-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Nekem ez Alpine füldugóm van, de nem tud többet mint az agyba dugós fülhallgatóm, legalábbis a szélzaj esetében. Az emberi hangot viszont jobban be engedi, az Alpine.
-
csongi
veterán
Agyalok ezen a pc 800 on. Persu, van infod ezekrol 800 as v2 blokkokrol ?
-
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #27350 üzenetére
"Matra mellett lakom,ugyhogy lenne terulet jatszadozni"
Én a krosszozásra gondoltam ebből a mondatból
Nah de mindegy is A lényeg!Dexar007: Mint ahogy Mosquito34 is írta nem mindegy gumi, még ha motor karakterisztikája engedné a gumi miatt elvérzés lenne, nem kicsit. Az egyhengeres 6-650 ccm-es motorok hosszú löketűek, nagy nyomatékkal rendelkeznek. Inkább enduro kategória. Ide is jó meg oda is. De az egyhengernek köszönhetően vagy sajátos rezonálása alacsony fordulaton, szóval nem nem egy városi cucc szvsz.Akkor már inkább kisebb ccm vagy legyen két henger. De a legjobb az lenne ha kipróbálnád őket. Tudom ez nem egy egyszerű dolog
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27363 üzenetére
Kíváncsian várom a teszt videót
-
csongi
veterán
válasz ujskodas #27379 üzenetére
Gyors programban moshatod geppbaen is , forditsd ki es rakd moso haloba, a pamutot is ebben mossak igy nem nyulik ki es szakad el. En ritualisan mosom.Folyekony mososzer asztatom kb fel orat, majd ovlitos aztatas, kezzel kinyomkodom a vizet es hagyom megszaradni. A szappant nem javaslom mert az izzadas hatasara akar iritacio is lehet a fejborrel.
-
csongi
veterán
Tudom sokszor volt tema... Olaj.
Amit tudok. Gyari eloiras 10W40. Evjarat 96,olajos kuplung. Honda 4stoke API SF or SG minositesnek kell megfelelni. Ez lehet szintetikus, vagy eleleve ezek a minositesek arra vonatkoznak? -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27418 üzenetére
Köszönöm!
Ebben az esetben lehet használni 10W-40 syntetic normál motor olajat, vagy jobban járok a kuplung miatt a 4T-syntetic olajjal? -
csongi
veterán
Koszonom a valaszokat, most mar kepbe kerultem, marad a motorkerekpar olaj es az emlitett minositesek kozul valamelyik.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #27472 üzenetére
Ezzel csak egy baj van,hogy a kresz nem engedi a varosi feny nelkuli kozlekedest a forgalomban. Ejszaka meg foleg gaz. Vagy minden lampanal behizott kulunggal akarsz vegig allni ? Nem egy varosi barat a dolog.
Ha motort valtok akkor egy olyan elektronikat szerelek be, Ami indulas utan automatikusan kapcsolja a lampat, igy sosem felejtem el felkapcsolni. -
csongi
veterán
Majdnem megvettem a lidiset , de éppen elolvastam az Aldis hsz-t is Vasárnap megveszem azt és legalább lesz két fajta olcsóbb töltőről vélemény tapasztalat.
-
csongi
veterán
válasz maszekember #27547 üzenetére
Hááát ezt a könnyen felmászik, azért eléggé képlékeny. Nekem volt 250-es Burgim 23 Lóval, és bizony 90ről előzni meggondolandó volt.
Bár a 34 lovas verzióval ez már nem probléma, a 400-as burgi is annyi LE. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27562 üzenetére
Lehet egy picit gatyába kellene rázni az első hsz-t. És egy pár vissza térő kérdésre a választ betenni.
-
csongi
veterán
válasz KoVee84 #27605 üzenetére
Az évenként nincs, a téli húde olajcsere viszont igen. Gyári dobozban bontatlanul és megfelelően tárolva is kb 2-3 évet lehet tárolni, Használatban lévő olajat évente illik cserélni, még akkor is ha nincs meg benne a kellő kilométer. Városi használat mellett meg erősen javasolt, szvsz.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #27608 üzenetére
Sajnos a gumiszabálynak köszönhetően, szinte minden balesetet rá lehet fogni a sebességre. De hogy a kibaszott kurva kátyús és szar útminőség a vezető figyelmének jelentős %-át leköti, az bezzeg nem büntetendő, és természetesen nem minősül más ember testi épségének és életének a veszélyeztetése kategóriába. B@szák meg!! Ezen mindig feltolom magam agyilag. Mi lenne ha azt is figyelembe vennék, hogy milyen útszakaszon út minőségű utakon fordul elő több baleset? Ez miért nem tartozhat a biztonságos közlekedéshez ?
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #27619 üzenetére
És ezt tudja most is? Mert ezt nem korhoz mérik. Ha valamiért nem tölt eleget akkor az alkatrészt cserélni kell, már ha van rá lehetőség De nem tartom jó megoldásnak a lámpa lekacsolását, ha meg végképp szükséges akkor inkább előre is egy led lámpa ami kiváltja a tompított fényt. Vagy bármi, de a fény mennyiséget ne csökkentsd szerintem. Nekem van fent plusz két led csík elől, és azt sem veszik észre sokszor
Például ha ilyen gondom lenne a 3*2W égőt cserélném ledesre plusz a hátsó 5W-os égőt foglalttól függően.
Ez már 10W spórolás és az 5000rpm-en teljesített 3,4A fedezi a szükséges városi áram ellátást.
Csak köss be egy stab kockát és sosem kell ledet cserélni. -
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #27624 üzenetére
Értettem! Csak azt nem értem akkor hogy oldotta meg a töltési gondod? Mert ezek szerint minden lámpánál ki kell tenni üresbe hogy legyen elég töltés a városban. Az meg a nagy számok törvénye szerint, ha csak egyszer lesz egy baleset, és hivatkozik valaki arra, hogy nem látott, mert nem volt világításod, és ezt még szemtanú is megerősíti.... Sajnos ma Magyarországon jogilag mindenki a kibúvókat keresi. De értem a problémád.
-
csongi
veterán
Most ajanlottak fel cserere egy 1.1es ZZR-t . Koszonom nagyon csabito de meg szeretnek elni picit
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27672 üzenetére
Persze persze! Kilenc a drágaság .
De nekem nagy az ezres. Erre a 800-as pacificre vagyok most rákattanva elég rendesen Napok óta nem hagy aludni -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27682 üzenetére
Ja ja! Nagyon korrekt tájékoztatást kaptam.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27687 üzenetére
Szeretnetek? Morahalomon most is szabad edzes van,akinek kedve szottyanna ilyenre keressen meg nyugodtan
-
csongi
veterán
Lezárult az évadzáró szabad edzés és motorozás a Mórahalmi Salakmotor Speedway pályán.
Jelen volt az ifjúság, és az idősebb korosztály is. Lehet csak engem érintett meg a dolog.
Volt egy 70 éves bácsi is. Nem rég tudta meg, hogy van itt egy pálya, fiatal kora óta rajong a salakmotorért. Régen, Szegeden a Napos úti pályán szurkolt Nagy Robiéknak. Hát most jött, a kis motorjával felkötve a gyümölcsös kosár a fonott széke. Hozta a kis kajáját nápolyit, bort. A régi mak7-es sisak piros színben. Ha csak úgy találkozik vele az ember az úton, akkor csak egy öreg embert lát a kis motorjával felpakolva..
Nekem itt a helyem, monda ragyogó szemekkel, és mosollyal az arcán.. behozta a fonott székét a boxba és letette a kijárattal szembe. Hihetetlen mennyire boldog volt. . Ekkor még nem tudta, hogy hamarosan egy régi vagy talán soha ki nem mondott álma válhat valóra. A kapunál felsorakoztak a motorosok, és szépen sorban gurultak ki a pályára pár körre. Mindenkivel beszélgetett, mindenkihez volt pár kedves szava. Mintha újra fiatal lenne. És egyszer csak kapott egy fel ajánlást, próbálja ki ezt a motort. Nagy köszönet érte a Fogas Team-nek.
És megtörtént! Ment egy kört egy igazi 500-as Salakmotorral. Reszkető lábakkal, kapkodta levegőt, mikor leszállt, pedig csak lépésben ment, de ez egy leírhatatlan élmény volt. Nevetett a szeme még jobban ragyogott, remegett. És mondta az élményét. "A második egyenesbe már teljesen felengedtem a kuplungot, na nem mertem nagyon meghúzni a gázt mert egyből ugrott. Nagyon erős motor, nem lehet ennek úgy rángatni mint az enyémnek."
Szerintem élete egyik legnagyobb élménye lehetett. Nagyon jó volt látni!!! Megtapsoltuk és gratuláltunk neki!! Remélem ha megöregszem nekem is lesz ilyen élményem, Ez is része a motoros életnek.
Íme egy pár fotó. Akit érdekel a Mórahalmi salakmotor az a Speedway live-on követheti nyomon
Kép 1
Kép 2[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27806 üzenetére
Ezt a cimet apam !!! egy megyebe 8 trafi az aztan a lavina
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27811 üzenetére
Állítólag felhívták És tényleg ennyire hülye
Feree13: Nem motoroztál ma a 47-en Szegedről Vásárhely irányába?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27870 üzenetére
Nah ez lesz a trend? Bár ezek sem nagyobb baromságok, mint a garantált kilométer a motorban, sosem volt húzva, mindent megkapott....stb stb
-
csongi
veterán
válasz TayRol #27982 üzenetére
Ez a szv nem teljesen igaz Nalunk semmi ilyet nem oktattak. Magunknak kellett kitalani mit hogyan kell. Persze ez az oltato miatt volt. De azon a palyan amin gyakoroltunk a bolyak sokkal kozelebb voltak. kb 2/3 al mint a vizsga palyan. Nehez volt alapjaraton vegigmenni csak egyensulyozassal tecnikai instrulciok nelkul. De aki azon vegigment az a vizsgan is atment mert az joval nagyobb tavolsagokkal van. . Sz@atos egy modszer de a vizsga eredmenyek jok Sajnos motorzni nem tanitottak meg, csak benazni
Jah es nekunk is kalimpalni kellett.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #28023 üzenetére
JÉÉÉÉ!! Nem fekete
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #28034 üzenetére
Latod, idaig kellett varni ra , de megerte !
-
csongi
veterán
válasz Integra #28081 üzenetére
Azert szerintem ez eros volt.Rendben van, hogy az oktatson kiforrottabb tudast kap. De ok sem ugy jottek a vilgra, hogy mindent tudnak. Ez egy fejlodesi folyamat.Az hogy parkoloban tanul es probalja ki a latottakat hallpttakat , sajat motorjaval sajat boren, ez egy sajat dontes. Tegye. Inkabb ott mint a forgalomba. O legalabb akar es a maga modjan megoldja. Csorosag van mindenutt, de ki szereti be ismerni hogy az? Nem jo erzes es allapot.
-
csongi
veterán
válasz polimorf #28090 üzenetére
" Könyörgöm maradjon ez így, ne kelljen csalódnom!!"
Sajnos fogsz . Egy pontig nem tapasztalod, de utána fogod. Ne azt nézd, hogy motoros, hanem azt hogy milyen ember. Addig minden ok, amíg integetni kell, vagy felvonulni meg találkozni. Nah de ami ezen túl van az már más tészta.Most már ipar ágak szakosodnak a motor piacra, egyre többen vannak, és egyre több a motoros is, ezzel vele jár, hogy mindenféle ember lesz. A lenézős pénzesektől kezdve a csórókig mindenki, és nem kimondottan a motorozás ami bővíti a kört, hanem a kényszer, vagy a nekem is van sok miliós motorom. Emberi kapcsolatokat kell keresni, a számodra szimpatikus csapatba kerülni, nem pedig az alapján megítélni valakit, hogy motoros vagy sem. Van egy "baráti" köröm, ahol nem azt nézik mivel motorozol,( a legkisebb az én 500-as robogóm és az 1,8-as Goldwing a teteje, de az átlag a BWM valamelyike. Miért érdekes ez? Mert van a csapatban olyan aki lenézi a robogóm, mert a motor a BMW és semmi más.( ez egy ember csak) A többiek meg szarnak erre, tudják nem ez a lényeg. száz szónak is egy a vége az embertől lesz jó egy közösség, nem a motortól, ne általánosíts, mert nagy csalódás lesz. -
csongi
veterán
válasz AndrewTdi #28091 üzenetére
Én folyamatosan emelt fényerejű izzót használok, de figyelek arra, hogy illeszkedjen az adott járművem foncsorához, és nem vagyok rest nem csak mögötte lenni, hanem megnézem szemből is milyen. És ha úgy ítélem meg akkor lejjebb állítom, mert hiába látok én jobban , ha a szembe jövőt vakítja, akkor ugyan olyan baleset veszélyes. Egyébként jók érdemes használni. A rövidebb élet tartam a magasabb izzásból ered, amire 14-15v töltési feszültség rásegít. Javaslom egy feszültség stabilizálót betenni elé ami 12V-nál többet nem enged át, így annyira hamar nem ég ki.
-
csongi
veterán
válasz Daniel Alves #28126 üzenetére
10-20 forint, de a 00 vagy 12 es mar megerhet akar 100at is
-
csongi
veterán
válasz polimorf #28169 üzenetére
Hagyd rajta par orat, lehet a tulmerultseg miatt nem kezdi el egybol teljes tolto arammal tolteni.
Az enyem egy bizonyos feszultseg alatt levo akksit mar hibasnak jelez.
Ha nincs muszered akkor egy 40-50w os egovel is meg tudod nezni van e benne valamennyi kako.
Milyen motorba van 8A akksi? Kisrobogo? Mert az NT- szerintem kicsi lesz, oda kb 14 A kellhet.
A link alapjan nekem nem derul ki mivel is tud tobbet a masiknal. Nagyobb muanyag hazba van,ennyi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok