-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Ja, komoly.
Mesélte hogy 88'-as GPZ 1100-at 8000 km-el vittek hozzá, bagóért vették, évek óta csak állt.
Rengeteg motort visznek hozzá. Mindenhonnan összeszedik őket, rendbe rakatják és normál piaci áron továbbadják tip-top állapotba.
Vittek hozzá 15 éves transalpot 3500km-el, még bejáratós volt.Mondtam amint hoznak újabb szállítmány AT-t egyből veszek egyet.
Most is állt nála a garázsba egy, de annak már volt gazdája.
Kb.: 400ezer ft-ba kerül rendbe rakni őket, de akkor az utolsó csavarig szétszedi, mindent kicserél/felújít és újszerű állapotba kerül az új gazdihoz.persuader: Nem 1 nem 2 db-ot szerelt a csávó, mutatta a képeket, hogy milyenek voltak, milyenek lettek. Teljes munkafázisokon vezetett végig képekkel és azt mondta hogy amiket visznek hozzá 400-ból fel vannak újítva.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #20649 üzenetére
Ismerősöm nála dolgozik, besegít neki és ő is megerősítette a halottakat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Régóta nézegetem az AT-ket, 700-tól indulnak (+ átíratás) a normálisok, és lemerem fogadni hogy egy részükre mindenképpen költeni kell.
Ahogy én számoltam: motor:150, felújítás ~400, honosítás:100, telifény 100
750 ezerből lenne egy tuti frankó motorom, amire nem kell költenem, csak a kopó fogyó cuccokra.
2. motornak venném, csak túrázni. Az hogy mennyi idővel jár a honosítás/felújítás nagyon nem érdekel. Ráérek, pénzem is lenne apránként rákölteni.
A honosítást úgy néz ki megtudom oldani. Ismerős régóta hoz autókat külföldről, ismer minden kiskaput.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Felpakoltam mindent az Balkán túrára, délbe indulok.
Kicsit fosok, fekete az ég. Van esőruhám/esőcsizmám, csak éppen a kesztyűre nem gondoltam, az szarrá fog ázni.
Egész hétre ilyen időt mond az összes országba ahova menni fogok.0.nap: Sopron-Makó 410 km
1.nap: Szeged-Temesvár(RO)-Deta-Oravita-Turnu Severin-Herkulesfürdő 520 km
2.nap: Herkulesfürdő-Turnu Severin-Kladovo(SRB)-Galambóc-Turija-Zajecar 360 km
3.nap: Zajecar-Nis-Szófia(BG)-Rila 340 km
4.nap: Rila-Delcevo(MKD)-Veles-Ohrid 370 km
5.nap: Ohrid-Debar-Maqellare(AL)-Klos-Shkoder-Virpazar(MNE)-Budva 340 km
6.nap: Budva-Kotori-öböl-Lovcen NP-Cetinje-Podgorica-Babljak-Boan-Zabljak 250 km
7.nap: Zabljak-Mojkovac-Brodarevo(SRB)-Valjevo-Sabac-Novi Sad-Szeged 510 kmpersu! Ezt ne olvasd!
Minden túra előtt anyázok az SV miatt, nem lehet rá dobozokat tenni.
Mennyivel könnyebb lenne az életem dobozokkal. Na majd az AT-nCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #20738 üzenetére
Köszi
16 motor lesz, rendes szállások lesznek reggelivel.
Visszafogott tempójú túra lesz, most a nézelődésen lesz a hangsúly.
Nekem a bakancslista első helyén Csernobil és a BP-Bamako rally áll.
Alig várom hogy meglegyen az Afrika Twin, hogy végre nekivághassak ezeknek az utaknak.A nagy távoktól ne félj. Egy idő után úgy fáj a segged, hogy átesel a ló túloldalára és leszarsz mindent.
Amikor 1000 km-et nyomtam egyhuzamban, akkor majdnem leszakadtak a kezeim, sajgott a seggem, de 600km után semmi se érdekelt, csak hogy minél előbb letudjam a távot.
Remélem épségben hazaér majd mindenki, és nem felejtettem ki semmit a csomagjaimból.
Szerencsére most nem vagyok úgy megpakolva mint amikor kempingezős túrára mentem. (örültem, hogy volt hova ülni a motoron.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
2 nap 1000 km. :-)
Holnapra csak egy 350 km-es etap van tervbe, de szinte végig csak szerpentin.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Jelenleg itt vagyok görögországba ès majdnem elfogyott az olajam. Minimum alatt volt kicsivel. 10w40 motul van benne, de kuton csak 10w50 volt, ami fullszintetikus. Kevertem a 2-t. Lesz belőle valami bajom? Mèg van 3000 km hazáig. Otthon egyből lecserèlem az egészet. Ha hazamegyek eladom az sv-t. Kikèszültem tőle. Napi 500 km, sok szerpentinnel... nem 195 centis embernek való.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #20926 üzenetére
Azért megyünk ennyit, hogy minél több mindent lássunk. Bejártuk már Romániát, Szerbiát, Bulgáriát, Görögöt. Még megyünk Makedoniába, Albániába is. Napi 200 km-el elèg sokáig tartana. Motorozni jöttünk, nem nyaralni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #20937 üzenetére
Valaki 600-as gsxr-el jött. Vannak elèg fos utak, szopunk a sport gèpekkel. Elhangzott egy mondat, ami nem túl gyakori: várjatok, a hayabusa lemaradt :-)
A haza út 900 km pálya lesz+ nekem mèg 400 1 seggel. A plusz 400-at lehet nem vállalom. Átszabta a menetrendünk az eső, ezèrt vagyunk most görögbe. Itt 30+ fok van.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Nem para a sok motor, szerpentinen előre lehet menni, nem vagyunk összekötve. A haza út 900 km, amit tuti nem 130-al fogok hazabattyogni. Páran előre csapatunk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Na basszus. Ételmérgezéssel fekszek macedoniába. Csapat elment nélkülem haza. Remél holnap én is útra tudok kelni. :-( Kegyetlen szarul vagyok.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Köszi mindenkinek.
Másra is hatott az esti kaja, ők csak fostak, de nálam gyomorgörcstől a hányásig minden volt. Legalább van wifi...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Valami helyi specialitást ettünk páran. Sertès+gomba +sajt... Most nyammogom a száraz kiflit ès tervezgetem a holnapi 1200 km-es utat amit egy seggel le kell nyomnom. Lehet szegeden megalszok akkor csak 850km-et nyomok. Cifra egy út lesz, de a nagzrèsze pályán. Pènzem alig van, most utaltak 50 ezret, de mivel hètvège van nem kaptam meg. +1 nap szállás nem fèr bele szerbiába, hogy megpihenjek. Kicsit fosok az úttol, meg amúgy is. :-(
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Van biztosításom, de nem akarok kavarni. Szeretnèm minèl hamarabb letudni a távot. Elèggè esemènydús volt, majd otthonról írok beszámolót. Reggel olyan szarul voltam, hogy majdnem felhívtam a biztosítót hogy vigyenek haza a motorral együtt, de jobban lettem szerencsère.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Reggel 5 kor indultam ohridből. Belgrád óta szakad az eső. Vettem kuton saválló kesztŭt ami vízâlló, de kurvahideg. 1150 km-t vezettem idáig, de 60 km-el a cèl előtt feladtam. Most várom, hogy hazavigyenek. Holnap jövök vissza a mocièrt. Ennyi... kikèszültem..... soha többet 1000+ Km. De ezt már egyszer megfogadtam...
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz TayRol #21055 üzenetére
Én is szeretném eladni az SV-t, de 45 ezerrel szerintem senkinek nem fog kelleni. Szerintem állapotra jobb mint a kortársai, amiket hirdetnek, arról nem is beszélve, hogy ténylegesen költségmentes, majd 15 ezer km-er után vezérműláncot kell cserélni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #21058 üzenetére
A hazautat már megírtam a túra topicjába, azt bemásolom ide.
Annyira fáradt vagyok még, hogy most csak ennyire futja.
A többit majd megírom máskor, nagyon eseménydús, izgalmas szép út volt."A hazaúttól nagyon paráztam, nehogy megint rám jöjjön a rosszullét, illetve nehogy eltévedjek.
Az út nem volt vészes, konkrétan egyszer kellett kanyarodnom szegedig, belgrádnál novi sad felé.
Fél 6 után indultam ohridból, délután 6 kor már szegedet elhagyva mentem Sopron felé. Nagyon jó időt futottam, végig 140-160-al zúztam, még a szakadó esőben is.
Folyamatos szélbe jöttem végig, a tantáskám majdnem leesett akkora széllökések voltak.
Belgrádnál elkezdett cseperegni az eső, novi sad-tól már szakadt.
A vízálló csizmám beázott, Szegednél a kesztyűmből is facsarni lehetett a vizet. Szeged után egy kúton vettem saválló kesztyűt, az nem ázott át, viszont nagyon hideg volt. Kecskemét után elállt az eső, akkor vettem egy sima munkáskesztyűt, de az meg nem védte a csuklóm, ezért a csuklóm fagyott el.
M0-án utolért a fáradtság, Győrtől meg megint szakadt az eső.
Felhívtam egy haverom, hogy jöjjön értem és Soprontól 60km-e feladtam a küzdelmet. Győzött az eső és a fáradtság. 1150 km-et vezettem tegnap, összesen 4000km körül van nekem a túra.
Éjfélkor értem haza."
Röviden ennyi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Nem így volt tervezve a túra, hogy egy seggel kell hazajönni, csak Bulgáriába néztük az időjárást és Makedóniába, Montenegróba, Albániába 30-70 mm csapadékot írt, ezért lezúztunk Görögbe, ahol 30+ fok volt.
Ennek az lett a hátulütője, hogy sok lett a haza út.
Mindenképpen haza kellett száguldani, mert szarrá ázva a tököm se pihenget még 1 napot, és másnap vizes göncökbe nem kelek útra megint. Úgy volt, hogy szegeden megszállok, de jobbnak láttam egyből haza indulni, mivel mára is esőt mondott. Inkább ázzak 1x-r szarrá, mint 2x-r.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #21066 üzenetére
Normál panziók.
Ohridba 4*-os panció plazmatv-vel, fullos lakosztályokban 15 euróért.
Pénzbe 140 ezer+szuvenyír. Ebbe a 140-be benne van a szállás+kaja+út díjak.Azt nem is meséltem, hogy görögbe kiesett a tanktáskából a pénztárcám és minden pénzem, iratom szétszóródott.. A pénzem egy részét elvitte a szél, iratok meglettek, de mindegyik sérült, csoda, hogy a bankkártya túlélte, mivel Ohridba vettem észre amikor már egyedül maradtam, hogy félbe van hajolva. Ha eltört volna, ott maradtam volna a zsebembe lévő 15 euróval, amivel nem mentem volna sokra.
Valaki az útlevelét hagyta el, valakinek szó szerint elfogyott a gumija, mire odaért a gumishoz már a fémszálakon gurult. Aznap volt még egy defektünk is. Volt aki előrement, eltévedt, elesett és azt hitte, hogy otthagyták a semmi közepén. Valaki elhagyta görögbe a rendszámát. Valakinek családi okok miatt azonnal kellett indulnia a görögből haza. Egyszer a túravezető tűnt el, mert a pénztárcás incides után nem figyelt fél percig és elkanyarodott nélkülünk, mi meg továbbmentünk egyenesen. Volt még pár cifra dolog, csak fáradt vagyok emlékezni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Szeretném eladni a motoromat.
Az a gondom, hogy 45 ezer km van benne és senkinek se fog kelleni, mert a piaci ár felett kínálnám a sok extra miatt.
Szerintetek visszatekerjem, vagy próbálkozzak az eredeti állással?
A beárazásba tudnátok segíteni?
SV650S 2002-es.41 ezernél: 2 új gumi(sport attack2), új fékfolyadék(5.1), villafelújítás friss olajjal mindennel, karbiszinkron, szelephézag állítás, motordiagnosztika, gyertya ázás típushiba kiküszöbölve.
36 ezernél: új gyertyák, új akku.
31 ezernél új arany színű did lánc.Ami még van: Rizoma markolat+kormányvég, LeoVince dob+killer,új xenon tompított+refi (4300k), fém fékcsövek elöl, puig sötét buborékos plexi, DynoJet fúvókák, K&N szűrő, ledes indexek, szivar aljzat
A vevőnek friss olajjal adnám át.
A vezérműlánc még 15-20 ezret elmegy a szerelő szerint.
Külsőleg csak hajszálkarcok vannak rajta.
Minden lecserélt cuccból megvan a gyári is szépen becsomagolva hibátlan állapotba.
Összes szervizt elvégeztem rajta, rendszeresen karbantartottam, vezetett szervizkönyves.Szerintetek mennyi a reális piaci ára?
Mindenáron nem szeretném eladni.
Esetleg ha tudtok vevőjelöltet akkor nyugodtan ajánlhatjátok neki, mert tényleg patent, de szerintem ezt úgy is tudjátok. Afrika Twin, túraendúró csere érdekel!Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #21078 üzenetére
Miért? Tisztítani kellett volna?
K&N-t 2000-3000-ként tisztítottam. Ez az első alkalom, hogy 3700-nál tisztítom, mivel a túrán nem volt módom rá. de a 3700-ból 500km-en át esett az eső, szóval port nem kaphatott
A szelep/karbi állításra nem nagyon kellett rábeszélni, mert tudtam, hogy kell, leginkább csak a pénz miatt szenvedtem. Annyi volt, hogy rákérdeztem, hogy mi van ha nem csináltatom meg, csak a túra után.Igen, valóban volt olyan, hogy 1 hengerrel mentem 30-40km-et, de attól baja nem lett, illetve írtam is most a kis összefoglalóba, hogy 41 ezer km-nél a hiba kiküszöbölve. Jól is szuperált az új tömítés, különben még mindig Belgrádnál csettegnék 60-al.
Egyedül a túlzott olajfogyasztás aggaszt, mert mielőtt elvittem szerelőhöz nem állt fent a hiba, de a héten viszem vissza hozzá.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz csongi #21100 üzenetére
Már rémlik valami.
Szegeden lett volna szállásom 2000ft-ért, de úgy voltam vele, hogy elvoltam ázva, tocsogott mindenem és inkább hazajöttem így, minthogy másnap szétázott göncökbe vezessek esőben.
Egy száraz kesztyűnek nagyon tudtam volna örülni amikor Szegednél jártam.
Már azon járt az eszem, hogy írok a topicba szegedről, hogy pesten valaki szánjon meg kesztyűvel, annyira fáztam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Dexar007 #21112 üzenetére
ha 20 km-et 10-20 perc motorozást nem ér meg neki hogy eladja, akkor ott valami nincs rendben, vagy titkol valami hibát.
Én nemsokára felrakom a netre a mocim, de alapból úgy hirdetem meg, hogy szervizbe bevizsgáltatható és ha bármi komolyabb baja van, akkor fizetem a bevizsgálást illetve a hiba javítása az alku tárgyát képezi.
Mondjuk nekem nem nagyon van rejtegetni valóm.
Ha ebbe nem megy bele a te eladód, akkor ott valami sumákolás van.F1DO:
Köszi a tanácsot. A pénz illetve az eladás nem sürgős nekem, nem kenyérre kell a pénz.Más:
Ha használtautóra teszek fel hirdetést, akkor oda tudok feltenni utólag is képeket?
Most eléggé lelakottnak tűnik a túra miatt és csak egy alapos tisztítás után töltenék fel képeket.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
Kitettem, amennyiért kitettem, abból nem engedek, elfér a garázsba.
Most derült ki, hogy kuplunglammelát kell cserélnem
Újabb 25000ft kiadás, ráadásul rendeltem hozzá új fékkart is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Archer #21128 üzenetére
A motort szeretem, megvagyok elégedve vele, de nem az én 195 centimhez van méretezve. A motort 80%-ba csak kirándulni/túrázni használom. Most nem csak a nagy hazaúton fájdult meg mindenem, hanem már az első napi etapon, sokat kell támaszkodnom rajta, megfájdul a vállam, csuklóm, seggem. Túrásabb motort szeretnék.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #21138 üzenetére
A vara inkább csak túra mint enduró. Nekem egy magas ülèses, jól pakolható, kènyelmes, 21" kerekekkel rendelkező gèp kell olcsón. Az AT mindezt rudja olcsón, megbízhatóan. F800GS-re vágyok de sokba kerülnek. Az AT mèg befektetèsnek is jó, jól tartja az árát, soha nem megy ki a divatból.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz TommyGun #21145 üzenetére
Nem szeretnék kompromisszumokat túrázás közbe, ezért kell az AT. A transalp is elmegy szarabb utakon, de terepezni azért nem mennék el vele. Most is voltunk pár olyan részen, ahol bizony jól jött volna a 21"-os kerék, meg a nagy rugóút.
Volt velünk egy 660-as teneré, ő hasított ahol mindenki más 1-es 2-es-be evickélt.Az Afrika Twin egy darab történelem, de a régi teneré-k is tetszenek, de sajna azok sokat esznek és nem a megbízhatóságukról híresek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz csongi #21159 üzenetére
Ha az SV-m nem megy el jó áron, akkor megtartom szaladgálósnak. Bár felesleges szaladgálósnak, mert a városba be se megyek vele.(Szemmel vernek a kipufogó miatt) Ha elhagyom a várost az legalább 100+ km-er, az meg már minden csak nem szaladgálás.
Találtam egy AT-t kereskedésbe ahol játszik a csere, de árat még nem mondtak, csak hogy az én elképzelésem alatt tudnák beszámítani. Most várom az ajánlatot, de nem nagyon reménykedek, hogy jó áron átvennék. Kb mondanak rá 500-at, én meg egy NEM-et.
A legjobban egy olcsó 2-3-400 ezer értékű leharcoltnak örülnék és azt rendbe raknám.Más:
Még mindig nem hevertem ki az ételmérgezést. 20 perc után eljöttem melóból annyira szarul voltam.
Mai napig nem értem hogyan tudtam hazajönni, hogyan nem volt semmi bajom az út alatt.
Legközelebb csak hazait viszek túrára és csak palackozott vizet iszok.Daywalker: Az XT az ilyen. Annyira fos a gyári matricaszett, hogy magasnyomásúval lejön.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #21166 üzenetére
Én csak a matricához tudok hozzászólni.
Az SV előtt nézegettem XT-t, végigolvastam minden fórumot, megnéztem sok hirdetést és felvilágosítottak róla, hogy fos a matrica, könnyen lejön. Lehet ellene tenni: nem kell magasnyomásúval telibe fújni, nem kell szivaccsal dörgölni, mert akkor tovább bírja.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Hétfőn jönnek megnézni a motort.
Szívem azt mondja ne adjam el, a derekam meg azt hogy többet rá ne merjek ülni.Elég nagy buktával lesz eladva, ráadásul rokon nézné meg, akinek alapból nem annyiért adom mint amennyiért hirdetem.
Nézegettem pár AT-t 6-700 körül, de nem is az ára a vészes hanem, hogy tuti belenyomok kezdésnek 200 ezret+ átírás.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Elég sok motor tetszik, viszont nagy részük mind BP illetve vonzáskörzetében található.
Ha választás elé állok, akkor tudna nekem valaki segíteni azzal, hogy elmegy és megnézi helyettem? Fölöslegesen nem szívesen utaznék 400km-t.
Aztán ha rábólintasz, hogy jó, akkor elmegyek én is meglesni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #21207 üzenetére
Olyan túraterveim vannak, amiket az SV-el megvalósítani szinte lehetetlen lenne, vagy csak nagy kompromisszumokkal. Nem ezzel az évi 1-2 alkalommal jelentkező 1000-1200km-es távval van a gond, hanem azzal, hogy egy túra soha nem papírforma szerint alakul. Most is csak 600km lett volna a hazaút, de közbejött a szar idő, ezért lezúztunk görögbe, ami +600km kitérő.
Tunéziába, Marokkóba, csernobilba, BP-Bamakon, Fekete tenger körbemotozásakor nem sokra megyek az SV-el.
Nekem egy igazi vérbeli túramotor kell, ami átmegy árkon bokron.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
-
vendingo
veterán
Ha csináltatok egy eredetiségvizsgát, az mennyi ideig érvényes?
Úgy tudom 2 hét vagy 1 hónap. Remélem rosszul tudom, mert ismerős csak júliusra kapott időpontot az ocsmányirodába.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest