért nézesd át szerelővel is. Nem tudom, hogy folyadékcserék megvoltak-e már: nem csak motorolaj + szűrő, hanem fékfolyadék, hűtővíz, esetleg villaojalat is érdemes lenne cseréltetni, mert ilyen gépeknél az gondolom még sosem volt cserélve.
Jó terv, de:
1.) én hosszabbra tervezném, van ott látnivaló
2.) én nem egyből jövőre tervezném. Én az első 8-10k km után visszanézve és visszagondolva, csodálkoztam, hogy olyan kevés tudással (még most se sok, de kezdőként még annyi se), hogyan úsztam addig meg nagyobb baj nélkül. Kell néhány ezer km tapasztalat, hogy jobban megismerd a motort, jobban tudd kezelni, és fel tudj készülni olyan helyzetekre, amik váratlanok, de időnként előfordulnak (pl. beláthatatlan kanyarban egyszer csak egy álló kocsi előtted, vagy vki a szembesávból. Nagy kátyú az íven. Olajfolt. Eső. Megcsúszik a hátsó. Stb.)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére
Ha valahol nagyon elakadsz és a szövegben van a kulcs, küldd át az oldalt, hátha le tudom fordítani. Az olvasás mondjuk nem erősségem, kint is inkább kidumáltam magam; meg gondolom itt szakzsargonos extradurva kanji-összetételek lesznek; de hátha ad vmi támpontot.
Megjöttem motorolásból. Reggel korán Egomba, szelepfedél-tömítés csere, ebédre haza, egy kis ebéd utáni szunyóka teli hassal, majd körbenéztem pár szokásos útvonalat: le 7-esen (út sajnos továbbra is szar, Velencei tó környéke már fullfos: továbbra is 30-40-es táblákkal, már rakás ember az utak mellett, utakon, stb), Szfvár, 3x Gánt/Csákvár <-> Oroszlány-Tatabánya elágazás ( szerencsére az a szakasz még mindig jó), majd vissza a majdnem-üres ( ) 1 (ez se lett jobb, sőt...).
Ma valami razzia van? 5 rendőri ellenőrzést láttam... Szerencsére lakott területen, ahol normálisan szoktam menni.Holnap Kecsóring?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #20252 üzenetére
"Lehet h csak azért mondom ezt mert
Honda-sHordás vagyok"Javítva. És ha fordítva történt volna, akkor mit mondanál?
---
Megjöttem motorolásból. Lusta banda, egyikőtök sem volt Kecsóringen
Felavattam az új gummát.Bal oldala szép, jobb oldalon kicsit ilyen.
Volt kint a Talmácsi motoros iskolából is egy csapat gyerek (8-10 évesek lehettek?), egyiknek utána a cipőjét be kellett fűzni, mert cipőt fűzni még nem tudott, de térden fordulni, azt igen Nagyon kemények voltak a kiscsávók. Egy kivételével mindegyik térden fordult, és a kis 50-es 2T-k ellenére szép lendületesen motoroztak.
Láttam Ali motorjának az ikertestvérét is, ugyanolyan kolbászzsír-metál színben. A tulaja (kb 40-45, fejre ránézésre meg nem mondtam volna, hogy motoros, annyira mérnök / bürokrata feje van) elég keményen nyomta neki, minden második kanyarban lehetett hallani, hogy le-leér a lábtartó... annak ellenére, hogy mondta, hogy közúton már nincs is ideje motorozni, pályára is csak párhetente van jut ki (családostul volt kint, volt egy kb 1 éves gyerek is, megértem).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #20271 üzenetére
"Szép hideg tépés. Ügyes vagy, a bridgestonet jó nehéz megtépni "
Valahogy úgy érzem, hogy ezt nem dícséretnek kell vennem
Sejtem is, hogy hogyan szedtem össze. Első körben az első nagy jobbos visszafordítót eléggé benéztem, rossz ív és döntés, úgyhogy motorfékkel lassulás kigurulással, kijjebb ülés, lejjebb döntés-ráfordítás, gáz.
Fura, hogy azt mondod, hogy az élete vége felé. Jól tippelted, nem új, viszont a széle bő egy ujjnyira még érintetlen volt. Ezért gondoltam, hogy annyira sok pályát még hátha nem látott...
Hja, lejjebb kellett volna ereszteni. Ez most hidegen volt 2.1... Asszem nekem is kéne lassan beújítanom egy nyomásmérőt, ha ez ennyire érzékeny rá (előző jobban viselte). Lájtos gurulászás meg, hát tőlem idei első Kecsózásnál ennyire fussa kéremszépen sosem voltam egy gyorsvonat...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20294 üzenetére
Az enyémen van helyzetjelző, sőt, még az is kikapcsolható, de nem szoktam, nálam a tompított mindig be van kapcsolva, legalább ennyivel is jobban látnak.
Mondtuk már, cseréld le azt a téglatestet valami normálisabban kinéző kerekre
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #25954560 #20379 üzenetére
Ú ne is mondd, szombaton voltam a szervizben a szelepfedél tömítést cserélni, s jött közben egy srác is, elején nem hallottam, hogy miért, de néztem, srácon kengurubőr egyrészes, belevarrva a neve, meg a motorját is akkor még csak távolabbról láttam, 600RR, de átfényezve más árnyalatra. Gondoltam keményen tolhatja a srác, ha kenguru egyrészes. Később láttam közelebbről is a motort, nem viccelek, a festék csillámos volt. De ami utána még jobban ütött, hogy gumicserére jött, és amikor megláttam a gumiját... az, hogy kockás, még hagyján, de a szélén nem egy, hanem bő két ujjnyi rinyacsík a második sor szőr is érintetlen volt. Meg a kengurubőr egyrészes... alig bírtam visszafojtani a röhögést.
Ma is toltam még egy M2-2-t este, de sajnos már eléggé sötétedett, s kicsit hűvös is volt. Most nézem, idén már beletettem 2k+-t
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Értem én, de akkor miért egyrészes kengurubőr kínálat-teteje bőrruha? Sőt, még a neve is belevarrva... Közútra bőven jó egy kétrészes marhabőr is. Belevarrott név nélkül...
Bár az is lehet, hogy ez a dizsibájk: odatolja, aztán ezzel, a csillámos festéssel meg a kenguru egyrészessel csajozik. Azok meg úgyse tudják, hogy mi a majrécsík. Meg úgyis sötét van, nem is látszik. Lehet, hogy én csinálom rosszul (amúgy biztos, de ez más téma), hogy rendeltetésszerűen, pályán is használom a motrot meg a gumit. Lehet, hogy a hétvégi pályázás helyett én is inkább fullbőrben valamelyik dizsi előtt fogok feszíteniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Mennyi volt a körideje? Wow, végre valaki, aki valszeg nálam is lassabb
S ha már erről folyik itt a téma: a hétvégén sajnos fostosnak néz ki az idő, talán vasárnap lesz valamivel jobb (19°C max, de legalább eső nélkül), vki tervez pályázást?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #25954560 #20391 üzenetére
Úúúú dowant dowant dowant
Ezért akarok egyszer egy endurot.
Mondjuk ekkora út azért sok lenne, nekem a terveim eddig csak ilyesmi Azurpart + környéke olasz határtól Spanyolországig; meg esetleg egy Szibéria nyáron és / vagy egy motorháton Távol-Keletre...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Remélem jobb idő lesz annál, mint amit jósolnak - vasárnapra 19/10, 5mm eső
Szombat lehet, hogy más programok miatt nem lesz jó, de ez hamarosan elválik.Yoda: 24. pénteken lesz a következő motoros nap a Hringen. Azt szeretném még munka után 1 vagy 2 etapra elcsípni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #20468 üzenetére
Részvétem
Remélem könnyen javítható. Furcsa, hogy egy ekkora eséstől ez történik (nekem is volt már ekkora, de a motornak letört index és fékpedálon kívül nem volt gondja, nekem is csak a vállam ficamodott ki). Villa, váz, hogy elgörbülne?Amúgy nekem is volt tegnap egy érdekes helyzetem. Tegnap is este munka után még elmentem egy kört, megyek M2-n és Rétság előtt van az a hosszabb szakasz néhány felfelé kétsávos kanyaros résszel. Utólérek egy kocsit, végre épp jön a második sáv és a kanyar fel az emelkedőn, kielőzöm és még megyek tovább a belső sávban. Kanyar takarásából jön szembe egy kamion. Eddig még egy szokásos dolog, na de ez félig az én sávomban volt, és elég tempósan jött... Mindketten kihúzódunk, én a szélső sáv felé, ő a saját sávjába vissza, de neki evvel a manőverrel kicsit dől is az utánfutó kifelé. Ha ott előttem felborul, azt már nem kerülöm ki... Fasznak megy ilyen gyorsan egy ekkora böhöm nagy döggel, ami még fel is tud borulni egy ilyen kanyarban...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az Agyalágyultak mai epizódja következik.
Este már besötétedett, mire elindultam, így gondoltam csak egy rövid körre megyek a város körül (M0), majd amint megvolt, gondoltam még egy kicsit, mondjuk fel a KFKI-hez. Amint az is megvolt, jövök visszafelé le. Gondolom ismeritek a svábhegyi megállót, utána van két derékszöges kanyar köztük egy emberes lejtővel kombinálva, mindkét oldalon sarkon ház, nem belátható, lejtő-emelkedő, így természetesen záróvonalas, talán duplán is. A megállónál elkaptam a fogaskerekű pirosát, de utána gondoltam mehetek, előttem elvileg nem lesz senki. Még jó, hogy ezt csak gondoltam, de nem tettem. Abban a kanyarba amikor beértem, jön fel a busz, és beláthatatlanság, záróvonal meg minden, egy Puntos barom előzte, de már egy ideje, mert ott volt már a busz elejénél. 25m-rel arrébb ott a buszmegálló, ahol biztonságosan megelőzhette volna, de nem, neki ott kellett. Alig fértünk el. Nagyon gondolkoztam, hogy megforduljak és utánamenjek-e. Faszfej barom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Úgy őszintén, nem látom azt a nagyon jó időt, sőt, köpönyeg holnapra 7mm esőt mond Hacsaknem esős időre való edzést tartasz
Esetleg vasárnap délutánra néz ki jobbnak? Mintha addigra elállna, bár akkor meg hűvös lesz, úgyhogy még lassabban szárad. Úgy tűnik ezt a hétvégét nem motorozással fogom tölteniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én most egy ideig sehova.
Csókoltatom a közútkezelőt
[link]Tud vki jó felnist? Akik utána fényezést is megcsinálják, és a motort is ott lehet hagyni. Az első tropa, a hátsóban is van egy kis hupni, de remélem az még nem életveszély.
Gábor, akkor te integettél annyira nagyon? Pedig úgy rémlett, más színű a verdád
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #20508 üzenetére
S így?
Elmentem két nagy kátyú között egy keskeny megmaradt aszfaltcsíkon, csakhát volt egy harmadik, még nagyobb kátyú is középen, amit már nem tudtam kikerülni. A vicc az, hogy még csak nem is mentem gyorsan, mert láttam, hogy milyen fos az út.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #20568 üzenetére
Juteszembe, a kátyú után a motor elengedett kormánnyal kicsit balra dőlt. Nem húzott balra, csak egy-két fokkal balra dőlt az általam egyenesnek gondolttól, de ment tovább egyenesen. Legalábbis remélem egyenesen...
Felnishez jövő keddre kaptam időpontot... remélem csak az elsőt kell görgőztetni, a hátsó csak peremes.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ramius #20598 üzenetére
Valami ehhez hasonló van nekem is, a motor egész nyáron kinn áll, csak télre megy garázsba, ez a ponyva is akkor kerül rá, ha egy ideig nem tudok vele menni (ált. naponta-kétnaponta megyek azért vele, tehát mondjuk egy hetes kihagyásnál, elutazásnál), vagy ha nagyon nagy eső várható. Hirtelen jött vihart már kapott néhányat ponyva nélkül, meg anno mhelyre sem vittem ponyvát, ott is kapta, ami jött, eső, szél, vihar, jégeső. Jégesőt menet közben is kapott már párat. Egy kicsit túlpörgitek, nem porcelánbaba ez.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csabyka666 #20623 üzenetére
Azért én nem követném a példáját. Ezek bármelyikéért csúnyán megbaszhatnak. Itt is, de tőlünk nyugatabbra meg méginkább. Akár már a szomszédos Ausztriában is, ott szoktak a hangos vagy dB-killer nélküli kipuffért büntetni. Gondolom a xenonért ugyancsak (amúgy nehezen hiszem el, hogy ezért motorost itthon még nem büntettek volna). Ledes indexhez pedig ellenállás helyett ledeshez való relé a szebb megoldás (nálam is abból van egy pár).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz mocsanisi #20628 üzenetére
Grat! Látom a sötétséggel próbáltad leplezni, de hiába, Persu úgyis ki fogja szúrni a dobozt
Jó szórakozást, de egy csizma meg még talán pár dolog nem ártana, remélem nem fog rá sor kerülni, de éles helyzetben sokat számít.
Ali: remélem addigra már jó lesz a motorom, én benne leszek.
Vicces így belegondolva, hogy eddig kb. minden második hétvégén vmi közbeszólt. Előszedés április első hétvégén - hétfőtől másfél hét nagyszerviz - egy hét menés - elöregedett szelepfedél-tömítés mentén szivárgó olaj, vissza szervizbe - egy hét menés - rákövetkező hétvégén aknára futás, ami miatt mostanában csak finoman (szerencsére nem ereszt)... 2.5k km így is belement, akkor mi lenne, ha menni is tudnék
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #20644 üzenetére
"500€ körül árulják kint a lelakott felújításra váró AT-ket"
Kettőt kérek vazze. Komoly?
Mondjuk én továbbra is inkább vmi kisebb-könnyebb (120-130kg alatti) darabban gondolkozom, ezek már túl nehezek (190-210kg, ha jól emlékszem?) terepre, ha eldől vele az ember. De ilyen áron megvan a kísértés...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Tartom és emelem:
24.-én, jövő pénteken Hringen motoros nyílt nap. Én egy kicsit korábbi munkából indulással szeretnék a végére kinézni legalább egy etapra.
(Akik többet voltak a ringen nyílt napon, nem tudjátok, hogy meddig kell odaérni? Honlap nem volt túl informatív... Attól félek 16 előtt nem érnék oda, aztán csúnya lenne, ha akkor már nem lehetne menni...)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #20762 üzenetére
Ha ezek tényleg 2×55W, akkor elég nagy valószínűséggel nagyobb generátor is kell, tehát én nem macerálnék velük. Max. ha az indexeket kicseréled LEDesre, (nálam még a féklámpa is), akkor ki lehet gazdálkodni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #25954560 #20782 üzenetére
Volt nekem is olyan, ami nem kopott, de cserébe nem is tapadt
Azóta inkább veszek évente egy szettet, mint hogy a motort dobjam el, mert akkor nem tapadt, amikor leginkább kellett volna...szerk
&rew, talán valami többkomponensű?[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #20817 üzenetére
Itt is olyan utak vannak, hogy ihaj. Csak máshogy.
Azaz most jöttem a felnistől (motor még mindig ott van)
Még most se volt észrevehető eresztés, és még amikor kapta a kátyút, amíg észre nem vettem, hazafelé is toltam neki, és azóta is mentem vele, igaz óvatosabban. Egész jól viselte. Ahhoz képest, hogy - mint most kiderült - még be is repedt a felniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt