-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #20904 üzenetére
mit szeretnél tudni? én tudom a választ! Mindenre.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én most cseréltem akkut, miután 2-3 naponta töltenem kellett mert a rövid távú melóbajárás miatt néhány nap után reggel már nagyon köhögve indult csak be...
a tavalyi esés után 2 hónapig állt a motor úgy hogy rá se néztem, beriasztva. még beindult de úgy, hogy a műszerfal is lekapcsolt és nyomott egy resetet, és akkor az utolsó forgatásra elkapta és beröffent. valószínű ekkor sült ki teljesen és azóta nem lehetett rendesen feltölteni... nagyon könnyen tönkremennek sajnos, előtte 3 évig pöccröff volt akármi történt, még kecskeméten is.. egyszer lemerült és vége is lett!viszont vigyázz nagyon, ne valami gagyit vegyél.. a noname félárú akksiknak az indítóárama is a fele, nem csak az ára....
más, ezzel kapcsolatos kérdés: létezik hogy egy király akkuval szebben jár a motor, egyenletesebb a gyorsulás? érzésre sokkal szebben működik a szerkezet, vagy ez csak belemagyarázás? tény hogy nem parázva megyek beindítani, hogy vajon sikerül-e és amikor megyek vele akkor sem félek már hogy ottmaradunk valahol, de azért megkérdem...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #21179 üzenetére
a múltkor az andrássy úton láttam egy motort, óriási hanggal jött a lámpa felé, elzúgott mellettem (autóval voltam) és egyáltalán nem fékezett a piros lámpánál ott ahol én már rég fékeztem volna..
ketten ültek rajta, aztán egykerék a lámpa előtt. első egykerék úgy értem, úgy 50 méteren keresztül.. 2 személlyel, a városban.. el sem tudtam dönteni hogy felháborító vagy respectNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21305 üzenetére
direkt nem akartam fasságot mondani meg beleképzelni dolgokat, de mintha az alapjárat szebb lenne, egyenletesebb. ezt hallom is és látom is a mutatón, illetve alapjáraton kuplung csúsztatás nélkül ha gurulok kevésbé rángat amit egyébként mindig szokott csinálni a folytatlan kipuff miatt.
DE bőven belemagyarázás hibahatárán belül van a dolog, okozhatja ezt valami egész más is (pl voltam túrázni is, lehet csak kicsit kitisztult a rendszer, máshol tankoltam stb, vagy csak simán belemagyarázom )
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Bogyó bá' #21346 üzenetére
hogy tömör és nőies legyek: a fekete meleg mint a picsa.
nyáron a 40 fokban amikor 1 felhő sincs az égen rádsüt a nap és meg fogsz bolondulni. különösen igaz ez a cordura/textil anyagokra ami egy napsugárra is azonnal átmelegszik 3 másodperc alatt. a bőrnek legalább kell 1-2 perc mire elviselhetetlenné válik, tehát ha haladsz nem döglesz meg, ha megállsz akkor is marad pár másodperced...
a textil azonnal átmelegszik a napon, a fekete főleg.
én sem veszek soha többet semmi feketét motorra.(btw ha akarsz csizmát én lehet eladom a Pumát. goretex béléses túracsizma, 42-es méret. nagyon jól vízálló, és a legnagyobb melegben sem izzad bele a lábam. kis probléma vele hogy bár van benne bokaprotektor, tavaly elestem és majdnem eltört benne a lábam, mert a csavarodástól nem véd, az már a 80k+ árban lévő kategória, ez meg újonnan volt 75k. tehát egy jó középkategóriás csizma, kicsit viseltes de 100%-osan funkcionál, és a GTX egy csuda jó találmány hidegben/melegben. szólj ha érdekel)
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21364 üzenetére
nem is mondtam, hogy tegnap megtaláltam a kuplung holtjátékát állító bizbaszt a táskám egyik rekeszében 2 idomcsavarral és 1 idomrögzítő pöcökkel együtt
hogy azokat honnan szereltük le, rejtély - de legalább megvan az 1500-at érő alátétem a kuplungbowdenhez amit külön lerendeltem mert azt hittem elveszett.. kabalának jó leszNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz csongi #21395 üzenetére
és akkor szerinted miért van az, hogy mindig jön egy hasonlóan gondolkozó vállalat, elárasztja a piacot olcsó termékekkel mert meglátják ők is a tutit, nyomják a dumát ezerrel hogy ők bizony nem vernek át, olcsón is jobbat csinálnak bárkinél, aztán csak kiderül szép lassan az összes ilyenről hogy a minősége egy fos, idő előtt elromlik, stb..?
ne csináljunk már úgy mintha mindent jobban tudnánk, vagy akkor tessék nyitni egy olajszűrőgyárat, én leszek az első aki olcsón jó minőségért sorban fog állni! rég lezajlottak már ezek a sztorik és rég beállt a rend, ezzel nincs mit kezdeni.
hogy az olajszűrőnél maradjunk: az nem csak egy darab papír, hanem szállítási költség, marketing, kutatás fejlesztés eredménye és még sorolhatnám. próbálj meg jobbat csinálni otthon, vagyonokba kerülne.. helyette valahol kínában egy egész gyár van ami ontja magából 0-24, eladják fillérekért nagy tételben aztán mire hozzánk eljut már sok pénzt kérnek érte.. amióta világ a világ ez így megy sok téren.ha elő tudnának állítani minőséget olcsóbban, lenne olyan aki megcsinálja.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21516 üzenetére
szerintem nem azért ilyen drágák ezek mert valaki gennyesre keresi magát vele, a rohadék...
meg tudja csinálni valaki ötszázért? lehet.
meg tudja csinálni a gyár ötszázért? lássuk csak:
- már nem gyártják, nincs rá gyártósor, sablon, alapanyag
- ha csak 1 kell, át kell állítani a gyártósort, venni kell 10 deka anyagot amit 10 tonnájával tudnak csak beszerezni, elő kell kotorni egy sablont vagy csinálni kell egyet, és még sorolhatnám. ha le tudnak gyártani ebből 10000 darabot, akkor tudják árulni ötszázért, ezt valaki kiszámolja és megmondja.mennyi rá a kereslet évente? 3 darab.
akkor menjél józsibához inkább, de ha ragaszkodsz a zacskóhoz meg a dobozhoz, akkor fizessél 500 helyett 50000-ret, mert így még éppen megéri nekik felemelni a seggüket...az 1 külön téma hogy a láncban van 20 felesleges szereplő a saját árrésével, attól nem lesz az 500 forintos szarból 50000, különben minden ilyen aránytalanul drága lenne.. de szerintem a lehúzás sem a megfelelő szó, nem ettől fog egy dollármilliárdokat forgalmazó alkatrészgyár meggazdagodni.. hanem ha ennyiért adja akkor nem termel magának veszteséget. ha te meg madár vagy és megveszed mert nem ismered józsibát, akkor ez van...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #21534 üzenetére
nem azt mondtam hogy nem létezik ez a maffia, meg nem úgy van ahogy mondod, de a 200 vs 50000 szerintem hülyeség. ha pl kínában készül eleve nem jut el ide 10-20 dollárnál olcsóbban, bármivel is érkezik, tehát az alapár már akkor is 10-20 dollár... onnan már hamar megvan a 10-20k, vagy akár az 50k is, de a 200 ft vs 50000 ft szerintem egy kicsit demagóg..
ha csak azért lenne ilyen drága mert 20 kézen átmegy, senki ne mondja nekem hogy nem fogja magát az egyik gombnyomó a sor elején és adja oda a végfelhasználó kezébe féláron nagyobb haszonnal mint a következő lépcsőnek.... ezek természetes folyamatok, régen kitalálták már ezt és nem mi fogjuk megfejteni vagy kitalálni hogy ez hogyan lenne jobb... ha ilyen egyszerű lenne már úgy lenne.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #21885 üzenetére
rajtam valahogy sosem tágulnak a ruhák/cipők/sisakok... volt már kesztyűm, sisakom, nadrágom, kabátom ami hónapokkal később sem akart tágulni...
ezekből a következő vásárláskor kényelmeset vettem, azóta is használom őket! bőrruhából majdnem megvetette velem az eladó azt, amelyik szorította zacskómat és a csuklómat (!!), mondván hogy úgyis tágul majd.. szerencsére akkor már túl voltam a szorítós sisakon és nadrágon és nem hallgattam rá..user függő szerintem a dolog
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nekem H7 van a vasban, nagy a különbség egy sima 500 Ft-os és egy 2000 ft-os emelt fényerejű között. főleg hogy sokszor sötét plexivel megyek a városban este, a sima izzóval elég keveset látok, városon kívülre nem is merek vele menni. ehhez képest egy emelt fényerejűvel országúton is simán látok mindent jól, szerintem tegyél egy próbát!
Volt Osram Silverstar izzóm, az annyira nem jó de a Tungsram Superblue (vagy új nevén Sportlight) nagyon bevált (és a nevével ellentétben nem kék, de szép erős fénye van)
(#21895) Daywalker az ilyen 100-150%-osnak kikiáltott megalight meg egyéb izzók valóban nem érik meg, de az ilyen fehérebb fényű Osram vagy Tungsram szerintem nagyon jó. pont annyival szebb a fénye amivel többet látok éjjel, és nem is olyan drágák... én próbáltam, a sima alap izzó nem elég a motoromba.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #21899 üzenetére
én sem akartam túlozni azzal hogy nagy a különbség, félre ne értsd
attól én is parázok hogy éjjel fog kiégni, de 1 szezont simán kibír 1 ilyen amit linkeltem, van hogy kettőt is. ennél a sima halogén sem bír többet, és ugyanúgy ki tud égni éjjel, tök mindegy szerintem mennyit bír mert ugyanúgy ki tud égni éjszaka mind a kettő, nem az élettartamon múlik!
múltkor simán hazamentem reflektorral amikor így jártam, az pl sima izzó volttehát szerintem: sokezres ráfordítást nem ér mert nem hoz annyit (vagy semmit), de egy olcsóbbat érdemes kipróbálni, mert szebb a színe!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #21901 üzenetére
a sárgább alap színnel az a bajom hogy sötét plexivel éjjel elég gáz.. a világos fény jobban látszik, nem kell állandóan cserélni a plexit, főleg hogy az átlátszót utálom.
tudom tudom, napszemüveges sisak kell. abból hány izzót vehetnék ha lecserélném a sisakom és kidobnám a régit?
tudom tudom, éjjel a sötét plexi is tilos.. de nem fogom azért lecserélni mert rámesteledik, ha a városban tök jól látni vele...
én szelektíven próbálom gyűjteni amúgy az ilyen dolgokat. ha kilóméterre vetítjük, mennyit bír egy sima izzó? 1-2 szezon nekem 10-20k kilóméter, és eddig 3x cseréltem izzót 4 év alatt. ennyi nekem beleférNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #21906 üzenetére
akkor asszem sima izzóm volt benn pont.
de hogy én akkor mennyire kurvára nem láttam semmit, döbbenet.. bár a tempó mondjuk 2x annyi volt mint amit magamtól mentem volna (a szürkület tud nagyon átbaszós lenni amúgy, a szemed még nem állt át a fényről de már sötétebb van..)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #22351 üzenetére
és Persu, szerinted az mitől van hogyha felmelegszik a motorom (tehát bekapcsol a venti, 106 foknál) és tartósabban 90-100 fok körül üzemeltetem, akkor a műszerfalon a Neutral jelzőm üresben elkezd vibrálni, ha kirakom a sztendert le is áll a motor...
ok, kontakthiba - de miért csak túlmelegedett motornál? lehet a melegben kitágul a sztender szenzora és a motor rezgése miatt kontaktossá válik, ha visszahűl akkor pedig visszaszorul a helyére? érdekes jelenség...
(#22356) bogyo112 ne legyünk ennyire elhamarkodottak. a legnagyobb kérdés hogy mennyivel jött az a motoros, senkitől nem várható el hogy egy 200-zal közeledő motor távolságát felmérje, vagy egyáltalán észrevegye... az azonnali halál arra enged következtetni, hogy volt tempó (vagy szerencsétlenül ütköztek)
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #22360 üzenetére
igen igen, mivel a műszerfalon vibrál a neutral túlmelegedéskor és le is áll ha lerakom a sztendert - annak a szenzora kell hogy szar legyen. a támaszé pont hogy jól működik és leállítja a gépet.
a kérdés: hol van ez a szenzor? szét kell szedni az egész gépet hozzá? cbr600f4i 2003Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a gépkönyv azt írja átlagos hőmérsékletre vonatkoznak az ajánlások. mikor van itthon 40 fok feletti átlag? mert ha reggel elindulsz 25 fokban, nap közben mondjuk pályázol 45 fokban akkor sem lesz az átlag 40 felett, max nagyon nyáron néhány napos kánikulában..
az éves középhőmérséklet meg nagyon messze van a 40-től, márciustól októberig 5-25 fok között változik
gondolom a blokkot és a bele való olajat is így ajánlják, nem úgy hogy délután cseréld le, estére meg vissza.. ennél jóval nagyobb szórást kell bírjanak ezek!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
részben van igazad szerintem, tök egyenes az út kilómétereken át ennél a kereszteződésnél.
aztán számoljunk: "200 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 215.56 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 55.56, a fékút 160 méter.
90 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 57.4 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 25, a fékút 32.4 méter.
Ha egy hirtelen eléd kerülő akadálynál 90 km/h sebességgel épp megtudtál volna állni, 200 km/h sebességgel haladva 57.4 méter megtétele után 199 km/h sebességgel ütközöl vele.
Ez az akadály szempontjából nézve körülbelül olyan, mintha egy emeletes lakóház 52. emeletéről esett volna le (156 méterről)."tehát ha az emberünk nem megfelelő sebességgel jött, pillanatok alatt megtörténhetett a baj, a traktoros is simán gondolhatta hogy a motor szabályosan jön és még simán befordul előtte, de ha az nagyon gyorsan jött nem mérhette fel hogy milyen gyorsan ér oda.. senkitől nem várható el forgalomban hogy 200zal száguldozó donorokra vigyázzon.
a meleget se értem minek hozod fel hogy "ki lehetett bírni".. légkondi gondolom nincs a traktorban, és lehet egy nyugdíjas vezette aki betompult, meg egyáltalán hogy jön ez ide?én sem védeni akarom, csak eldöntötted hogy a traktoros megölte a motorost miközben nem is ismerjük a körülményeket...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz fattyu #22457 üzenetére
nem rég volt bírósági perem a balesetem miatt, a másik fél rám akarta bizonyítani hogy gyorsan hajtottam és ezért nem vett észre és ezért nem adta meg az elsőbbséget. ugyanez volt a szitu, bekanyarodott elém a sávomba.
ha be tudja bizonyítani hogy szabálytalanul közlekedtem és emiatt történt a baleset, én lettem volna a hibás vagy osztoztunk volna a felelősségen. szerencsére egyrészt nem tudta bizonyítani, másrészt meg nem is voltam szabálytalan csak simán ő volt fasz és ez ki is derült a tárgyaláson.
amúgy el lett mondva amit fenn is mondtam: ha bizonyítható hogy a szabályosnak vélt közlekedő mégis szabálytalan volt, borul a papírforma.mondok egy egyszerű példát: ittasan vezetsz, full szabályosan és neked koccan valaki, kihívja a rendőrt, megszondáztat - ugrik a fedezet a biztosításra, ugrik a jogsi és egy jó ügyvéd még azt is rádbizonyítja hogy te okoztad a balesetet az ittasság miatt, holott a pirosnál álltál amikor belédjöttek ami elég egyértelmű de a körülményeket figyelembe véve már van mit átgondolni. szerintem ugyanilyen a gyorshajtás is, egyrészt ahogy mondod mindenki vigyázzon magára, másrészt ne csodálkozzunk már ha elütnek azért mert teljesen irreálisan közlekedünk az elvárttól...
a stoptáblánál nincs leírva, de azt is megtanultad a kresznél hogy adott helyen mire számíthatsz?! ha XXX méteren belül sehol senki akkor elvileg bátran elindulhatsz, de senkitől nem várható el hogy egy nyélgázon közelítő motor távolságát, sebességét felmérje ép ésszel..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én nem voltam ott, nem tudom ki mennyivel hajtott.
kevés infó van hogy bárkinek igazat adjak, bár valószínűbb a hülye traktoros forgatókönyv. csak annyit mondtam hogy a körülmények ismerete nélkül nem lennék ilyen határozott véleménnyel a dologról...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #22499 üzenetére
a sofőr és az utas is látta hogy "nagyon nagy sebességgel jöttem"
ezzel pereskedtünk 1 évigNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #22501 üzenetére
pontosan így van. max akkor lehettem volna én a felelős ha bevallom hogy direkt mentem nekik.
mivel a motoron csak esztétikai sérülések keletkeztek nem kellett hozzá szakértő hogy megállapítsák hogy nem mentem nagy sebességgel...
a másik adu ász az volt hogy nem voltam kivilágítva, meg a kanyarodó sávból kivágtam eléjük és kvázi elcsapattam magam... lámpát nem lehet ugye lekapcsolni...ha mégis bizonyíthatóan hibás lettem volna akkor is max osztott felelősség lett volna...
bírom amúgy amikor valaki kérdez egy konkrét dologról és elmagyarázzátok neki hogy egy új 500-as honda helyett vegyen robogót bazz meg ruhát... a kérdés szerintem úgy hangzott hogy ha venne újat melyiket vegye az 500-asokból? nem az volt a kérdés hogy ti mit csinálnátok, csináltatok volna vagy hogy basztátok el az első motor vételét.. hagyjátok már meg neki az örömöt hogy a saját dolgaiból tanuljon, főleg ha van rá pénze!
szerintem pl nyugodtan megvehető az új 500-as honda, amelyik tetszik. lehet szar lesz amikor eldőlsz vele a kertben és letörik róla 300000 ft, vagy kiderül hogy a sítlusodnak nem felel meg és akkor eladáskor nagyot buksz rajta.. de az is lehet hogy sosem fogsz megválni tőle úgy belenyúlsz a jóba..
az én véleményem amúgy róluk hogy a legsportosabb sem elég sportos, olyan félmegoldásnak érzem erőre és kényelemre/üléspozícióra/futóműre is... idomos csutkakormányos suzuki gs500-nak tűnnek nekem, ami egyébként egy jó motor de nem sportmotor... akkor már inkább a kawasaki 300-as gépe![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz HUfantom #22563 üzenetére
most direkt megnéztem a gépkönyvét a motornak hogy mit _kell_ benne cserélni kilóméter alapján.
a 30 soros táblázatban ezek a tételek cserések kilóméter alapján:
gyertya 24000 kilóméterenként
olaj 12000 kilóméterenként (ezt egyébként 6000-ként cserélem)a többi 28 sorra azt írják hogy 6-12000 kilóméterenként (vagy 6-12 havonta, amelyik előbb eljön) meg kell nézni milyen állapotban van, és állítani vagy cserélni kell vagy nem kell csinálni semmit.
ez alapján szerintem halál mindegy hogy 21k vagy 60k van a motorban. ha kapta a szervizt és kicserélték rajta amit kell nem lehet gond, ha nem kapta akkor kevesebb kilóméterrel is lehet bajos...nekem a kilóméter nem mond semmit, csak az állapot és a jármű gazdája beszédes igazán...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
ha mindenki úgy venne motort ahogy tanácsoljátok (csak használtat) akkor rövid időn belül elfogynának a piacon a használt motorok és bedőlne a motorgyártás (vagy élből használtat dobnának a piacra)..
szerintetek a használtat nem tolta ki valaki a szalonból egyszer?
én még mindig azt mondom, hogy ha újat akarsz és megteheted, vegyél és ne hallgass a tanácsokra. senki sem tudja milyen ember vagy és milyen anyagi helyzetben, ezt neked kell eldönteni. azt tényleg kalkuláld bele hogy idővel el fogod adni, ha másért nem azért mert megunod.
én használtan vettem a motort 4 éve és piaci értéken eddig kb 30-40%-ot buktam rajta ha most el akarnám adni, szóval szerintem túlzás hogy 30%-ot rögtön buksz rajta ha kitolod a szalonból, a használtnál is benne van a pakliban simán, főleg ha átlagon felüli állapotút veszel...
az új motoron ott az 1-2 év garancia, ha valami elfossa magát megjavítják és nem kerül százezrekbe, nincs benne rizikó hogy elszáll valami főalkatrész és költeni kell rá vagy ki kell dobni az egészet...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz fattyu #22592 üzenetére
ilyeneket én is tudok
bal oldalidom, fejidom, generátor burkolat = 500K + szerelés. éljen a gyári cserealkatrész a biztosító zsebéből!viszont kihagyjátok a másik oldalát (ismét): új motorra lehet cascot kötni, pont idén vagy tavalytól egész emberi áron ahol az önrész minimális. használtra ilyen nincs vagy heroináron van...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #22662 üzenetére
nem rajongok a srácért, de azért valahogy így születnek a legendák - vagy buknak hatalmasat hullócsillagként...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #22700 üzenetére
az hagyján, de ott nem is szaroznak a rendőrök, basztatják a külföldieket keményen.. egy ismerősöm gyorshajtásért kellett volna lepengessen a helyszínen 500 EUR pénzt, nem volt nála se kápé se bankkártya így elvették az autóját zálogba amíg nem kerített pénzt.. hja, költségben ez még párszáz EUR..
a hangos dobra és a kopott gumira szerintem külön ugranak, szerezz be egy dbkillert...
(#22695) FullGas: üdv a klubban
(#22701) F1DO: ennek mi az értelme? tudom, van aki egy focimeccs vagy egy autóverseny jogosultságát is megkérdőjelezi, de azért lássuk be hogy ez még akkor is egy orbitális faszság ha próbálom meglátni benne a szépet minden erőmmel.. nem néztem végig, valaki egyáltalán felment rajta vagy mindenki összetörte magát?
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #23205 üzenetére
erre mondják klasszikusan azt hogy "összecsukta"
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
hm, ez marha jól néz ki, de tényleg megvédi a cipőt?
szerintem nem azzal van a baj hogy túl érdes a váltókar, hanem pont azzal hogy a váltáskor súrlódik a cipő felületén - ezen ez a cucc viszont nem segít, mert ha rárakod maximum egy puhább anyag fogja súrolni, idővel szerintem ez is kikezdi...
a cipőre kell rakni valamit szerintem, hogy semmi ne érjen hozzá a felületéhez...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz csongi #23368 üzenetére
sosem értettem azokat akik megpróbálják megtanítani a közlekedés többi résztvevőjét a kulturált haladásra...
az olyan faszokat akik azt se tudják mit csinálnak, jó nagy ívben ki kell kerülni és annyi, eltávolodni a veszélyforrástól.láttam már felháborodott motorost akit nem vett észre a volánbusz és majdnem kilapította, az meg ahelyett hogy elmondott volna egy miatyánkot, bevágott a busz elé és elkezdett emberkedni, mutogatni és állóra fékezni a 3 sávos úton a busz előtt... bevallom megfordult a fejemben, ha én vezettem volna a buszt, ezután biztos kivasaltam volna a hülyegyereket ha már elsőre nem sikerült...
miért hiszi azt néhány tökös legény hogy megtanítja a kalapos suzukist vagy a nyugdíjas öregasszonyt 13 másodperc alatt amíg halálra rémíti és veszélyhelyzetet teremt?
azt se tudják mi a jobbkéz, a jobbra tartás, a tükörbe nézés, az indexelés, a sávváltás körülnézéssel kombinálva... és nem is azért fogják megtanulni mert kirángatod a kocsiból, hanem sosem fogják megtanulni :|Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz HUfantom #23371 üzenetére
én nem nézek balesetes videókat, ezt sem láttam csak eszembejutott ez a sztori úgy általában..
autóban és motoron sem állok le vitázni más közlekedőkkel, mindenkit otthagyok a picsába és kész.. nem attól fog megtanulni vezetni hogy elkezdek neki magyarázni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
motorgumit olcsón hol? volt már téma, de most hova érdemes menni?
metzeler m5 interact kell egyelőre csak első...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #23523 üzenetére
pályázni csak szettben?
az a baj hogy az első gumim elég fos már, szombaton meg mennék 1 kört kecsón, ott van dolgom hétvégén és ha lehet motorozni, nincsenek sokan akkor felmennék a pályára.. de ennél az első guminál szerintem még az is jobb ha csak az elsőt magában lecserélem.. minta alig van rajta, repedezett (5 éves)szerintem a hátsót is eladom és akkor hátra is mehet az M5 interact, de szettre most nem költenék mert SIDI Vortice csizmát akarok amihez előleget kell felmutatni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #23532 üzenetére
én kecsón nem szoktam fékezni, nem időre megyek hanem kanyarodni
de hogy tiszta legyen a sztori: a mostani első gumit cserélném le pénteken hogy szombaton kecsóra azzal menjek már fel.
igazából ez a kérdés, a conti sportattackot hagyjam fenn (5 éves, kb 30k km) vagy vegyek gyorsan egy újat előre (M5 interact) szombatra...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #23535 üzenetére
szerintem erre minden gyártó külön felhívja a figyelmet, de a hátsó gumiban van még vagy 2-3 szezon..
brutálisan alig kopnak alattam a kerekek, minimum 30k van az első gumiban és ezalatt az idő alatt még csak a második hátsó van fenn, continental sportattack..
nem tudom mit csinálnak azok akik elfogyasztják 7-10k km alatt, pedig én is sokat megyek...egyébként később eladnám és cserélném a hátsót is, csak most annyira nem akartam....
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #23702 üzenetére
én szívesen odaadom a régi akkumat (most cseréltem a motorban, nem bíztam meg már benne de elvileg még használható), de CSAK akkor ha nem adod vissza!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Kecskeméten 15 perc múlva egyedül enyem a palya, eleg menő nem?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #23761 üzenetére
az enyém nem szar bazz csak már féltem hogy egyszer nem indítja el a vasat...
de akkor kidobom a picsábaNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #23950 üzenetére
pontosan ezt akartam mondani, nyilván vannak haverjai akik meg ebből élnek... nem tudom mennyire erős a garázs védelme, de egy erődítményt kell csinálni (geci erős ajtó heveder, rács, kutyák, fegyveres őrök), GSM riasztórendszerrel (ami téged hív) és a motort is be kell riaszani, lelakatolni (valami ledübelezett fix ponthoz).
távfelügyelet faszság, a főnököm 6 év után mondta le a távfegyületet mert úgy érezte nincs rá szüksége - másnap amikor már nem volt aktív a szolgáltatás betörtek hozzájuk.... leadják ezek a drótot egymásnak ahogy kell, olyan riasztó kell amit csak te ismersz (akár csendes) és ha megszólal le kell menni a FA testápolóval és a rotweilerrel, aztán hívni 1-2 havert aki segít sírt ásni... például engem, ilyenben szívesen közreműködöm![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
egyik biztosítónál sem tudsz biztosítani járművet, én végigkérdeztem már. sok helyen lehet melléképületet, vagy lakástól távol eső helységet (pl pince) a telken belül, de mindegyiknek a feltétele hogy zárható legyen és minimum fából legyen a szerkezete (tehát szilárd legyen).
sátrat, járművet, kerítéssel körbevont területet sehol sem lehet biztosítani, így marad a casco lopásra. és mivel a motor elég nagy kockázatú, az autó cascohoz képest rohadt drága az ilyen, és keményen avultatják a lopott motort. sokkal jobban megéri ezt a pénzt egy fizikailag erős , beriasztott helységre költeni ahova nehéz bejutni és ha mégis sikerül, akkor is hangtalanul értesítve vagy hogy valami történik.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a gondozásmentes így néz ki (ha másból nem, az árából kiderül)
ehhez adják a savat külön tartályban, beleöntöd majd lezárod és onnantól nem lehet szétszedni, gondzásmentes.
és ha elfogadsz 2 tippet: a Varta tök jó akkukat gyárt (ára is jó), és a www.laptopakku.hu motorhoz is tud akkut adni, csak emailben kell kérni és az áraik is jók szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest