Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dellfanboy

    őstag

    válasz TayRol #111109 üzenetére

    uj cbr650?

    eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

  • Polemius

    aktív tag

    válasz TayRol #111109 üzenetére

    "Nem muszáj enduro, csak ne legyen mocsoksportos az üléspozíció. Anno K7-es Banditom volt, az megfelelt."

    Vegyél a német piacról alig használt utolsó szériás nagybanditot. Aztán elleszel vele a következő 10 évben. :D

  • zgospel

    őstag

    válasz TayRol #111109 üzenetére

    Tiger 800-akat vadiújonnan gyári dobozzal valami 3-3,3m körül szórták márciusban, akciósan. Hátha jövőre is lesz akció, de ez lutri.

    A CB1000R-t szerintem egy hosszabb, legalább 1 órás tesztmotorozás nélkül semmiképp se vedd meg! Szép motor, de ritka szar használni. Egy gyors csapatás nagyon jó vele, városban is jó volt, de például egy konstans 100-110-es tempónál úgy rezonál a kormány meg valahogy az egész motor is, hogy lezsibbadt a komplett testem, a tenyeremet meg masszírozni kellett hogy visszataláljon bele a vér. A gázkarja egy adagolhatatlan kétállású kapcsoló, alap módban is túl idegesen reagál, egyszerűen nem jó, akármennyire is próbáltam finoman adagolni. Minden kanyarban 1-2 fokozattal fentebb kellett elfordulnom, mert úgy már nem tudott akkorát rántani. Emellé az első fék semmi extra, szokásos gumis, visszajelzésmentes, cserébe egy félintenzív fékezéskor bekapcsol a vészvillogó és a kijelzőn minden led villog :D A
    megjelenésekor mentem vele, nem tudom hogy azóta hangoltak-e rajta vagy szoftverfrissítéssel megoldották-e, vagy csak a tesztmotor volt ilyen szar. Hátul ülni rajta a naked mezőnyben átlagosan kellemetlen (nem túl jó, de elviselhető).

    A GSXS750 kicsi lesz neked szerintem, én 182 vagyok és normál testhelyzetemben ülve is az ülés leghátulján ültem, vágta a seggem. Előrébb csúszva egyszerűen nem volt jó a testhelyzet sehogysem. Nem rossz motor amúgy, de az ezres mindenben annyival jobb, hogy egységnyi pénzért sokkal több élményt ad. Ráadásul 2,9m-ért a tudásához képest nagyon drága, egyszerűen érthetetlen számomra. Vadiúj Duke 790 ötször többet tud mindenben és az is ennyibe kerül.

    Ha már GSXS akkor az 1000-es viszont kurva jó belőle, az egy nagyon jó motor szerintem, valóban jó és precíz fékrendszer, jó futómű, összességében egy precíz és könnyen motorozható csomag. Feleségem ült mögöttem ezen a motoron fél napot és az összes többi naked közül amit próbáltunk kifejezetten kényelmesnek találta, amin meglepődtem, mert ránézésre nem tűnt annak.
    Tavaly ősszel 3,3m-ért árulták őket akciósan, egyébként 3,5 volt az áruk, idén felnyomták 3,7-re pedig nem változott a motoron semmi. Hátha vissza lehet alkudni 3,5-re :D Ár/értékben az egyik legjobb.

    Az MT-09 szerintem megint egy olyan motor, amit jobb lenne ha kipróbálnál, a testhelyzet és az ergonómia miatt. Nekem nagyon nem jött be, teljesen más mint a szokásos naked póz, inkább szupermoto jelleggel ülsz rajta. Néhány extulajjal beszéltem és mint kiderült ők ezért adták el, nem bírták megszokni. Én meg ezért nem vettem meg, hála az égnek.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • vlevi

    nagyúr

    válasz TayRol #111109 üzenetére

    Hát, a 3-4 hengerrel és a 190 centivel eléggé leszűkíted a kört, mert szinte az összes túraenduró, vagy crossover, vagy akárhogy hívjuk őket 2hengeres. Triump, Kawa versys, Tracer. Talán.
    Csupaszgépek ebből a szempontból lutrik, mert lehet, hogy neked még belefér az az üléshelyzet, de aztán lehet, hogy 1 óra múlva már nem. De az is lehet, hogy pont jó rád.
    Na, de az utasnak is?

    Tracerre azért nem mondanám, hogy olyan semmilyen.
    A motorja az azért nagyon ott van a szeren, de abban igazat adok, hogy a többi része az nem nyújt olyan nagyon kiemelkedőt. A V-Strom ennél egy nagyobb, terpeszkedős üléspozicójú túraenduró, de nem bántam meg, hogy a DL-t a Tracerre cseréltem.
    Én annak idején az 1000-es V-Stromon is gondolkodtam, de aztán azért lett Tracer, mert a DL-nél valamivel kisebbet akartam, és, hát, visszautalva az előző gondolatra, a 3 henger tényleg jól adja elő. Alacsony fordulaton is simább, mint a V2.

Új hozzászólás Aktív témák