Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Topiccsendőr #546 üzenetére

    Amikor elkezdtem a futomuvel behatobban foglalkozni, en sem voltam gyors (igazabol most se), de megis megerte tanulmanyozni mert rengeteget tanultam belole. Akkor nalam az volt agond hogy nem lehetett pontosan ballitani a futomuvet (foleg a rugostagot) es kb 5-6 kor utan meg ment el a bellitas mert elmelegedett. A rugok puhak voltak, osszekoppant az eleje, kigyorsitason beult a segge stb...Kigyorsitason nem tartotta az ivet feszitettem vissza az elejevel, csillapitas nem volt eleg, pumpalt, teptem a gumikat, bizonytalan volt a motor stb.. Ezt persze en nem annyira erzekeltem, azt hittem hogy ez ilyen. De kiprobalva mas motorokat rajossz, hogy valami nagyon nem stimmel :D EZeket mind ki lehetett szedni geometria modositassal, rugo-, futomu belso cserevel. Hagyhattam volna ugy is, de legalabbannyira erdekelt a futomu tema mint maga a motorozas :)

    Nyilvan aki 2:07es koridonel belerak egy 3millio ft-os villat a gixxerbe, az nem normalis (lattam ilyet). Foleg hogy attol a villatol pont nem fog gyorsabban menni, mert egy preciz pontos futomuvet ha nem allitasz be akkor bizony eselyes hogy rosszabb lesz mint a maszatolos nehezen beallithato gyari. De a futomuvel valamilyen szinten minekepp erdemes foglalkozni, mert palyan (szerintem) rengeteget szamit. PErsze ez inkabb az oregebb vasakra igaz jobban, manapsag mar nagyon penge futomuvel jonnek ki a sportmotorok...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák