-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #91728 üzenetére
Persze hogy leegyszerusites. Egyreszt fogalmam sincs az egesz motorrol, gumikrol. Ha lenne sem lennek elorebb, semmi adatom nincs gumik tapadasarol.
Te 350 kg os motort hoztal peldanak, egy joval konnyebbhez, meg tapadas, stb.
Annyit akartam mondani, hogy ket kerekkel elol nem lesz duplaakkora tapadasunk. Ugy tunt, hogy ez nem tiszta.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #91742 üzenetére
De van.
Az oxidreteg, ami az otvozet tulajdonsaga. Mivel ezek altalaban valamilyen rozsdamentes acelbol vannak jo esetben. Ezeket pedig hegesztesnel is savval szoktak megtisztitani. Akar ezzel is neki lehet menni. (Fluor hidrogensav es saletromsav)
Ha nem rozsdamentes, akkor megmarja. Szoval a kart azonnal latni fogod[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Azert kerdezem, mert akarok venni en is szerelo szerszamot.
Valami ilyesmit neztem kiViszont ezzel pl slick gumit nem tudtak levenni RS 125 rol euroringen a szemem lattara. Valoszinuleg lamak voltak, de kerdezem, hogy gyakorlattal teljes erteku szereloszerszam tud lenni? (Jo minosegu szerelovassal, es peremvedovel)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Meg imrufo
Oke, akkor batran nyomom a buy gombot. Igazabol, mint mindig, azert akarom sajatkezuleg csinalni, mert legalabb en bszom el. Es akkor ugrok neki, amikor akarok. Es ugy csinalom, ahogy akarom. A felnit annyira nem sajnalom, amig nem PGM, de volt olyan gumis, aki megtagadta a munkat, amikor valami fura meretet akartam ratetetni, es eletvezetesi tanacsokat is azonnal kaptam... volna, ha nem lepek le.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #91784 üzenetére
En fordszamjelet neznem, az inditozas az olyan 350rpm kornyeken van, az alapjarat meg 1250. Egyertelmu a kulonbseg.
Azoknal a motoroknal, ahol meg lekapcsolja, probakepp megneznem, hogy jaro motornal rainditozok, (nem art neki, szabadonfuto kimozogja, tobbszor csinaltam) ha akkor is elcsukja a lampat, akkor az inditogombhoz van koze, nem a feszultsegeseshez ezeknel a motoroknal.
A legelterjedtebb megoldas 90es evek japan sor4 motoroknal, a fotengelyrol impulzusjeladoval levett jel. Ugyanaz az elv, mint az abs nel, vagy a sebesseg jeladonal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #91862 üzenetére
A telthazas mernok ur!
Vettel RSt vegul?
Vagy mi lett a projektmotorral, 4T 600 vagy 2T 125 lett?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91861 üzenetére
Az F nem forog annyit, mint az RR
Egybeuleses kenyelmesebb, az F bol van egy masik variacio, aminek osztott az ulese, annak erosebb (vagy dupla?) szeleprugoi vannak, ami altal a siman F nel tobbet forog.
Mindket motorra jellemzo a puha elso rugo. Az F nem felforditott villas, ami nyaknal gyengebb. Himbilimbi. Kb 6-7000 nel ugy raz, mintha odaverted volna a fotengelyet, sornegy letere! Felul kisimul.
Mindket tipusra jellenzo a vezlancfeszito elhullas kb 30e km kornyeken.
Illetve RR nel fesszab generator.Ha sportra kell akkor RR, rugocserevel. Ha nem sportolni, csak utcara, akkor RR rugocserevel, mert jobban nez ki.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91874 üzenetére
Meg jo hogy az RR t is kerdezted, es azt ajanlottam.
Te nem a Vendingo haverja vagy? Ilyenkor azt kell irni, hogy az F4 tetszik. Nem kell egy kamu kompetitort behozni a kepbe. Vagy elotte ird meg, hogy van az RR, meg az F4. Kerek mindenkitol egy szavazatot az F4 re.Ez, amit most linkeltel joval jobb, ugyanis nem superbikelenkeres, mint az elozo linked. (Az a fos egyeneskormany, ami miatt belereszelnek a fejidomba)
Szoval mit kell nezni.
21 e km... , milyen koltsegekre szamithatunk?
Gyari fekbetet, gyari lanc, gyertya. Ezek cseresek lesznek lassan ennel a futasteljesitmenynel. Egyes (angol) manualok szerint szelephezag ellenorzes jon. (Scheckheftet nezd at, mit csereltek, elofordul, hogy a teljes kopas elott kicserelnek alkatreszeket. Nemetorszagban ez elofordul. Tiszta hulyek, mi?)
En miutan megvettem a nemettol es megneztem a fuzetben, mikor volt olajcsere, legszuro, lanc, gyertyacsere, nem csereltem azonnal, mert minek, ha nemreg volt.Es minden csapagy, fek kuplungkar kenve volt! Sosem lattam ilyet magyar motornal. Szoval orom ranezni az ilyenekre.
A fekfolyadekok akkor is lehetnek szarok, ha nem feketek. Sot. Szin alapjan semmit nem allapitasz meg.
Ha egy lancot nem tudsz megnezni, akkor egy nyakcsapagyat nem tudom hogy fogsz. Kozepallvany segit mindenben amugy, remelem elboldogulsz.
De tok mindegy, ha ra vagy izgulva megveszed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91881 üzenetére
Ha havi 1300 akat mentel, akkor szerintem nem lesz akadaly sportmotorral hazamenni. De ezt tenyleg te dontsd el. Ebbe nem szolnek bele.
Teleszkopnal a tomitettseg annyi, igen. altalaban ha sokat allt, es regi, akkor egy ilyen menet utan fog ereszteni, tehat a menes utan nezd meg. Ha ereszt, akkor az is cseres.
Also villakiflin szokott lenni. (Az utkozo)
Nem eletszeru, hogy helyrehozzak ilyen eses utan. Odakint ez tul sok penz lenne. A labtarton a dekliken, a kormanysulyokon elobb eszreveszed, ha foldet ert.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #91890 üzenetére
Tapasztalatom szerint nem cserelik ki. Elmondjak, hogy eldolt a motor. Ha esetleg balesetes volt a motor, es nem a motoros volt a hibas, a biztosito itt egy vazcseret is megfinansziroz, amit meg is csinalnak.
Ha kereskedesbol veszi ott a hasznalt motorok azert dragabbak mert van ra gari.
A problemak talan a torok-lengyel-roman-cseh-orosz-magyar privat hirdeteseknel lehetnek. De olyat, hogy osszelapatoljanak egy szar motort. Szerintem kicsi az esely ra. Marcsak a TÜV miatt is. Ott nem fog kolbaszban menni semmilyen motor.
nemettol scheckheftes motornal ilyennel nem fogsz talalkozni, nemet kereskedesbol pedig plane nem veszel hulladekot.A balesetes motorok hirdeteseinel is odairjak, hogy exportnak szanjak. Es beszelnek romanul, lengyelul stb.
Azok a motorok magyarorszagon landolnak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #91892 üzenetére
Egy kormanyutkozo serult motort nem lehet gazdasagosan megjavitani, ezert mindig lesz valami jel.
A legutobb egy bmw r1200s nel lattam hogy kapott a motor. Minden helyre lett allitva, kiveve a fejidomban a fenyszoro fulek. Azok le voltak torve. A tulaj azt mondta hogy ez az egy baja van, de biztos nem estek vele. Hat nem hiaba nem csereltek ki... Es a motor egy hangyanyit kolbasz volt. Valamerre huzott, de ezt alig lehetett erezni.
A motor magyar volt. Termeszetesen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #91953 üzenetére
Na igen, de te a masik veglet vagy, a hitelre uj motort.
Aki nem akar hitelt felvenni egy olyan dologra, ami viszi a penzt, es erteke csokken, az hasznaltat fog venni. Amivel nincs baj, tovabbra sem. Bar ezt mar egyszer levitaztuk.Az utolso elmenyem nekem is magyar kereskedesbol eladott bmw volt. A korabban emlitett.
A nagyerteku premiummotoroknal hatvanyozott a veszely, mert azt osszelapatolva is dragan el lehet adni. A fenyezo es muanyagmunkak arat boven behozza. Egy kiserteku japanon ez mar nem feltetlen rentabilis. Tehat a madarra lehet ramelegiteni az ilyesmit. Viszel magadfal hozzaertot, es meg van oldva.
Egyebkent a nagy balesetek nyomat mindig eszre lehet venni, mert nem rentabilis felmillioert fenyszorohazat venni nehany letort ful miatt. Stb.
Nem kell messzire menni, a forumos szerelesekbol kiindulva sok kedvem nincs hasznalt magyar motort venni. De sok ellenpelda is van, gondos gazdara. Tehat nem feltetlenul veszel egy kolbasz motort.
Nekem a kedvencem pont a balesetes, tobb evre lerakott motor. Keves km szokott lenni benne, es mivel nem hasznaltak, ezert nincs is rajta ganyolas.
Ezek a legjobbak. Olcso, latod, mi munka van vele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91960 üzenetére
Lancsprebol olyat hasznalok, ami nagyon kicsi, es utan lehet tolteni. Igy nem kell magaddal vinni a nagy flakont. Polo-ban vettem.
Hogy mennyire dobja le, az engem annyira nem erdekel, mert 270 nel akarmit le fog dobni. Nekem a szempontom az volt, hogy elferjen. Bar nincs bajom a tapadasaval, szerintem teljesen jo az is.Az emelo szerintem jo
A ponyvaval vigyazni.
Louisban tudsz venni meret alapjan.
Le kell merd az A B C D E mereteket, es nem tevedhetsz.
Ez belteri. Nem tudom neked milyen kell.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #91988 üzenetére
SP - 164 kg 226 lo.
Akkor ezt kernem. Hasztakurva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #92013 üzenetére
Szerintem egy kis foglalkozassal a te motorod is sokkal elvezhetobbe valna. Rugocserevel pl a himbilimbit ki tudod iktatni, egy jobb fekbetettel pedig erosebb is lehet a feked. Sajnos akkor joval gyakrabban is kell cserelni, de fel lehet ezeket az oregeket is hozni olyan szintre, hogy normalisan tudj vele motorozni. Nem lesz vadonat uj motor, de nem lesz akkora kulonbseg, amennyivel dragabb az uj motor. Sot!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #92026 üzenetére
Pogacsat biztos nem raknek, az sima elofeszites, azzal nem lesz erosebb a rugod.
Mivel nem volt gsxf em ezert nem csereltem venne rugot. Nem tudok cikkszamot mondani. De a dolgod annyi, hogy utananezel milyen rugo van elol-hatul, te hany kilo vagy, es hol a bibi.
Sag et is merhetsz, felmesz youtube-ra, megnezed hogy kell csinalni.
Kellek en ehhez?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #92039 üzenetére
Ezt nem neveznem tuningnak, ez beallitas. Es ez hoz a legtobbet a konyhara. Ez az egyetlen, amit te jobban meg tudsz csinalni, mint a gyar. Nem ugy, mint a kipufogo. De ez az en becsipodesem, azt a penzt en siman rugora koltenem, nem hangosdobra. De mindannyiunknak mast jelent a motorozas.
4-500 ezerbol azert elegge gatyaba lehetne razni. Abbol induljunk ki, hogy egy ohlins fgr 43 nitrites villahoz hozzajutsz 200e kornyeken...
Azt megertem, ha nem akarsz vele szarakodni, de ahhoz, hogy ne legyen egy szar beomlo eleju motor, amit nem gyozok hangsulyozni, mennyit jelent, ahhoz nem kell ennyi penz.Ugye a kinoves. Ezt nem tudom hova rakni.
Sokszor segit a betetcsere. Egy 08 as kawasaki z750 nel van tapasztalatom, amit palyara hasznaltak uszonyereggel. A betet a lenyeg. Ott pl a tarcsa nem birta az iramot, nem a nyereg.
Termeszetesen egy monoblock sok szempontbol jobb, nem akarom nyujtani a dolgot, foleg, hogy igen kicsi az informacio arrol, hogy palyakorulmenyek kozott regi naked motoron melyik betet mit tud, mivel senki nem hasznal ilyet erre. Igy probalgatni kellene ami hatalmas szarakodas.Minel ujabb motor, annal jobb. Olaszt vegyel!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #92046 üzenetére
Igen, gondoltam, de a hang miatt felaldozod a motorfek utani finom gazreakciot, amit ugyancsak megerzel, mint negativ videlkedes kanyarban. (Bar sokan eszre sem veszik)
Altalaban a japanok elolre raknak puha rugot. Az, hogy a vazat meg a lengovillat erezd, ahhoz szerintem gyorsabban kene menni.
De nekem tokmindegy, kitalalhatunk ezer ellenervet, de ez nem annyira bonyolult es draga dolog.
annyit kell csinalni, hogy a sulyodra legyen belove a rugo, mert ezt 2006 ig a japan motorok nem tudjak. 2006 tol is csak korlatozott tipusok.
Csupan rugo cserevel sokkal jobb lesz egy gyarilag szar motor.Fekbeteteknel a marka nem igazan szamit.
egy newfren keverek valamelyik motornal a legjobb, valahol a trw, es valahol a brembo. Illetve a neves gyartok mint brembo, nem fognak jo minosegu beteteket gyartani olyan tipusu motorokhoz, amihez nem kell. Pl 125 os kategoriahoz, es olyan motorokhoz, amikkel nem mennek gyorsan, es ahol nincs nagy szukseg ilyenre. Ezert irtam, hogy ezt tapasztalattal lehet megtudni, mashogy nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #92063 üzenetére
Utana meg fizetos lesz a vizsga.
Meg van hatarozva, hol legyen a fenyvisszavero prizma, es a rendszam. Azert szuletnek ezek a megoldasok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Karbibol csopog valami- ez nem a benzin hibaja, hanem valamilyen tomites.
Ha 1 henger megy, az sok minden miatt lehet, de benzin ilyet nem csinal. Esetleg valamilyen uszobaj, ami miatt az egyik henger rengeteg benzint kapott es nem gyulladokepes a keverek. De lattam en mar olyat is, hogy kifujt a hengerfejtomites egyik pillanatrol a masikra, es egyhengerezett, stb. Eleg sok dolog lehet, es 100 hogy nem a benzinNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A szivato valszeg mukodik. En innen a netrol az eroben erzekelt zavarok alapjan azt mondom, hogy - mostfigyejje - befolyt a karbi. Miota varom, hogy olyan szavakat hasznaljak, mint a nagy szakemberek.
Szoval ez alapjan, te most uzemmelegre melegitetted egy hengerrel, mikozben a masik henger vegig kapott benzint, es azert folyik orran- szajan. Szepen lemosattad az olajat a hengefalrol benzinnel, es felhigitottad az olajadat is, ugyhogy nyertel azonnal egy olajcseret is a fo hibaelharitas melle.
Akkor itt az ideje, hogy elvidd szervizbe. Nem egy hengerrel, hanem futoval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #92167 üzenetére
Van olyan, ami utcai hasznalatnal 30 e kmt kibir.
Van, amelyik 1000 alatt elkopik. Fugg a betet osszeteteletol. Gyari ilyen hamar nem szokott.
Mint korabban emlitettem, nem markat kell nezni. A brembonak ahogy nezem, 3 kevereke van ehhez a motorhoz. Most talald ki, melyik milyen...Hany mm van meg hatra?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #92176 üzenetére
Azert csekkold le, mert lehet benezett valamit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #92190 üzenetére
A haboru es beket vegigolvastam a vfr kepek alatt. azt olvastam ki, hogy te ebbe a motorba 13 000 kmt raktal?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ismerem ezt a feszultseggel rugdosos kutyut, az egyik mamis tanar kiprobalta, es ujsagolta, hogy mar ket teljesen halott akkut felelesztett vele, es legalabb 3 napig birjak, sot, mar toltest is felvesznek...
En nem hiszek benne, de egy 8 eves gyari yuasat k.isten, hogy semmi nem fog feleleszteni. Ha valakinek mas tapasztalata van, es kiprobalta, akkor termeszetesen paradigmat valtok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
de minek koltesz addig, amig nem is biztos, hogy azt kell venni? elso ramodnasra veszel hajtokart is?
oempartsra felmesz, (bar azt nem szeretem) vagy beirod a google ba hogy mit keresel. mit szeretnel venni. az eredeti suzuki huzos ar lesz, a kedvenc rendelos oldalamon a ketto darab tuszelep es feszek illetve uj o gyuru - 90 eur.
kinai olcsobb lesz.
de lehetoleg a vassarlas elott allapitsa meg egy hozzaerto hogy MI A HIBA.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs