-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz mocsanisi #26399 üzenetére
Na még egyszer ezt a válaszom újra írom, mert a telefon valami frenetikus módon saját szavakat talált ki
"Egészíteni nem lehet? Nehéz, de ki lehet csiszolni es
toborozni,csak türelem kérdése."Így hangzana eredetileg
hegeszteni nem lehet? nehéz kicsiszolni és polírozni. De kilehet csak türelem kérdése.
A belső oldalon meg mindegy hogy néz ki. -
csongi
veterán
Helló!
Tud valaki olyan műhelyt ahol az egy bütykös vezérműtengelyt fel tudják újítani? Vagy van valakinek Kymco Xciting 500 kipufogó vezérműtengelye eladó?? -
csongi
veterán
válasz Archer #26456 üzenetére
Normal estben van benne termosztat. Keress legtelenito csavart. Nyisd ki legtelenitsd hidegen, majd jarasd melegre. Figyeld a hofok jelzot ne forrald fel a motort, nyitott termosztatnal fog a folyadek atforogni a blokkban. Melegen is legtelenitsd le. Figyeld a folyadadek szintet. Mikor kijon a legdugo hirtelen elfogy a viz a tartalybol. Jatekos es figyelos dolog, de ha hincs benne az eloirt mennyiseg akkor a blokkba nincs eleg lotty.
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #26536 üzenetére
Teljesítmény: 47,8 LE (34,1 kW) 9800 1/min
Majdnem 10ezer mikor leadja max teljesítményt. Ne várd el, hogy 3.ba 6ezer alatt pörögjön, ráadásul 6 sebességes.
Ha lejjebb akarod hozni akkor lánckerékkel lehet játszani, de akkor meg a gyorsulás rovására fog menni, két személynél meg kis sebességnél elveszik az erő.
Váltsál feljebb -
csongi
veterán
Nah jó azért be betonozni nem fogom Csak leponyvázom, és lemosom
Mikor és hol lesz az évzáró gurulás?
Bogyó: Te is olyan vagy mint Teljesen nem normálsi Megcsinálod csilivili meg minden aztán meg eladod[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #26574 üzenetére
A megfelelő fórumban és topicban reagáltam is
-
csongi
veterán
A motor könyv szerint 5W-50-es 4T olaj kellene az Xciting-be. Mivel lehet kiváltani kis hazánkban? Vagy maradjak ennél a viszko értéknél?
KYMCO 4-stroke oil or equivalent
motor oil API service classification: SJ
Viscosity: 5W50[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #26638 üzenetére
Azért ebbe nem lennék annyira biztos!
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #26655 üzenetére
Harmadoljuk el És ne legyen ekkora az arány, de így is van esélye egy mocsok olajba való belefutásba.
A lényege az, hogy szerintem erős, hogy nem lehet kapni szutyok olajat.
Nézze is meg az ember mit vesz. Abban igazad van, hogy nem kell agyon hajpolni a dolgokat. -
csongi
veterán
válasz Integra #26659 üzenetére
Igen
Bár nekem viszkozitás bajom van jelenleg, nem típus. Azért aggódik a nép mert kevés a pénz és nem szeretne senki javításba szaladni olaj elégtelenség miatt. Nah az fájan pénzbe nagyon.
Most MOL olajat fogok betenni az Xciting 500-ba, mert nincs 5W50 olaja senkinek. A nyári genyó 40 fokos melegbe a 40-es kevés lehet, főleg ilyen gyári ajánlás mellett. Ezért MOL 5W60.
Volt már MOl olajam, és semmi bajom nem volt vele -
csongi
veterán
Az a gaz, hogy ez beszed tema, es annyira bunkok, hogy szarnak ra hogy zavarnak e valakit. Kertvarosi reszeken sem jobb a helyzet. Itt meg plane. A kutyatol a loig minden van. Vannak emberek akik betartjak a szabajt vannak akik nem. Pl 14 onkormanyzati bejelentes es birsagot rottak ki, a gyoker nem fizette be. Onkormanyzati javaslat , a birosagi feljelentes. Szoval a torvenyekkel ki lehet torolni Arra vonatkozik aki betartja.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #26920 üzenetére
Milyen volt a túra?
-
csongi
veterán
Szegedi évad záró felvonuláson volt valaki?
-
csongi
veterán
Tegnap majdnem kette vagtam egy ticot oldalrol, szepen halali nyugalommal kikanyarodott elem visito elso gumi kb 1meterre altam meg az ajtaja elott duda tovig.Hat eskuszom ne fogta fel mi tortenik korulotte, szemrebbenes nelkul ragalas nelkul folytatta a kanyarodast. Kb 3percel kesobb egy suzuki szerette volna ha hatulrol koltozok az utasterbe. Vedett utvonal keresztezodesbe megall a sav kozepen majd szepen kitalaja hogy merre is kanyarodjon.AAAAAAA ne tudjatok meg folyik itt az alfoldon, Vasarnap meg valami iszonyat. 30al a felezo vonalon.
-
csongi
veterán
válasz polimorf #26997 üzenetére
Nagy motorral tavaly kezdtem el motorozni. A helyzet az, hogy én is kb 7ezret mentem eddig. De a kilométertől nem érzem , hogy megtanulnék motorozni ,legfeljebb rutinos leszek. Ezeket a dolgokat órákon tanulhatjuk meg, és aztán alkalmazhatjuk az életben. Nem lesz sosem annyi Km alattunk mint autóval, és itt igen csak kiesik több hónap a vezetésből. Autónál jobban van lehetőség kipróbálni ezt- azt. De motornál ott van a félsz, hogy taknyolás lesz. Úgy érzem ha az alapot nem kapjuk meg akkor csak motorozgatunk, de nem tudunk motorozni. Persze ez is relatív, mert egy Streeteshez vagy pályás motorozási tudáshoz képest ez kevesebb, de ez túramotorozás, és itt nagy súllyal utassal kell megtanulni menni, és az utasnak is tanulni kell. Szóval aki egyedül megy állandóan, az meg bénázni fog utassal, főleg ha nincs is össze szokva. Szerintem mennyetek el a pároddal egy ilyen napra. Itt felénk, idén volt egész napos, kajával, ücsivel 6000FT, csak sajnos lemaradtam.
Daywalker.Semmit nem tanítanak, mert nem is tudják hogyan kell motorozni.
-
csongi
veterán
Ennyi Nem kell itt szarozni!
Itthon meg menne a bírósági tárgyalás, hogy nem így gondolta, meg csak vicc volt, jájj hát visszá ákártám ádni tástvíír!! -
csongi
veterán
válasz Kolondrum #27035 üzenetére
Jobbról is balról is előre lehet menni, abban az esetben ha tovább haladó gépjárművet nem akadályozod. Az idén életbe lépett a menekülő folyosó szabály, miszerint osztott pályás úton a belsősávnak balra a külső sávnak jobbra tartási kötelezettsége van, hogy a mentők, stb biztosítva legyen a tovább haladásuk, ezt a folyosót használhatja motoros is.
-
csongi
veterán
Persze hogy nem szeretik,mert még a köztudatba az van, hogy az sm motor lassú nem megy, feltart. Pedig a simo, és egyéb forgalom lassító eszközök lassan teljesen kikopnak, és a mostani robogók, úgy rajtolnak el a lámpánál, hogy mire sebességbe teszi a kedves autóvezető, a robogós a másik lámpánál van és még csak a 40-et sem kell neki átlépni. Vidéken ez ráadásul, hatványozottan igaz.
A kerékpárosokról nem nyilatkozom. Itt Kiskínába eszméletlen nagy a sötétség!!!! Világítás? Minek? Kresz tudás, minek? Az sem egy tiszta fialás volt, aki kitalálta, hogy a bicajosok előre mehessenek, és még sávval is védelmet adott nekik. Forgalom lassító, környezet szennyező, és baleset veszélyes is egyben. Mind három járművel közlekedem, De ha ismernék a kreszt már az is felére csökkentené a szarozós tötymőrgős benzin pocsékolós közlekedést, és csökkenne a konfliktusok száma. A körforgalmak mifelénk forgalom lassító szerepük van, jól megnézik jön e valaki jobbról, és tökéletesen le tudnak lassítani kb 15-re vagy, ami még jellemzőbb, meg is állnak az üres körforgalom előtt. Ha valaki szemből érkezik bele a körforgalomba, és még csak az első kerékkel hajtott bele, akkor a szemből érkező megáll (az állat) és behúzott kézifékkel megvárja, hogy egyszer majd csak elé érkezik. És még ezer példa, mi folyik itt erre felefattyu: A jobbra tartás már nem kötelező Ettől függetlenül etikus lenne ha betartanák, amerre kanyarodik arra az oldalra tartson. A balra kanyarodók képesek egy egész utca hosszt feltartani mert paraszt és nem húzódik a felező mellé, hanem az út jobb széléről kanyarodik.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #27065 üzenetére
Robogóval nem találom meg megfelelő gáz állást olyan szinten szaroznak. Kettes csúsztatott kuplung alapjárat, vagy a tököm tudja, de valami elképesztő ahogy sebességet választanak és ezt képesek tovább, magasabb fokon művelni, kigyorsítás 42,5Km/h-ra, mert az 50 már gyilkos szemét hajt mint az állat kategória, nah ezt a tempót elérik kb 100-150 m után. És ne kapjak agyfaszt?
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #27069 üzenetére
Gyere le ide a délalföldre, és megtudod
Senki sem felsőbb rendű, de a forgalmat feltartani az sem normális. És ez erre betegség. 30-40felező mellett.
Mifelénk akkor teszik egyesbe az autót mire a zöld lámpa fele lejárt, szóval gyere ide, és meglátod . De egyszer felszerelek egy kamerát, csak hogy láthasd.
És ez nem nyugodtság, hanem böszmeség. Közben meg minden fos üzemanyag fogyasztás csökkentő szarral próbálkoznak. Csak éppen figyelni kellene és nem az időt húzni, minden perc ami állással megy el járó motorral benzinpocsékolás. Nem véletlen szerelik be, az új autókba ezeket a stop&go rendszereket. 2700ccm-es automata váltós verdával járok, kapaszkodaj, mert ki tudok hozni belőle 6 liter alatti fogyasztást, és még így is folyamatosan feltartanak, aminek köszönhetően csak nő a fogyasztásom.
fattyu: Pedig nincs már,az útviszonyokhoz köti. A belső sávban folyamatosan haladó jármű mellett jobbról is elhaladhatsz semmi nem tiltja meg. Kanyarodásnál meg teljesen megszűnt az út szélére vagy középre húzódás.
És hidd el nem találsz, mert elvetemült sebességgel közlekednek.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz fattyu #27083 üzenetére
Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.
6) A párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten tilos
c) kijelölt gyalogosátkelőhelyen és közvetlenül a kijelölt gyalogosátkelőhely előtt másik jármű mellettVároson kívül van jobbra tartási kötelezettség.
Mivel a beszélgetés városi közlekedés volt, ezért erre reagáltam, csak hogy rend legyen a fejekben -
csongi
veterán
válasz fattyu #27088 üzenetére
Így van ez Engem is az őrületbe kergetnek vele. De hozzá tartozik az is, hogy ha a sebességhatárt be nem tartókat nem vagy köteles elengedni, vagyis pl főútvonalon haladsz 90-el a belső sávban, mert a külső sáv út burkolata nem teszi lehetővé a folyamatos haladást ezzel a megengedett legnagyobb sebességgel, nem vagy köteles lehúzódni előle Akűr X6 vagy X256000 csriliós verdával jön.
Ettől függetlenül, ahol tehetem a belsó sávban közlekedem, de tükör figyelése mellet, és ha valami állat jönne lehúzódom, ezzel is támogatva a rendőrség havi bevételét
És igen kultúrába bele tartozik az is , hogy van forgalom és élet a közlekedők mögött is. Ami életbe lép a már általam leírt forgalmi helyzetekben. És ha ezt fejben tartjuk akkor lehet csökkenteni a hullám efektust,
USAban jelenleg a forgalom gyorsítását igyekeznek elérni. Mivel ott már rájöttek, hogy a lassan haladók, vagy a forgalmat akadályozók, környezetszennyezők, és kegyetlen dugókat okoznakÉs hidd el Pest és környéke egy leány álom. Legalábbis nekem. Érezhetően dinamikusabb a közlekedés.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz fattyu #27093 üzenetére
Mivel a megengedett legnagyobb sebességgel haladsz, nem érhet utol , ha mégis utol ér akkor szabálytalanul közlekedik, nem tartja be a sebesség határokat.
Más kérdés az etika, had mennyen nem tartom fel. Erre mondtam, hogy ezzel lehet támogatni a rendőrséget, majd fizeti a büntetést.
Csak és kizárólag a megkülönböztető jelzéseit szabályosan használó jármű elöl vagy köteles lehúzódni.
Lehet villogtatni, csak nem jogos -
csongi
veterán
Tulajdonképen igazatok, van de mégsem
Ha ti sem tartjátok be a sebbesség határokat, ergo nem a kresznek megfelelően közlekedtek, milyen jogon várjátok el hogy a másik is betartsa? Te mehetsz fénnyel mint állat, de ő engedjem már el a jobbra tartási kötelezettségnek eleget téve.(Bizalmi elv) Nah ez eléggé gumi törvény
-úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
Szóval ez egy osztott felelősség az adott helyzetben, és addig amíg ezek a szabályok, addig mindig lesz anyázás és stb.
Előzés során sem lehet túllépni az adott útvonalra vonatkozó megengedett legmagasabb sebességet.
Egyébként ez örök vita.
Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek.
Egyébként felesleges vitatkozni, mert sajnos ellentmondásosak a KRESZ szabályok.
Lehet a mostani módosítási indítványok ezeket rendbe teszik, vagy pontosításra kerülnek.
A lényeg az hogy figyeljünk egymásra!
Csak egy egyszerű példa, Törökország. Az nekünk egy kész káosz, még sincs több baleset
Vajon miért?
Csak költői kérdés.Bogyo:
Igen ez is egy örök vita tárgyát képezheti. A sebesség mérés. Az autós a saját órája szerint közlekedik, a Trafipax a saját beállítás szerint mér, a GPS pedig megint egy másik adatok alapján számolja a sebességet.kíváncsi vagyok, mikor jutunk el odáig, hogy plasztik kártya lesz a forgalmi, és egy bejegyzésben bele kerülne, x méretű gumival a km óra x% eltérést mutat a valósághoz képest. És kész is.
Semmilyen célból fel nem használható, de a tulajdonosnak kellő információval szolgál, hogy ezzel a gumival bizony csal az óra. Vagy lehetne a gumisoknál is egy ilyen tájékoztató jellegű szolgáltatást végezni.
Az óra hitelesítését nem végzi el senki, de sebesség mérő hitelesített eszköz.
Némi egyensúly zavar van szerintem. Az is egy humánusabb megoldás lenne, ha több sebesség kontroll lámpa lenne kint, ami hiteles, és ellenőrizhetné a jármű tulajdonos, mennyit csalhat az órája. Persze kis genyó lennék mert benne lenne a trafipax . Nehogy má azt tesztelje 200-nál mennyit csal
Szóval lehetne ezekre megoldást találni, csak nem érdekük. Marakodjunk csak szépen, így több a szabálysértés, több a bevétel.. de ez már más téma.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27143 üzenetére
Modern Caffe, szerintem rendben van.
-
csongi
veterán
Nekem eddig a piros fordulat szám és a nulla közötti tartománynak első felében sikerült takarékosan vezetni.
Kigyorsításkor pl 6ezernél piros, akkor 2-3ezer között lehetőleg gyors váltás és hamar elérni az utazó sebességet, kihasználva a motor fordulatát és az autó lendületét, és a lehető legmagasabb fokozatban haladni tovább. Manuális váltónál , pedig lassításkor kihasználni a motor féket, vissza váltással. -
csongi
veterán
Honda PC800-al van valakinek tapasztalata?
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #27177 üzenetére
Várom szeretettel, szívesen hallanék róla.
Lehet egy kis ülés szivacsozással már nem is lenne vészes.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz polimorf #27252 üzenetére
Latod, itt is az ellenkezo iranyba dol a motoros,vagyis kanyarbol kifele.
SymibaEz a 90es evek forma vilaga a mai formavilag 10-20 ev mulva a kovetkezo nemzedeknek sem fog tetszeni, de neked aki ebbe nott fel viszont igen
Kepzeld el magad rajta esobe, vajon mennyire lesz erdekes a formaja .
Azt sajnalom es nem ertem miert az usa piacra gyartottak 800ccm, mikor ott az volt es most is az hogy nagy ccm, Europaba meg gyartottak a nagytesot 1000 es afeletti paneuropat. Erthetettlen Itthon ritka darab, nagyon tetszik, jo lenne kiprobalni valahogy
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen