Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #144903 üzenetére

    Ezt értem, ezzel együtt a legtöbb 2T 50-es lazán megfutja gyári állapotában a 60-at, de a fojtások nélkül biztosan. A fojtás meg ugye a kipufogóban egy vakcső, meg a variátorban egy alátét, ami nem engedi az első tárcsákon teljesen kifutni a szíjat.
    Gyakorlatilag az a tervezési sebesség, hogy csinálnak eleve többet tudó robogót és azt lebutítják a kívánt szintre.

    Mond ugyanolyan maszlag, mint a 35 kW-ra butított 50 kW-os motor. Futómű, fék, váz, blokk, váltó, kipufogó ugyanaz. Mintha a 35 kW-os jogsival a 36 kW-os motoron mindenki kivétel nélkül fejre állna, illetve a 36 kW-tól a 150 kW-ig mindegy lenne a teljesítmény. :U

    És robogósként továbbra is tartom, hogy sok a türelmetlen ember az utakon kerékszámtól és lökettérfogattól függetlenül. Nem az zavar, hogy nem megyek, csak 50-nel, hanem hogy sávon belül tol le a barma 50-es táblánál 70-nel.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák