-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
A 170K nekem is soknak tűnik. De ha ennyi hát ennyi.
Én a foresightot kb 15Kból lefújtam, de ez csak az alapanyag. A metal fény nagyon drága. -
csongi
veterán
válasz Kolondrum #29440 üzenetére
Nem az lényeg mennyit költesz, hidd el, hanem,hogy a tied és neked tetszik és jól esik.
én is átfesteném a mocit, de nem lesz rá keret. Így maradok a javításánál, ami pár ezer forint és kb ugyan annyi meló mint az átfújás, de ha kész ugyan úgy örülök neki, és remélem jól sikerül .
Annyi előnye lesz, hogy nem kell kamrába vonulnom. De kiderül az ünnepek alatt, hogy sikerül. A Vario szíj 30 ropi, és inkább guruljon mint átfessem -
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #29472 üzenetére
Igen ez így van. De azért átlag 2000Km meg van egy évben a használatban lévő motor, ami látszik is rajta . De a varász Km itthon a 25ezer tíz év felett már nem mennek többet, megáll a számláló.
Folyamatosan igazolódik, be állapotot kell venni és nem Km óra állást. Ez van -
csongi
veterán
"sikerült" kiolvasnia színt.(Aprilia Atlantic Titanic Grey) Hát még a festékes is nézett nagyot Első olvasásra csak 83% pontossággal sikerült megállapítani a szín össze tételt. Majd némi adatbázis turkálás után sikerült 93% ig eljutni. A Mercedesnek van egy gyári színe ami a legközelebb van hozzá. Mivel helyi javítások lesznek, remélem túl nagy elütés nem lesz benne. Januárban többet tudok hamarabb nem lesz időm kipepecselni a hibákat.
dave93: Milyen motorozáshoz és motorhoz keresel sisakot?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz polimorf #29553 üzenetére
Vagy 10-15 nel
Egyszeru a valasz, ha neked kell akkor vegyel gyarilag festettet a gyartol Az eloirasoknak eleget tett megnevezte az adott szint.Daywalker: literek nem kellenek csak decik. merettol szintol fuggoen ugy 3-5dl eleg lehet. Sok mulik egy jo feston .
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz polimorf #29575 üzenetére
Ez egyertelmu . Nem azert kerdeztem.Csupancsak mint informacio, hogy milyen vastagsagot sikerult elerned igy? Foleg a lakk. Egy jo minosegu kello vastagsagu reteggel sok serules megoldhato polirozassal.A gyari laakkozasokat a menetszel megkarcolja es tul sokszor geppel nem kell felpolirozni mert leszedi a festeket is . Mert annyira vekony a reteg. Kornyezet vedelmi szempontbol viszont oromteli a dolog
Mosquito34:
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Integra #29603 üzenetére
Igen. Igazából az lenne a jó ha ezeket is megtanítanák a jogsi megszerzésénél. Japánban nem is vizsgázhatsz ha fel sem tudod állítani a motort.
Mint mondtam még nem voltam sajnos. De egyszer remélem sikerül elmenni, de addig csak fel kellett tennem középállványra valahogy . A motor felállítást, döntött helyzetből magam is gyakoroltam, miután sípcsonttal tompítottam az eldőlést. Valóban könnyen fel lehet állítani.
Elejében azért rángattam, mert nem voltam biztos benne hogy mind két lába egyformán támaszkodik, ezért karral akartam felhúzni, félve attól ha átbillen nem tudom másképp megtartani. Azóta rájöttem, hogy kell és a saját testsúlyommal megoldom nagyobb erő kell levenni mint feltenni. -
csongi
veterán
válasz polimorf #29606 üzenetére
Én is. Főleg mert van hely bőven nekem.( robogó) De még így is több erőt kell kifejtenem, hogy "lelökjem" az állványról. Felfel pedig, letolom a közép sztendert, megkeresem azt a pontot mikor mind két láb leér a talajra és szépen rá állok az erőkarra. A saját súlyommal felemelem a motort.
#29595: A bálna az az enyém , a BMW K1200Lt pedig a tehén ,a CX500 a trágyapumpa... stb
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #29628 üzenetére
Olyat nem akarok legalábbis térdelni nem
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #29654 üzenetére
En ezt haloval megoldom. Az esovedonel tobbet a racs sem birna el.
Mas: Sajnos a festek eseti javitasa sikertelen, nem lett jo a szin. Igy teljes festes , de akkor mar feher lesz
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #29664 üzenetére
Színváltozás:
- forgalmi engedély( új típusúnál bejegyzés 1800-Ft, réginél csere
- törzskönyv (ha van)ha nincs 6000.- kiállításra csekken fizetve
- személyi igazolvány, lakcímigazolvány -
csongi
veterán
Azt hittem nagyobb ez Kecsó ring De egyszer kipróbálom.!
-
csongi
veterán
Nem kell semmit pumpalni! El lesz baxva .
Lazisd meg a legtalanito csavart, es lazan huzd vissza. Vedd le a tartaly fedelet szipantsd ki az olajat, ontsd fel ujjal nyisd ki a legtelenito csavart es figyeld a tartalyt ontsed utanna. A legtelenitore tegyel atlatszo pvc csovet, mokor megjelenik a friss olaj elzarod acsavart utanna ontod a megfeleo szintet es kesz. Kb 10 perc es nem kell kinlodnia pumpalassal.
Ki nyirom a szomszed kutyajat ket napja egyfojtaban ugat hogy rohadna el!!! -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #29774 üzenetére
Olyan fekem van hogy bexarsz jatszi konnyeddseggel Fekezem sirosra az elso gumit. Pontosan olyan fizika ez is mint a tobbi legmentesen le cserelodik a folyadek.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #29777 üzenetére
Nem akarom ki kell probalni es kesz.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #29781 üzenetére
Az mar a topik tars baja .
Elnezest, ezen kis apro resznel elsiklottam . Fek folyadek cserere gondoltam.
Akkor pumpljad vazze pumpaljad. Ha van fekelosztod akkor nem art egy vakum pumpa sem. Szeret beragadni ott a levego. Persze nem torvenyszeru hogy az osszes olajat le kell engedni, ha van egy is segitseg. -
csongi
veterán
válasz polimorf #29882 üzenetére
Nekem hondám nincs. de mivel kardános és hátul fogaskerekes áttétel van, ezért a hézagok vagy csapágyak amik hangot hallathatnak. Gázelvételkor a terhelés átkerül a fogaskerekek hátsó oldalára, ha ez kopott akkor el kezd visítani vagy hangot hallatni. Ha nincs kedved szétszedni én javaslok egy adalékot. Nekem segített, sokat javult a helyzet. SADO terméket próbáltam, és eddig működik. Az összes csapágyat cseréltem, de a fogas kereken nyoma van az elmaradt olajcseréknek.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #29886 üzenetére
Diesel 2,2 sima ISUZU. Kapott az élettől rendesen, a dugó már egy picit lógott, és hallatszott a hangján is
Adalék után, most olyan mint egy TDI sima járása. Ismerősök jegyezték meg, hogy netalán motor csere lett? Nem kamuzok.
Mercedes diesel CDI . Hajtókar csapágy. Itt sajnos nem fejtette ki a várt hatást. Viszont nem is az előírásoknak megfelelően lett beöntve, ergó elbasztam. Nem melegítettem fel az anyagot és szerintem össze szedte a szűrő. Szóval egy újra adagolással még megpróbálkozom.Motorom hátsó hajtóművét pedig az előbb leírtam. Eddig ezeket próbáltam.
-
csongi
veterán
Boldog Karacsonyt mindenkinek!!
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30133 üzenetére
Mellette egy kicsivel
Inetgra: Szep kave Eleg markans lett az az elso futomu
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Ember és ember között is van eltérés!
Szerintem is létezik tanuló motor. És van, hogy elég a kicsi is. Csoportos túrázáshoz olyan motor kell, amivel lehet haladni a csapattal. Ha egyedül motorozol, akkor mindegy .
Napi használathoz, kisebb gurulásokhoz elég egy normális robogó is.
Ez a sport - túra verziók, nekem sehova sem illenek be, Napos túránál már az ember elfárad. 5-600Km Jó Magyar utak.Azt is vegyétek figyelembe, hogy hol laktok, ha az alföld távoli pontján, akkor minimum 180Km*2 amit menni kell ahhoz hogy egy kis hegyi szerpentinezésre sor kerüljön.
360Km, ami első hallatra nem sok, de nem is kevés. egy évben ha csak 3-4 ilyen hétvégét csinál az ember az 12-1300Km, pár száz kilométer eltéréssel akár Törökországig is le motorozhattál volna, vagy egy többnapos túrának a fele meglenne.
Azt vegyétek figyelembe milyen motorozást szeretnétek. Túrázásra túra kell, stb...
Ha kis hazánkba tervezed a motorozás jelentős részét, akkor az út minőségével is számolj. ( Ez is csapatos motorozásnál érdekes). egyénileg mindegy mennyivel haladsz. Lassan Közúti motorozáshoz, GS, RT, Vstrom....kell .
Persze ez mind mind csak leírt szavak. Ha valaki nem ült motoron, honnan tudhatná milyen a túra, sport...stb motor, és mikről hadoválunk itt össze vissza
Elsőnek az irány kell eldönteni, milyen fajta motorozás lenne túlnyomó többségében. Aztán lehet típust keresni hozzá. Lehet azzal kellene kezdeni, hogy ismerősökkel elmenni utasként kerülni egyet, hogy melyik milyen lehet, elmenni motoros találkozóra, vagy ilyenek.
A motor cserélgetése jelenleg elég nehéz, nem nagyon van pénz az embereknél erre a hobbira, sajnos .
Ha lehet törekedni kell egy tartós motor kiválasztására.
Ha ez megvan, akkor ott a ruházat, sisak, egyéb kütyük,,stb.
Szóval első lépésként szerintem az irányt döntsétek de úgy, hogy ha változik, feleslegesen ne okoljátok magatokat, és ne foglalkozzatok, az előre megmondtam emberekkel. Ezt előre megmondani nem lehet csak okoskodni benne. Nem mindenki törvényszerű a nagyobb vasra való törekvés.
A motorozás élményének a jelentős részét az út, és a motornak egymás közötti viszonya adja!!!! -
csongi
veterán
válasz polimorf #30199 üzenetére
Szerintem az sem normális, és hihető ha azt mondják 130-al nyugisan nézelődnek De lehet félre értettem valamit. Én is közlekedtem 130-al autóval, de kinőttem ,és szerintem felelőtlenség. Ha csak az sérülne aki "gyorsan hajt" akkor nem érdekes. De ilyen nem létezik!!!
Az milyen túrázás mikor 130 felett megy az ember? Az már inkább időbeli rohanás.
Igaza van bogyonak. Túrázni úgy az igazi ha belesz@arik az ember és kényelmesen nyugodt 90-es tempóban elgurul. Ami efelett van az már más motorozás, szvsz. -
csongi
veterán
Nekem meg újabb ötletem támadt. Kértem ajánlatot fóliázásra, és meglátom, hogy fessem le vagy egy kis módosítással azt a pár idomot fóliáztassam e.
Viszont lenne lehetőségem Törökországba menni Ismirbe. Szállás ingyen, kaja egy része ingyen lenne.
180nm luxus lakás..
Benzin ott fél áron kaphatnék, egy kis okossággal .
Szóval nagy a kísértés -
csongi
veterán
válasz Grillo #30264 üzenetére
Azota valtoztak a penz ertekek aranyai 100Ft- 1lira
Az kaja es egyeb arak olcsok ruhazat olcso es minosegi a muszaki cikk es auto draga, nem kicsit. Na meg a benzin is 500 Ft felett van. A baratom is szeret turazni, sok az ingyenes strand es hegyes videk, szoval lehet gyalogolni.4500Ft/fo hajout. 8-10 fos fahajokon 8 oras hajout 3-4 strandnalmegall vqgy nyugisabb helyeken ahova a partrol nem jutsz le es kajat is adnak ebbe a penzbe Szoval most a motor felkeszitesehez kertem be par ajanlatot es csere helyett inkabb marad.Es megprobalom osszehozni ezt a turat. -
csongi
veterán
válasz ujskodas #30290 üzenetére
Jaja. Ezért mondom én is, hogy két oldala van az éremnek. A motornak sem csak fogyasztásból áll működtetése, hanem üzemeltetési költsége van. Sok mindent lehet figyelembe venni, de a legfontosabb mire van pénz.
Egy kis számolás.
Törökország oda-vissza kb 4ezer Km. A fogyasztása a motornnak 4Liter/100Km. Az cirka 160Liter*410Ft=65500Ft
Hmm nem is sok, milyen kedvező fogyasztás.
Nah de az üzemeltetés 30Ft/km így mindjárt 120000Ft-ba fog kerülni ez távolság, ha teszik ha nem.
Szóval nem árt számolni is, mielőtt gépet vesz az ember
Ugyan ez egy 250es géppel 20%-al kevesebbe jönne ki. Motor típuson belül maradva.
És ezek csak szervizes kopó cuccokkal kalkulálva, nagy dolgok, vezérműlánc megy ilyenek nincsenek is benne. -
csongi
veterán
Újabb olajos kérdés( vagy sokszor megbeszélt ), pontosabban egy megerősítés csupán.
Adott egy hárombetűs motor száraz kuplungos a váltó külön van. Ami előírás a könyvben az az API SF SG. 10W-50
És ennyi, nincs se 4T se JASO semmimás. Mivel ilyen olajnak 4T-be elég meredek ára van és a könyv sem írja a szükségességét úgy gondolom felesleges bele.
Amit kinéztem az API Sj/CF minősítést tudja és 5W-50-es. Szerintem használható vele.
Elég egy megerősítés, vagy elvetés, akár privátba is
THX.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Milyen TV-t vegyek?
- Megjött Európába a Honor 70 és a Honor Pad 8
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész