-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz yodamastah #4659 üzenetére
detto ugyanigy néztem ki múltkor, mikor kaptam csere robeszt, igaz, nekem nem kellett 300km-t tekerni vele, de legalább bőrig áztam 4x.. ja és robogózzon a f@szom, kész életveszély, agyrém..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4681 üzenetére
ennyi. legközelebb firenzében vagyok, repülő helyett az rr-rel jövök le és becserélem egy 1198-ra. pont.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
működik. rajtam a bőr alatt teljes páncél is ott van. és simán bírom, napi 6-8 órát motoron, a forró aszfalton, mások árnyékban, én meg üres utakon vígan nyargalok. nem tudok mást mondani, aki nem próbálja ki, úgysem hiszi el.. fele annyira vagyok ki, mint aki pamutozik bőr alatt.. természetesen én is megállok rendes idő közönként és tolom magamba a vizet, hülye azért nem vagyok, de este is tudok könnyedén a motorozásra koncentrálni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4820 üzenetére
még nem láttam ilyen funkció aláöltőzőben nyakasat. használj csukját, én azt használok, nem is égek le és a fejem is jobban szellőzik és a sisakot sem dzsuvázom össze
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
te is tudod, hogy nem erről van szó Gyuri, hanem arról, hogy az ember haja kihullik attól amit írsz, mert -sajnos- az esetek 80%-ban iszonyú, orbitális csacsiság és az ember tényleg nem hiszi el, hogy felnőtt emberként ilyeneket írsz. hajlamos is vagy megérteni dolgokat, de másnap -tisztára mint akiben egy bug van- mintha nem is történt volna semmi. és ez elég durva.. ennek pedig semmi köze a pénzhez, ez nem zsebben turkálás, hanem józan paraszti ész. most példának hozhatnám a gumis dolgodat (dráma, komolyan, csoda, hogy még nem ölted meg magad), de inkább nem teszem
az aláöltöző jó és szerintem alap tartozék (nekem sem volt sokáig), te is látod, nem a méregdrágát ajánjuk mi sem alapvetően, van elérhető áron jó funkcionális alá öltöző. és érdemes egy ilyet beszerezned mert első használat után rájössz, hogy rendkívül megkönnyíti a motoron az életed. és nem csak motorozáshoz használhatod. ennek nem az a lényege hogy melegen tartson, meg fedjen (pamu), hanem a test hő és pára minél hatékonyabb elvezetése. a pamut a büdös rohadt életben sosem fogja ezt tudni, hiába mondod. egyszerűen nem és kész. egyszer megveszed, és alapvetően kiszolgál egy életen át, egy évtizedig tudod hordani.. ez nem pénzszórás és nem hiperszuper történet. más is megírta már, hogy a jó és biztonságos motorzás pénzbe kerül. igen, egy funkcionális aláöltöző is. ez egy ilyen hobbi/sport. de ne fikázzuk már azt ami valóban jó csak azért mert vagy nem kell vagy nincsen rá éppen keret. ennél rosszabb hozzáállás a világon nincsen. meg lehet ezeket csinálni, szépen, lépésről lépésre...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ne is mondd, pénteken még beugrottam a szalonba, hátva végre van már élőben, de csak hónap végén kapják az első darabokat... azért a duki polo befigyelt, meg a hűtőmágnes meg kaptam még egy kevés sajtó anyagot, amit majd az irodában is az asztalomra ki tudok tenni a falra
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
700 ojró az alap textiles dianese ducati kabát. vicc, de tényleg viszik. mondjuk a motoros ruházatot annyira nem néztem, nem igazán érekel a dianese. használt 1198-as meg 2-3 év múlva teljesen elérhető árban lesz már
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4876 üzenetére
persze, ezt már bele kalkuláltam
két kollégámnak van multistrada-ja, 45k km a régebbi, az újabban meg 25k körül van. azt mondták, hogy eddig mindkettő hibátlanul megy, sosem volt gondjuk.
úgy vagyok vele, hogy ha az ember 12-15k körül vesz motort, legalább kell legyen 3k mindig tartaléknak, akkor nagy baj nem lehet. nem számolok japán bringa megbízhatósággal. de ez még arrébb van úgyis[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #4900 üzenetére
igen, ez még mindig ilyen, a mostani spidi-met is egy terror összezippzárazni, de ez legyen a legnagyobb gond vele csak hát szopó van... 450km meg még nem tudtam elérni. ha autóval lemegyek, akkor a költségem a ruhával máris az arlen árát érinti.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a kereskedőtől semmi, 3 hete írt utoljára, hogy folyamatban van.. ami azt jelenti, hogy valszeg már ott volt a ruha spidinél mikor írtam, de azóta semmi.. nem is a spidivel vagyok kapcsolatban, hanem a német márkakereskedővel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na kaptam mailt, pénteken kapta vissza a ruhát. kijavították a hibás részt, ott újra cserélték az anyagot vagy mit.. amit viszont nem értek, hogy azt mondta, javították a ruhán a bukás nyomait is, meg protektorokat cseréltek benne.. és mondja, hogy gondolkodjak azon, hogy mennyit fizetnék most ezért.. hát baszom, én nem kértem semmi ilyet a spiditől, csak azt, hogy csinálják meg az anyaghibát.... szóval most nemtom mi van, válaszoltam is, hogy mit és mennyit kéne/muszáj fizetnem, nem értem...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem, nem a kereskedő volt aki a ruhát javította, hanem az olasz gyár, ő így kapta vissza. azt nem tudom megmondani, hogy ő úgy adta e le javításra, hogy csak az anyaghibát javítsák, vagy az egészet... mert ha utóbbit -amit én nem kértem-, akkor gondban vagyok, még kiszámláz nekem 200 eurot mondjuk.... úgyhogy most várom a válaszát
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Daywalker #4925 üzenetére
várható volt
de szarj rá, ugyanolyan jó, ha motorozol egy szezonnál többet úgysem bír, max 2. bár nemtom, hogy és mennyit motorozol.. ez ilyen, te sem simszonon ülsz szóval ne keseregj a dot számon......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4941 üzenetére
természetesen, ezt ugyanígy gondolom. ugyanakkor azt is gondolom, hogy a motul default nem kotyvaszt hulladékot, amit más gyártókról nehezen tudnék elmondani. és ez a mai világban már önmagában nagy szó. 110e km után beleraktam a motul 300v-t az intibe is, csak pislogok. pedig kötöttem az ebet a karóhoz és mondtam, hogy jó bele a castrol edge, végig azzal használtam és nem éri meg a felérat. szart nem.. a különbséget érzem, szagolom és a kútnál is számszerűsíteni tudom.
lezavarom a 6k km-t a motorban gyorsan, aztán jöhet bele az 5w-30 300v is, kíváncsian várom a tapasztalataim a 15w-30 300v-vel szemben.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4943 üzenetére
engem az érdekelne, hogy autóknál miért van külön váltó és motorolaj, motoroknál ugyanezen analógia alapján is kéne. itt mégis egyben van az egész.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4946 üzenetére
igen, motornál majd kiderül.
de pl az intiben az olaj viszkozitás alapvetően ugyanaz. 10w60 edge, a castrol csúcs olaja nagy teljesítményű motorba. 10w-40 a 300v, detto ugyanabba a motorba. de a különbség drámai. akármilyen fura, leginkább szagról megtudom mondani ezt, utána meg a kúton a fogyasztásomból. én nemtom mit csinál a motul, de valamit biztosan tudnak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4948 üzenetére
és ennyi? akkor a motorkerékpárnál másból vannak a fémek? vagy más a technika?
amiért mondom az az, hogy a hondánál pl ha motorolajat öntesz a váltóba, meghal a váltó. komolyan, nem vicc, most épp egy cr-v váltó esett szét ismerős körben, mert mikor megvette már az volt benne. nem a váltó volt a szar, az előző tulaj volt buzi. abba mtf3 gyári olaj kell. akkor a honda motorkerékpárban miért nem hal be a váltó a motorolajtól?persze a váltó olajat nem kell olyan sűrűn cserélni, mint a motor olajat, lehet, hogy abban van még valami külön titok adalék is, nemtom. de azt tudom, hogy ha motorolajat öntesz a váltóba és azt ugyanolyan sűrűn cseréled, mint a motorban, vagyis egyszerre, akkor is tönkremegy a váltó.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4950 üzenetére
10w-40
amúgy a ferrari pl a 60-as olajat adja meg sok autójába gyárilag, azok is magas fordulatú szívó motorok....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4953 üzenetére
németeknél elégsokat megyek koppon az intivel, többet mint a legtöbb átlag autó, szóval esetemben indokolt az olaj, úgy gondolom. mindig nézem az olajat és a szelepeket cserénél. eddig patika a motor, egy lerakódás csepp sincsen. a motul most került bele először. ma feltettem a nyári kerekeket és meg is küldtem neki rendesen, de most messze nem tudok annyit menni vele normálisan, mint németországban. majd viszem vissza úgyis. de nem hiszem, hogy visszaváltanék castrolra, más világ ez a motul nagyon.
ha azt mondod, nem használnak versenykörülmények között, akkor a ferrari miért ajnánlja mégis? veszel 200e euroért egy autót, pályán használod, de nem azzal az olajjal, elszáll a blokk és gariztatnád és azt mondják hogy scuzi, de nem azt az olajat használtad.. nem tudom mi az igazság.
viszont valami nem hagy nyugodni vele kapcsolatban. azt mondják sokan, hogy 6k km után cseréljem le. a többi olaj elmegy 10-15k km-t. a 300v meg állítólag elhal és ha nem cserélem le 6k km után, akkor azzal fogom hazavágni a motort. ezt nem értem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4956 üzenetére
autóban és motorban is 300v-t használok.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4958 üzenetére
van külön 300v autó olaj és van külön 4t 300v motorolaj is
klikk...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
vfr1200x sportmotor cikk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szvsz ez relativ. a vfr-ek dögösek, a kisebb motorokon valóban tud suta lenni, de szerintem az új cbf600 is nagyon pofás motor és hamarabb gondolnám meg a kipuff cserét mint a fejidomot a blade gyönyörű, az eddigi legszebb. kiváncsi vagyok mi lesz az ezres v4-es szupergépből, de lehet, hogy a válság meg fukushima azt a projektet is elvitte már rég...
mf: fater tehene is 274kg. menet közben meg nem mondod, hogy annyi, hihetetlen könnyen fordul.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
neeeeeem, gyönyörű a 12-es élőben, must have, persze szigorúan csupasz fehérben, én menekülök minden repsol meg egyéb fényezéstől
az meg lehet hogy gyönyörű az mv -szerintem is-, de az tutkó hogy a japó nem rohad le az út szélén. az mv-ről ezt nem merem állítani látod, én is egy nap dukira ülök, pedig tudom, hogy lefog rohadni... de lesz mellé egy jó kis honda...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
emlékeim szerint van egy vfr1000 projekt ami a blade felé van pozícionálva/vagy azt leváltandó. de ezt csak akkor tudjuk meg, ha kihozzák. valszeg ez a most ismert blade utolsó modellfrissítése, aztán jön a következő generáció teljesen új alapokról. amit az s1000rr meg a panigale miatt valószínűsítek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5041 üzenetére
panigale utcára nem ugyanez a kategória? ok, talán egy szinntel lejjebb, de amúgy igen, ugyanaz a történet. ezek presztizs dolgok. ilyenek is kellenek szerintem. nem lehet mindig mindent csak racionálisan megélni, kell a fantázia, kell a kis plusz. a honda is megtehetné, csak nem teszi. sajnos. meg is látszik a mostani autó és motor palettáján sajnos.. az egyik legnevesebb sportgép gyártóból kommersz 4kerekű gyártó lett.. hadd ne soroljam mert eret vágok magamon... ezek azok az ördögi masinériák amik igenis újabb ötleteket szülnek és komoly fejlődést inditanak az útjukra. büdzsé is volt.. ha ez a kurva dorna nem baszta volna szét a 800cc-s szabállyal a motogp fejlődését, akkor ma valszeg sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb versenyeket láthatnánk mert megvoltak a kiforrott vasak, amiket lehetett volna reszelgetni tovább.. az, hogy megint lesznek 1 literes gépek ez annak a beismerése, hogy kudarcot vallottak. megint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...