-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
[link]
Itt mikronban adja meg az iso teszt a szurest...
A grafikonok is erdekesek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #77068 üzenetére
Az olaszoknal altalaban irhato az ecujuk, es az rsv nel egy masik szoftvert raknak az akraval egyutt ra, illetve a regebbi rsv nel masik epromot vasarolhattal a kipuhoz, de az 1999-2003.
Bovebb infoert fordulj bizalommal a legkozelebbi aprilia kereskedeshez a pegasohoz nem ertek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #77086 üzenetére
Svajcban max slip ont tudsz rarakni, db killerrel, egyebkent ha faluban laksz a rendorok valszeg nem basztatnak, alig van arra, de muszakin tuti bukta.
Nemetorszagban lelonek erte. Legalabbis amerre en elek. Nem egy igazoltatast lattam, amikor a rendor fotot keszitett minden nem gyari alkatreszrol, meg egy utangyartott kuplung es fekkarrol is, (kinabol rendelt allithato) es ha nincs abe papirod rola, leszerelteti veled.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #77113 üzenetére
Probald ki, de a lancoknal is leginkabb arsavok vannak, nem markak. Azaz reginabol a draga sokaig fogja birni es did bol az olcso nem.
Pl nekem most olcso did em van, es az elso 1500 km en vagy 4x huztam utana, botrany. Viszont a 20 ezer forintos versenylanc mindketto markabol kifogastalan volt amikor probaltam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77162 üzenetére
Igen, ezt akartam mondani, hogy az ev 365 napjaban enduros ido van.
Kimentem enis, jo ido van. Bar kozuton is teljesen vallalhato, folduton meg plane.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #77171 üzenetére
Most ennek en nem szeretnek utanajarni, eppen a legszuro dolgot kutatom, de ha kicsit beleolvasnank az izuleti gyulladas es a motorozas osszefuggesebe, akkor sok minden mas is kiderulne, pl hogy a porckopast is keverik ezzel, illetve a bakterialis, virusos eredetu gyulladast is. A hideg csak egy ok a sok kozul, es a 21. Szazadban vannak olyan ruhadarabok, amikkel fel lehet oltozni, ha meg veletlenul endurozik az ember, akozben meg mozog is rendesen.
Az, hogy egy oregember nem tud mozogni, az nem motorosnal is elofordul....Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77172 üzenetére
Minimum 3 motor az idealis
Igen, itthon a penztelenseg kurja szet ezt a kategoriat, senki nem fog egy 2T robogoert 600ezret kiadni. A 2T sok ember fejeben megbizhatatlan, mert teljesen fogalmatlanok. odakint a checkheft eleg sok motornal megvan, azaz hordjak szervizbe, kiveve a keleti bevandorlo tulajoknal, ezek nagyon ar alatt vannak, mivel lelakott szarok szoktak lenni, es ha nem tudja bizonyitani semmivel a karbantartast, akkor jogosan igen bizalmatlanok.Jol felvitted az enduro budzset, nemreg nehany szazezer volt a keret. Nem fogsz sajnalni egy millas motort dobalni a sarban?
En nemreg talaltam meg eletem uzletet, lattam egy gyurutorott rotax 122 blokkos rx et, 100 e ert, de mire hazajottem megvette valami kokanykiraly, "megcsinalta" es most 280 ert arulja. Omfg
Mivel az rs nek ugyanaz a blokkja van, lehet a low budget endurot at kene ertekelnem, mert ez a fajta blokk jol birja, kb 30 lovat tud, es van meg a szekrenyben 2db nikaszilos hengerem, amibol az egyiket pofatlanul alacsony aron vettem meg. Tapasztalatom van vele boven. A dt supermotositasa miatt ugyis kiesne jo idore. Ezt meg atgondolom. Illetve meglatom mennyit akarok erre az egeszre az ablakon kidobni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77184 üzenetére
Az achilles ina az egesz k&n legszuro meresi adatainak az, hogy ismerik az oem szurok tulajdonsagait, mivel az alapjan fejlesztenek. Megsem kozlik, csak megemlitik, hogy nehany gyarto megadja az adatokat, keresd ki. Kosz. Miert nem kozlik a konkret kulonbsegeket?
Feltevesem, hogy az oem szuro nyujtja az arany kozep utat, mint mindig.
Minden mas aftermarket szuro valamiben jobb lesz, valamiben viszont teljesen rossz.
De meg keresni kene sok infot, es a legfontosabb, hogy ertekes infot, es ez nehez.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77186 üzenetére
Bovebb info?
Hany kmt raktal bele azzal a legszurovel, mekkora a suritesi vegnyomas valtozas? Hanyszor pucoltad?Ellenpeldat is fel tudok hozni, ismerosi koromben, Sv1000, 10 000 alatt nem mosta ki a sportszurot. 6-7 baros kompresszio lett belole. Hengerfalon latszott. Sajnos ezzel sem tudunk mit kezdeni, mert megtobb info kellene, mekkora volt a kezdeti kompresszio, falsot szivott-e, es hogy hasznalta a technikai analfabeta.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77191 üzenetére
Marmint a hd eloirasa alapjan 6000?
Igazabol nem tudom, mert soha senki nem mer egy alap allapotot, es egy valtoztatas utani allapotot.
Igy soha senki nem tudja honnan indultunk, es hova ertunk. Nem kotoszkodok, leirom mire gondolok.
Itt egy tipikus pelda
Ez a rotax 122 nel egy "bevalt" recept, nyulj hozza mindenhez, jolly moto kipu, vforce membran, italkit 140ccm es big bore kit, detonation ringes egester, belso rotoros gyujtas, a ficko annyira fanatic, hogy a vizpumpat lecserelte elektromosra, hogy ne a fotengelyeol vegye le az erot (!)
Ketszer ment dyno padra a gep, nem merte kozolni egyszer sem az eredmenyeket, mivel annyira alacsony lett. Ralocsolt a motorra 1 millat. A hiba ott volt, hogy nem tudta mit csinalt, mert nem mert, es nem fejlesztett, csupan alkatreszeket cserelt esz nelkul.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77207 üzenetére
Karbis motornal egy femszovetes van a tankban, egy a tuszelepek elott. Nem kell cserelni.
Utolagos papirszurot ne vegyel, az eltomodik hamar, es nincs ertelme addig plusz szurot beepiteni, amig nem rozsdas a tankod.
Es akkor is femszovetest kell, semmikepp nem papirt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77219 üzenetére
Nemnem. Engem farasztani az adatok, konkrerumok nelkuli rizsaval lehet
Szemrevetelezes? Egy szuronel? Erted. Barna. Mennyire kell barnanak lennie? Es ha mondjuk pantone 152 barna, akkor meg varhatok a cserevel egeszen pantone 160 ig?
Ha megvan a fix csere, akkor nincs kerdes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
regebbi karbis motorok manualjaban altalaban ket olajcserere jut egy olajszurocsere, ezt en is megfigyeltem.
nem gondolnam karosnak az olajcserenkenti olajszurocseret, papirszurorol beszelunk, a nemreg olvasott, szuroknel elofordulo fogalom, a szuresi kuszob kb mindig ugyanakkora, a nyomasvesztese lesz nagyobb. papirszuro reven a nem cserevel az osszeomlasat kockaztatod, azaz kiszakadhat. de ezek az en felteveseim.duplan hasznalodik? - a kuplungkopadek is megy bele, a valtofogaskerekeknel femreszelek, de pont ezeket fogja meg a papirszuro, illetve a femszovetes szuro a pumpa elott. ezek az igenybevetelek nem ugyanolyanok, a valtoban, a kuplungnal es a hengereknel. ugyhogy a duplan hasznalodik legyen egy hataskelto szoosszetetel.
szerintem a mostani olaj nagyon vastag neki. egy japan sornegy xx w-40 el megy. legjobb lenne 0w vagy 5w, semmi nem fog keveredesnel tortenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77245 üzenetére
Minel kisebb a hidegoldali viszkozitas (10w) az annal jobb a motornak. Ebbol a legkisebb kell mindig. Akkoriban nem volt meg 0w.
Az 50 es olaj surubb, ezert nem ertem a csattanas megszuneset. Egyesbe rakasnal minel surubb az olaj, annal nagyobbat fog csattanni, a lamellak osszeragadasa miatt, amit higabb olaj kevesbe tesz. Ez egyebkent nem hiba, es nem kell vele foglalkozni.
A surubb olaj utlegelesnel nem fog nagyobb vedelmet nyujtani, ugyanis egy bizonyos homersekletnel ugyanakkora a viszkozitasa, mint a higabb olajoknak. Viszont hidegen surubb, es hideginditasnal ez nem mindegy.
Adalekolasa lehet mas meg a kuplungnal az olajoknak. Jaso ma es ma2 pl. A sima ma jobban tapad. Tehat szerintem nem a viszkozitas miatt lett "jobb" a valto, hanem mas adalekolasu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem szeretem a szocimotorokat, de erre rakivantam.
szereltem mar ilyet, az 50 es evekben mar alkalmaztak azt, amit 2004 ben egy kawa zx 10 ben, a generatort egyben oninditokent hasznalja, turbos hutes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77258 üzenetére
Eegen, kinek mi jut eszebe
Nekem inkabb az egesz reklamrol az jon le, hogy nem nagyon tudjak, mitevok legyenek.Vannak ezek a feher kover turistak a klipben. (Elsore nekem az jon le, hogy ezeket jol lehuztak a torokok egy motortura soran )Vegre nem boldog mindenki egyfolytaban, nem vicsoritanak az oromtol, amit a termek okoz.
A baj itt leginkabb az, hogy a smokey burnoutot ha salakban lehet csinalni, akkor leginkabb ezt nem kene felvenni, es lejatszani embereknek. Tokeletesen onkifejezo targynak szanjak azt a motort, ami a tol cettig egy sporolos, olcso motor.Pozicionalasa a termeknek ezek szerint a szakallolajtol buzlo hipszterek. Csakhogy egy indiai cafe racert egy nagy keleti turara/vagy csak ugy utcara egy nyugati ember akkor vesz, ha
• Nem fiatal, ugyanis a fiataloknak az egesz vilagon nincs penzuk, mindegy milyen gazdasaga van az orszagnak,
• Ha fiatal akkor a jarmuvek altalaban hidegen hagyjak, ez egy kimutatott mai trend
• Ha fiatal, de van penze, akkor meg pont scramblert fog venni, (ducati, bmw nineT) ami statusszal bir, esetleg egy semmiresejo eletmod motort, onmaga kifejezesere, gondolok itt a kult jarmuvekre, simson schwalbe rat atepites, vespa, stb
• ha oreg, akkor egy barominagy csillagromboloval megy idegen kulturakat latogatni, bmw gs, es a japanok.Ennek a motornak nagy multja van, de megsem nevezhetjuk kult motornak, plane nyugaton, ahol vespa van bajaj helyett, es enfield volt az angliai ose a royal enfieldnek. bar a marketingesek latszolag kicsit elkesve szeretnek meglovagolni meg a cafe racer hullamot, ami mar reg atment scramblerbe.
Mivel olcso motor, minosege osszehasonlithato egy hianygazdasagban tervezett es gyartott motorhoz, de a megbizhatosaggal sztm nincs gond. Tul oreg konstrukcio, tul kis hatekonysag, csavarhuzoval megszereled az ut szelen stilus.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77263 üzenetére
Eloszor is keress egy dyno pados merest, azutan lehet hinni ezeknek.
Elolvastam, amit a cikkben irtak. Szerintuk a lambdat osszezavarja a szekunderlevego rendszer. A honda mernokeit nem kicsit nezi hulyenek.
Ahhoz, hogy kideritsuk mi az igazsag, tudnunk kellene a kornyezetvedelmi besorolasat a motornak, illetve a ciklust, ami alapjan merik.
Tobb ponton is tamadhato a lambdaszonda elmelet. Lehet 5000 fordulat felett mar nem is veszi figyelembe a lambda jelet, illetve elmeletileg a szeklevego rendszer dusuzemben mukodik, azaz hideguzemben... Nem pedig allandoan.Az airbox csappantyu, ami 5000 alatt hivatott szivaszajt csokkenteni... Hat inkabb arra gondolnek, hogy jobb lesz a feltoltes. De le kene merni mindent
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77269 üzenetére
Ez nem eleg info. Egy kipucseretol nem lehetseges. Mast is kell hozza csinalni. Siman a kipufogotol valahol rosszabb lesz, es valahol jobb. Nem lehet csak ugy mondani hogy hozza csinaltatta, es jobb lett. Ehhez at kell varialni a keverekkepzest is, es korabban mondtam, hogy gyari kipufogoval de a kornyezetvedelmi eloirasok eltavolitasaval ugyanugy loerot nyersz. Itt nem a kipufogon van a hangsuly. A matek eleve nem jon ki, ha megnezed a gyari szamokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77270 üzenetére
Raadasul egy injektorvezerlovel, amelyik leveszi 1-2-3-4 ben a tiltast, illetve mondjuk kivesszuk a kartergazvisszavezetest, illetve az injektorvezerlo agyonvagja az nox kibocsajtast.
Kipufogoval akkor nyerunk valami loerot, ha nagy a motorunk szeleposszenyitasa, illetve nagyobb a fojtasa.
Minel tobbet nyerunk egy bizonyos fordulatszamon, ami felul lesz egy nyitott dobnal, annal tobbet fogunk az alacsony fordulaton veszteni oblitesi veszteseg reven.Egy kihegyezett sportmotornal, ahol eleve nag, a szeleposszenyitas erteke, viszonylag sokat nyerunk nyitott kipufgoval, illetve sokat is vesztunk. De egy nem ilyen vezerlesi idokkel rendelkezo motornal semmit nem er. Es nem gyozom hangsulyozni, hogy csak miutan teljesen at van irva a keverekkepzes. A kornyezetvedelmi eloirasokat iktatjuk ki, ez a legelso stage1 es tuning, es alig jon valami teljesitmeny, sok penzert. 5- nagyon maximum 10 szazalek.
Ez kb gyari dobbal is teljesitheto lenne velemenyem szerint, ha nem fojt sokat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Megtalaltam a dt200R testvermodelljet
Ugyanaz a blokk. Meg jopar alkatresz. Remelem nem ered el a veretek a videotol. Tilos beletekerni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77283 üzenetére
A lambda szonda es szeklevego dolog 100% hogy hulyeseg. Ezt biztosra mondom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77289 üzenetére
Szkeptikus vagyok.
Probald ki.
A kommenteket fenntartassal kezeld, mert az emberek 90% a nem erzi ha agyonvagja a kipufogoja a gazreakciot. Illetve kinek mit jelent a jobb. Arra lennek kivancsi.
Majd szamolj be.Mod:
Nem ertem a szegenykeverekes uzemmodot. Feltevesem, hogy lambda utana fog allitani abban a savban, mindenkepp, amikoris a kornyezetvedelmi normakat merik, azaz a cikluson beluli fordulatszamon, sebessegfokozatban, sebessegnel.
Azutan fogalmam sincs, hogy foglalkozik barmi is egyaltalan a kibocsajtassal.
A lambda erteket mar tobbszor kozoltem itt is, es nem szegeny szokott lenni az nox miatt, hanem egy picit dus. A vfrben van kopogasszenzor. Sok kerdest vet fel bennem ez a velemeny.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #77291 üzenetére
Nem tudtam modositani, de ez az "el van szegenyitve" egy szabalyozott katalizatoros motornal, ahol ugy oldjak meg az nox csokkenteset, hogy bedusitjak, ugyanolyan benyomast kelt bennem, mint a "precizen illesztett japan blokk" frazis.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77303 üzenetére
Nah, akkor ilyenkor szoktam elovenni a stilusomat.
Kb 20 hsz ota probalom kommunikalni, hogy egy sima kipufogo cseretol a gran turismoban jonnek a loerok, de a valosag elviselhetetlenul nem ez.
Ha a gyari adatokat nezed, 72 az alap. Akkor 80 loeros a gep? nezz par merest az ago oldalan is. Nezd a Nm t is.
Es mindezt gyari befeccsel, masodlagos fojtoszeleppel, kartergazvisszavezetessel. Ha ezeket kiiktatod, akkor lesz belole 90 loero?
Beharapsz mindent, tobbek kozott hogy egy csavarhuzoval jobba tehetsz egy befecskendezo rendszert. teljesen hianyosak az ismereteid, es hinni akarsz a csodakban, ugyhogy csak neked, most kedves leszek:Megneztem a kepet, amit linkeltel. Latom mostmar, tenyleg ott van benne a 8 loero. Keprol latszik, igazad van. Ez biztos jobban felveri a port a motor mogott, ami egyertelmu jele a teljesitmenynovekmenynek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Motoros topic
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LED világítás a lakásban
- Python programozás
- Revolut
- Mazda topik
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs