-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
a 720 fok hagyomanyosan _hengerenkent_ a negyutemuek fordulata ket gyujtas kozott.
ha igazam van, a parazita gyujtasos cucc, amit persu is emleget azt minden fotengelyfordulatkor ad szikrat. ami a kavarast okozhatja az az h hengerenkent beszelgetunk v a komplett blokkrol fotengelyfordulatonkent. nyilvan nem az osszes henger gyujt egyszerre a fotengely minden masodik teljes fordulatara, mert az igazi BIG bang lenne szep egyenletes jarassal... -
#25954560
törölt tag
hosszabb tarolas utan uzembehelyezes cikk itt.
jonak tunik. -
#25954560
törölt tag
válasz canniball #19505 üzenetére
ez mar soxor kibeszelt tema.
fejben dol el h egy motoron biztonsagosan es biztonsagban tanulsz-e meg motorozni. ha ugrabugra, izgaga, forrofeju vagy, akkor nagyobb esellyel csinalsz hulyeseget nagyobb vason, tehat pl egy 250 javithat az eselyeiden h (komolyabb) eses nelkul belejossz a motorozasba. vannak, akik 750-es vfr-en kezdtek motorozni es koszonik, nem dobtak el, jol vannak es szeretnek motorozni. es vannak, akik 125-on is sokat hibaznak, megis jobb azon nekik, mert konnyebb, kisebb a vegsebessege, kevesbe ugrik ki alolad ha hulye vagy vagy ha bena.
szemely szerint en is a kisebb motort javaslom, mert szerintem jobban uralhato, tobbmindent lehet rajta megerezni eleinte. hatranya persze h gyorsan kinoheto. -
#25954560
törölt tag
válasz canniball #19508 üzenetére
esetleg erdemes kihivasokat keresni a picivel: ugyesseg fejlesztese, kontroll. pl egy safety tanfolyam akarmin is rettenet hasznos. en sok ev ezresezes utan egy tw200-on csinaltam meg es rettenet jol szorakoztam, sokat tanultam.
menj el dontogetni palyara ha tudsz (pl kecsoring), igazi jo jatek es nagyon sokat segit az alapokban. foleg ha hagyod beledumalni a rutinosakat. vagy nezd meg kecsoringen a 125-osok versenyet, ha azt hiszed abban mar nincs perspektiva nem csak a fejleszakito gyorsulas ad elmenyt motorozaskor. najo, 70 az tenyleg keves
egyebkent a legtobb motoros akkor dobja el a vasat, amikor ugy gondolja h 'most mar tudok' ne ess ebbe a hibaba. -
#25954560
törölt tag
válasz Bogyó bá' #19514 üzenetére
tipikusan a gs500-at szoktak sztem ilyenkor javasolni. tanktaskaban v hatadon is vihetsz magaddal egy keves cuccot, esoruha, viz, akarmi befer.
mod: bar a fogyasztasara nem emlexem, lehet h van nala takarekosabb motor. igaz sor2 nem szokott tul nagy zabagep lenni.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz vendingo #19624 üzenetére
megjelenesekor talan a tl1000s-et hivtak ozvegycsinalonak, de azt sem a motorfeke miatt hanem talan a hatso felfuggesztes volt annyira pocsek h mar az elejen tobben eldobtak a gepet (bemutato napon motoros ujsagirok is talan?)
van neki motorfeke. de egy csoffadt cbr600f3-at is vissza lehet ugy valtani h egy pillanatra meg akarjon allni a hatsokerek. szoval persuval ertek egyet: legtobbszor azok hujjognak az ilyesztoen nagy motorfekrol, akik sor4 1000-en sem ultek. (mas kerdes h egy kezdot meglephet egy v2 1000, de ot es sor4 1000 is)
-
#25954560
törölt tag
ezert irtam.
nemtom mennyi palyazasa lesz iden, de nem gondoltam h minden hetvegen nekem is van nyomasmerom, de a palyahoz kozeli benzinkut nekem eleg szokott lenni. ha hosszabb tavra indulok, akkor is. bejaratott kut otthonhoz kozel, tankolok, megnezem a guminyomast, megiszom a redbullomat es huss!mod:
Integra:
na ezaz, minden motorozas elott szoval havonta hanyszor?[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #19652 üzenetére
en is korbejarkalom. es amikor tologatom ki a helyerol, akkor is nagyon erezni ha nincs benne rendesen nyomas. es menet kozben is maskepp viselkedik, mar erezni az elso par meteren.
de hosszu tura elott mindig megnezem kuton. a gond csak az h nem mindegyik kutas guminyomas-meronek lehet hinni. (egy meres nem meres ) -
#25954560
törölt tag
válasz Steven #19813 üzenetére
a doboz, foleg ha tele van, jelentosen megvaltoztatja a motor menettulajdonsagait (de ezt a dobozosok jobban tudjak, mint en). aranyaiban konnyebb lesz az eleje, kicsit tobbet tapad a hatulja, de az aerodinamikat kis tulzassal tonkreteszi. talan valamelyik rendormotor kapcsan ok is panaszkodtak h 160 felett instabilla valik (honda nemtommi?)
szoval a kontenerek nem a nagysebessegu utazasrol szolnak. -
#25954560
törölt tag
válasz Integra #19834 üzenetére
probald meg. egy nagyon lajtos gurulas. direkt kenyelmesen haladva, nem forgatva tiltasig, lehetoleg kicsi forgalomban bekesen osszenove a geppel. nagyon jo kis kezeles
en akkor nem szoktam raulni lehetoleg, amikor nagyon faradt vagyok. a kocsi az hazavisz robotpilotaval olyankor (mittomen ejjel vegzek), de a motorozas embert kivan. -
#25954560
törölt tag
tudom, a kivetel erositi a szabalyt, de sztem a hipermilerek pont nem a legpuhabb gumakkal szoktak csavarogni. es akik ket szemellyel mennek sokat, azok sem. es akik folyton autopalyan ingaznak, azok sem es mind meg is ertem oket.
egyebkent en is tendalok a tapadosabb gumak fele. -
#25954560
törölt tag
ezzel a kijelenteseddel ugyanaz a baj, mint Djuree-eval v ALI_G-eval:
siman valamennyi tapasztalatra es az eddigi tapasztalaton alapulo elkepzelesre epul, nem pedig tesztekre, meresekre vagy akar csak hivatalos dokumentaciokra.
szoval eddig csak azt jelenthetjuk ki, hogy a gumik olyan szeles hatarok kozott hasznalhatoak, hogy utcara szinte az osszes megfelel a legtobb motorozasi stilushoz[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
ertem h ez a velemenyed. ha jol saccolok, abbol kovetkeztetsz h a versenygumiknak nagyobb homerseklet kell ahhoz h elkezdjenek istenesen tapadni (de legalabbis a folyamatos terheles miatt eleve sokkal magasabb homersekletre vannak meretezve).
igenam, de en kicsi keresgeles utan sem tudom h pl a conti roadattack es sportattack gumak tenyleg mas-mas homersekleten dolgoznak-e, nagy atfedessel-e vagy tok egyforma homersekleten. a raceattack-ra is csak saccolni tudom h az jobban hasonlit a versenygumakhoz, de meg nem az.
a kekholdban siman feltettek a road+sport kombot, pedig ok elegge haklisak es megbizom a szakertelmukben.
meg palyazni is voltam tobbszor (yzf1000r) es az en erosen limitalt kepessegeimmel nagyon szepen lehetett csalinkazni palyan veluk, dontogetni is. persu is megkergette kicsit es elegedetten szallt le rola. (marmint elegedetten adta vissza ) -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19916 üzenetére
ja. nezhet ki csotanyul, de muszakilag legyen popec.
-
#25954560
törölt tag
válasz Szakbarbár #20114 üzenetére
nem a fekero-ingadozasra gondolsz?
a fekero-elterest autoknal szoktak nezni, pl a ket elso kerek kozott.
a 38% nemtom mekkora erzesre, de lehet jobban jarsz te is, ha elobb megjavitod es csak aztan hasznalod. nem igazan fogsz tudni nagyot fekezni hataron, illetve kanyarba befele finoman, ha megis muszaj.
a gyari cuccokhoz altalaban ragaszkodnak, ha tudjak mi a gyari. -
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #20132 üzenetére
szeeeeeeeep! yamahas, de szep jo csapatast. vegre megint kolthetsz benyara
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #20135 üzenetére
na, latod? beteszed hetente aztan mindig igy fogunk neki orulni
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #20137 üzenetére
elol milyen guma van rajta? azt nem ismerem fel
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #20164 üzenetére
igen, a z6-nak eleg jol kiismerheto hatarai vannak. viszont arrol valtottam fzr-rel conti road-ra es utana mar nem csereltem volna vissza.
az uj conti roadattack2-t es sportattack2 is ugy reklamozzak h a kozepe kemenyebb, a szelein meg jobban tapad.
de a z8-rol nagyon jo teszteket olvastam, en is kiprobalnam. -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #20301 üzenetére
ejgen, pl a csudalatos muszerfal-izzo az elet szep.
-
#25954560
törölt tag
a motorozas letfontossagu.
kicsit kondiban tart, kicsit fegyelmet tanit, kicsit tanulsz a fizikarol, kicsit megtanit gondoskodni a vasroljah, genya modon lesajnaloan meregettem a parkoloban a mellettem allo s1000rr gumijait. jo esellyel sosem lattak palyat, raadasul nem mondhatjuk h a teljes futofeluletet hasznalja a kollega. de a motor gyonyoru teljesen feketeben es megertem h ha volt ra penze, ezt valasztotta. es viszket a tenyerem kiprobalni egy ilyet. a mellette allo triumph speed triple R is tetszetos. az is fekete. van ott ma meg egy r6 es egy cbr f4, mindketto piros. en vagyok a szegeny kisocsi az oreg kisse kopott viharmacskaval az elet szep.
-
#25954560
törölt tag
raer valaki hetvegen?
kb ugy masfel evre? -
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #20428 üzenetére
palyagepnek vette de tud az mindent
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen