-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Gábor, te vagy az?
Symbi: Világított előtte valami figyelmeztető lámpácska? Ha nem, akkor valszeg nincs hiba, ergo nincs is mit villogjon.
-
tboldi
nagyúr
válasz Khaosz55 #71358 üzenetére
Ha túl kékes színe van, nem fog örülni sem a rendőrbácsi, sem a vizsgabiztos műszakinál, erre figyelj!
Egyébként meg simán mehet bele ugyanaz, amit autóba szánnak, ugyanaz a H4-es foglalat. Azt a "verziót" válaszd, amelyik olcsóbb!Nekem Night Breaker Unlimited volt a CB500X-ben, nem volt vele gondom, jól láttam vele sötétben, habár csak a gyári pislákolóhoz tudom hasonlítani. Valószínűleg az utódba is azt teszek, hacsak nem lesz benne DRL, mert akkor én is inkább valami magasabb színhőmérsékletűt fogok nézni (hülyén néz ki, ha a kékes LED-ek mellett hagyományos sárgás izzók vannak).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamastah #71454 üzenetére
Jobbulást!
-
tboldi
nagyúr
válasz Tarill #71487 üzenetére
Nekem egy Lazer Breva Z-Line-om volt, különösebb gondom nem volt vele. Kényelmes volt a fejemnek, szellőzés egy fokkal lehetett volna jobb is, illetve 90 felett a szélzaj már egy kicsit zavaró volt hosszútávon (megoldás: füldugó). Pinlock gyárilag nem volt, azt utólag szereztem hozzá, mert hiába írták, hogy párataszító réteg van a plexin, nem ért semmit.
Nincs tapasztalatom más, hasonló árú sisakkal, de gondolom, ennyiért nemigen nyújtanak azok sem többet. Ha ennyiért keresnék sisakot, szívesen vennék újra Lazert.Ja, és a törésteszten is megfelelt, tulajdonképpen csak a plexit tartó kis bajonettzárak törtek el. Bár ez még nem jelenti azt, hogy ez a világ legbiztonságosabb sisakja, hanem hogy nekem szerencsém volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gergo5991 #71541 üzenetére
Henry Cole-féle sorozat(ok) a Travel Channelen esetleg.
Nekem ezeket a filmeket írta fel egyszer egy ismerősöm, de még egyet sem sikerült közülük megnéznem.
A leggyorsabb indián
Harley Davidson és Marlboro Man
Pokol angyala
Pokoljárás
Sorozat: Kemény motorosok (Sons of anarchy)runner:
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #71652 üzenetére
Nálam is előfordult néha a CB500X-en (9 hónap/1517 km - 2 év/~6200 km). Sőt, nagy ritkán volt olyan is, hogy 1-esből 2-esbe váltáskor visszadobta magát üresbe, miután kiengedtem a kuplungot és újra húztam a gázt. Lehet, hogy user error volt, nem tudom, de be szoktam húzni a kart teljesen és érzem is, hogy bekattant a következő fokozatba. Mindenesetre ez a jelenség megszűnni látszott miután Motul 7100 10w30 (ez a gyári előírás) került a MOL 10w40 (a Red Baron tette bele) helyére.
Ezek az anomáliák főleg városon belül jelentkeztek, ahol sokat kell váltogatni. Lehet, hogy ez is közrejátszott a dologban.Amúgy elvileg valamit finomítottak Hondáék az 500-as trió váltóján a 2016-os faceliftre.
szerk.: Apum WagonR-je is csinálja, hogy nem mindig veszi be elsőre a rükit. Állítólag típus
hibajellemző. Ilyenkor 1-es, kuplung fel, amíg nem kezd el fogni, majd kuplung be, és mehet a hátramenet.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #71750 üzenetére
Hasonlóan jártam én is. Az X-nél viszonylag könnyű izzót cserélni, de van ott egy kis műanyag takaróelem, amit két patent tart. Az egyiket sikeresen elejtettem, kb. 40 perc után meg is találtam a hűtősapka és az idom között.
Ebből a szempontból jobb volt az ETZ.
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdady #71773 üzenetére
Évente (vagy 6-10k km, amelyik előbb bekövetkezik) azért illik lecserélni az olajat, de ha ennyire keveset mész, akkor talán kihúzható tavaszig.
Ha cseréled az olajat, akkor az olajszűrőt is kell. Levegőszűrőt meg kell nézni, lehet, hogy elég csak tisztítani, de nem mindegyik fajtát lehet, különben csere. Fékfolyadék, hűtővíz kb. 2-3 évente esedékes. Gyertyákra is lehet egy pillantást vetni, ha már rég, vagy egyáltalán nem volt cserélve. A szelephézagokat is ellenőriztetheted. Ja, még a láncot érdemes csekkolni, meghúzni.Ajánlani nehéz bármit is, mindenki más olajban/márkában hisz, de a Motul 7100-zal biztosan nem nyúlsz mellé.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #72040 üzenetére
A kádban ülve ezt a témát boncolgattam tovább...
Az autós szemszögéből nézve a dolgot valószínűleg az jött le neki, hogy idióta motoros, tovább ingerelve pedig: bárcsak törné össze magát, csakazértsem engedlek el, stb. Pont az efféle magatartás miatt (is) van előítélet a két keréken közlekedőkkel szemben. Bár nem veszem magamra, azért mégis zavar, hogy engem is, aki higgadtan, türelmesen és előzékenyen közlekedik, ez alapján bélyegeznek meg. Nyilván az autósok sem szentek (sőt!), de az ilyen viselkedés nem javít egyik tábor megítélésen sem. Nem kell feleslegesen generálni a konfliktust és az ebből fakadó veszélyhelyzeteket, sem az autós oldaláról, sem pedig a motoroséról.
Legközelebb, ha valaki lassan megy előtted, ne hőbörögj, meg mutogass, inkább várd meg az alkalmat, hogy biztonságosan megelőzhesd, és hagyd ott a francba!Mindig szidjuk a közlekedési morált, közben meg mi magunk - mármint mi emberek - vagyunk az oka.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #72273 üzenetére
Nem olyan régen volt az akció, de itt Mosonmagyaróváron láttam még úgy 5-6 db-ot utána is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz #79335424 #72485 üzenetére
Alapvetően nem lenne gond az MZ-kkel (volt is egy 125-ösöm 3-4 évvel ezelőtt, szerettem is vele menni), csak az alkatrészek minősége nem az igazi. A gyári bontottak elkoptak, elhasználódtak, a török vagy tajvani utángyártottak meg úgy szarok, ahogy vannak. Saját példák: a berúgókar fogasívét 1 éven belül 2x cseréltettem, mert elkopott, gyenge anyagból van; az első féklámpakapcsolót félévente lehet cserélni, mert eltörik; a kuplungnál van egy dupla fogaskerék, azt a szerelő direkt megerősítette szegecsekkel, mielőtt berakta volna, mert tudta, hogy különben nem lesz hosszú életű... Még sorolhatnám estig.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #72499 üzenetére
Úgy vettem észre, hogy amióta van az A2-es kategória, azóta szaporodtak el ezek a kicsi köbös gépek. Gondolom, sok kezdő nem akar egyből nagyra ülni, csak egy megbízható motort szeretne, aminek a fenntartása (telj. adó, biztosítás...) sem horror. A gyártók meg az igényekhez igazodnak.
Egy KTM RC390-et elfogadnék. ~150 kg és 43 ló, szerintem elég nagy fun lehet vele menni.
Belegondolva jól néznék ki rajta a 194 centimmel. Egy 390 Duke-on ültem már, az nagyon pici volt. Állítólag az RC-n jobban elférnek a magasabbak, mert előrébb és alacsonyabban van a kormány.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #72666 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy nem GiPro.
[link] -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
A fb kommentek meg...
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #73220 üzenetére
Annyi kérdésem lenne, hogy mennyi időbe telt nektek megtanulni váltani?
2-3 perc kb. A kezelőszervek helyét és a fokozatok kiosztását (125-ös ETZ-n: 1-N-2-3-4-5) tudtam fejből már régóta, illetve autót is már megtanultam addigra vezetni. Szerintem ez is segíthet, hogy motoron könnyebben ráérezzen az ember fia a gáz-kuplung együttes kezelésére.
Apum elvitt az utca végére, majd átadta a stafétabotot. Először csak elindulás, megállás 1-esben, aztán már mehetett a 2-es, 3-as is.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #73316 üzenetére
BMW F800R, aminek kapcsán még lóg egy "élménybeszámolóval", ha jól rémlik.
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #73342 üzenetére
Ő.
-
tboldi
nagyúr
Több, mint 1 év várakozás után, alig egy óra múlva kezdődik a tárgyalás. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog mondani a másik fél...
-
tboldi
nagyúr
Köszi mindenki!
Megvolt, szerencsére így a végére elismert mindent, jogerőre is emelkedett a büntetése, ami 250k + 74k Ft perköltség lett. Apum nagyon nem elégedett ezzel, börtönbüntetésre számított, én meg inkább örülök, hogy letudtuk ennyivel egymást, nem kell több tárgyalás/szakértő/ügyvéd/kutyafüle. Hamarosan kézhez kapom a végzést, aztán jöhet az egyezkedés a MABISZ-szal. Ha optimistán nézem a dolgot, akkor talán a következő szezonban már lesz valami kétkerekűm.
-
tboldi
nagyúr
válasz Chrys_ #73386 üzenetére
Röviden:
Egy autós egy kanyarban áttért a sávomba és elütött 2015. június 25-én. Motor gtk, nekem meg többek között nyílt boka- és combcsonttörésem lett.Hosszan:
Keress vissza a topikban a fenti dátumig!szerk.: Igen, az az.
(#73387) FIREBLADE78: Mivel még büntetlen előéletű, nem szándékosan csinálta és van egy kiskorú gyereke, ezért ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #73389 üzenetére
Normál sétálás közben meg nem mondanád, hogy történt-e valami.
Persze annyira nem hajlik, mint a másik, meg ropog is kicsit, de a mindennapokban nem zavar. Inkább csak az, hogy hamar elfárad, sokszor kell pihentetnem. Biciklizés nem okoz gondot, 8-10 km-t bírok egyhuzamban, sőt a napokban vettem észre, hogy már megy az állva gyorsítás. Ugrálni, guggolni viszont nem tudok, a futás talán menni fog, de ahhoz még erősíteni kell a combomat.Elkezdtem az egyetemet, szerencsére fizikailag nem olyan megterhelő. Testnevelésre viszont valószínűleg felmentést kell kérjek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #73392 üzenetére
Persze, rendszeresen sétálok és biciklizek, pláne most, hogy bejárós vagyok.
A vasút 6 km-re van, oda biciklivel megyek, aztán elvonatozok Győrbe, majd buszozok az egyetemig. Szabadidőmben sétálgatok egy kicsit, tegnap pl. elmentem fagyizni, de foglalkoztat a gondolat, hogy majd a GyőrBike-ot (hasonló, mint a BuBi) is letesztelem egyszer. Megfordult a fejemben az is, hogy viszem a saját bringámat, de a vonatbérlet úgy qrva sok lenne.
Haza meg értelemszerűen ugyanez visszafelé.Fémek:
Először egy lemezzel fogták össze a combomat, ami decemberben eltörött (a csontból hiányzott egy darabka -> elfáradt a fém), és kicserélték velőűrszegre. A bokámban meg 2 csavar van. Valamikor majd kiveszik, de jövő nyárnál előbb semmiképp sem.(#73393) Horvi: Szégyen vagy sem, nem tudok úszni.
(#73395) imibogyo: Kösz!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamastah #73397 üzenetére
Az még csak most következik, előbb a végzést kell megkapjam, mert azzal bizonyítom, hogy jogosan követelem a kártérítést. Köszi a linket!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Tudom, tudom, videó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Marvel Snap
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Xbox Series X|S
- Suzuki topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen